Ja natuurlijk is dat mens geschift.... maar dat wisten we al lang.... maar iemand die Rob eindelijk eens kwaad krijgt, verdient een paar bonuspuntenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef riri het volgende:
[..]
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.
Ze wil dat niemand aan de kleertjes komt omdat ze smetvrees heeft...snap je het nu
dat mens is gewoon geschift en niet een klein beetje ook
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef riri het volgende:
[..]
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.
nee, ongeveer halverwegequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Beginnen we binnenkort weer van voor af aan?
[afbeelding]
Joh meen je dat nou, zijn er voor elke bewoner voor en tegenmensen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
Ik bespeur hier een 'in de machine laten' en een 'eruit mag ook' kamp
En een pro-Rob en een pro-Tanja kamp, dat ook
Tjsa.. aan de andere kant: waarom kan eenbeen niet ff wachten met wassen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja wakker maken om het te vragen bedoel je?
Weet je wat voor mochtendhumeur ze heeft ?
Ze heeft heel duidelijk aangegeven dat ze zeker het eerste uur na het ontwaken met rust gelaten wil worden, haar wakker maken is dan helemaal uitgeloten .
Kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Pinball het volgende:
Ik bespeur hier een 'in de machine laten' en een 'eruit mag ook' kamp
En een pro-Rob en een pro-Tanja kamp, dat ook
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo.... Talpa houd Tanja nog steeds het hand boven het hoofd... grrrrrrr.
Tanja... nouhou.... daar moet ik echt wel een paar weken jaar voor op mijn rug liggen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Wat is 50.000 euro jongens, dat is niks!"
Euh...
eh.. wat dachten we van een pro-Rob-maar-er-in-laten-of-netjes-ophangen-was-in-dit-geval-beter-geweest-kamp ? Ik wil echt niet in een pro-tanja kamp terecht komen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt. Er zit denk ik ook wel een verband tussen het pro-Tanja en in-de-machine-laten-kamp en een verband tussen pro-Roben 'eruit-kan-ook'-kamp
.
je vergeet 'lieve schat'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
En voelen we 'm al aankomen??
Rob: Hé Tan, gaat het weer een beetje.
Tan: Grumbl...
Rob: Kom je even mee, ik wil dit even met je uitpraten...
"Daar veeg ik m'n kont mee af."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Euh...
Chantal "Laat ik het zo zeggen: in het dagelijks leven doe je er niks mee".......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Kokstra het volgende:
Euh...
Porbeer jij maar eens de was van 12 personen bij te houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tjsa.. aan de andere kant: waarom kan eenbeen niet ff wachten met wassen danMoet ie ergens heen ofzo?
Feit is dat Tanja al veel te veel is voorgetrokken en dat Rob daar eindelijk iets tegen haar erover zegt (of schreeuwtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef D.Rose het volgende:
feit is dat het beter in de wasmachine kan liggen omdat het daar vochtiger is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachine
Je moet dat nu ff niet al te serieus nemen... Chantal wil gewoon kunnen roken nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
"Daar veeg ik m'n kont mee af."
Dat zei ze ook nog.
Dat er -juist voor die 2- een pro-kamp is verbaast me in hoge mate ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef -Delta- het volgende:
Joh meen je dat nou, zijn er voor elke bewoner voor en tegenmensen?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Maurisico het volgende:
tis soms maar goed dat mijn vrienden niet weten dat ik hier post.... op zatermiddag een beetje over natte was zitten te ouwehoeren.....DAMN.........
Chantal zei dat het weinig geld is in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moet dat nu ff niet al te serieus nemen... Chantal wil gewoon kunnen roken nu.
daar ga je al misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:30 schreef Maurisico het volgende:
als rob humor heeft...
Ik heb van Roel eens begrepen dat bedreiging of fysiek geweld er toe lijdt dat diegene het huis word uitgezet. Staat in het contract.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
Jammer dat dit toch weer met een sisser dreigt af te lopen... Ik wil kampen in het huis zien ontstaan, vliegende borden naar willekeurige hoofden enzo.....*O*
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Loedertje het volgende:
Porbeer jij maar eens de was van 12 personen bij te houden![]()
Plannen heet dat, kleding/handdoeken MOETEN schoon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Maurisico het volgende:
tis soms maar goed dat mijn vrienden niet weten dat ik hier post.... op zatermiddag een beetje over natte was zitten te ouwehoeren.....DAMN.........
Tanja had het zelf in de wasmachine gedaan vannacht... en rob wilde wassen, dus had ze er uit gehaald. Alleen Tanja draaide helemaal door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh hou opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat er -juist voor die 2- een pro-kamp is verbaast me in hoge mate ja.![]()
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef -Delta- het volgende:
Droeg Tanja daar nou echt een tas?
Dat mag toch helemaal niet, daar krijgt ze toch een miskraam van?![]()
Dat moet toch?? Ik zie tenminste mensen nét voor de bevalling altijd alle kleren wassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook geen babykleertjes gaan wassen voor een kind wat nog in de buik van haar moedervarken aan het zwemmen is...![]()
![]()
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Alleen Tanja draaide helemaal door.
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef ChantalC het volgende:
Dat gaat ook nog een discussiepunt worden... Straks moeten de Olvarit potjes van Tanja ook nog in de koelkast...
Engels is moeilijk he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
[inkopper]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |