Jaloers?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido heeft de aandacht van 2 kerels dus die voelt zich weer goed.
Weet het niet, maar een verrassing zullen ze voor ons wel in petto hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Of de gebruikelijke zooi?
Nou nee.quote:
Ik voorspel een gigantische ruzie, veel tranen, veel geschreeuw, veel gerook en Roel en Linda nueckend tijdens de rust van de wedstrijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:45 schreef Zw0rld het volgende:
Vanavond of een orgie?
Of de gebruikelijke zooi?
Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt even gemist hoe het zit met die voeltbalwedstrijd van vanavond...mogen ze nederlands elftal kijken? en gaat roel nu een jurk aandoen?
(ik heb de streamverslagen van gisteren en vandaag gelezen, en de talpa samenvattingen maar word er niet veel wijzer van...)
Hoe waren de Karbo'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef kwakveense het volgende:
ik heb echt even gemist hoe het zit met die voeltbalwedstrijd van vanavond...mogen ze nederlands elftal kijken? en gaat roel nu een jurk aandoen?
(ik heb de streamverslagen van gisteren en vandaag gelezen, en de talpa samenvattingen maar word er niet veel wijzer van...)
Dido heeft plezier, ik weet niet waarover maar dat ziet er beter dan wat Chantal allemaal aan het doen is vandaagquote:
Dat zou een leuke avond/nacht zijn. Lekker veel kommer en kwel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik voorspel een gigantische ruzie, veel tranen, veel geschreeuw, veel gerook en Roel en Linda nueckend tijdens de rust van de wedstrijd
Waar na?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet het niet, maar een verrassing zullen ze voor ons wel in petto hebben.
De laatste twee keren was een feest om er na te kijken
Maar zoals één zwaluw nog geen zomer maakt, maakt één Lieske nog geen orgie.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Nou nee.
Alhoewel Lieske is een Kjoetie.![]()
Ja, ze zijn vrij goed geluimd ondanks dat ze geen peukie mogen roken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido heeft plezier, ik weet niet waarover maar dat ziet er beter dan wat Chantal allemaal aan het doen is vandaag
Ze oefenen "door-ademen met koffie in je mond."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef ruby het volgende:
Roel en Dido liggen steeds in een deuk.
neee...deze week ook alweer niet...jammer he...quote:
idd nopequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Maar zoals één zwaluw nog geen zomer maakt, maakt één Lieske nog geen orgie.....
Dan cancel je die verjaardag toch. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef KRIBBET het volgende:
Dit gaat vanavond helemaal mis![]()
Tijdens de wedstrijd gaat er 1 roken![]()
o jammer dat ik weg moet naar een verjaardag![]()
![]()
Geen zin in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neee...deze week ook alweer niet...jammer he...
anders maak jij ze zelf?
Dido heeft humor én ziet er goed uit .quote:
Hmm, humor. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido heeft humor én ziet er goed uit .
Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan cancel je die verjaardag toch. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef farceman het volgende:
[..]
idd als Roel nu slim is laat ie zich straks door Dido opmaken als travo...![]()
daar zou ik dan niet over nadenken als ze in de buurt van Joost of Nathalie is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef ruby het volgende:
Hmm, humor. Daar moet ik even over nadenken.
De beste grap van vandaagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar het is een verjaardag van een kind en dan kan je het niet maken (maar dat is mijn mening)
Ik pik zijn laptop in en ga lekker op de bank naar het voetbal en misschien naar BB kijken![]()
Enne.... ik doe met een aantal bewoners mee, de hele avond niet roken![]()
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Loedertje het volgende:
Zo'n beetje level Oranje Nassauquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Je mag even naar de verjaardag. Maar daarna wel weer hier melden hoor.
weinig te klagen vandaag, ik heb het wel eens trager meegemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef ruby het volgende:
Is Fok een beetje traag of ligt dan aan mijn compie?
Dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gisteren was Dido echt weer grappig hoor toen ze in het roddelbad verstopt zat om Joost en Linda te laten schrikken![]()
Ik ben ook een plakkert, dus geneer je niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jeHet zal wel laat zijn, ga meestal als laatste weg
Gelukkig is het mijn beurt om te drinken
![]()
![]()
Ben bang dat ik vanavond veel ga missen, er gaat een hoop gebeuren![]()
![]()
Ik denk dat Chantal als eerste een peuk opsteekt![]()
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido is relaxed en ontspannen. Lijkt me prettig in de omgang.
Even afgezien van het feit dat je wel van heule hoge goeie huize moet komen wil je met d'r om mogen gaan.
Pfff krijgen we die weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze woonde met Marchel nou niet een buurt waar je trots op kan zijn![]()
![]()
Touchy, touchy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff krijgen we die weer.
Anders post je die link van Funda nog even.![]()
Ze mogen dus niet in de woonkamer als de techneuten rond lopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
Hoop door elkaar gekakel momenteel.
Wat gaat er gebeuren? Wordt de televisie geplaatst ofzo?
Contact met de buitenwereld is out of order.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet in de woonkamer als de techneuten rond lopen.
ze hebben toch al een tvquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
Hoop door elkaar gekakel momenteel.
Wat gaat er gebeuren? Wordt de televisie geplaatst ofzo?
Toen die techneuten de dingen voor het balspel op de vloer plakten waren ze ff in beeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Contact met de buitenwereld is out of order.
Niet klikken dus!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef riri het volgende:
De bevruchter van Tanja......
http://www.myimager.com/ready.php?f=82170136243_657241.jpg&t=op
john de wolfquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
Hadden ze tijdens de vorige BB niet een keer een voetballer op bezoek
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/764155/6/50#31287097]zaterdag 8 oktober 2005 18:11
Knieske
Mijn hemel, daar kun je iemand mee doodmeppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef riri het volgende:
http://www.myimager.com/ready.php?f=82170136243_203776.jpg&t=op
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
Gedeeltelijk danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......
Precies, wat maakt het nou uit dat je opgezwollen lippen krijgt of een mega-uitslag. Kom je ook wel weer over heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:13 schreef cuall het volgende:
al dat gezeur over allergieen neem ik nu ook met een grote korrel zout als ik dat aanstellerige gedrag van haar zie
er was toch geen homo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar, ze hebben nu al een sterspeler in hun midden.......
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit die blonde jankbal?
Dat is toch geen voetballerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:12 schreef GraafD het volgende:
john de wolf
Nee, ik bedoelde die andere blonde jankbal, Rob...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die zit ontzettende kraaiende pijnen te verbijten. Kinderachtig om daar zo lullig over te doen.![]()
Die ligt vast ergens te huilen en in zich zelf te praten.quote:
Ze staan wel nog met 1-0 voor.quote:
Ik hoorde hem net wel, maar de regie vindt hem geen stream waardquote:
Ja, nog wel ja.. In een minuut kan een hoop gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze staan wel nog met 1-0 voor.
Oh diequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:20 schreef FuTilE het volgende:
Nee, ik bedoelde die andere blonde jankbal, Rob...
Inderdaad, dat wordt afzien vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef MissX het volgende:
omg dit is te erg voor woorden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh die
'De jankende proleet', ik wacht op de Suske en Wiske met die titel
da's dan de Jankende Josti, of de Pruilende Proleetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh die
'De jankende proleet', ik wacht op de Suske en Wiske met die titel
Volgens mij waren dat Kieft en de Wolf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef APK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |