t'was haar ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)
erg politiek correcte opvatting van jouwquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.
Opkankeren dus met dat gezeik
wel nee zit gewoon te luisteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik de enige die gelijk 'Mute' inklikt zogauw Lieske aan een verhaaltje begint?![]()
Yep zeker weten en dido begint al vroeg zie ik dus die moet over een paar uurtjes met man en macht van de sigaretten afgehouden worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Als je heel erg dronken wordt kun je best vergeten dat je eigenlijk gestopt bent met roken... Voor je het weet heb je dan per ongeluk een sigaretje opgestoken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik de enige die gelijk 'Mute' inklikt zogauw Lieske aan een verhaaltje begint?![]()
Dan is hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Yep zeker weten en dido begint al vroeg zie ik dus die moet over een paar uurtjes met man en macht van de sigaretten afgehouden worden.
Ik heb een mute in mijn hersenenquote:
Ja, beetje jammer inderdaad. Was net zo hitsig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:43 schreef wendy79 het volgende:
tjonge jonge.. hebben we eindelijk een geil onderwerp over masturbatie en klaarkomen,.. zetten ze de stream over op chantal
quote:
oh maar daar zou ik ook geen moeite mee hebben hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:47 schreef teun911 het volgende:
Ze gingen dus om half 4 ongeveer aan de wijn.
terwijl sommigen pas rond 1 uur uit bed kwamen.
Gewoon na 2.5 uur wakker al aan de drank dus.
Het lijken wel Engelsen of Australiers op vakantie die bewoners. ;-)
En over het gekke stemmetje van Nathaliequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef riri het volgende:
begint ze weer die ingrid....nou praat ze weer over dido
ware aard van dat mens komt steeds meer naar boven
![]()
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat mensen hun hele leven kunnen laten beheersen door sigaretten. Ik blijf het superzielig vinden, tevens ook fascinerend trouwens.
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef MissX het volgende:
Chantal heeft vannacht heel lang wakker gelegen en heeft een heleboel besluiten genomen. Ze gaat nu alles zeggen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.
ik denk dat laatstequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.![]()
Het blijft een trieste zaak dat mensen eraan beginnen terwijl ze weten dat het verslavend is. Maargoed dat is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Die shit heet verslaving moet je meegemaakt hebben. Maar gezien het feit dat nicotine heel verslavend is adviseer ik je verslaafd te raken aan cocaine, om de ervaring op te doen.
BLABLABLAquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Recht in iemands gezicht, of gaat ze nog meer roddelen.![]()
Maar ik denk dat chantal het ook wel in iemands gezicht gaat zeggen.quote:
ALs zequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
BLABLABLA
Chantal lullt veel over anderen maar maakt mensen niet zwart en is een van de weinigen in huis die mensen straight durft aan te spreken.
Mag ze wel, alleen niet te lang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik zag trouwens gisteren Tanja in het bubbelbad. Ik dacht dat ze daar helemaal niet in mocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |