D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef missblack het volgende:
<politiek correct geneuzel>
wat een enge vent is het ookquote:
`quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoho.... Ik ben géén Tanjafan weet je nog
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r sterven elke dag mensen aan honger en in het verkeer, toch hebben we het ook gewoon over auto's en zeggen we dat we 'honger' hebben.
Opkankeren dus met dat gezeik
Tijdens het persen komen ze erachter dat ze toch een keizersnee nodig heeft en mag naar het nieuwe ziekenhuis in Hoofddorp (Spaarne ziekenhuis) en die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.... Ruim op tijd voor de exit
maar niet vanavond ajb.. ik wil rustig voetballen kunnen kijken en daarna genieten van een stelletje dronken idioten die alleen nog maar aan sex en roken kunnen denken
Hij ziet er lekker fris uit.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef Pinball het volgende:
Ze beginnen nu al met drinken
Dat gaat helemaal goed komen vanavond
En Roel ook, daar kan hij toch slecht tegen? Volgens mij zei ie gisteren nog dat ie alleen bier zou drinkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef teun911 het volgende:
De meiden gaan een wijntje nemen!
Dit gaat de goede kant op.
Ik heb oprecht medelijden met je. Als je hier al niet tegen kan moet je echt een heel zwaar leven hebben. Sterkte met je leven!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:25 schreef missblack het volgende:
[..]
offtopic:
Als je voor m,n neus stond had ik je in je naar je nek gevlogen.
Zou je een andere formulering kunnen gebruiken!!!! Houdt ook een beetje rekening met de mensen die hier lezen!!!
Heb er iemand aan zien sterven en het zelf gehad van m,n 2de tot m,n 4 de jaar.
Er zijn hier meer mensen die het woord gebruiken, maar vindt het respectloos houdt het voor je.
Ontopic: ja ze lopen te zeiken over dat stomme roken, Ingrid moet haar bek houden met haar rotkop. ( kijk zo kan het ook)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef teun911 het volgende:
De meiden gaan een wijntje nemen!
Dit gaat de goede kant op.
Sorry hoor, is niet persoonlijk. Maar ik vind het altijd raar om daar ineens overgevoelig voor te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |