Mijn pa is overleden aan kanker, maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op dat ik het als scheldwoord gebruik... Zeker sinds BB in combinatie met Chantalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry hoor, is niet persoonlijk. Maar ik vind het altijd raar om daar ineens overgevoelig voor te doen.
En ja, ik heb ook mensen verloren aan kanker, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen grappen over mag maken.
mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinken
Roel kan gewoon slecht tegen drank, punt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinken
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel slaat precies de spijker op zn kop mbt Tanja. Lieske een sloerie noemen maar zelf zwanger worden van een rare neger.
Nee ook niet met die woorden. Hij zei het tegen Nathalie en Linda.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij was
Roel heeft wel vaker hele rake observaties, en wist vandaag ook al weer een paar keer goed te relativeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel slaat precies de spijker op zn kop mbt Tanja. Lieske een sloerie noemen maar zelf zwanger worden van een rare neger.
Tanja gebruikte gisteren zelfs ook het woord "tiefen" in een zin. Dus ze roept wel vaker iets wat nergens op slaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist... zei hij dat waar de zeug bij was
Ik wacht 5 seconden, meestal wordt ze dan wel afgekapt door iemand anders gelukkig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik de enige die gelijk 'Mute' inklikt zogauw Lieske aan een verhaaltje begint?![]()
Die zijn vroeg dronken vanavond dus het wordt vroeg feestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel kan gewoon slecht tegen drank, punt.
Die ligt vanavond om 10 uur in een jurk te slapen in de armen van Linda
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:39 schreef teun911 het volgende:
Die Dido gaat het zo extra moeilijk krijgen na dat rosetje, als die alcohol in kickt gaat ze me toch zin krijgen in een peuk.
Shit!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:35 schreef teun911 het volgende:
[..]
mooi
En alls Roel alleen bier drinkt wordt hij volgens mij ook in no-time aangeschoten, dus zolang hij niet door heeft dat hij beter helemaal niks kan drinken gaat het helemaal goed komen vandaag![]()
![]()
Heb je hem met bisonkit aan de muur geplakt? Ik mis een draadje...quote:
Stream 1, zit nu in een fatboy met glas wijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dido is nog Alc. vrij toch? (ik volg Stream 3 dus kan het mis hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |