Ik kies de kant van Robquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
allebei, min of meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd trouwens. Wie heeft er gelijk?
Idd.quote:
Rob heeft de was van tanja uit de wasmachine gehaald en ergens neergepleurd.. Tanja was daar niet blij mee, want "je zit hier fucking 24 uur en je kunt toch best ff wachten. Je moet gewoon met je poten van mijn spulletjes afblijven"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze hadden ineens ruzie... Maar Flugel miste de aanleiding compleet.
Enlighten me please....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
Voor de 27e keer deze week... inclusief opvouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef ChantalC het volgende:
Wrom moet Tanjavarken die babykleertjes wassen? Ze zijn nog niet eens gedragen... Pffffffffff!
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Woessssj het volgende:
Rob heeft haar natte was uit de machine gehaald, zodat hij zijn was kon draaien, hij heeft het netjes weggelegd, en zij is kwaad dat hij niet even wachtte zodat zij zelf haar was kon ophangen.
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef Marrije het volgende:
Tja, Rob wilde niet wachten met wassen totdat de trommel leeg was, dus haalde hij de babykleertjes van Tanja eruit en heeft die bovenop de wasmashine gelegd. Tanja is zuinig op haar kleertjes en vindt dat Rob maar moet wachten met wassen tot de trommel leeg is, cq wachten totdat zij die was heeft opgehangen. Tanja zegt dat Rob de wasrekjes overdag bezet houdten dat ze daarom expres savonds wast.
En dan vanavond ook nog eens alcohol erbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Wanco het volgende:
De spanningen lopen heerlijk op. Rob wordt steeds meer gestressed nu hij op de bank zit. Het gaat een mooie week worden
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan Tanja wel een beetje begrijpen hier, maar vindt het wel een wat overdreven reactie dan. Haar moeder zal het echter op de 'hormoontjes' gooien.
Oh please zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Op zich gelijk ja.. maar om die natte meuk nu gewoon op de machine te gooien in afwachting van Tanja die besluit het op te ruimen is natuurlijk ook niet handig van hem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef riri het volgende:
Rob had netjes eruit gehaald om andere was erin te stoppen
maar nee,niemand mag er aan de babykleertjes komen van Tanja
....is die wasmachine alleen van haar of zo?
Goed gedaan Rob dat je je niet door dat viswijf op de kop laat zitten
zometeen stopt ze ze weer opnieuw in de wasmachine ook nog met haar idiote smetvrees....steek nog maar eventjes tientallen sigaretjes op trut
Tegen je man mag je dan zo uitvallen maar niet tegen een vreemd iemand, die bovendien al gehandicapt is gaan schreuwen van mongool en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, dit was een duidelijke hormonen-uitval hoor....
Ik herken dit wel van een bepaalde tijd uit de maand, of liever gezegd, mijn mán herkent dit![]()
Dan had Tanja gehuild dat hij het niet goed opgehangen had. Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
tja.. als hij het nu gewoon ff opgehangen had, was er niks aan de hand geweest... maar ik vind het idd niet zo handig van hem dat ie het gewoon op de machine legt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |