Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan cancel je die verjaardag toch. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef farceman het volgende:
[..]
idd als Roel nu slim is laat ie zich straks door Dido opmaken als travo...![]()
daar zou ik dan niet over nadenken als ze in de buurt van Joost of Nathalie is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef ruby het volgende:
Hmm, humor. Daar moet ik even over nadenken.
De beste grap van vandaagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido heeft humor én ziet er goed uit .
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn mening)
Ik pik zijn laptop in en ga lekker op de bank naar het voetbal en misschien naar BB kijken![]()
Enne.... ik doe met een aantal bewoners mee, de hele avond niet roken![]()
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
Dido heeft humor én ziet er goed uit .
Zo'n beetje level Oranje Nassauquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.
weinig te klagen vandaag, ik heb het wel eens trager meegemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef ruby het volgende:
Is Fok een beetje traag of ligt dan aan mijn compie?
Dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikken![]()
Ik ben ook een plakkert, dus geneer je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeHet zal wel laat zijn, ga meestal als laatste weg
Gelukkig is het mijn beurt om te drinken
![]()
![]()
Ben bang dat ik vanavond veel ga missen, er gaat een hoop gebeuren![]()
![]()
Ik denk dat Chantal als eerste een peuk opsteekt![]()
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Pfff krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijn![]()
![]()
Touchy, touchy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff krijgen we die weer.
Anders post je die link van Funda nog even.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |