En ik heb t echt nodigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik zoek een Hiphop achtig liedje..
met de tekst in t refreintje
(beetje hoge rare stem )
Spain . . clap clap
Italy. . clap clap.
steeds dat clap clap er in..
thnxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Klinkt...James Blunt?
Edit:
James Blunt - Goodbye my lover
Het nummer heet 'Grateful', staat op hun nieuwe cd en ook op een paar (maxi)singles geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:40 schreef Ultimora het volgende:
[..]
wel de goede artiest, nog niet het goede nummer. heb de rest vd cd al geluisterd op bol.com, maar daar staat ie ook niet op.. toevallig een idee?
-edit: toch niet-quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
En ik heb t echt nodigk wil dat clap clap stukje bewerken met synth
dit is em iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het nummer heet 'Grateful', staat op hun nieuwe cd en ook op een paar (maxi)singles geloof ik.
Op hun website - www.ourmindstate.com is de video ervan ook te zien.
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik zoek een Hiphop achtig liedje..
met de tekst in t refreintje
(beetje hoge rare stem )
Spain . . clap clap
Italy. . clap clap.
steeds dat clap clap er in..
Goed opletten en als ie langskomt hier langsgaan. Succesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!
is de laatste tijd op slam fm te horen!
Shot in the dark: : Yonderboi - Pabadam [2001]quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:23 schreef nemesis4 het volgende:
Het ziet er naar uit dat dit topic het meest leeft in vergelijking met dat ander ''Ik zoek een nummer...'' topic. Daarom copy/paste ik ff:
Ik zoek zelf ook naar een nummer. Het is een lounge achtig nummer, wat volgens mij tijdens het programma Yorin Travel een keer gebruikt is. Ik hoorde em laatst ook bij een engels kookprogramma. Opzoeken op google is moeilijk aangezien de enige tekst Naaa Na Na, Na Na Na Na is (voor zover ik weet dan). Om iets te helpen misschien, de eerste Naaa duurt het langst, zo'n 2 seconden, terwijl de andere Na's kort zijn. Ik hoop echt dat iemand weet welk nummer dit is, zoek er al heel lang naar.
Christian Walz - Wonderchildquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
cmon iemand moet dit liedje wel kennen!
is de laatste tijd op slam fm te horen!
Island In The Sun van Weezer??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef mother-mother het volgende:
ja ik word ook helemaal gek van t zoeken en denken maar ben dus op zoek naar een vrij vrolijk en rustig nummer en in de videoclip zitten ze onder een boom en lopen er welpjes en puppies en volgens mij ook kittens rond
het liedje was ook in een film , film gaat over een wintersportgebied , is komedie en in die film was t HET liedje van hoofdrolspelers zeg maar
hoop dat t duidelijk genoeg is zo
JAAAAAAAAAAAAA ow thxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:19 schreef joris007 het volgende:
[..]
Island In The Sun van Weezer??
uit Out Cold
http://www.imdb.com/title/tt0253798/soundtrack
klik anders even op die link, misschien een ander nummer van die soundtrack? (is de enige komedie die ik ken over wintersport (coolrunnings daargelaten, maar die is het vast niet)).
is en rustig en vrolijk nummer, maar ik zie geen puppy's in de clip...
ik zag dat je anders niet kon slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA ow thx![]()
![]()
![]()
![]()
zo hehe![]()
hmm, in de Menzis reclame ligt heel even een dame in het gras, maar ik zie geen koe, het nummer dat daarbij hoort is: Over The Rainbow van Israel Kamakawiwo`ole (ja, ik kan er ook niets aan doen, zo heet die kerel nou eenmaal...)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een stukje muziek uit een reclame, die is nog niet zo heel lang op tv is, volgens mij.
Het is heel relaxed, rustige, blues-achtig nummer. Alleen weet ik ff niet waar die reclame over ging, ik zal volgende keer eens beter opletten.![]()
Wat ik wel weet is dat er een koe in een weiland loopt en een aantal mensen liggen rustig in het gras als ik me niet vergis![]()
Lekker vaag idd, maar daar is dit topic voor toch?!![]()
Marco Borsato - Alles Kwijtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ok, ik zoek een nummer, deze zinnen komen er in voor (niet achter elkaar)
Dit is mijn leven
Ben je gelukkig, of heb je nu spijt
Want dat was toch een mooie tijd,
Er is ook een spaanse of italiaanse versie van, kan iemand die ook noemen?
Umberto Tozzi - Gente Di Marequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Er is ook een spaanse of italiaanse versie van, kan iemand die ook noemen?
Nee, dat is niet wat ik bedoel, maar het komt wel in de richtingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:41 schreef joris007 het volgende:
[..]
hmm, in de Menzis reclame ligt heel even een dame in het gras, maar ik zie geen koe, het nummer dat daarbij hoort is: Over The Rainbow van Israel Kamakawiwo`ole (ja, ik kan er ook niets aan doen, zo heet die kerel nou eenmaal...)
Nope dat is em niet, ik hoor daar ook niet echt dat Naaaa na na in. Dat Naaaa Na na wordt trouwens gezongen door een rustgevende vrouwenstem, misschien helpt dat iets.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: : Yonderboi - Pabadam [2001]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |