Zonde. Wel typisch, ben zelf ook weer na precies 3 maanden voor de bijl gegaan. Ook een periode van 3 maanden de hele dag bezig zijn met *niet roken*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. ik ken een aantal mensen die na jaren weer begonnen zijn.....
en nadat ik 3 maanden aan niets anders kon denken dan aan roken, ben ik zelf ook weer voor de bijl gegaan![]()
--knip--
Het schijnt dat 3 maanden ook weer zo'n kritisch punt is.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef teun911 het volgende:
[..]
Zonde. Wel typisch, ben zelf ook weer na precies 3 maanden voor de bijl gegaan. Ook een periode van 3 maanden de hele dag bezig zijn met *niet roken*
Sure, 10 maanden geleden ben ik gestopt, maarsoms is de trek zo heftig, gaat volgens mij nooit meer over, het is dat ik me fysiek beter ben gaan voelen, een boel geld overhou, mn kids/omgeving niet uitrook, maar anders zou ik er zo weer eentje opsteken...eens een junk, altijd een junk wat mij betreft..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, voor alle niet-rokers...geloof me: Stoppen met roken is een hel! Dat weet je alleen als je zelf verslaafd bent geweest...
Ik zou ook onrustig worden als ik ineens een been van de tegenstanders eraf zou schoppen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
Rob moet voor onrust zorgen op het veld... en dat doet hij dan ook.....
goh.. waarom verbaast me dat nou niet?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:01 schreef Djoj het volgende:
[..]
Sure, 10 maanden geleden ben ik gestopt, maarsoms is de trek zo heftig, gaat volgens mij nooit meer over, het is dat ik me fysiek beter ben gaan voelen, een boel geld overhou, mn kids/omgeving niet uitrook, maar anders zou ik er zo weer eentje opsteken...eens een junk, altijd een junk wat mij betreft..![]()
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:54 schreef Mike1964 het volgende:
Oh ja, voor alle niet-rokers...geloof me: Stoppen met roken is een hel! Dat weet je alleen als je zelf verslaafd bent geweest...
Klopt. Alleen makkelijker gezegd dan gedaan; soort schakelaar omzetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijd
Gek hè, dat het niet lukt, als je jezelf van te voren al wijsmaakt dat je het moeilijkste ter wereld gaat doen.
Is dit een reactie van een niet-roker of van een ex roker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Onzin. Stoppen met roken is makkelijk. Dat gelul over dat het moeilijk is altijd
Gek hè, dat het niet lukt, als je jezelf van te voren al wijsmaakt dat je het moeilijkste ter wereld gaat doen.
van iemand die net naar Alan Carr is geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is dit een reactie van een niet-roker of van een ex roker?
Ex. 20 jaar lang 1 slof per week of meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb gelezen dat die ook weer rookt....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef teun911 het volgende:
[..]
van iemand die net naar Alan Carr is geweest![]()
Waarschijnlijk van iemand die nooit gestopt is of nog in het enthousiasme van de eerste weken zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval buig ik mijn hoofd....respect!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ex. 20 jaar lang 1 slof per week of meer.
Daar kan je mee lachen, maar ik ben die man de rest van mijn leven dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef teun911 het volgende:
van iemand die net naar Alan Carr is geweest![]()
Heb ik ook wel eens ergens gehoordquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat die ook weer rookt....
high 5quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar kan je mee lachen, maar ik ben die man de rest van mijn leven dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.![]()
Dat is het belangrijkste denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Anitra het volgende:
Stoppen met roken door iemand gedwongen zou ik ook niet kunnen hoor!
hehequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:09 schreef stil het volgende:
Ik ben ook eens gestopt en had er totaal geen moeite mee, mensen om me heen wel, ik scheen wat hyper te zijn.
Ben trouwens na 4 maand ook net zo makkelijk weer begonnen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:10 schreef teun911 het volgende:
[..]
hehe
stoppen is zo makkelijk, ik doe het regelmatig![]()
Het was moeilijk in de zin dat het 20 jaar heeft geduurd voor ik dúrfde te stoppen. Toen de beslissing eenmaal genomen was (dát was moeilijk) was het daarna een eitje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Mike1964 het volgende:
Maar je maakt me niet wijs dat het makkelijk was....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef Pinball het volgende:
En kan iemand (CW?) trouwens die lelijke fout uit de TT halen?
Veel te ver gezocht. Eventueel overleg kan veel makkelijker in de DBK.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Mike1964 het volgende:
Bij de eerste uitzending toen de bewoners het huis ingingen liet Ruud de Wild ons zien dat er een geheime deur in het huis zat (Naast de tv) Zou het zo kunnen zijn dat één van de bewoners daar gewoon vrij in en uit kan lopen om even met de regie te overleggen wat verder te doen? Met andere woorden, dat er dus één van de bewoners volledig wordt geregisseerd door BB? Ik denk bijvoorbeeld aan Rob...
Jij bent zeker zo'n vieze teerjunk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef bloodymary het volgende:
Walgelijk eigenlijk, overal wordt altijd gezeikt over roken en nu heeft BB het over elkaar dat zelfs op dit forum over roken gezanikt wordt............
Kappen nou!
Duurt wel lang inderdaad. Ik snap dat BB iedereen fit wil hebben voor vanavond, maar dit is echt overdreven, ze sliepen gisteren vrij vroeg allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat de haan een keer mag uitslapen... ok.
Maar doe dan die lichten aan.![]()
en ik maar hopen dat niemand het zou zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef Pinball het volgende:
En kan iemand (CW?) trouwens die lelijke fout uit de TT halen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:27 schreef teamlead het volgende:
en ik maar hopen dat niemand het zou zien
Iedereen hier verwacht een feestje vanavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:27 schreef Pinball het volgende:
Ik snap dat BB iedereen fit wil hebben voor vanavond
als ze maar wachten met dronken worden tot de wedstrijd afgelopen is...... Ik wil op mijn gemak voetballen kunnen kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iedereen hier verwacht een feestje vanavond.
Volgens mij gaan ze een avondje voetbal kijken, met een drankje erbij.
En daarna is het weer slap lullen en slapen.
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.![]()
Nee, ik rook alleen als ik drink, maar ik vind gewoon dat er veel te veel over roken gezeikt en gepraat wordt.quote:
Ook al krijgen ze geen officieel 'feest' (met muziek) dan kunnen ze zich nog steeds klem zuipen. En na het rantsoen en het ondergewaardeerde feest van vorige week is vanavond de eerste keer, dus ik verwacht er wel wat van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Iedereen hier verwacht een feestje vanavond.
Volgens mij gaan ze een avondje voetbal kijken, met een drankje erbij.
En daarna is het weer slap lullen en slapen.
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, ik rook alleen als ik drink, maar ik vind gewoon dat er veel te veel over roken gezeikt en gepraat wordt.
Wel dus!quote:
Heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Ik stoor me er meestal ook aan als er té lang offtopic gegaan wordt, ook al is er geen ruk te doen op de streams.quote:maar ik vind gewoon dat er veel te veel over roken gezeikt en gepraat wordt.
Och, ik zit 's morgens om tien uur al aan de sherry!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ook!
Waarbij aan die eerste "ik ook" nog toegevoegd kan worden dat ik zodra het weekend nadert áltijd drink.![]()
En op maandag begint het weekend met naderenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Waarbij aan die eerste "ik ook" nog toegevoegd kan worden dat ik zodra het weekend nadert áltijd drink.![]()
= donderdagavond bij mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef bloodymary het volgende:
Nee, grapje hoor, ook als het weekend nadert![]()
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:46 schreef walnuts het volgende:
Rob is druk bezig met z'n rechter been.
Hij kan beter wat aandacht aan zijn linker been besteden, die ziet er wat bleekjes uit.![]()
Vertel, vertel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Och, ik zit 's morgens om tien uur al aan de sherry!
Nee, grapje hoor, ook als het weekend nadert![]()
Wat hebben we het goed he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....![]()
blader maar eens terug naar deel 1 tot en met 10 van deze seriequote:
jups, hopelijk gaat er genoeg drank het huis in vandaag..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Hebben er nu meer mensen bewust extra lang uitgeslapen vanochtend zodat ze vanaaf extra lang kunnen kijken?![]()
Helaas heb ik eerst nog een etentje, maar ná het voetbal kan het volgens mij nog wel leuk worden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Hebben er nu meer mensen bewust extra lang uitgeslapen vanochtend zodat ze vanaaf extra lang kunnen kijken?![]()
Helaas heb ik eerst nog een etentje, maar ná het voetbal kan het volgens mij nog wel leuk worden
Ik weet dat het quoten van jezelf 'not done' is, maar ik zie nú pas wat ik opgeschreven heb...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Een sociaal leven is gewoon onhandig..... je mist veel te veelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat het quoten van jezelf 'not done' is, maar ik zie nú pas wat ik opgeschreven heb...
Hoe triest ben je dan... Een e-ten-tje... Gratis eten met mensen die je leuk vind... Iets gezelligs, sociaals enzo... En dan balen omdat je een deel van de streams gaat missen![]()
Een kinderpiemol verdiend een kinderbenamingquote:
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Die kans is groter als Dido het voor hem zou doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me trouwens op dat Roeliewoelie wel heel erg vaak aan z'n piemelemuis zit... Net ook weer. Zou hij denken dat ie daardoor misschien nog groeit?
Help die jongen evenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
blader maar eens terug naar deel 1 tot en met 10 van deze serie
Ik krijg vrienden op bezoek voor het voetbal.... die "toevallig" ook BB-junk zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).
Yeah, right....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).
Werk is een nutteloze onderbreking van het weekendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef Maurisico het volgende:
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Rob: We zijn niet alleen voor jou hier
Tanja: Ik doe het godverdomme expres 's avonds zodat jij er met je poten afblijfteindelijk....
Ik kies de kant van Robquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
allebei, min of meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
Idd.quote:
Rob heeft de was van tanja uit de wasmachine gehaald en ergens neergepleurd.. Tanja was daar niet blij mee, want "je zit hier fucking 24 uur en je kunt toch best ff wachten. Je moet gewoon met je poten van mijn spulletjes afblijven"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze hadden ineens ruzie... Maar Flugel miste de aanleiding compleet.
Enlighten me please....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
Voor de 27e keer deze week... inclusief opvouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Woessssj het volgende:
Rob heeft haar natte was uit de machine gehaald, zodat hij zijn was kon draaien, hij heeft het netjes weggelegd, en zij is kwaad dat hij niet even wachtte zodat zij zelf haar was kon ophangen.
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Marrije het volgende:
Tja, Rob wilde niet wachten met wassen totdat de trommel leeg was, dus haalde hij de babykleertjes van Tanja eruit en heeft die bovenop de wasmashine gelegd. Tanja is zuinig op haar kleertjes en vindt dat Rob maar moet wachten met wassen tot de trommel leeg is, cq wachten totdat zij die was heeft opgehangen. Tanja zegt dat Rob de wasrekjes overdag bezet houdten dat ze daarom expres savonds wast.
En dan vanavond ook nog eens alcohol erbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Wanco het volgende:
De spanningen lopen heerlijk op. Rob wordt steeds meer gestressed nu hij op de bank zit. Het gaat een mooie week worden
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooien.
Oh please zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Op zich gelijk ja.. maar om die natte meuk nu gewoon op de machine te gooien in afwachting van Tanja die besluit het op te ruimen is natuurlijk ook niet handig van hem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef riri het volgende:
Rob had netjes eruit gehaald om andere was erin te stoppen
maar nee,niemand mag er aan de babykleertjes komen van Tanja
....is die wasmachine alleen van haar of zo?
Goed gedaan Rob dat je je niet door dat viswijf op de kop laat zitten
zometeen stopt ze ze weer opnieuw in de wasmachine ook nog met haar idiote smetvrees....steek nog maar eventjes tientallen sigaretjes op trut
Tegen je man mag je dan zo uitvallen maar niet tegen een vreemd iemand, die bovendien al gehandicapt is gaan schreuwen van mongool en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Dan had Tanja gehuild dat hij het niet goed opgehangen had. Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tegen je man mag je dan zo uitvallen maar niet tegen een vreemd iemand, die bovendien al gehandicapt is gaan schreuwen van mongool en zo.![]()
Gisteren zat ze in de jacussi met een paar anderen, waaronder Chantal. En Tanja zei dat als de baby geboren is... ze niet meer wil dat er binnen gerookt word en dat de feesten te veel lawaai zouden maken. Ze zou zeker niet met de baby binnen gaan zitten als er mensen op de tafels zouden dansen (Lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef riri het volgende:
Rob had netjes eruit gehaald om andere was erin te stoppen
maar nee,niemand mag er aan de babykleertjes komen van Tanja
....is die wasmachine alleen van haar of zo?
Goed gedaan Rob dat je je niet door dat viswijf op de kop laat zitten
zometeen stopt ze ze weer opnieuw in de wasmachine ook nog met haar idiote smetvrees....steek nog maar eventjes tientallen sigaretjes op trut
Niet iedere vrouw is gelijk schat... Ik heb bijvoorbeeld nooit pijntjes en krampjes waar anderen heel erg veel last van kunnen hebben. Bij mij slaat het op m'n emoties...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zeg![]()
Ik ben ook een vrouw, nergens last van.
Aanstellen heet dat.
Neuh, Rob had gewoon gelijk in mijn ogen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Geef Tanja gelijk.... Rob kan dat ook wel even met Tanja overleggen...niet zomaar zelf die spullen terzijde leggen...
niet ergens neergepleurd maar heel netjes op een stapeltje gelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob heeft de was van tanja uit de wasmachine gehaald en ergens neergepleurd.. Tanja was daar niet blij mee, want "je zit hier fucking 24 uur en je kunt toch best ff wachten. Je moet gewoon met je poten van mijn spulletjes afblijven"
Oh? Naar welke Tanja kijk jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Falco het volgende:
Tanja is weer helemaal bedaard. Ze praat weer vrolijk mee. Bij Rob daarentegen komt nog steeds stoom uit zijn oren.
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Geef Tanja gelijk.... Rob kan dat ook wel even met Tanja overleggen...niet zomaar zelf die spullen terzijde leggen...
Ik voel me ook alles behalve lekker, maar hoef dat niet op anderen af te reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is gelijk schat... Ik heb bijvoorbeeld nooit pijntjes en krampjes waar anderen heel erg veel last van kunnen hebben. Bij mij slaat het op m'n emoties...
Dat is wel zo... zo zou ik ook denken. Die 50.000 is voor de winnaar. En als jij niet wint, heb je een week voor niks afgezien... ik begrijp haar wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over het niet roken: "Straks gaat heel iemand anders met het geld er vandoor en dan heb ik heb een week heel moeilijk gehad"
Er word al teveel rekening gehouden met Tanja... Ze moet niet zeuren!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat ben.
Ze ziet eruit als een eendquote:
Tanja wakker maken om het te vragen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Daarin zijn we het dan weer wél eens....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja denkt dat het hele huis om haar draait, dat draait het al teveel.![]()
Nee, Linda heeft later gezegd dat het meeviel met het verkleinen toen ze hem aan had. Dus dat is uitgesproken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:22 schreef Rica het volgende:
Hij heeft Linda's broek ook al verneukt met zijn vuile was fetish. Bleh! Bij Robs exit donderdag mogen ze eerst wel controleren of alle slipjes er nog zijn.
Weet jij wel wat natte was, wat uit de machine gehaald is, doet? Dat krijgt pootjes hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had Tanja gehuild dat hij het niet goed opgehangen had. Zeker weten.
En lekker belangrijk of het nu in de trommel ligt of 40 centimeter hoger, dat maakt toch geen ruk uit?![]()
Ze rookt zelf maandenlang door, niks opgeofferd en zodra dat kind eruit is, moet iedereen wel dingen opofferen ervoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gisteren zat ze in de jacussi met een paar anderen, waaronder Chantal. En Tanja zei dat als de baby geboren is... ze niet meer wil dat er binnen gerookt word en dat de feesten te veel lawaai zouden maken. Ze zou zeker niet met de baby binnen gaan zitten als er mensen op de tafels zouden dansen (Linda)
ja lekker.. natte was netjes op een stapeltje....Hij had het (als hij al niet wilde wachten) toch ook best ff kunnen ophangen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef riri het volgende:
[..]
niet ergens neergepleurd maar heel netjes op en stapeltje gelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wasmachine staat er om gebruikt te worden hoor....
Ze nat in de machine laten zitten is ook viesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat ben.
Nee, als je ze een nacht lang in de wasmachine laat liggen dan worden ze mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Leg mij even uit waarom ze in de trommel niet vochtig gedumpt liggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt.
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze nat in de machine laten zitten is ook vies
Ze heeft al gejankt, hoorde je duidelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Ik had haar wel wat sterker verwacht, maar misschien heeft dat ook met de zwangerschap te maken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja lekker.. natte was netjes op een stapeltje....Hij had het (als hij al niet wilde wachten) toch ook best ff kunnen ophangen dan?
Inderdaad, reactie van beiden was overtrokken, maar je zit daar zowat op elkaars lip, zo moeilijk is het toch niet om Tanja ff aan te spreken op de was die op haar ligt te wachten....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Viel me idd ook wel een beetje tegen dat ze begon te janken, Rob bond daardoor meteen in....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Ik had haar wel wat sterker verwacht, maar misschien heeft dat ook met de zwangerschap te maken.
Ik vind ze allebei nog steeds vreselijk en tis jammer dat er maar 1 het huis uitgaat volgende week......maar eindelijk eens een keer een ruzie...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachinequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef ChantalC het volgende:
Ze moeten Tanja opsluiten in de babykamer met een wasmachine en een wasrekje... Kan ze lekker wasse!
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op zich gelijk ja.. maar om die natte meuk nu gewoon op de machine te gooien in afwachting van Tanja die besluit het op te ruimen is natuurlijk ook niet handig van hem...
gatver... ik neem het voor tanja op....![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachine
Ik hoop dat ze hem het bloed onder de nagels uit treitert voor één van de 2 vertrekt.. ROb trekt die nominatie totaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Tanja is wel de eerste die de wasfetishist van repliek durft te bedienen
Die vent staat op ploffen volgens mij
quote:13:17Schreeuwpartij in 't Huis
Tanja is erg boos op Rob. Zij heeft ‘s avonds haar was gedaan en die haalde Rob er vanochtend uit. Hij heeft de babykleertjes van Tanja’s aanstaande dochtertje niet opgehangen. Tanja treft ze nu nat en op een hoopje aan, die er al een paar uur ligt. Ze wordt woest: “Je kan toch wel wachten met wassen tot iedereen wakker is?!” Rob vindt deze kritiek onterecht en roept terug: “Ik houd al met alles rekening met je!”
Hoezo.... Talpa houd Tanja nog steeds het hand boven het hoofd... grrrrrrr.quote:
Ja natuurlijk is dat mens geschift.... maar dat wisten we al lang.... maar iemand die Rob eindelijk eens kwaad krijgt, verdient een paar bonuspuntenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef riri het volgende:
[..]
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.
Ze wil dat niemand aan de kleertjes komt omdat ze smetvrees heeft...snap je het nu
dat mens is gewoon geschift en niet een klein beetje ook
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef riri het volgende:
[..]
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.
nee, ongeveer halverwegequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Beginnen we binnenkort weer van voor af aan?
[afbeelding]
Joh meen je dat nou, zijn er voor elke bewoner voor en tegenmensen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
Ik bespeur hier een 'in de machine laten' en een 'eruit mag ook' kamp
En een pro-Rob en een pro-Tanja kamp, dat ook
Tjsa.. aan de andere kant: waarom kan eenbeen niet ff wachten met wassen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja wakker maken om het te vragen bedoel je?
Weet je wat voor mochtendhumeur ze heeft ?
Ze heeft heel duidelijk aangegeven dat ze zeker het eerste uur na het ontwaken met rust gelaten wil worden, haar wakker maken is dan helemaal uitgeloten .
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
Ik bespeur hier een 'in de machine laten' en een 'eruit mag ook' kamp
En een pro-Rob en een pro-Tanja kamp, dat ook
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo.... Talpa houd Tanja nog steeds het hand boven het hoofd... grrrrrrr.
Tanja... nouhou.... daar moet ik echt wel een paar weken jaar voor op mijn rug liggen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Wat is 50.000 euro jongens, dat is niks!"
Euh...
eh.. wat dachten we van een pro-Rob-maar-er-in-laten-of-netjes-ophangen-was-in-dit-geval-beter-geweest-kamp ? Ik wil echt niet in een pro-tanja kamp terecht komen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt. Er zit denk ik ook wel een verband tussen het pro-Tanja en in-de-machine-laten-kamp en een verband tussen pro-Roben 'eruit-kan-ook'-kamp
.
je vergeet 'lieve schat'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
En voelen we 'm al aankomen??
Rob: Hé Tan, gaat het weer een beetje.
Tan: Grumbl...
Rob: Kom je even mee, ik wil dit even met je uitpraten...
"Daar veeg ik m'n kont mee af."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Euh...
Chantal "Laat ik het zo zeggen: in het dagelijks leven doe je er niks mee".......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Euh...
Porbeer jij maar eens de was van 12 personen bij te houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tjsa.. aan de andere kant: waarom kan eenbeen niet ff wachten met wassen danMoet ie ergens heen ofzo?
Feit is dat Tanja al veel te veel is voorgetrokken en dat Rob daar eindelijk iets tegen haar erover zegt (of schreeuwtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
feit is dat het beter in de wasmachine kan liggen omdat het daar vochtiger is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachine
Je moet dat nu ff niet al te serieus nemen... Chantal wil gewoon kunnen roken nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
"Daar veeg ik m'n kont mee af."
Dat zei ze ook nog.
Dat er -juist voor die 2- een pro-kamp is verbaast me in hoge mate ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef -Delta- het volgende:
Joh meen je dat nou, zijn er voor elke bewoner voor en tegenmensen?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Maurisico het volgende:
tis soms maar goed dat mijn vrienden niet weten dat ik hier post.... op zatermiddag een beetje over natte was zitten te ouwehoeren.....DAMN.........
Chantal zei dat het weinig geld is in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet dat nu ff niet al te serieus nemen... Chantal wil gewoon kunnen roken nu.
daar ga je al misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Maurisico het volgende:
als rob humor heeft...
Ik heb van Roel eens begrepen dat bedreiging of fysiek geweld er toe lijdt dat diegene het huis word uitgezet. Staat in het contract.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
Jammer dat dit toch weer met een sisser dreigt af te lopen... Ik wil kampen in het huis zien ontstaan, vliegende borden naar willekeurige hoofden enzo.....*O*
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Loedertje het volgende:
Porbeer jij maar eens de was van 12 personen bij te houden![]()
Plannen heet dat, kleding/handdoeken MOETEN schoon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Maurisico het volgende:
tis soms maar goed dat mijn vrienden niet weten dat ik hier post.... op zatermiddag een beetje over natte was zitten te ouwehoeren.....DAMN.........
Tanja had het zelf in de wasmachine gedaan vannacht... en rob wilde wassen, dus had ze er uit gehaald. Alleen Tanja draaide helemaal door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh hou opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat er -juist voor die 2- een pro-kamp is verbaast me in hoge mate ja.![]()
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef -Delta- het volgende:
Droeg Tanja daar nou echt een tas?
Dat mag toch helemaal niet, daar krijgt ze toch een miskraam van?![]()
Dat moet toch?? Ik zie tenminste mensen nét voor de bevalling altijd alle kleren wassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Alleen Tanja draaide helemaal door.
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef ChantalC het volgende:
Dat gaat ook nog een discussiepunt worden... Straks moeten de Olvarit potjes van Tanja ook nog in de koelkast...
Engels is moeilijk he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
[inkopper]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Genomineerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
die loopt op zijn laatste benen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan?quote:
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindje
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
De kinderkamer thuis is in ieder geval een stuk minder luxe, en waarschijnlijk krijgt ze bij BB ook betere begeleiding dan ze thuis zou krijgen; dus wat dat betrefd kan ze beter blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...
Okee... je hebt gelijk... in mijn gedachte was het goed...quote:
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah, jij doet het ook wel eens!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?![]()
Dan liggen ze nog vóór het voetbal te sexen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef farceman het volgende:
Roel gaat dadelijk al indrinken met Linda......
Baby's eten doorgaans geen olvarit in de eerste maanden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
ik gok op maximaal een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef MissX het volgende:
hoe lang zou het duren voor het eerste flesje bier wordt open getrokken
quote:
Doet hij zelf, is niemand die het hem verplicht. Dat het hem niet van de bank heeft gered zal hem wel steken ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.
sex voor de wedstrijd moet knnen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan liggen ze nog vóór het voetbal te sexen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Baby's eten doorgaans geen olvarit in de eerste maanden hoor.
Of blijft Tanja een half jaar in het BB huis ?
Thanx! Die ga ik proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En wat dacht je van die 'liga-met-banaan-en-sinaasappelsap-drab'? Die is ook nog steeds erg goed te pruimen...
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
Hm, lees het stukje in de streamverslagen eens ( vanaf 00.18 geloof ik )quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Doet hij zelf, is niemand die het hem verplicht. Dat het hem niet van de bank heeft gered zal hem wel steken ja.
Ja ik verbaasde me ook al over de olvaritquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen wilde dat ze naar huis ging hier, totdat Rob nog meer streken ging vertonen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
wil je niet van die enge dingen zeggen? Ze gaat gewoon volgende week naar huis.....
![]()
Die is niet van Olvarit hoor....quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
die loopt op zijn laatste benen...
Ja ik moest net ff me hersens tjekke van BB...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef cuall het volgende:
Ja ik verbaasde me ook al over de olvarit![]()
Als Tanja geen borstvoeding kan geven dan zijn er van die handige blikken poeder waarin alles inzit om babyvoeding te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Dido pakt een zakje met knotsen, stopt er 1 in haar mond en legt het zakje in haar kastje.![]()
Hmm, 'zelf maken', daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is niet van Olvarit hoor....
Dat maken mensen zelf... Tenminste hier in Brabant, weet niet of ze dat in de rest van het land ook kennen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...![]()
Heb je die uiers gezien? Die moeten echt 2 keer per dag geleegd worden hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef Loedertje het volgende:
Als Tanja geen borstvoeding kan geven dan zijn er van die handige blikken poeder waarin alles inzit om babyvoeding te maken
Het zit je echt dwars hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef -Delta- het volgende:
Tanja komt hierna ws weken niet meer op de bank![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:12 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Sukkel!"
Rob: "Ja en op je kop een pukkel!"![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars hè?
* Pinball aait Delta: het komt wel goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |