daar ga je al misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Maurisico het volgende:
als rob humor heeft...
Ik heb van Roel eens begrepen dat bedreiging of fysiek geweld er toe lijdt dat diegene het huis word uitgezet. Staat in het contract.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
Jammer dat dit toch weer met een sisser dreigt af te lopen... Ik wil kampen in het huis zien ontstaan, vliegende borden naar willekeurige hoofden enzo.....*O*
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Loedertje het volgende:
Porbeer jij maar eens de was van 12 personen bij te houden![]()
Plannen heet dat, kleding/handdoeken MOETEN schoon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Maurisico het volgende:
tis soms maar goed dat mijn vrienden niet weten dat ik hier post.... op zatermiddag een beetje over natte was zitten te ouwehoeren.....DAMN.........
Tanja had het zelf in de wasmachine gedaan vannacht... en rob wilde wassen, dus had ze er uit gehaald. Alleen Tanja draaide helemaal door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh hou opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat er -juist voor die 2- een pro-kamp is verbaast me in hoge mate ja.![]()
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef -Delta- het volgende:
Droeg Tanja daar nou echt een tas?
Dat mag toch helemaal niet, daar krijgt ze toch een miskraam van?![]()
Dat moet toch?? Ik zie tenminste mensen nét voor de bevalling altijd alle kleren wassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Alleen Tanja draaide helemaal door.
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef ChantalC het volgende:
Dat gaat ook nog een discussiepunt worden... Straks moeten de Olvarit potjes van Tanja ook nog in de koelkast...
Engels is moeilijk he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
[inkopper]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |