quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Genomineerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?
die loopt op zijn laatste benen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan?quote:
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindje
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
De kinderkamer thuis is in ieder geval een stuk minder luxe, en waarschijnlijk krijgt ze bij BB ook betere begeleiding dan ze thuis zou krijgen; dus wat dat betrefd kan ze beter blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...
Okee... je hebt gelijk... in mijn gedachte was het goed...quote:
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah, jij doet het ook wel eens!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?![]()
Dan liggen ze nog vóór het voetbal te sexen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef farceman het volgende:
Roel gaat dadelijk al indrinken met Linda......
Baby's eten doorgaans geen olvarit in de eerste maanden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
ik gok op maximaal een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef MissX het volgende:
hoe lang zou het duren voor het eerste flesje bier wordt open getrokken
quote:
Doet hij zelf, is niemand die het hem verplicht. Dat het hem niet van de bank heeft gered zal hem wel steken ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |