Gary Moore - Still got the blues (for you) [1990]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:34 schreef yootje het volgende:
Ik zoek ene nummer waarvan ik het intro wel ongeveer kan spelen, maar ik wete niet meerw at de artiest of titel is.
http://www.compumania.nl/zooi/onbekend.mp3
Brak gespeeld enzo
Iemand die het weet? Alvast bedankt
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gary Moore - Still got the blues (for you) [1990]
Bauchklang - Roxanne en Peter Gabriel - Sky Blue zijn de enigste 2 nummers die ik kan vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:31 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zoek de muziek uit de aflevering van CRIME SCENE INVESTIGATION Las Vegas, van afgelopen zaterdag op RTL 4 (om half 10 ofzo).
Dus niet de titelmuziek maar de nummers in de aflevering zelf.
Het was de aflevering dat Warrick van de zaak werd afgehaald omdat hij de zaak teveel aantrok, het ging namelijk om de moord op het dochtertje van een oude bekende.
staat er niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef Roltrapfee het volgende:
op www.ster.nl staat ergens bijna alle muziek die in reclames gebruikt wordt, daar zou ik eens kijken.
Tss, en dat moet iemand ooit raden?! Ik dag ut niej, vrind.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:21 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een trancenummer, volgens mij uit de jaren 90. Er wordt niet in gezongen, het nummer klinkt erg zweverig (melodieus).
qua stijl lijkt het erg op Gouryella met het nummer Gouryella.
Iemand een hint???
Where have all the flowers gone??? (Of 'Sag Mir Wo Die Blumen Sind' in 't Duits)quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van Marlene Dietrich, wat gaat over soldaten aan het front, waarschijnlijk (uit een film) over de Eerste Wereldoorlog. Anyone?
Pia Zadora en Jermaine Jackson - When The Rain Begins To Fall (oid)...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef satecl het volgende:
dat nummer die in de intro van 'gerard en gorden over de vloer' wordt gedraait, daar is toch ook een engelse versie van...?
Zoja, hoe heet die...?
Pete Philly & Perquisite - Mindstatequote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Ultimora het volgende:
hoorde vanmorgen iets van Pete Villey oid, met in het refrein dear family and friends, erg relaxed nummer beetje jazzy rap achtig.. wie weet de exacte titel, arties?
Bloodhoundgang dacht ik.. weet de titel nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Barthez het volgende:
Hoe heet dit liedje:
lets do it like they do on the discovery channel...................you and me aint nothing but memo's
BLOODHOUND GANG - THE BAD TOUCHquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bloodhoundgang dacht ik.. weet de titel niet
Mammals.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Barthez het volgende:
lets do it like they do on the discovery channel...................you and me aint nothing but memo's
Nee, maar bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Dat Kylie Minogue nummer is dat niet gewoon I believe in you uit 2004?![]()
NOu ja.. stukje discografie dan maar?quote:
Nu ik erover nadenk,dan moet het nummer uit de midden jaren 90 zijn. ( 95/96?) Het is niet het duet met Nick Cave in ieder geval. ( die heb ik nml)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
NOu ja.. stukje discografie dan maar?
2000 Spinning around
2000 Kids (met Robbie Williams)
2001 Please stay
2001 Can't get you out of my head
2002 In your eyes
2002 Come into my world
2003 Slow
2004 Red blooded woman
2004 Chocolate
2004 I believe in you
(aannemende dat het na 2000 is geweest. (Daarvoor zat o.a. haar SAW-jaren, een duet met Keith Washington en duet met Nick Cave.... maar goed da's allemaal 1995 en < 1995).
Nou ja: als ik toch bezig benquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk,dan moet het nummer uit de midden jaren 90 zijn. ( 95/96?) Het is niet het duet met Nick Cave in ieder geval. ( die heb ik nml)
Bedankt voor de discografie
Ik ga ook nog even zoeken
Hey, het kan wel eens 'confide in me' zijn. Ik ga het opzoeken.Thanks again!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:21 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Nou ja: als ik toch bezig ben, zoveel zijn het er in de jaren 90 niet:
1990 Tears on my pillow
1990 Better the devil you know
1990 Step back in time
1991 If you were with me now ( met Keith Washington)
1992 Give me just a little more time
1994 Confide in me
1995 Where the wild roses grow (met Nick Cave)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:09 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Pete Philly & Perquisite - Mindstate Grateful
??![]()
Royal Gigolos...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef Jeetjuh het volgende:
Het liedje Calafornian Dreaming van de mamas and the papas (all the leaves are brown and the sky is grey) is van de ns reclame voor de herfst!
Daar is ook een dance nummer van.... dat ik gebruik als warming up voor mn streetdance. Wie weet er van welke groep of artiest de dance versie is?
En het is inderdaad: ' Confide in me'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hey, het kan wel eens 'confide in me' zijn. Ik ga het opzoeken.Thanks again!
wel de goede artiest, nog niet het goede nummer. heb de rest vd cd al geluisterd op bol.com, maar daar staat ie ook niet op.. toevallig een idee?quote:
Klinkt...James Blunt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef deliberator het volgende:
wie weet welke zanger/band het nummer zingt in het volgende filmpje
http://www.zippyvideos.com/2441989681570776/respect_michael_park/
en hoe heet dit nummer?
En ik heb t echt nodigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik zoek een Hiphop achtig liedje..
met de tekst in t refreintje
(beetje hoge rare stem )
Spain . . clap clap
Italy. . clap clap.
steeds dat clap clap er in..
thnxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Klinkt...James Blunt?
Edit:
James Blunt - Goodbye my lover
Het nummer heet 'Grateful', staat op hun nieuwe cd en ook op een paar (maxi)singles geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Ultimora het volgende:
[..]
wel de goede artiest, nog niet het goede nummer. heb de rest vd cd al geluisterd op bol.com, maar daar staat ie ook niet op.. toevallig een idee?
-edit: toch niet-quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
En ik heb t echt nodigk wil dat clap clap stukje bewerken met synth
dit is em iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het nummer heet 'Grateful', staat op hun nieuwe cd en ook op een paar (maxi)singles geloof ik.
Op hun website - www.ourmindstate.com is de video ervan ook te zien.
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik zoek een Hiphop achtig liedje..
met de tekst in t refreintje
(beetje hoge rare stem )
Spain . . clap clap
Italy. . clap clap.
steeds dat clap clap er in..
Goed opletten en als ie langskomt hier langsgaan. Succesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!
is de laatste tijd op slam fm te horen!
Shot in the dark: : Yonderboi - Pabadam [2001]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:23 schreef nemesis4 het volgende:
Het ziet er naar uit dat dit topic het meest leeft in vergelijking met dat ander ''Ik zoek een nummer...'' topic. Daarom copy/paste ik ff:
Ik zoek zelf ook naar een nummer. Het is een lounge achtig nummer, wat volgens mij tijdens het programma Yorin Travel een keer gebruikt is. Ik hoorde em laatst ook bij een engels kookprogramma. Opzoeken op google is moeilijk aangezien de enige tekst Naaa Na Na, Na Na Na Na is (voor zover ik weet dan). Om iets te helpen misschien, de eerste Naaa duurt het langst, zo'n 2 seconden, terwijl de andere Na's kort zijn. Ik hoop echt dat iemand weet welk nummer dit is, zoek er al heel lang naar.
Christian Walz - Wonderchildquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!
is de laatste tijd op slam fm te horen!
Island In The Sun van Weezer??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef mother-mother het volgende:
ja ik word ook helemaal gek van t zoeken en denken maar ben dus op zoek naar een vrij vrolijk en rustig nummer en in de videoclip zitten ze onder een boom en lopen er welpjes en puppies en volgens mij ook kittens rond
het liedje was ook in een film , film gaat over een wintersportgebied , is komedie en in die film was t HET liedje van hoofdrolspelers zeg maar
hoop dat t duidelijk genoeg is zo
JAAAAAAAAAAAAA ow thxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef joris007 het volgende:
[..]
Island In The Sun van Weezer??
uit Out Cold
http://www.imdb.com/title/tt0253798/soundtrack
klik anders even op die link, misschien een ander nummer van die soundtrack? (is de enige komedie die ik ken over wintersport (coolrunnings daargelaten, maar die is het vast niet)).
is en rustig en vrolijk nummer, maar ik zie geen puppy's in de clip...
ik zag dat je anders niet kon slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA ow thx![]()
![]()
![]()
![]()
zo hehe![]()
hmm, in de Menzis reclame ligt heel even een dame in het gras, maar ik zie geen koe, het nummer dat daarbij hoort is: Over The Rainbow van Israel Kamakawiwo`ole (ja, ik kan er ook niets aan doen, zo heet die kerel nou eenmaal...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een stukje muziek uit een reclame, die is nog niet zo heel lang op tv is, volgens mij.
Het is heel relaxed, rustige, blues-achtig nummer. Alleen weet ik ff niet waar die reclame over ging, ik zal volgende keer eens beter opletten.![]()
Wat ik wel weet is dat er een koe in een weiland loopt en een aantal mensen liggen rustig in het gras als ik me niet vergis![]()
Lekker vaag idd, maar daar is dit topic voor toch?!![]()
Marco Borsato - Alles Kwijtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ok, ik zoek een nummer, deze zinnen komen er in voor (niet achter elkaar)
Dit is mijn leven
Ben je gelukkig, of heb je nu spijt
Want dat was toch een mooie tijd,
Er is ook een spaanse of italiaanse versie van, kan iemand die ook noemen?
Umberto Tozzi - Gente Di Marequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Er is ook een spaanse of italiaanse versie van, kan iemand die ook noemen?
Nee, dat is niet wat ik bedoel, maar het komt wel in de richtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:41 schreef joris007 het volgende:
[..]
hmm, in de Menzis reclame ligt heel even een dame in het gras, maar ik zie geen koe, het nummer dat daarbij hoort is: Over The Rainbow van Israel Kamakawiwo`ole (ja, ik kan er ook niets aan doen, zo heet die kerel nou eenmaal...)
Nope dat is em niet, ik hoor daar ook niet echt dat Naaaa na na in. Dat Naaaa Na na wordt trouwens gezongen door een rustgevende vrouwenstem, misschien helpt dat iets.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: : Yonderboi - Pabadam [2001]
Hier komt ook geen koe in voor, maar wel een vrouw die in het gras ligt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een stukje muziek uit een reclame, die is nog niet zo heel lang op tv is, volgens mij.
Het is heel relaxed, rustige, blues-achtig nummer. Alleen weet ik ff niet waar die reclame over ging, ik zal volgende keer eens beter opletten.![]()
Wat ik wel weet is dat er een koe in een weiland loopt en een aantal mensen liggen rustig in het gras als ik me niet vergis![]()
Lekker vaag idd, maar daar is dit topic voor toch?!![]()
Geef het even wat meer tijd dan 1,5 uur. Velen zullen net van werk/school komen en met het eten bezig zijn... Geduld is een schone zaak!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef MartijN69 het volgende:
maarja weet iemand da clownsnummer?;)
Niemand....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
ik keek vanmiddag VIVA LA BAM op mtv, toen werd er zon auto(hummer ofzo) van zon berg afgereden, toen zag je een filmpje van de levensweg van de hummer()...bij dat filmpie is ook achtergrond muziekie, hoe heet dat nummer?????
beetje zielig klinkt t, gezongen door kinderen ofzo.....wie-o-wie plzzzz?????
Ik denk elke keer Hate me Now van P. Diddy, maar die begint alleen hiermeequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef OKComputer het volgende:
http://www.obeythesuit.co.uk/
Hoe heet deze achtergrondmuziek ook alweer?
Absoluut geen P. Diddy, deze muziek werd ook als gebruikt in een reclamespot van Amstel met Marco van Basten begin jaren negentig en ook in sommige tv-programma's komt het langs.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:33 schreef brainovic het volgende:
[..]
Ik denk elke keer Hate me Now van P. Diddy, maar die begint alleen hiermee
Ben er ook al erg lang naar op zoek.....dus ik wacht met je mee
The Toy Dolls - I've Got Asthmaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Ayreonaut het volgende:
In midden jaren 80 heb ik ooit eens een nummer op cassetteband (een soort videoband, alleen kleiner) gehad. Je hoort ze zingen i've got astma and i can not breathe en aan het eind van het nummer hoor je ze hijgen en piepen en hoor je een ambulance met sirene aankomen
Ik zou haast zeggen dat het nummer I've got astma heet, maar ik weet niet van welke band het is. Wie kan mij helpen ?
zou misschien een punkband kunnen zijn.
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef OKComputer het volgende:
[..]
Absoluut geen P. Diddy, deze muziek werd ook als gebruikt in een reclamespot van Amstel met Marco van Basten begin jaren negentig en ook in sommige tv-programma's komt het langs.
Ja, thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?![]()
Touch & Go - Would you..? [1998]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Talietje het volgende:
whehe ik zoek dus een liedje met ammal trompetten en het is dus heel erg druk en tussendoor hoor je een vrouwen stem zo van... I find you very attractive.... en al dat soort dingen... ik weet potdorie niemeer hoe die heet
Yes dat is em, dankjewelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you..? [1998]
Die moet gewoon in de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?![]()
dit nummer zoek ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
ik keek vanmiddag VIVA LA BAM op mtv, toen werd er zon auto(hummer ofzo) van zon berg afgereden, toen zag je een filmpje van de levensweg van de hummer()...bij dat filmpie is ook achtergrond muziekie, hoe heet dat nummer?????
Gypsy Kings - Bamboleo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef HajdukSplit het volgende:
Ik zoek een oud nummer
Hij is vrij bekend....
Met als tekst... mambolejoo.. mambolejoo... spaans denk ik??
Txn!
Dat is 'm. Bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
The Toy Dolls - I've Got Asthma
en dan: Let's get this party started quickly!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:25 schreef mikey99 het volgende:
ik zoek een nummer met de text erin "lets get this party started right"
is al onwijs oud, 10 jaar ofzo, is een house nummer, had het vroeger op cd, ben die cd kwijt, en ben heel benieuwd of iemand enig ideej heeft?
alvast bedankt
En dan voeg ik er nog aan toe dat ie uit 1988 komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef alinda32 het volgende:
de band heet kraze en het nummer waarschijnlijk the party
groetjes
marieke
Ik zie niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hier komt ook geen koe in voor, maar wel een vrouw die in het gras ligt.
Als het deze is, dan is het Coparck - World Of Tomorrow.
Mirwais met Naive song... Briljant nummer!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Nastybtch het volgende:
@ Poison Ivy, ik ken die niet nee (ik vind je avatar echt dope)
Maarre, ik heb ook een liedje waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Hij is iets van 5 jaar oud, en de clip is met een man die voor een spiegel (makeuptafel) zit met een gitaar, en hij haalt zegmaar zijn make up eraf/doet het erop, maar dat zie je zegmaar verkeerd om afgespeeld. Hij zingt iets in de richting van
"I'm a happy girl, I'm a happy boy, I'm a happy ....."
Anyone?
Was ik ook opzoek naar, hoorde het gister weer. Volgens mij een remix van Deep Dish - Flashdance.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef MarkyB het volgende:
een cafe liedje:
lekkere beat en dan een electrische gitaar er doorheen... ik kan het niet beter omschrijven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Nastybtch het volgende:
@AirwiN, dank je zoooo erg, je bent mijn held van de avond!
nopes dat issie niet, hij lijkt er wel veel opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Was ik ook opzoek naar, hoorde het gister weer. Volgens mij een remix van Deep Dish - Flashdance.
*pssst* MSN...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Nastybtch het volgende:
Het lukt alleen niet om het te downloaden![]()
Haha dat café liedje kan vanalles zijn toch? Ook daft punk ofzo, met dat liedje met dat gitaarsampletje van Izzy Dizzy?
Thanks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Nastybtch het volgende:
@ Poison Ivy, ik ken die niet nee (ik vind je avatar echt dope)
Maarre, ik heb ook een liedje waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Hij is iets van 5 jaar oud, en de clip is met een man die voor een spiegel (makeuptafel) zit met een gitaar, en hij haalt zegmaar zijn make up eraf/doet het erop, maar dat zie je zegmaar verkeerd om afgespeeld. Hij zingt iets in de richting van
"I'm a happy girl, I'm a happy boy, I'm a happy ....."
Anyone?
Run DMC vs Jason Nevins - It's like that [1998]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:05 schreef DjDev het volgende:
Hallo,
Ik kan me nog vaag herinneren dat er een heel leuk liedje van Run-D.M.C was.
Alleen weet ik niet meer hoe die heet.
In de clip zie je allemaal mensjes breakdancen enzo (ik weet niet hoe het zit in de rest van hun clips)
en tussen door hoorde je 2 vrouw iets met Jam master jay zeggen...
Iemand?
"Da Funk" van Daft Punk iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
daft punk. een clip met een hond in de sad
Roger Sanchez's "Another Chance"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
een liedje met een meisje dat de hele tijd een hart meesjouwt dat groter en kleiner word
Daft Punk - Da funk [1997]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
daft punk. een clip met een hond in de sad
Thnxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Run DMC vs Jason Nevins - It's like that [1998]
Ongeloofelijke held!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daft Punk - Da funk [1997]
hier staat de clip.
Deze reclame dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie niks...![]()
Maar ik ben er nu wel achter welke reclame het is:
Beemster kaas
Een reclame over kazen.
Iemand een idee?
Boy George met Generation of love?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:40 schreef Haanibal het volgende:
Net op de radio
een dans nrke en ze zingen iets van:
"next generation of love"... met daaronder een aanstekelijk fluit deuntje. De zang klinkt een beetje alsof het zuid afrikaans is.
merci tres beaucoup!!
Kan je die clips ook downloaden? of rippen e.d.?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daft Punk - Da funk [1997]
hier staat de clip.
Let's get it on van Marvin Gaye?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:53 schreef Talietje het volgende:
ik ben opzoek naar een "sex" song... je hoort em vaak in films als ze gaan batsen. een man met een zwoele soul achtige stem
het is iig niet sexual healing of when a man loves a woman
My my my denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:07 schreef nostra het volgende:
Hoe heet dat trance nummertje van (dacht mijn collega) Armin, redelijk nieuw (?), komt nogal eens langs op de radio, hoog koor-achtig vrouwenstemmetje zingt AAAAAAAAAHHHHAAAAAHHAAAA.
Nee, dat niet. Meer in de lijn van 3rd Earth (Scott Bond/Solar Earth), weet zo gauw geen betere vergelijking.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef DaFan het volgende:
My my my denk ik
4 Strings - Sunrisequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer is op zoek naar een nummer. Het nummer is van 4 Strings, maar ik weet de titel niet. Het is alleen vrij moeilijk te omschrijven, omdat er geen vocalen in voorkomen, daarom ga ik het even op een "moeilijke" manier uitleggen.![]()
Er zit uiteraard wel een melodie/kernmerkend stuk in. Ik zal ongeveer omschrijven hoe die gaat:
begin toon1 -> hogere toon1 -> hogere toon2 -> hogere toon1-> begin toon1 -> tussen stukkie van 2 noten in één tel denk ik (hoge, gevolgd door een lagere noot) -> begin toon2 (hoger dan begin toon1) -> hogere toon3 -> hogere toon4 -> hogere toon5 -> begin toon1.
Dit herhaald zich zo'n beetje het hele nummer door. Wel lastig uit te leggen he, maar misschien dat iemand er wat in herkend.
Alvast bedankt.
jaaa gevonden, bob sinclair - love generation, lekker nummer om ff in de zon te genieten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:40 schreef Haanibal het volgende:
Net op de radio
een dans nrke en ze zingen iets van:
"next generation of love"... met daaronder een aanstekelijk fluit deuntje. De zang klinkt een beetje alsof het zuid afrikaans is.
merci tres beaucoup!!
Frank O'Moiraghi & Amnesia - Show me (spacer) [1998]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Poerkie het volgende:
Van het deuntje van 'Sheila & Devotion - Spacer' is ook een versie uit eind jaren 90 meen ik me te herinneren. Ik kom alleen niet op de artiest of titel.
Danku danku, toch iemand die het begreep.quote:
Crystal Waters - Gypsy Womanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef frankieboy1990 het volgende:
K zoek een nummer uit Summerbase aflevering 6. Weet iemand dit nummer. Het begint als ze borden op de grond kapot gooien en het gaat verder in zo'n buiten disco. Het is zeg maar zo'n wijf dat de hele tijd het zelfde deuntje herhaalt. Iets van...... Nadie die da, da die dam :S:S
Mantovani - Green sleevesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:58 schreef keezert het volgende:
heeeeeeeeeeeee. In de serie "Kinderen geen bezwaar" van de tros van vandaag hoor je een stukje romantische muziek. Heel bekend maar ik kom er niet op hoe het heet of waa rhet van is!!! wie helpt?
Damnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:53 schreef satecl het volgende:
ik zoek een numemr met d evolgende tekst ong:
If you got a problem, dont you never had...?
volgens mij zat ie ook in een reclame....?????
Geen MTV, dus geen Viva la bam... sorry!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Damn, dit is zon mooi nummer,,,weet niemand dit....????
![]()
![]()
Netjes nummer, TVP voor deze.quote:
Tjezus je hoeft het echt niet iedere pagina te posten hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:03 schreef frankieboy1990 het volgende:
K zoek een nummer uit Summerbase aflevering 6. Weet iemand dit nummer. Het begint als ze borden op de grond kapot gooien en het gaat verder in zo'n buiten disco. Het is zeg maar zo'n wijf dat de hele tijd het zelfde deuntje herhaalt. Iets van...... Nadie die da, da die dam :S:S
Bel TMF en vraag het ze en tief op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef frankieboy1990 het volgende:
Iemand moet het weten!!!!
"Be my lover" van La Bouche?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:03 schreef frankieboy1990 het volgende:
mijn msn is oOk al doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Netjes nummer, TVP voor deze.
Edit : heb er nog 1 voor je in die style, add mn msn, zie profiel.
Thanks. Dat was het idd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Frank O'Moiraghi & Amnesia - Show me (spacer) [1998]
verder nog iemand???quote:
The Crazy World Of Arthur Brown - Firequote:Op zondag 16 oktober 2005 01:13 schreef online het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer met het volgende:
I'am the god of hellfire and I bring you....fire.
Ik dacht zelf dat dit 2 sequential was( of iets met Tubular bells), maar hiervan kan ik niets vinden.
In het nummer hoor je steeds klokken.
Herkent iemand dit ?
het is al een ouder nummer. (oldschool)
Arthur Brown - Firequote:Op zondag 16 oktober 2005 01:13 schreef online het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer met het volgende:
I'am the god of hellfire and I bring you....fire.
Ik dacht zelf dat dit 2 sequential was( of iets met Tubular bells), maar hiervan kan ik niets vinden.
In het nummer hoor je steeds klokken.
Herkent iemand dit ?
het is al een ouder nummer. (oldschool)
The Prodigy heeft het gecoverd, volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef Jane het volgende:
[..]
The Crazy World Of Arthur Brown - Fire
Da's tenminste het origineel (uit 1967). Kan best dat het daarna nog gecoverd is.
Ik zal hem even downloaden om te beluisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef Jane het volgende:
[..]
The Crazy World Of Arthur Brown - Fire
Da's tenminste het origineel (uit 1967). Kan best dat het daarna nog gecoverd is.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef online het volgende:
[..]
Heb hem beluisterd en het nummer moet inderdaad een cover zijn van deze. (met wat extra pitch)
Het moet gaan om een snel dance/trance nummer. (turn up the bass periode)
En het is ook geen Prodigy
Ging even fout.....quote:
Ik weet wat je bedoelt. Was uit de tijd van "Poing"-Rotterdam Termination Source etcquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef online het volgende:
[..]
Ik zal hem even downloaden om te beluisteren.
Maar ik ben bang dat dit hem niet is. Het moet gaan om een snel dance/trance nummer. (turn up the bass periode)
En het is ook geen Prodigy
Heb 'm: Sequential - Psychotronicquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:29 schreef Fling het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Was uit de tijd van "Poing"-Rotterdam Termination Source etc
Ik ga even zoeken
En weet je wat nog veel erger is........hij staat op Turn up the bass 20 die ik hier heb liggen.quote:
Dank je, graag gedaanquote:
Ik had em op de achtergrond wel aan staan, maar de gedachten waren bij de pcquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:41 schreef keezert het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mantovani - Green sleeves
dat is hem niet helaas!!![]()
Volgens mij is het die wel maar dan met een nieuwe, lange introquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef arpy het volgende:
5-10 jaar geleden was er een reclame van anwb/Min. van Verkeer en Waterstaat over je gordel omdoen op tv.
Man en vrouw in auto, vrouw masseert lichaam man op erotische manier en op het laatste punt pakt ze de gordel en doet ze hem bij de man om.
Het liedje bij deze reclame:
Klinkt frans achtig, de zangeres kreunt in het begin van het liedje.
Kon niet vinden op ster of tvreclames, en het is geen 'Je t'aime moi non plus'.
Gabba frontline berlin - Speedcore Lacrimaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef Fok_you het volgende:
[..]
mijn msn is oOk al dood:'(;(
moet maar eens nieuwe pc kopen enzo....
maar vertel.... hoe heet die dan?
Het origineel hiervan is de starwars soundtrack.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef Fok_you het volgende:
[..]
verder nog iemand???
overigens nog eentje welke van dezelfde al paar jaar oude cd komt (ik weet niet of het een originele cd is of zelf samengesteld, ik heb hem ook maar gehad) en waar ik me toch wel afvraag hoe tie heet.........
Nope is geen serge gainsbourgh volgens mij hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:15 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij is het die wel maar dan met een nieuwe, lange intro
Was dat nummer niet Bacara - Yes Sir I Can Boogie ?? oid...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef arpy het volgende:
5-10 jaar geleden was er een reclame van anwb/Min. van Verkeer en Waterstaat over je gordel omdoen op tv.
Man en vrouw in auto, vrouw masseert lichaam man op erotische manier en op het laatste punt pakt ze de gordel en doet ze hem bij de man om.
Het liedje bij deze reclame:
Klinkt frans achtig, de zangeres kreunt in het begin van het liedje.
Kon niet vinden op ster of tvreclames, en het is geen 'Je t'aime moi non plus'.
yup dat is hemquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was dat nummer niet Bacara - Yes Sir I Can Boogie ?? oid...
Ik kom alleen een dvd tegen van guns 'n roses die zo heet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:40 schreef robbish het volgende:
heey mensen,
ik heb een nummer dat : Guns 'n Roses - Sex, Drugs & Rock & Roll heet..
ik kan hier alleen geen lyrics en informatie van vinden....
is dit nummer wel echt van GnR ? of van iemand anders ?
begint het echt ook met www.cd?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de url van een online cd/dvd winkel www. cd**** .nl iets met 4 letters...
www.cd-wow.com (of .nl, .net, .com.hk etc)quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de url van een online cd/dvd winkel www. cd**** .nl iets met 4 letters...
Ja! Dat is em dus. Thanks voor het zoeken!quote:
Op ster.nl kan je ze allemaal vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:32 schreef Hbjr het volgende:
hoe heet het nescafe reclame deuntje..
Niemand?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek deze.
Hij's van dana geloof ik, staat op sensation black megamix.
Hm damn das echt een topset. Volgens mij is het erg lastig om nummers te vinden die los in een set zijn gebruikt, en ik zou de titel ook niet zo wetenquote:
misschien heb je wat aan clubcharts (ook net maar weer eens een keer ingeschreven)quote:
Normaal gesproken moet ie hiertussen staan: http://www.imdb.com/title/tt0361696/soundtrackquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef ConfuseD het volgende:
hej, voor diegenen die de film Raise your voice, met hillary duff hebben gezien:
er is daar op de muziekschool een gast met een laptop die daar techno / bombfunk mc achtig muziek maakt. Weet iemand toevallig wat voor nummer dat is en / of welke muziekstijl dat is?
Ik heb het hele soundtrack gedownt, en daar zat ie helaas niet bij.
Alvast bedankt
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:11 schreef C2C het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer, ik zag laatst weer een stukje van de clip op tmf (in zo'n tussenstukje voor de reclame oid je weet wel)
het is gezongen door zo'n gast die gigantisch is opgelicht door de platenmaatschappij, hij heeft er zelf niet veel aan overgehouden en heeft nooit meer een hit gehad.
de clip gaat zo:
die gast zit in een toren ofzo en zit dan met een soort van telescoop rond te kijke (btje vage beschrijving, maar ik kan het niet anders vertellen)
weet iemand over welk nummer ik het heb?
Ik dacht ook meteen aan Goo Goo Dolls - Irisquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:11 schreef C2C het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer, ik zag laatst weer een stukje van de clip op tmf (in zo'n tussenstukje voor de reclame oid je weet wel)
het is gezongen door zo'n gast die gigantisch is opgelicht door de platenmaatschappij, hij heeft er zelf niet veel aan overgehouden en heeft nooit meer een hit gehad.
de clip gaat zo:
die gast zit in een toren ofzo en zit dan met een soort van telescoop rond te kijke (btje vage beschrijving, maar ik kan het niet anders vertellen)
weet iemand over welk nummer ik het heb?
wtf het is hem welquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Goo Goo Dolls - Iris
"When everything's made to be broken
I just want you to know who I am"
Shaft - (Mucho Mambo) Swayquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:22 schreef PDOA het volgende:
Hoe heet dat house nummer dat een paar jaar geleden zo'n enorme zomerhit was? Jeweetwel, zoiets met de tekst van '...dance with me, make me sway, huppeldepup up the shore, give me more etc" Het is een cover van een ouder nummer. Iemand?
ik vind hem wel grappig om weer een keer te horequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:48 schreef Molluck het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet inderdaad
Maar dat vind ik dan weer een boutnummer
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik word helemaal gek, hoe heet die single van Laurent Garnier? In de bijbehorende clip zie je een wat oudere inbreker aan het paneel van een lift klooien.
Merci d'avance
sorry ik bedoelde dezequote:Op maandag 17 oktober 2005 15:52 schreef MartijN69 het volgende:
helloo ik zoek een nummer.. het werd vaak gedraait in italie op de camping bij de jeugddisco![]()
. de tekst gaat ongeveer zoo :: ahi ahi,, asi asi.. het eerste (ahi ahi) werd gezongen door hoge vrouwenstemmen,, het 2e ( asi asi ) door lage mannen stemmen. het is een vrolijk nummer,, beetje caribisch achtig. weet iemand het?? of heb je nog meer tips nogdig (A).. vertel t maar. alvast bedankt
Het is een cover van een nummer van Sparks, dus misschien dat dat ooit eens in een trance versie uitgekomen is....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Kogando het volgende:
Justin Hawkins - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us
Dit liedje doet me denken aan een trance nummer, wie weet welke dat kan zijn?
Cover misschien?
Nou, en waarom is er niks te vinden over beemster kazen?quote:
Ik kon er ff niet opkomen maar na google te hebben raadgepleegd, Green Day - Time of your Lifequote:Op maandag 17 oktober 2005 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dit cheesy nummer, het gaat ongeveer zo:
"there's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you've had the time of your life"
Ik dacht dat de clip van "The Man with the Red Face" zich in India of zo afspeelde en dat de clip die jij bedoelt die van "The Sound of the Big Babou" is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik heb het antwoord op mijn eigen vraag al: man with the red face
Omdat Beemster eigenlijk een product van Milner is? Als ik de site van Ster.nl zo bekijk dan:quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, en waarom is er niks te vinden over beemster kazen?![]()
Overloadquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef Molluck het volgende:
Hoe heet dat eerste nummer van de Sugababes, waar Siobhan Donaghy er nog bij is (die roodharige, Heidi (die blonde) is er dan nog niet)
Het is een clip met een hoop close-ups met een helemaal witte achtergrond
Thanks!quote:
kutnummer, kutclipquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overload en Freak Like Me zijn het meest te pruimen inderdaad. Het huidige nummer vind ik een saaie herhaling van hetzelfde deuntje achter elkaar.
Ja, datte.quote:
Ja, maar dat is dan ook niet de reclame (muziek) die ik bedoelquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Omdat Beemster eigenlijk een product van Milner is? Als ik de site van Ster.nl zo bekijk dan:
[afbeelding]
Bekijk commercial 56K Kabel Adverteerder/merk: Milner
Product: Kaas
Titel commercial: Meisje in gras
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: The world of tomorrow
Uitvoerende(n): Coparck
Raar zegquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook niet de reclame (muziek) die ik bedoel![]()
Rita Hovink? (met een beetje geluk het nummer 'laat me alleen').quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:42 schreef Leonoor het volgende:
Ok, ik heb een beetje een hele vage omschrijving, maar misschien weet iemand het toch...?
Stond gisteravond in de kroeg en toen werd er op een gegeven moment zo'n hele foute, dramatische, nederlandstalige meezinger gedraaid (kaliber Andre H.) maar dan gezongen door een vrouw! (Ze kon overigens best aardig zingen..).
Ik heb dus alleen echt geen idee meer hoe het heet, hoe het ging, of zelfs maar 2 woorden van de tekst, maar als iemand nu opeens denkt "ooooh een meezinger door een vrouw, dat moet <vul in> zijn" dan ben ik heel gelukkig.. Ze klonk overigens nog niet zo oud (en het was ook geen Corry K. style dus zeg maar...)...
Anybody...?
Neeee een JONG iemand was het.. Het was een beetje zo'n nummer met van die Marco Borsato-uithalen.. Klonk wel vrij recent zeg maar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Rita Hovink? (met een beetje geluk het nummer 'laat me alleen').
Of Tante Leen natuurlijk.
Dat is de nieuwe van de Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef got.rice het volgende:
ik zoek een liedje van een band waarvan het clip op mtv best vaak te zien is, in het clipje zie je een banaanachtige wagen rijden en aan het eind zie je een bouwvakker een banaan vreten, beetje onduidelijk maar hopelijk herkent iemand deze
het is btw dezelfde band van die clip met 5 mannen met apenpakken die dan mensen gaan kidnappen (een mimespeler, 2 dames en 2 fransozen) en aan het eind gaat dat kleine mime speler dood, aangereden door een auto volgends mij
Sander Kleinenberg met The Fruit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Ik zoek een lied met de tekst;
it's the juice that makes the juicy
it's the funk that makes the funky
it's the junk that makes the junky
+- jaartje oud of zo volgens mij
ik dank uquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik kon er ff niet opkomen maar na google te hebben raadgepleegd, Green Day - Time of your Life
Mooi nummer![]()
Heiko & Maiko - Glucklichquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef AgeEll het volgende:
hoe dat zomerhitje, die volgens mij vooral op slamfm werd gedraaid.
een tranceliedje met een duitse tekst.
iets over fahren auf den autobahn. das ist warom ich wircklich glucklich bin (?)
iemand
geweldig bedankt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van de Bloodhound GangDe titel weet ik alleen niet, maar als je in de hitlijsten kijkt moet 'ie terug te vinden zijn.
Oh ik weet het alweer: Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
Hier staan er een paar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef yozd het volgende:
Ik heb gisteren the big white gezien (sneak preview) en ik vond de muziek daarin erg mooi.
Nu kan ik alleen op imdb.com de soundtrack niet vinden. Weet iemand welke nummers er in
de film worden gebruikt?
Never Forgetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef blieblie het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...
Maarrrr weet iemand welk nummer het volgende is.
Artiest is Take That.
En het nummer eindigd met kindertjes die zingen (of gewoon die kerels maar dan omhoog gedingeste stemmen). De clip is dat ze op een tournee zijn.
Wie o wie weet dit juweeltje uit de muziekgeschiedenis?
Was het misschien Maud?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Neeee een JONG iemand was het.. Het was een beetje zo'n nummer met van die Marco Borsato-uithalen.. Klonk wel vrij recent zeg maar...
Maar aangezien ik nu naar bed ga en toch niet kan slapen voordat ik weer weet hoe het ging kom ik waarschijnlijk morgen hierop terug met een stukje songtekst![]()
(En tot die tijd: Blijf vooral suggeren..)
Ik wil niet dat je liegtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heet dat nummer van paul de leeuw dat hij gecovered heeft van laura pausini (oid..)?
Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt [1993]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heet dat nummer van paul de leeuw dat hij gecovered heeft van laura pausini (oid..)?
Vertical Horizon "We Are"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:52 schreef wingdings het volgende:
Iedere keer als ik naar Het Blok kijk komt daar in het programma (in de vooruitblikken) steeds een lekker rocknummer voorbij. Wie weet welke artiest / nummer dat is?
De enige tekst die erin voorkomt (in Het Blok althans) is whiyaay (o.i.d.)![]()
Ik heb geprobeerd om tussen het programma door ff een sample op te nemen, want ik kan me voorstellen dat het een lastige is. Die sample heb ik ff gezet op http://home.wanadoo.nl/stimi/whiyaay.mp3
Sorry voor de vage omschrijving en de wat brakke geluidskwaliteit maar hopelijk weet iemand welk nummer dit is.
Bedankt!quote:
Anders leer je ff lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef satecl het volgende:
zoek een nuumer die zo gaat: If you're gonna running, get on the high way !!
hoe heet dit nummer..?
En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."
Hoe heet dit nummer....?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef DaFan het volgende:
Steppenwolf - Born to be wild
Die eerste heeft Dafan al beantwoord:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef satecl het volgende:
zoek een nuumer die zo gaat: If you're gonna running, get on the high way !!
hoe heet dit nummer..?
En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."
Hoe heet dit nummer....?
DHT - Listen to Your Heart??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:52 schreef satecl het volgende:
sorry![]()
![]()
Weet iemand die 2e die ik vroeg..?
Novastar - Rome?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Jenny_park het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel + artiest van een nummer gezongen door een zanger met de tekst:
'Along the way you grow on me...'
Hoop dat iemand hier iets mee kan, thnx!
Van Halen - Right Nowquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef davako het volgende:
iemand enig idee hoe dit nummer heet van dit videoclipje
http://www.alldumb.com/item/15015/
Nee, dat is hem niet, evengoed bedankt, de stem lijkt er wel aardig op....weet iemand anders het miss....?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Koepert het volgende:
[En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."]
DHT - Listen to Your Heart??
Weet iemand misschien hoe dit nummer heet??????quote:
BB & Q. Band - Starlettequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is dat bij de Top 40 altijd als achtergrond muziekje wordt gedraaid.
Hij was vandaag op Veronica, iets met "Starlet" ofzo?
Die zoek ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef waks het volgende:
ARGHh
ik zoek de artiest+titel van dit nummer: http://waks.nl/parkzicht.mp3
ik heb het stukje muziek uit een parkzicht-tape uit 1991 geknipt (vandaar de slechte kwaliteit...)
Jaydee - Plastic dreams [1993]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef waks het volgende:
ARGHh
ik zoek de artiest+titel van dit nummer: http://waks.nl/parkzicht.mp3
ik heb het stukje muziek uit een parkzicht-tape uit 1991 geknipt (vandaar de slechte kwaliteit...)
Dat is bijzonder, een nummer uit 1993 dat in 1991 al werd gedraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jaydee - Plastic dreams [1993]
(Op de CDM staat zelf een versie van een minuut of 10!)
Don't blame it on me dat het 2 jaar duurde voordat ie in de Top 40 stond, ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:10 schreef waks het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, een nummer uit 1993 dat in 1991 al werd gedraaid
Op http://www.jaydee.net/ staat dat het origineel uit 1991 is
Maar THANKS!!! Nu kan ik weer rustig slapen![]()
Van Kooten en de Bie - I wanna fuck you. Gezongen door de Bie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:34 schreef demins het volgende:
Ik word helemaal gek!
Ik zoek een nummer dat als (slot)zin heeft "but your little door is closed" of "but my little door is closed".
Het is een rock&roll nummer (grofweg na 1980; geen fifties R&R dacht ik).
Iemand een idee?
Ja natuurlijk!! Super!! Ik zat verdomme al bij Herman zelf te zoeken, dat had tenslotte ook best gekund! Thnx !!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie - I wanna fuck you. Gezongen door de Bie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |