quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als het haar eigen boodschappen zijn is ze er als de zeugen bij
Genomineerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Tanja loopt op de laatste dagen.. wat is Rob zijn excuus?
die loopt op zijn laatste benen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan?quote:
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag olvarit gewoon ongekoeld bewaard worden. In de supermarkt staan ze tenminste ook niet in de koeling.
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, maar tanja wil het beste voor haar kindje
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
"They touched her babycloathes... and now she's mad.
Tanja II : The ultimate revenche"
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
De kinderkamer thuis is in ieder geval een stuk minder luxe, en waarschijnlijk krijgt ze bij BB ook betere begeleiding dan ze thuis zou krijgen; dus wat dat betrefd kan ze beter blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat is netjes naar huis gaan in de eigen omgeving bevallen...
Okee... je hebt gelijk... in mijn gedachte was het goed...quote:
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah, jij doet het ook wel eens!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zuivelhapjes zijn lekker hè?![]()
Dan liggen ze nog vóór het voetbal te sexen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef farceman het volgende:
Roel gaat dadelijk al indrinken met Linda......
Baby's eten doorgaans geen olvarit in de eerste maanden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik eet mijn olvarit altijd ongekoeld in ieder geval
ik gok op maximaal een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef MissX het volgende:
hoe lang zou het duren voor het eerste flesje bier wordt open getrokken
quote:
Doet hij zelf, is niemand die het hem verplicht. Dat het hem niet van de bank heeft gered zal hem wel steken ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het managen van het huishouden, al ruim 5 weken btw.
sex voor de wedstrijd moet knnen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan liggen ze nog vóór het voetbal te sexen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Baby's eten doorgaans geen olvarit in de eerste maanden hoor.
Of blijft Tanja een half jaar in het BB huis ?
Thanx! Die ga ik proberen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En wat dacht je van die 'liga-met-banaan-en-sinaasappelsap-drab'? Die is ook nog steeds erg goed te pruimen...
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
Hm, lees het stukje in de streamverslagen eens ( vanaf 00.18 geloof ik )quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Doet hij zelf, is niemand die het hem verplicht. Dat het hem niet van de bank heeft gered zal hem wel steken ja.
Ja ik verbaasde me ook al over de olvaritquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen wilde dat ze naar huis ging hier, totdat Rob nog meer streken ging vertonen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
wil je niet van die enge dingen zeggen? Ze gaat gewoon volgende week naar huis.....
![]()
Die is niet van Olvarit hoor....quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
die loopt op zijn laatste benen...
Ja ik moest net ff me hersens tjekke van BB...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef cuall het volgende:
Ja ik verbaasde me ook al over de olvarit![]()
Als Tanja geen borstvoeding kan geven dan zijn er van die handige blikken poeder waarin alles inzit om babyvoeding te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Dido pakt een zakje met knotsen, stopt er 1 in haar mond en legt het zakje in haar kastje.![]()
Hmm, 'zelf maken', daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is niet van Olvarit hoor....
Dat maken mensen zelf... Tenminste hier in Brabant, weet niet of ze dat in de rest van het land ook kennen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Mja wat als de baby geen borstvoeding wil (dat gebeurt), dan moet het afgekolft worden en in de koelkast bewaard...![]()
Heb je die uiers gezien? Die moeten echt 2 keer per dag geleegd worden hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef Loedertje het volgende:
Als Tanja geen borstvoeding kan geven dan zijn er van die handige blikken poeder waarin alles inzit om babyvoeding te maken
Het zit je echt dwars hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef -Delta- het volgende:
Tanja komt hierna ws weken niet meer op de bank![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:12 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Sukkel!"
Rob: "Ja en op je kop een pukkel!"![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars hè?
* Pinball aait Delta: het komt wel goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |