Hier komt ook geen koe in voor, maar wel een vrouw die in het gras ligt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een stukje muziek uit een reclame, die is nog niet zo heel lang op tv is, volgens mij.
Het is heel relaxed, rustige, blues-achtig nummer. Alleen weet ik ff niet waar die reclame over ging, ik zal volgende keer eens beter opletten.![]()
Wat ik wel weet is dat er een koe in een weiland loopt en een aantal mensen liggen rustig in het gras als ik me niet vergis![]()
Lekker vaag idd, maar daar is dit topic voor toch?!![]()
Geef het even wat meer tijd dan 1,5 uur. Velen zullen net van werk/school komen en met het eten bezig zijn... Geduld is een schone zaak!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef MartijN69 het volgende:
maarja weet iemand da clownsnummer?;)
Niemand....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
ik keek vanmiddag VIVA LA BAM op mtv, toen werd er zon auto(hummer ofzo) van zon berg afgereden, toen zag je een filmpje van de levensweg van de hummer()...bij dat filmpie is ook achtergrond muziekie, hoe heet dat nummer?????
beetje zielig klinkt t, gezongen door kinderen ofzo.....wie-o-wie plzzzz?????
Ik denk elke keer Hate me Now van P. Diddy, maar die begint alleen hiermeequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef OKComputer het volgende:
http://www.obeythesuit.co.uk/
Hoe heet deze achtergrondmuziek ook alweer?
Absoluut geen P. Diddy, deze muziek werd ook als gebruikt in een reclamespot van Amstel met Marco van Basten begin jaren negentig en ook in sommige tv-programma's komt het langs.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:33 schreef brainovic het volgende:
[..]
Ik denk elke keer Hate me Now van P. Diddy, maar die begint alleen hiermee
Ben er ook al erg lang naar op zoek.....dus ik wacht met je mee
The Toy Dolls - I've Got Asthmaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Ayreonaut het volgende:
In midden jaren 80 heb ik ooit eens een nummer op cassetteband (een soort videoband, alleen kleiner) gehad. Je hoort ze zingen i've got astma and i can not breathe en aan het eind van het nummer hoor je ze hijgen en piepen en hoor je een ambulance met sirene aankomen
Ik zou haast zeggen dat het nummer I've got astma heet, maar ik weet niet van welke band het is. Wie kan mij helpen ?
zou misschien een punkband kunnen zijn.
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef OKComputer het volgende:
[..]
Absoluut geen P. Diddy, deze muziek werd ook als gebruikt in een reclamespot van Amstel met Marco van Basten begin jaren negentig en ook in sommige tv-programma's komt het langs.
Ja, thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?![]()
Touch & Go - Would you..? [1998]quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:22 schreef Talietje het volgende:
whehe ik zoek dus een liedje met ammal trompetten en het is dus heel erg druk en tussendoor hoor je een vrouwen stem zo van... I find you very attractive.... en al dat soort dingen... ik weet potdorie niemeer hoe die heet
Yes dat is em, dankjewelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Touch & Go - Would you..? [1998]
Die moet gewoon in de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bedoelen jullie nu echt Carl Orff's Carmina Burana?![]()
dit nummer zoek ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
ik keek vanmiddag VIVA LA BAM op mtv, toen werd er zon auto(hummer ofzo) van zon berg afgereden, toen zag je een filmpje van de levensweg van de hummer()...bij dat filmpie is ook achtergrond muziekie, hoe heet dat nummer?????
beetje zielig klinkt t, gezongen door kinderen ofzo.....wie-o-wie plzzzz?????
Gypsy Kings - Bamboleo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef HajdukSplit het volgende:
Ik zoek een oud nummer
Hij is vrij bekend....
Met als tekst... mambolejoo.. mambolejoo... spaans denk ik??
Txn!
Dat is 'm. Bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
The Toy Dolls - I've Got Asthma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |