altijd tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:15 schreef MissX het volgende:
Chantal ziet er nu echt uit als een 3e rangs stoephoer
opletten of joost zich vreemd gaat gedragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft het tegen Rob erover dat ie een goed gesprek had in de dagboekkamer, zelf denk ik gewoon dat het een geheime missie betreft
Daar heb jij weer gelijk in, even pesten, even zuigen en dan lekker laten jankenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ze haar links laten liggen, is de kans minder groot dat ze flipt.. .en dat is niet leuk![]()
Die 2 zitten zich krom te lachen terwijl ze vrolijk verder paffen ja....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag he...
John de Mol en Tummie zijn alletwee hardcore rokers... dus die zullen wel weten hoe erg het is om verplicht te moeten stoppen met roken... Op dat gebied is dit voor sommige bewoners dus wel de strengste bb ever.
Ja dat wel, maar nu is het nog ff een graadje erger met dat truitje op 1 schouder en dat behuilde gezicht.quote:
Ben bang dat we het verschil niet kunnen zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef GraafD het volgende:
[..]
opletten of joost zich vreemd gaat gedragen![]()
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag he...
John de Mol en Tummie zijn alletwee hardcore rokers... dus die zullen wel weten hoe erg het is om verplicht te moeten stoppen met roken... Op dat gebied is dit voor sommige bewoners dus wel de strengste bb ever.
Serieus???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft de opdracht om onder de bedden in de slaapkamers te gaan schoonmaken !
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:17 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft de opdracht om onder de bedden in de slaapkamers te gaan schoonmaken !
Je vraagt hewt onmogelijke... joost IS gewoon vreemd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:16 schreef GraafD het volgende:
[..]
opletten of joost zich vreemd gaat gedragen![]()
DBK syndromequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
De regie is zeker weer ff op pauze ofzo
En lies kennende grijpt ze die 10.000 gewoon, en dan net doe nof er niks aan de hand is...quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:18 schreef flugeltje het volgende:
gewoon jouw was ergens neerflikkeren
Die slaapt nu, word meestal 's avonds actiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb henk Kees de huisvlieg nog niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |