Ik kies de kant van Robquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
allebei, min of meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
Idd.quote:
Rob heeft de was van tanja uit de wasmachine gehaald en ergens neergepleurd.. Tanja was daar niet blij mee, want "je zit hier fucking 24 uur en je kunt toch best ff wachten. Je moet gewoon met je poten van mijn spulletjes afblijven"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze hadden ineens ruzie... Maar Flugel miste de aanleiding compleet.
Enlighten me please....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
Voor de 27e keer deze week... inclusief opvouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Woessssj het volgende:
Rob heeft haar natte was uit de machine gehaald, zodat hij zijn was kon draaien, hij heeft het netjes weggelegd, en zij is kwaad dat hij niet even wachtte zodat zij zelf haar was kon ophangen.
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Marrije het volgende:
Tja, Rob wilde niet wachten met wassen totdat de trommel leeg was, dus haalde hij de babykleertjes van Tanja eruit en heeft die bovenop de wasmashine gelegd. Tanja is zuinig op haar kleertjes en vindt dat Rob maar moet wachten met wassen tot de trommel leeg is, cq wachten totdat zij die was heeft opgehangen. Tanja zegt dat Rob de wasrekjes overdag bezet houdten dat ze daarom expres savonds wast.
En dan vanavond ook nog eens alcohol erbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Wanco het volgende:
De spanningen lopen heerlijk op. Rob wordt steeds meer gestressed nu hij op de bank zit. Het gaat een mooie week worden
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooien.
Oh please zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Op zich gelijk ja.. maar om die natte meuk nu gewoon op de machine te gooien in afwachting van Tanja die besluit het op te ruimen is natuurlijk ook niet handig van hem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef riri het volgende:
Rob had netjes eruit gehaald om andere was erin te stoppen
maar nee,niemand mag er aan de babykleertjes komen van Tanja
....is die wasmachine alleen van haar of zo?
Goed gedaan Rob dat je je niet door dat viswijf op de kop laat zitten
zometeen stopt ze ze weer opnieuw in de wasmachine ook nog met haar idiote smetvrees....steek nog maar eventjes tientallen sigaretjes op trut
Tegen je man mag je dan zo uitvallen maar niet tegen een vreemd iemand, die bovendien al gehandicapt is gaan schreuwen van mongool en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Dan had Tanja gehuild dat hij het niet goed opgehangen had. Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tegen je man mag je dan zo uitvallen maar niet tegen een vreemd iemand, die bovendien al gehandicapt is gaan schreuwen van mongool en zo.![]()
Gisteren zat ze in de jacussi met een paar anderen, waaronder Chantal. En Tanja zei dat als de baby geboren is... ze niet meer wil dat er binnen gerookt word en dat de feesten te veel lawaai zouden maken. Ze zou zeker niet met de baby binnen gaan zitten als er mensen op de tafels zouden dansen (Lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef riri het volgende:
Rob had netjes eruit gehaald om andere was erin te stoppen
maar nee,niemand mag er aan de babykleertjes komen van Tanja
....is die wasmachine alleen van haar of zo?
Goed gedaan Rob dat je je niet door dat viswijf op de kop laat zitten
zometeen stopt ze ze weer opnieuw in de wasmachine ook nog met haar idiote smetvrees....steek nog maar eventjes tientallen sigaretjes op trut
Niet iedere vrouw is gelijk schat... Ik heb bijvoorbeeld nooit pijntjes en krampjes waar anderen heel erg veel last van kunnen hebben. Bij mij slaat het op m'n emoties...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh please zeg![]()
Ik ben ook een vrouw, nergens last van.
Aanstellen heet dat.
Neuh, Rob had gewoon gelijk in mijn ogen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Geef Tanja gelijk.... Rob kan dat ook wel even met Tanja overleggen...niet zomaar zelf die spullen terzijde leggen...
niet ergens neergepleurd maar heel netjes op een stapeltje gelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob heeft de was van tanja uit de wasmachine gehaald en ergens neergepleurd.. Tanja was daar niet blij mee, want "je zit hier fucking 24 uur en je kunt toch best ff wachten. Je moet gewoon met je poten van mijn spulletjes afblijven"
Oh? Naar welke Tanja kijk jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Falco het volgende:
Tanja is weer helemaal bedaard. Ze praat weer vrolijk mee. Bij Rob daarentegen komt nog steeds stoom uit zijn oren.
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Geef Tanja gelijk.... Rob kan dat ook wel even met Tanja overleggen...niet zomaar zelf die spullen terzijde leggen...
Ik voel me ook alles behalve lekker, maar hoef dat niet op anderen af te reageren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is gelijk schat... Ik heb bijvoorbeeld nooit pijntjes en krampjes waar anderen heel erg veel last van kunnen hebben. Bij mij slaat het op m'n emoties...
Dat is wel zo... zo zou ik ook denken. Die 50.000 is voor de winnaar. En als jij niet wint, heb je een week voor niks afgezien... ik begrijp haar wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over het niet roken: "Straks gaat heel iemand anders met het geld er vandoor en dan heb ik heb een week heel moeilijk gehad"
Er word al teveel rekening gehouden met Tanja... Ze moet niet zeuren!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat ben.
Ze ziet eruit als een eendquote:
Tanja wakker maken om het te vragen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:20 schreef Maurisico het volgende:
Daarin zijn we het dan weer wél eens....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja denkt dat het hele huis om haar draait, dat draait het al teveel.![]()
Nee, Linda heeft later gezegd dat het meeviel met het verkleinen toen ze hem aan had. Dus dat is uitgesproken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:22 schreef Rica het volgende:
Hij heeft Linda's broek ook al verneukt met zijn vuile was fetish. Bleh! Bij Robs exit donderdag mogen ze eerst wel controleren of alle slipjes er nog zijn.
Weet jij wel wat natte was, wat uit de machine gehaald is, doet? Dat krijgt pootjes hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had Tanja gehuild dat hij het niet goed opgehangen had. Zeker weten.
En lekker belangrijk of het nu in de trommel ligt of 40 centimeter hoger, dat maakt toch geen ruk uit?![]()
Ze rookt zelf maandenlang door, niks opgeofferd en zodra dat kind eruit is, moet iedereen wel dingen opofferen ervoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gisteren zat ze in de jacussi met een paar anderen, waaronder Chantal. En Tanja zei dat als de baby geboren is... ze niet meer wil dat er binnen gerookt word en dat de feesten te veel lawaai zouden maken. Ze zou zeker niet met de baby binnen gaan zitten als er mensen op de tafels zouden dansen (Linda)
ja lekker.. natte was netjes op een stapeltje....Hij had het (als hij al niet wilde wachten) toch ook best ff kunnen ophangen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef riri het volgende:
[..]
niet ergens neergepleurd maar heel netjes op en stapeltje gelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wasmachine staat er om gebruikt te worden hoor....
Ze nat in de machine laten zitten is ook viesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt. Ik kan Tanja wel begrijpen hier hoor en daarbij speelt dat ik Rob gewoon meer dan zat ben.
Nee, als je ze een nacht lang in de wasmachine laat liggen dan worden ze mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Leg mij even uit waarom ze in de trommel niet vochtig gedumpt liggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
Kleren worden gewoon heel lelijk als je ze vochtig ergens neerdumpt.
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze nat in de machine laten zitten is ook vies
Ze heeft al gejankt, hoorde je duidelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Ik had haar wel wat sterker verwacht, maar misschien heeft dat ook met de zwangerschap te maken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja lekker.. natte was netjes op een stapeltje....Hij had het (als hij al niet wilde wachten) toch ook best ff kunnen ophangen dan?
Inderdaad, reactie van beiden was overtrokken, maar je zit daar zowat op elkaars lip, zo moeilijk is het toch niet om Tanja ff aan te spreken op de was die op haar ligt te wachten....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Viel me idd ook wel een beetje tegen dat ze begon te janken, Rob bond daardoor meteen in....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja kon er echt slecht tegen trouwens. Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Ik had haar wel wat sterker verwacht, maar misschien heeft dat ook met de zwangerschap te maken.
Ik vind ze allebei nog steeds vreselijk en tis jammer dat er maar 1 het huis uitgaat volgende week......maar eindelijk eens een keer een ruzie...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachinequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:25 schreef ChantalC het volgende:
Ze moeten Tanja opsluiten in de babykamer met een wasmachine en een wasrekje... Kan ze lekker wasse!
niet gooien maar netjes opgestapeld zodat de wasmachine gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op zich gelijk ja.. maar om die natte meuk nu gewoon op de machine te gooien in afwachting van Tanja die besluit het op te ruimen is natuurlijk ook niet handig van hem...
gatver... ik neem het voor tanja op....![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met zo'n knalrode playskool wasmachine
Ik hoop dat ze hem het bloed onder de nagels uit treitert voor één van de 2 vertrekt.. ROb trekt die nominatie totaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Tanja is wel de eerste die de wasfetishist van repliek durft te bedienen
Die vent staat op ploffen volgens mij
quote:13:17Schreeuwpartij in 't Huis
Tanja is erg boos op Rob. Zij heeft ‘s avonds haar was gedaan en die haalde Rob er vanochtend uit. Hij heeft de babykleertjes van Tanja’s aanstaande dochtertje niet opgehangen. Tanja treft ze nu nat en op een hoopje aan, die er al een paar uur ligt. Ze wordt woest: “Je kan toch wel wachten met wassen tot iedereen wakker is?!” Rob vindt deze kritiek onterecht en roept terug: “Ik houd al met alles rekening met je!”
Hoezo.... Talpa houd Tanja nog steeds het hand boven het hoofd... grrrrrrr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |