www.cd-wow.com (of .nl, .net, .com.hk etc)quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:01 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de url van een online cd/dvd winkel www. cd**** .nl iets met 4 letters...
Ja! Dat is em dus. Thanks voor het zoeken!quote:
Op ster.nl kan je ze allemaal vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:32 schreef Hbjr het volgende:
hoe heet het nescafe reclame deuntje..
Niemand?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek deze.
Hij's van dana geloof ik, staat op sensation black megamix.
Hm damn das echt een topset. Volgens mij is het erg lastig om nummers te vinden die los in een set zijn gebruikt, en ik zou de titel ook niet zo wetenquote:
misschien heb je wat aan clubcharts (ook net maar weer eens een keer ingeschreven)quote:
Normaal gesproken moet ie hiertussen staan: http://www.imdb.com/title/tt0361696/soundtrackquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:38 schreef ConfuseD het volgende:
hej, voor diegenen die de film Raise your voice, met hillary duff hebben gezien:
er is daar op de muziekschool een gast met een laptop die daar techno / bombfunk mc achtig muziek maakt. Weet iemand toevallig wat voor nummer dat is en / of welke muziekstijl dat is?
Ik heb het hele soundtrack gedownt, en daar zat ie helaas niet bij.
Alvast bedankt
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:11 schreef C2C het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer, ik zag laatst weer een stukje van de clip op tmf (in zo'n tussenstukje voor de reclame oid je weet wel)
het is gezongen door zo'n gast die gigantisch is opgelicht door de platenmaatschappij, hij heeft er zelf niet veel aan overgehouden en heeft nooit meer een hit gehad.
de clip gaat zo:
die gast zit in een toren ofzo en zit dan met een soort van telescoop rond te kijke (btje vage beschrijving, maar ik kan het niet anders vertellen)
weet iemand over welk nummer ik het heb?
Ik dacht ook meteen aan Goo Goo Dolls - Irisquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:11 schreef C2C het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer, ik zag laatst weer een stukje van de clip op tmf (in zo'n tussenstukje voor de reclame oid je weet wel)
het is gezongen door zo'n gast die gigantisch is opgelicht door de platenmaatschappij, hij heeft er zelf niet veel aan overgehouden en heeft nooit meer een hit gehad.
de clip gaat zo:
die gast zit in een toren ofzo en zit dan met een soort van telescoop rond te kijke (btje vage beschrijving, maar ik kan het niet anders vertellen)
weet iemand over welk nummer ik het heb?
wtf het is hem welquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Goo Goo Dolls - Iris
"When everything's made to be broken
I just want you to know who I am"
Shaft - (Mucho Mambo) Swayquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:22 schreef PDOA het volgende:
Hoe heet dat house nummer dat een paar jaar geleden zo'n enorme zomerhit was? Jeweetwel, zoiets met de tekst van '...dance with me, make me sway, huppeldepup up the shore, give me more etc" Het is een cover van een ouder nummer. Iemand?
ik vind hem wel grappig om weer een keer te horequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:48 schreef Molluck het volgende:
Junior Senior - Move Your Feet inderdaad
Maar dat vind ik dan weer een boutnummer
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik word helemaal gek, hoe heet die single van Laurent Garnier? In de bijbehorende clip zie je een wat oudere inbreker aan het paneel van een lift klooien.
Merci d'avance
sorry ik bedoelde dezequote:Op maandag 17 oktober 2005 15:52 schreef MartijN69 het volgende:
helloo ik zoek een nummer.. het werd vaak gedraait in italie op de camping bij de jeugddisco![]()
. de tekst gaat ongeveer zoo :: ahi ahi,, asi asi.. het eerste (ahi ahi) werd gezongen door hoge vrouwenstemmen,, het 2e ( asi asi ) door lage mannen stemmen. het is een vrolijk nummer,, beetje caribisch achtig. weet iemand het?? of heb je nog meer tips nogdig (A).. vertel t maar. alvast bedankt
Het is een cover van een nummer van Sparks, dus misschien dat dat ooit eens in een trance versie uitgekomen is....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Kogando het volgende:
Justin Hawkins - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us
Dit liedje doet me denken aan een trance nummer, wie weet welke dat kan zijn?
Cover misschien?
Nou, en waarom is er niks te vinden over beemster kazen?quote:
Ik kon er ff niet opkomen maar na google te hebben raadgepleegd, Green Day - Time of your Lifequote:Op maandag 17 oktober 2005 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dit cheesy nummer, het gaat ongeveer zo:
"there's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you've had the time of your life"
Ik dacht dat de clip van "The Man with the Red Face" zich in India of zo afspeelde en dat de clip die jij bedoelt die van "The Sound of the Big Babou" is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik heb het antwoord op mijn eigen vraag al: man with the red face
Omdat Beemster eigenlijk een product van Milner is? Als ik de site van Ster.nl zo bekijk dan:quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, en waarom is er niks te vinden over beemster kazen?![]()
Overloadquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef Molluck het volgende:
Hoe heet dat eerste nummer van de Sugababes, waar Siobhan Donaghy er nog bij is (die roodharige, Heidi (die blonde) is er dan nog niet)
Het is een clip met een hoop close-ups met een helemaal witte achtergrond
Thanks!quote:
kutnummer, kutclipquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overload en Freak Like Me zijn het meest te pruimen inderdaad. Het huidige nummer vind ik een saaie herhaling van hetzelfde deuntje achter elkaar.
Ja, datte.quote:
Ja, maar dat is dan ook niet de reclame (muziek) die ik bedoelquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Omdat Beemster eigenlijk een product van Milner is? Als ik de site van Ster.nl zo bekijk dan:
[afbeelding]
Bekijk commercial 56K Kabel Adverteerder/merk: Milner
Product: Kaas
Titel commercial: Meisje in gras
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: The world of tomorrow
Uitvoerende(n): Coparck
Raar zegquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook niet de reclame (muziek) die ik bedoel![]()
Rita Hovink? (met een beetje geluk het nummer 'laat me alleen').quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:42 schreef Leonoor het volgende:
Ok, ik heb een beetje een hele vage omschrijving, maar misschien weet iemand het toch...?
Stond gisteravond in de kroeg en toen werd er op een gegeven moment zo'n hele foute, dramatische, nederlandstalige meezinger gedraaid (kaliber Andre H.) maar dan gezongen door een vrouw! (Ze kon overigens best aardig zingen..).
Ik heb dus alleen echt geen idee meer hoe het heet, hoe het ging, of zelfs maar 2 woorden van de tekst, maar als iemand nu opeens denkt "ooooh een meezinger door een vrouw, dat moet <vul in> zijn" dan ben ik heel gelukkig.. Ze klonk overigens nog niet zo oud (en het was ook geen Corry K. style dus zeg maar...)...
Anybody...?
Neeee een JONG iemand was het.. Het was een beetje zo'n nummer met van die Marco Borsato-uithalen.. Klonk wel vrij recent zeg maar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Rita Hovink? (met een beetje geluk het nummer 'laat me alleen').
Of Tante Leen natuurlijk.
Dat is de nieuwe van de Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef got.rice het volgende:
ik zoek een liedje van een band waarvan het clip op mtv best vaak te zien is, in het clipje zie je een banaanachtige wagen rijden en aan het eind zie je een bouwvakker een banaan vreten, beetje onduidelijk maar hopelijk herkent iemand deze
het is btw dezelfde band van die clip met 5 mannen met apenpakken die dan mensen gaan kidnappen (een mimespeler, 2 dames en 2 fransozen) en aan het eind gaat dat kleine mime speler dood, aangereden door een auto volgends mij
Sander Kleinenberg met The Fruit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:36 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Ik zoek een lied met de tekst;
it's the juice that makes the juicy
it's the funk that makes the funky
it's the junk that makes the junky
+- jaartje oud of zo volgens mij
ik dank uquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik kon er ff niet opkomen maar na google te hebben raadgepleegd, Green Day - Time of your Life
Mooi nummer![]()
Heiko & Maiko - Glucklichquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef AgeEll het volgende:
hoe dat zomerhitje, die volgens mij vooral op slamfm werd gedraaid.
een tranceliedje met een duitse tekst.
iets over fahren auf den autobahn. das ist warom ich wircklich glucklich bin (?)
iemand
geweldig bedankt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van de Bloodhound GangDe titel weet ik alleen niet, maar als je in de hitlijsten kijkt moet 'ie terug te vinden zijn.
Oh ik weet het alweer: Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
Hier staan er een paar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef yozd het volgende:
Ik heb gisteren the big white gezien (sneak preview) en ik vond de muziek daarin erg mooi.
Nu kan ik alleen op imdb.com de soundtrack niet vinden. Weet iemand welke nummers er in
de film worden gebruikt?
Never Forgetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef blieblie het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...
Maarrrr weet iemand welk nummer het volgende is.
Artiest is Take That.
En het nummer eindigd met kindertjes die zingen (of gewoon die kerels maar dan omhoog gedingeste stemmen). De clip is dat ze op een tournee zijn.
Wie o wie weet dit juweeltje uit de muziekgeschiedenis?
Was het misschien Maud?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Neeee een JONG iemand was het.. Het was een beetje zo'n nummer met van die Marco Borsato-uithalen.. Klonk wel vrij recent zeg maar...
Maar aangezien ik nu naar bed ga en toch niet kan slapen voordat ik weer weet hoe het ging kom ik waarschijnlijk morgen hierop terug met een stukje songtekst![]()
(En tot die tijd: Blijf vooral suggeren..)
Ik wil niet dat je liegtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heet dat nummer van paul de leeuw dat hij gecovered heeft van laura pausini (oid..)?
Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt [1993]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:47 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heet dat nummer van paul de leeuw dat hij gecovered heeft van laura pausini (oid..)?
Vertical Horizon "We Are"quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:52 schreef wingdings het volgende:
Iedere keer als ik naar Het Blok kijk komt daar in het programma (in de vooruitblikken) steeds een lekker rocknummer voorbij. Wie weet welke artiest / nummer dat is?
De enige tekst die erin voorkomt (in Het Blok althans) is whiyaay (o.i.d.)![]()
Ik heb geprobeerd om tussen het programma door ff een sample op te nemen, want ik kan me voorstellen dat het een lastige is. Die sample heb ik ff gezet op http://home.wanadoo.nl/stimi/whiyaay.mp3
Sorry voor de vage omschrijving en de wat brakke geluidskwaliteit maar hopelijk weet iemand welk nummer dit is.
Bedankt!quote:
Anders leer je ff lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef satecl het volgende:
zoek een nuumer die zo gaat: If you're gonna running, get on the high way !!
hoe heet dit nummer..?
En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."
Hoe heet dit nummer....?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef DaFan het volgende:
Steppenwolf - Born to be wild
Die eerste heeft Dafan al beantwoord:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef satecl het volgende:
zoek een nuumer die zo gaat: If you're gonna running, get on the high way !!
hoe heet dit nummer..?
En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."
Hoe heet dit nummer....?
DHT - Listen to Your Heart??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:52 schreef satecl het volgende:
sorry![]()
![]()
Weet iemand die 2e die ik vroeg..?
Novastar - Rome?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Jenny_park het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel + artiest van een nummer gezongen door een zanger met de tekst:
'Along the way you grow on me...'
Hoop dat iemand hier iets mee kan, thnx!
Van Halen - Right Nowquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef davako het volgende:
iemand enig idee hoe dit nummer heet van dit videoclipje
http://www.alldumb.com/item/15015/
Nee, dat is hem niet, evengoed bedankt, de stem lijkt er wel aardig op....weet iemand anders het miss....?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Koepert het volgende:
[En ik zoek nog een nummer gezongen door een vrouw, dit liedje is nog niet zo oud...gaat zo ongeveer: "If your love, or you made it, were im never looking for....."]
DHT - Listen to Your Heart??
Weet iemand misschien hoe dit nummer heet??????quote:
BB & Q. Band - Starlettequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Stefo het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is dat bij de Top 40 altijd als achtergrond muziekje wordt gedraaid.
Hij was vandaag op Veronica, iets met "Starlet" ofzo?
Die zoek ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef waks het volgende:
ARGHh
ik zoek de artiest+titel van dit nummer: http://waks.nl/parkzicht.mp3
ik heb het stukje muziek uit een parkzicht-tape uit 1991 geknipt (vandaar de slechte kwaliteit...)
Jaydee - Plastic dreams [1993]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef waks het volgende:
ARGHh
ik zoek de artiest+titel van dit nummer: http://waks.nl/parkzicht.mp3
ik heb het stukje muziek uit een parkzicht-tape uit 1991 geknipt (vandaar de slechte kwaliteit...)
Dat is bijzonder, een nummer uit 1993 dat in 1991 al werd gedraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jaydee - Plastic dreams [1993]
(Op de CDM staat zelf een versie van een minuut of 10!)
Don't blame it on me dat het 2 jaar duurde voordat ie in de Top 40 stond, ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:10 schreef waks het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, een nummer uit 1993 dat in 1991 al werd gedraaid
Op http://www.jaydee.net/ staat dat het origineel uit 1991 is
Maar THANKS!!! Nu kan ik weer rustig slapen![]()
Van Kooten en de Bie - I wanna fuck you. Gezongen door de Bie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:34 schreef demins het volgende:
Ik word helemaal gek!
Ik zoek een nummer dat als (slot)zin heeft "but your little door is closed" of "but my little door is closed".
Het is een rock&roll nummer (grofweg na 1980; geen fifties R&R dacht ik).
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |