Schoonwaterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik zag trouwens gisteren Tanja in het bubbelbad. Ik dacht dat ze daar helemaal niet in mocht![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik zag trouwens gisteren Tanja in het bubbelbad. Ik dacht dat ze daar helemaal niet in mocht![]()
yeah whateverquote:
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom loopt Lieske op krukken?
* Jojogirl heeft het niet in de blog kunnen vinden en gisteren de TVuitzending gemist.
Klopt. 4 maar... waarvan 2 nog steeds twijfelgevallen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft er niet veel over die je leuk vind
Niet alleen in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
yeah whatever
je moet uit je doppen kijken
lieske is veel liever in jouw ogen natuurlijk
Lieske is ook veel lieverquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
yeah whatever
je moet uit je doppen kijken
lieske is veel liever in jouw ogen natuurlijk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?
nee je worm ook natuurlijkquote:
Is de missie van Lieske.....ze moet een week op krukken lopen en de opdracht is geslaagd als geen van de bewoners heeft gevraagd hoe het met haar is, en Lieske daarop vervolgens geen overdreven gedrag vertoond om op tevallen en vervolgens keihard a-relaxtemundo gaan huilen omdat de groep nooit interesse in haar toont....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom loopt Lieske op krukken?
* Jojogirl heeft het niet in de blog kunnen vinden en gisteren de TVuitzending gemist.
lijstje van favo's is bij mij ook heel erg kort:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. 4 maar... waarvan 2 nog steeds twijfelgevallen zijn.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je al wel meegekregen dat ze zijn gestopt met fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |