Gary Moore - Still got the blues (for you) [1990]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:34 schreef yootje het volgende:
Ik zoek ene nummer waarvan ik het intro wel ongeveer kan spelen, maar ik wete niet meerw at de artiest of titel is.
http://www.compumania.nl/zooi/onbekend.mp3
Brak gespeeld enzo
Iemand die het weet? Alvast bedankt
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gary Moore - Still got the blues (for you) [1990]
Bauchklang - Roxanne en Peter Gabriel - Sky Blue zijn de enigste 2 nummers die ik kan vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:31 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zoek de muziek uit de aflevering van CRIME SCENE INVESTIGATION Las Vegas, van afgelopen zaterdag op RTL 4 (om half 10 ofzo).
Dus niet de titelmuziek maar de nummers in de aflevering zelf.
Het was de aflevering dat Warrick van de zaak werd afgehaald omdat hij de zaak teveel aantrok, het ging namelijk om de moord op het dochtertje van een oude bekende.
staat er niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:59 schreef Roltrapfee het volgende:
op www.ster.nl staat ergens bijna alle muziek die in reclames gebruikt wordt, daar zou ik eens kijken.
Tss, en dat moet iemand ooit raden?! Ik dag ut niej, vrind.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:21 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een trancenummer, volgens mij uit de jaren 90. Er wordt niet in gezongen, het nummer klinkt erg zweverig (melodieus).
qua stijl lijkt het erg op Gouryella met het nummer Gouryella.
Iemand een hint???
Where have all the flowers gone??? (Of 'Sag Mir Wo Die Blumen Sind' in 't Duits)quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van Marlene Dietrich, wat gaat over soldaten aan het front, waarschijnlijk (uit een film) over de Eerste Wereldoorlog. Anyone?
Pia Zadora en Jermaine Jackson - When The Rain Begins To Fall (oid)...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef satecl het volgende:
dat nummer die in de intro van 'gerard en gorden over de vloer' wordt gedraait, daar is toch ook een engelse versie van...?
Zoja, hoe heet die...?
Pete Philly & Perquisite - Mindstatequote:Op maandag 10 oktober 2005 19:18 schreef Ultimora het volgende:
hoorde vanmorgen iets van Pete Villey oid, met in het refrein dear family and friends, erg relaxed nummer beetje jazzy rap achtig.. wie weet de exacte titel, arties?
Bloodhoundgang dacht ik.. weet de titel nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Barthez het volgende:
Hoe heet dit liedje:
lets do it like they do on the discovery channel...................you and me aint nothing but memo's
BLOODHOUND GANG - THE BAD TOUCHquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bloodhoundgang dacht ik.. weet de titel niet
Mammals.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Barthez het volgende:
lets do it like they do on the discovery channel...................you and me aint nothing but memo's
Nee, maar bedanktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Dat Kylie Minogue nummer is dat niet gewoon I believe in you uit 2004?![]()
NOu ja.. stukje discografie dan maar?quote:
Nu ik erover nadenk,dan moet het nummer uit de midden jaren 90 zijn. ( 95/96?) Het is niet het duet met Nick Cave in ieder geval. ( die heb ik nml)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
NOu ja.. stukje discografie dan maar?
2000 Spinning around
2000 Kids (met Robbie Williams)
2001 Please stay
2001 Can't get you out of my head
2002 In your eyes
2002 Come into my world
2003 Slow
2004 Red blooded woman
2004 Chocolate
2004 I believe in you
(aannemende dat het na 2000 is geweest. (Daarvoor zat o.a. haar SAW-jaren, een duet met Keith Washington en duet met Nick Cave.... maar goed da's allemaal 1995 en < 1995).
Nou ja: als ik toch bezig benquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk,dan moet het nummer uit de midden jaren 90 zijn. ( 95/96?) Het is niet het duet met Nick Cave in ieder geval. ( die heb ik nml)
Bedankt voor de discografie
Ik ga ook nog even zoeken
Hey, het kan wel eens 'confide in me' zijn. Ik ga het opzoeken.Thanks again!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:21 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Nou ja: als ik toch bezig ben, zoveel zijn het er in de jaren 90 niet:
1990 Tears on my pillow
1990 Better the devil you know
1990 Step back in time
1991 If you were with me now ( met Keith Washington)
1992 Give me just a little more time
1994 Confide in me
1995 Where the wild roses grow (met Nick Cave)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:09 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Pete Philly & Perquisite - Mindstate Grateful
??![]()
Royal Gigolos...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:17 schreef Jeetjuh het volgende:
Het liedje Calafornian Dreaming van de mamas and the papas (all the leaves are brown and the sky is grey) is van de ns reclame voor de herfst!
Daar is ook een dance nummer van.... dat ik gebruik als warming up voor mn streetdance. Wie weet er van welke groep of artiest de dance versie is?
En het is inderdaad: ' Confide in me'quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hey, het kan wel eens 'confide in me' zijn. Ik ga het opzoeken.Thanks again!
wel de goede artiest, nog niet het goede nummer. heb de rest vd cd al geluisterd op bol.com, maar daar staat ie ook niet op.. toevallig een idee?quote:
Klinkt...James Blunt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef deliberator het volgende:
wie weet welke zanger/band het nummer zingt in het volgende filmpje
http://www.zippyvideos.com/2441989681570776/respect_michael_park/
en hoe heet dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |