= donderdagavond bij mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef bloodymary het volgende:
Nee, grapje hoor, ook als het weekend nadert![]()
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:46 schreef walnuts het volgende:
Rob is druk bezig met z'n rechter been.
Hij kan beter wat aandacht aan zijn linker been besteden, die ziet er wat bleekjes uit.![]()
Vertel, vertel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was nieuw hè, heb je Rob's beenverhaal al gehoord?
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Och, ik zit 's morgens om tien uur al aan de sherry!
Nee, grapje hoor, ook als het weekend nadert![]()
Wat hebben we het goed he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....![]()
blader maar eens terug naar deel 1 tot en met 10 van deze seriequote:
jups, hopelijk gaat er genoeg drank het huis in vandaag..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Hebben er nu meer mensen bewust extra lang uitgeslapen vanochtend zodat ze vanaaf extra lang kunnen kijken?![]()
Helaas heb ik eerst nog een etentje, maar ná het voetbal kan het volgens mij nog wel leuk worden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Hebben er nu meer mensen bewust extra lang uitgeslapen vanochtend zodat ze vanaaf extra lang kunnen kijken?![]()
Helaas heb ik eerst nog een etentje, maar ná het voetbal kan het volgens mij nog wel leuk worden
Ik weet dat het quoten van jezelf 'not done' is, maar ik zie nú pas wat ik opgeschreven heb...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Een sociaal leven is gewoon onhandig..... je mist veel te veelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat het quoten van jezelf 'not done' is, maar ik zie nú pas wat ik opgeschreven heb...
Hoe triest ben je dan... Een e-ten-tje... Gratis eten met mensen die je leuk vind... Iets gezelligs, sociaals enzo... En dan balen omdat je een deel van de streams gaat missen![]()
Een kinderpiemol verdiend een kinderbenamingquote:
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Die kans is groter als Dido het voor hem zou doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me trouwens op dat Roeliewoelie wel heel erg vaak aan z'n piemelemuis zit... Net ook weer. Zou hij denken dat ie daardoor misschien nog groeit?
Help die jongen evenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef teamlead het volgende:
blader maar eens terug naar deel 1 tot en met 10 van deze serie
Ik krijg vrienden op bezoek voor het voetbal.... die "toevallig" ook BB-junk zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).
Yeah, right....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga voetbal bij vrienden kijken, maar ik heb al wel bedacht dat ik de immer gezellige en rijk besprenkelde afterparty misschien maar aan me voorbij laat gaan. (ik hoop niet dat ik zo idioot ben om dat ook daadwerkelijk te doén trouwens).
Werk is een nutteloze onderbreking van het weekendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef Maurisico het volgende:
technisch gesproken nadert er altijd een weekend....![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Rob: We zijn niet alleen voor jou hier
Tanja: Ik doe het godverdomme expres 's avonds zodat jij er met je poten afblijfteindelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |