quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef online het volgende:
[..]
Heb hem beluisterd en het nummer moet inderdaad een cover zijn van deze. (met wat extra pitch)
Het moet gaan om een snel dance/trance nummer. (turn up the bass periode)
En het is ook geen Prodigy
Ging even fout.....quote:
Ik weet wat je bedoelt. Was uit de tijd van "Poing"-Rotterdam Termination Source etcquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef online het volgende:
[..]
Ik zal hem even downloaden om te beluisteren.
Maar ik ben bang dat dit hem niet is. Het moet gaan om een snel dance/trance nummer. (turn up the bass periode)
En het is ook geen Prodigy
Heb 'm: Sequential - Psychotronicquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:29 schreef Fling het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Was uit de tijd van "Poing"-Rotterdam Termination Source etc
Ik ga even zoeken
En weet je wat nog veel erger is........hij staat op Turn up the bass 20 die ik hier heb liggen.quote:
Dank je, graag gedaanquote:
Ik had em op de achtergrond wel aan staan, maar de gedachten waren bij de pcquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:41 schreef keezert het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mantovani - Green sleeves
dat is hem niet helaas!!![]()
Volgens mij is het die wel maar dan met een nieuwe, lange introquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef arpy het volgende:
5-10 jaar geleden was er een reclame van anwb/Min. van Verkeer en Waterstaat over je gordel omdoen op tv.
Man en vrouw in auto, vrouw masseert lichaam man op erotische manier en op het laatste punt pakt ze de gordel en doet ze hem bij de man om.
Het liedje bij deze reclame:
Klinkt frans achtig, de zangeres kreunt in het begin van het liedje.
Kon niet vinden op ster of tvreclames, en het is geen 'Je t'aime moi non plus'.
Gabba frontline berlin - Speedcore Lacrimaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef Fok_you het volgende:
[..]
mijn msn is oOk al dood:'(;(
moet maar eens nieuwe pc kopen enzo....
maar vertel.... hoe heet die dan?
Het origineel hiervan is de starwars soundtrack.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef Fok_you het volgende:
[..]
verder nog iemand???
overigens nog eentje welke van dezelfde al paar jaar oude cd komt (ik weet niet of het een originele cd is of zelf samengesteld, ik heb hem ook maar gehad) en waar ik me toch wel afvraag hoe tie heet.........
Nope is geen serge gainsbourgh volgens mij hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:15 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij is het die wel maar dan met een nieuwe, lange intro
Was dat nummer niet Bacara - Yes Sir I Can Boogie ?? oid...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef arpy het volgende:
5-10 jaar geleden was er een reclame van anwb/Min. van Verkeer en Waterstaat over je gordel omdoen op tv.
Man en vrouw in auto, vrouw masseert lichaam man op erotische manier en op het laatste punt pakt ze de gordel en doet ze hem bij de man om.
Het liedje bij deze reclame:
Klinkt frans achtig, de zangeres kreunt in het begin van het liedje.
Kon niet vinden op ster of tvreclames, en het is geen 'Je t'aime moi non plus'.
yup dat is hemquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was dat nummer niet Bacara - Yes Sir I Can Boogie ?? oid...
Ik kom alleen een dvd tegen van guns 'n roses die zo heet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:40 schreef robbish het volgende:
heey mensen,
ik heb een nummer dat : Guns 'n Roses - Sex, Drugs & Rock & Roll heet..
ik kan hier alleen geen lyrics en informatie van vinden....
is dit nummer wel echt van GnR ? of van iemand anders ?
begint het echt ook met www.cd?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de url van een online cd/dvd winkel www. cd**** .nl iets met 4 letters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |