wel grappig om toe zien hoe Linda er als een haas vandoor ging...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:05 schreef Loedertje het volgende:
Chantal heeft het erg moeilijk, te weinig aandacht, al die andere die zo ovedreven nadrukkelijk aanwezig zijn
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Nu moet Ingrid eigenlijk zeggen: "Chantal, waar huil je nu om? Er zijn mensen die het zó veel zwaarderhebben in deze wereld. Er zijn mensen die te horen krijgen dat ze een ernstige ziekte hebben en niet lang meer te leven hebben"
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
[..]
wel grappig om toe zien hoe Linda er als een haas vandoor ging...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Ingrid is nu puur een nominatie aan het ontwijken. Stoephoer.
neee.... dan wennen ze eraan... gewoon over een paar weken nog eens die opdracht...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef schatje het volgende:
Ik stel voor dat Hummie deze opdracht met een weekje verlengt![]()
.
Moet dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef caradoc het volgende:
Heeft iemand het plaatje waarin Rob echt grijnst alsof z'n leven er vanaf hangt? ( net al gevraagt, maar aan het eind van het topic)
Chantal had zeker op haar gestemd. Want ze voelt zich al buitengesloten door Menno en Ingrid. Dus als Ingrid nu Chantal troost is de kans een stuk kleiner dat ze haar de volgende keer nomineert.quote:
Joost: o, dat had ik wel achter je gedacht. Ik vind je nu niet minder aardig hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:09 schreef MissX het volgende:
Joost: Vind je het leuk om te klussen
Rob: Nee
welnee man.. chantal nomineert lieske of tanja... En dan nog: die ene stem van de kraai maakt echt geen zak uit... Ingrid is gewoon oprecht aardigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Chantal had zeker op haar gestemd. Want ze voelt zich al buitengesloten door Menno en Ingrid. Dus als Ingrid nu Chantal troost is de kans een stuk kleiner dat ze haar de volgende keer nomineert.
Ingrid had namelijk gewoon gelijk in de discussie over de banaan, en Chantal flipte. Dus dit heeft niks met gerechtigheid te maken, puur met de nominaties.
Ik sluit me daar volledig bij aan!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:08 schreef schatje het volgende:
Ik stel voor dat Hummie deze opdracht met een weekje verlengt![]()
.
Kan hem niet vinden in het screencap topic, en ik heb hem nodig voor een fakequote:
ow ik mag Ingrid helemaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:10 schreef teamlead het volgende:
welnee man.. chantal nomineert lieske of tanja... En dan nog: die ene stem van de kraai maakt echt geen zak uit... Ingrid is gewoon oprecht aardig![]()
aandoenlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
Rob is bezig met de Hall of Fame (foto's van de exit bewoners) is een mooi plekkie voor zichzelf aan het vrijmaken![]()
ik ben ervoor dat ze dit gewoon moeten volhouden tot BB is afgelopen. Degene die begint kan nog wel BB winnen, maar krijgt geen geld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik sluit me daar volledig bij aan!
Zodat ze weer boos op Rob kan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:12 schreef bunnyma het volgende:
Tanja zoekt weer kleertjes uit die ze kan gaan wassen!
Vertel!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft het tegen Rob erover dat ie een goed gesprek had in de dagboekkamer, zelf denk ik gewoon dat het een geheime missie betreft
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:11 schreef Maurisico het volgende:
rob voor de verandering op 45 houten poten....
[afbeelding]
Als ze haar links laten liggen, is de kans minder groot dat ze flipt.. .en dat is niet leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
Waarom laten ze haar (Chankwal) niet lekker links liggen![]()
Ik hoop zo dat ze nog een paar dagen heel chaggie is en dat op het laatst Dido of Roel gaat roken zodat ze alles voor niets heeft doostaan![]()
![]()
Ben alleen bang dat 1 van de rokers het vanavond al op gaat geven als er teveel drank naar binnen is gegooid![]()
Helaas, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vertel!!!
Wat voor geheime missie?
De rokers pesten?
altijd tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:15 schreef MissX het volgende:
Chantal ziet er nu echt uit als een 3e rangs stoephoer
opletten of joost zich vreemd gaat gedragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft het tegen Rob erover dat ie een goed gesprek had in de dagboekkamer, zelf denk ik gewoon dat het een geheime missie betreft
Daar heb jij weer gelijk in, even pesten, even zuigen en dan lekker laten jankenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ze haar links laten liggen, is de kans minder groot dat ze flipt.. .en dat is niet leuk![]()
Die 2 zitten zich krom te lachen terwijl ze vrolijk verder paffen ja....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag he...
John de Mol en Tummie zijn alletwee hardcore rokers... dus die zullen wel weten hoe erg het is om verplicht te moeten stoppen met roken... Op dat gebied is dit voor sommige bewoners dus wel de strengste bb ever.
Ja dat wel, maar nu is het nog ff een graadje erger met dat truitje op 1 schouder en dat behuilde gezicht.quote:
Ben bang dat we het verschil niet kunnen zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef GraafD het volgende:
[..]
opletten of joost zich vreemd gaat gedragen![]()
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag he...
John de Mol en Tummie zijn alletwee hardcore rokers... dus die zullen wel weten hoe erg het is om verplicht te moeten stoppen met roken... Op dat gebied is dit voor sommige bewoners dus wel de strengste bb ever.
Serieus???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft de opdracht om onder de bedden in de slaapkamers te gaan schoonmaken !
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft de opdracht om onder de bedden in de slaapkamers te gaan schoonmaken !
Je vraagt hewt onmogelijke... joost IS gewoon vreemd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef GraafD het volgende:
[..]
opletten of joost zich vreemd gaat gedragen![]()
DBK syndromequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
De regie is zeker weer ff op pauze ofzo
En lies kennende grijpt ze die 10.000 gewoon, en dan net doe nof er niks aan de hand is...quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:18 schreef flugeltje het volgende:
gewoon jouw was ergens neerflikkeren
Die slaapt nu, word meestal 's avonds actiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb henk Kees de huisvlieg nog niet gehoord
Typisch iets voor vrouwen om tijdens een voetbalwedstrijd te bevallen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:21 schreef MissX het volgende:
Tanja wilt gaan schoonmaken, die krijgt vanavond tijdens de voetbalwedstrijd weeen
ja arme Tanja wordt altijd zo respectloos behandeld, en iedereen om haar heen is associaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:18 schreef flugeltje het volgende:
Nu Tanja het rustig aan Chantal uitlegt begin ik het wasincident ook beter te begrijpen...
Ze voelde het als een respectloze actie denk ik... gewoon jouw was ergens neerflikkeren omdat hij zelf zo nodig die machine nodig heeft.
Nee, ze geef Chantal het bevel om te gaan schoonmakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:21 schreef MissX het volgende:
Tanja wilt gaan schoonmaken, die krijgt vanavond tijdens de voetbalwedstrijd weeen
Was een 1dagsvlieg, hij rust in vredequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb henk de huisvlieg nog niet gehoord
Hoho.... Ik ben géén Tanjafan weet je nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ja arme Tanja wordt altijd zo respectloos behandeld, en iedereen om haar heen is associaal.
Rob heeft expres die troep niet in de droger gedaan omdat ze dat niet wilde,
ik zou met mijn was ook niet gaan wachten tot mevrouw eindelijk eens uit bed komt
Rob doet volgens mij de was voor iedereen, niet alleen voor zichzelf
Zoiets noemen ze ook wel het Tanja-syndroomquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef MissX het volgende:
Dido gaat deze week heel egoistische doen, doen waar ze zin in heeft en niets waar ze geen zin in heeft.
Doet ze ooit anders dan?
Weet ik niet, misschien denkt ze wel aan haar eigen opdracht en rent ze heel triomfantelijk naar de woonkamer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:20 schreef Maurisico het volgende:
En lies kennende grijpt ze die 10.000 gewoon, en dan net doe nof er niks aan de hand is...![]()
offtopic:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Ingrid met dr kankerroken. Ingrid hou je kankersmoel hoerenkop!!
Zou mooi zijn.... Ruim op tijd voor de exitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Tanja begint ook een beetje week te worden m.b.t. de babykamer... Ze vind het nu wel heel mooi allemaal.... Deze week nog, wedden??
ik ben niet zo anti-Tanja, maar de manier waarop ze uitsluitend verwachtingen van anderen heeft en zelf nooit iets hoeft bij te dragen wil echt niet tot haar doordringenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
Hoho.... Ik ben géén Tanjafan weet je nog
Dus? Het geld van Roel ligt daar toch niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:
Kniebanden zwaar gekneusd. Wel even er bij blijven hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien denkt ze wel aan haar eigen opdracht en rent ze heel triomfantelijk naar de woonkamer.
Om daar huilend ter aarde te storten omdat ze zich plots herinnert dat haar knie gebroken was.
D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef missblack het volgende:
<politiek correct geneuzel>
wat een enge vent is het ookquote:
`quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoho.... Ik ben géén Tanjafan weet je nog
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.
Opkankeren dus met dat gezeik
Tijdens het persen komen ze erachter dat ze toch een keizersnee nodig heeft en mag naar het nieuwe ziekenhuis in Hoofddorp (Spaarne ziekenhuis) en die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.... Ruim op tijd voor de exit
maar niet vanavond ajb.. ik wil rustig voetballen kunnen kijken en daarna genieten van een stelletje dronken idioten die alleen nog maar aan sex en roken kunnen denken
Hij ziet er lekker fris uit.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef Pinball het volgende:
Ze beginnen nu al met drinken
Dat gaat helemaal goed komen vanavond
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef teun911 het volgende:
De meiden gaan een wijntje nemen!
Dit gaat de goede kant op.
Ik heb oprecht medelijden met je. Als je hier al niet tegen kan moet je echt een heel zwaar leven hebben. Sterkte met je leven!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef missblack het volgende:
[..]
offtopic:
Als je voor m,n neus stond had ik je in je naar je nek gevlogen.
Zou je een andere formulering kunnen gebruiken!!!! Houdt ook een beetje rekening met de mensen die hier lezen!!!
Heb er iemand aan zien sterven en het zelf gehad van m,n 2de tot m,n 4 de jaar.
Er zijn hier meer mensen die het woord gebruiken, maar vindt het respectloos houdt het voor je.
Ontopic: ja ze lopen te zeiken over dat stomme roken, Ingrid moet haar bek houden met haar rotkop. ( kijk zo kan het ook)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef teun911 het volgende:
De meiden gaan een wijntje nemen!
Dit gaat de goede kant op.
Sorry hoor, is niet persoonlijk. Maar ik vind het altijd raar om daar ineens overgevoelig voor te doen.quote:
Mijn pa is overleden aan kanker, maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op dat ik het als scheldwoord gebruik... Zeker sinds BB in combinatie met Chantalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry hoor, is niet persoonlijk. Maar ik vind het altijd raar om daar ineens overgevoelig voor te doen.
En ja, ik heb ook mensen verloren aan kanker, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen grappen over mag maken.
mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinken
Roel kan gewoon slecht tegen drank, punt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinken
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel slaat precies de spijker op zn kop mbt Tanja. Lieske een sloerie noemen maar zelf zwanger worden van een rare neger.
Nee ook niet met die woorden. Hij zei het tegen Nathalie en Linda.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij was
Roel heeft wel vaker hele rake observaties, en wist vandaag ook al weer een paar keer goed te relativeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel slaat precies de spijker op zn kop mbt Tanja. Lieske een sloerie noemen maar zelf zwanger worden van een rare neger.
Tanja gebruikte gisteren zelfs ook het woord "tiefen" in een zin. Dus ze roept wel vaker iets wat nergens op slaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij was
Ik wacht 5 seconden, meestal wordt ze dan wel afgekapt door iemand anders gelukkig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik de enige die gelijk 'Mute' inklikt zogauw Lieske aan een verhaaltje begint?![]()
Die zijn vroeg dronken vanavond dus het wordt vroeg feestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel kan gewoon slecht tegen drank, punt.
Die ligt vanavond om 10 uur in een jurk te slapen in de armen van Linda
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef teun911 het volgende:
Die Dido gaat het zo extra moeilijk krijgen na dat rosetje, als die alcohol in kickt gaat ze me toch zin krijgen in een peuk.
Shit!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:35 schreef teun911 het volgende:
[..]
mooi
En alls Roel alleen bier drinkt wordt hij volgens mij ook in no-time aangeschoten, dus zolang hij niet door heeft dat hij beter helemaal niks kan drinken gaat het helemaal goed komen vandaag![]()
![]()
Heb je hem met bisonkit aan de muur geplakt? Ik mis een draadje...quote:
Stream 1, zit nu in een fatboy met glas wijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)
t'was haar ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)
erg politiek correcte opvatting van jouwquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.
Opkankeren dus met dat gezeik
wel nee zit gewoon te luisteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik de enige die gelijk 'Mute' inklikt zogauw Lieske aan een verhaaltje begint?![]()
Yep zeker weten en dido begint al vroeg zie ik dus die moet over een paar uurtjes met man en macht van de sigaretten afgehouden worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Als je heel erg dronken wordt kun je best vergeten dat je eigenlijk gestopt bent met roken... Voor je het weet heb je dan per ongeluk een sigaretje opgestoken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Dan is hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Yep zeker weten en dido begint al vroeg zie ik dus die moet over een paar uurtjes met man en macht van de sigaretten afgehouden worden.
Ik heb een mute in mijn hersenenquote:
Ja, beetje jammer inderdaad. Was net zo hitsig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:43 schreef wendy79 het volgende:
tjonge jonge.. hebben we eindelijk een geil onderwerp over masturbatie en klaarkomen,.. zetten ze de stream over op chantal
quote:
oh maar daar zou ik ook geen moeite mee hebben hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:47 schreef teun911 het volgende:
Ze gingen dus om half 4 ongeveer aan de wijn.
terwijl sommigen pas rond 1 uur uit bed kwamen.
Gewoon na 2.5 uur wakker al aan de drank dus.
Het lijken wel Engelsen of Australiers op vakantie die bewoners. ;-)
En over het gekke stemmetje van Nathaliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef riri het volgende:
begint ze weer die ingrid....nou praat ze weer over dido
ware aard van dat mens komt steeds meer naar boven
![]()
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat mensen hun hele leven kunnen laten beheersen door sigaretten. Ik blijf het superzielig vinden, tevens ook fascinerend trouwens.
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef MissX het volgende:
Chantal heeft vannacht heel lang wakker gelegen en heeft een heleboel besluiten genomen. Ze gaat nu alles zeggen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.
ik denk dat laatstequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.![]()
Het blijft een trieste zaak dat mensen eraan beginnen terwijl ze weten dat het verslavend is. Maargoed dat is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.
BLABLABLAquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.![]()
Maar ik denk dat chantal het ook wel in iemands gezicht gaat zeggen.quote:
ALs zequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
BLABLABLA
Chantal lullt veel over anderen maar maakt mensen niet zwart en is een van de weinigen in huis die mensen straight durft aan te spreken.
Mag ze wel, alleen niet te lang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik zag trouwens gisteren Tanja in het bubbelbad. Ik dacht dat ze daar helemaal niet in mocht![]()
Schoonwaterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik zag trouwens gisteren Tanja in het bubbelbad. Ik dacht dat ze daar helemaal niet in mocht![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
yeah whateverquote:
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom loopt Lieske op krukken?
* Jojogirl heeft het niet in de blog kunnen vinden en gisteren de TVuitzending gemist.
Klopt. 4 maar... waarvan 2 nog steeds twijfelgevallen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft er niet veel over die je leuk vind
Niet alleen in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
yeah whatever
je moet uit je doppen kijken
lieske is veel liever in jouw ogen natuurlijk
Lieske is ook veel lieverquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
yeah whatever
je moet uit je doppen kijken
lieske is veel liever in jouw ogen natuurlijk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?
nee je worm ook natuurlijkquote:
Is de missie van Lieske.....ze moet een week op krukken lopen en de opdracht is geslaagd als geen van de bewoners heeft gevraagd hoe het met haar is, en Lieske daarop vervolgens geen overdreven gedrag vertoond om op tevallen en vervolgens keihard a-relaxtemundo gaan huilen omdat de groep nooit interesse in haar toont....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom loopt Lieske op krukken?
* Jojogirl heeft het niet in de blog kunnen vinden en gisteren de TVuitzending gemist.
lijstje van favo's is bij mij ook heel erg kort:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. 4 maar... waarvan 2 nog steeds twijfelgevallen zijn.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?
Alleen een ezel stoot zich twee maal aan dezelfde steenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Roel heeft er zin in, schenkt de dames nog een glaasje Rose in
Joost gooide perongeluk die grote bal (zitzak) tegen haar been aan waardoor haar kniebanden zwaar zijn gekneusd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl is van maandag tot en met vrijdag weggeweest en heeft dus geen streams/fok gezien, alleen de TV uitzendingen en die maar met een half oog en gisteren helemaal niet.
Dus: Que pasa?
ze heeft lekkere krentjes voor de pap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het er over dat Linda en Lieske mooie borsten hebben.
Nathalie zit er wat lullig bij te kijken.
oh, eigenlijk niks bijzondersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl is van maandag tot en met vrijdag weggeweest en heeft dus geen streams/fok gezien, alleen de TV uitzendingen en die maar met een half oog en gisteren helemaal niet.
Moeilijk hè, dat blogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:02 schreef Jojogirl het volgende:
Aha. Thanx.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost gooide perongeluk die grote bal (zitzak) tegen haar been aan waardoor haar kniebanden zwaar zijn gekneusd.
Ik vind alleen Joost nog echt leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft er niet veel over die je leuk vind
Weet je wel hoeveel die zitzak weegt? Niets dus.....dat is echt niets,ze heeft gewoon een trauma overgehouden van de vorige keer dat ze wat met de meniscus had en dan denkt ze dat nu automatisch weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost gooide perongeluk die grote bal (zitzak) tegen haar been aan waardoor haar kniebanden zwaar zijn gekneusd.
Triest, maar ik moet me er bij aansluiten.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind alleen Joost nog echt leuk.
Komt dan niet alles ook op de blog fp te staan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moeilijk hè, dat blog
http://bigbrother.fok.nl/blog/cat/Lieske
en dat noemt zich dan addict
Joost is een lekkere droogklootquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zo'n ding weinig weegt maakt niet uit, je verrekt die banden omdat je lichaam de plotselinge onverwachte beweging niet op kan vangen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef riri het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel die zitzak weegt? Niets dus.....dat is echt niets,ze heeft gewoon een trauma overgehouden van de vorige keer dat ze wat met de meniscus had en dan denkt ze dat nu automatisch weer.
Ja moeilijk te zeggen. Zo'n ding zou best zwaar kunnen zijn. En ze kreeg em van opzij op d'r been onverwacht dus ik geloof het wel. Dat is echt een kutplek nl.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef riri het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel die zitzak weegt? Niets dus.....dat is echt niets,ze heeft gewoon een trauma overgehouden van de vorige keer dat ze wat met de meniscus had en dan denkt ze dat nu automatisch weer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef Jojogirl het volgende:
Oh, zo zit het. Dus de dokter loopt ook maar wat uit zijn nek te zwetsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:10 schreef riri het volgende:
Waarom gaat Linda niet op de markt werken met die stem? Vind ik haar echt horen.
De kleding die je op de markt kan kopen heeft ze elke dag al aan.
Met meer drank op is linda bart zo vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef Cracka-ass het volgende:
JAAA. Linda heeft het weer over Bart.
Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, zo zit het. Dus de dokter loopt ook maar wat uit zijn nek te zwetsen.![]()
Ah, bedankt voor dit verhelderende inzicht
Neuh.. die zit hoger, en in het midden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef pu55y_camper het volgende:
Ja moeilijk te zeggen. Zo'n ding zou best zwaar kunnen zijn. En ze kreeg em van opzij op d'r been onverwacht dus ik geloof het wel. Dat is echt een kutplek nl.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou er normaal ook niets van zeggen, maar jij hebt als oldbie een voorbeeldfunctie natuurlijk
Ik zou alleen met Roel wel dagelijks kunnen omgaan. Met de rest absoluut niet. Maar Lieske mag vog steeds van mij winnen. Joost is ook een aardige gozer, maar na een week met hem zou ik gillend gek worden. En Linda is wel lekker eerlijk, maar die heeft een paar nare trekjes die ik niet goed kan plaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Triest, maar ik moet me er bij aansluiten.
Jep.. Is allemaal op tv geweest..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:12 schreef riri het volgende:
[..]
Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:12 schreef riri het volgende:
Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?
Doe jij mee aan zo'n omgekeerde wereld spelletjes ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!
Nou draai jij de boel even om. Dat jij zo'n pesthekel aan haar hebt dat meteen alles onzin en aanstellerig gedrag is, dat slaat nergens op. Maar goed, ook voor jou geldt dus dat de dokter uit zijn nek zat te lullen. Sterke reactiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensen
Didoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik weet maar al te goed hoe je een band verrekt en daarvoor hoeft er niet iets heel zwaars tegen je been te komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensen
Wat? Nog een crackhoer in huisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Kinga het volgende:
haha chantal is een junk!
Sommige denken leuk te zijn ten koste van andere .quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dido
Die kakhoer moeten ze in stukjes breken en aan Chantal, Rob en Tanja voeren
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Nou draai jij de boel even om. Dat jij zo'n pesthekel aan haar hebt dat meteen alles onzin en aanstellerig gedrag is, dat slaat nergens op. Maar goed, ook voor jou geldt dus dat de dokter uit zijn nek zat te lullen. Sterke reactie
Zeg nou eerlijk, deze figuren bieden ons de meeste quality-time...ruzie, roddel, lui en verwend, irritant, klef gedrag....als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten... lieve mensen maar en beetje saaiiiiii......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Doe jij mee aan zo'n omgekeerde wereld spelletjes ofzo?
Die bal is nog aardig zwaar hoor... kijk maar hoe die neerkwam op de grond... lag gelijk stil.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
Door zo'n lichte bal zwaar gekneusde kniebanden![]()
![]()
Ze maakte ook een nogal vreemde beweging, plus dat ze al vaker problemen heeft gehad met haar knie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
In welke wijk woon jij dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, deze figuren bieden ons de meeste quality-time...ruzie, roddel, lui en verwend, irritant, klef gedrag....als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten... lieve mensen maar en beetje saaiiiiii......
Gelukkig doet ze dat zelf nooit.... oh wacht, een aantal uurtjes geleden zei ze nog in de tuin dat ze zich JUIST de hele tijd enorm zit in te houden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
Chantal vindt het idioot dat iedereen zich loopt in te houden.
Terwijl ze altijd roept: wie ben ik om daar wat van te zeggen?
hohoho... we hebben het over Lieske.. dat zijn in haar geval gekniesde kneusbanden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
je ruikt weer frisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij dan??
tsss, saaie mensen in Tilburg...![]()
God ja... ik weet het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hohoho... we hebben het over Lieske.. dat zijn in haar geval gekniesde kneusbanden....
Toch jammer dat de dokter op tv was hè.... anders had je je waanidee nog kunnen volhouden ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
Ja hè..... Badwater was ook te goor voor woordenquote:
ook lid van Vindicatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik weet maar al te goed hoe je een band verrekt en daarvoor hoeft er niet iets heel zwaars tegen je been te komen.
En ik vind Lieske eik bij lange na niet de eerste dame in het huis die voor de kwalificatie aanstellerige muts in aanmerking komt.
*Maurisico heeft even bij de buren gegluurd en ontdekt dat saaiheid buurvrouw veroorzaakt wordt door overmatig computer-gebruik.... Maurisico vermoed dat Flugel de buurvrouw van Maurisico is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij dan??
tsss, saaie mensen in Tilburg...![]()
Het zou niet zomaar kunnen...het IS zo. Daar hoef je niet meer aan te twijfelen, hoewel het voor Lieske haters natuurlijk wel goed uitkomt om dat wél te blijven doen. Dat je haar een zeikerd vindt is prima, maar om nu te gaat lopen blèren dat ze helemaal geen zwaar gekneusde kniebanden heeft, is behoorlijk tragisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze maakte ook een nogal vreemde beweging, plus dat ze al vaker problemen heeft gehad met haar knie.
Dus het zou zomaar kunnen.
Ik heb helemaal geen burenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
*Maurisico heeft even bij de buren gegluurd en ontdekt dat saaiheid buurvrouw veroorzaakt wordt door overmatig computer-gebruik.... Maurisico vermoed dat Flugel de buurvrouw van Maurisico is...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou niet zomaar kunnen...het IS zo. Daar hoef je niet meer aan te twijfelen, hoewel het voor Lieske haters natuurlijk wel goed uitkomt om dat wél te blijven doen. Dat je haar een zeikerd vindt is prima, maar om nu te gaat lopen blèren dat ze helemaal geen zwaar gekneusde kniebanden heeft, is behoorlijk tragisch.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
-knip-
...als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten...
-knip-
Let wel.... ZEER ZWAAR gekneusde kniebanden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
weet alles van gekneusde kniebanden daar is echt wel meer voor nodig om die te krijgen
Niet als je om te beginnen al problemen hebt met je kniequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
weet alles van gekneusde kniebanden daar is echt wel meer voor nodig om die te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |