ook als ik zeg...MULTIPLA ! ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb soms van die dagen![]()
![]()
Maar omdat ik niet OFFtopic mag gaan hou ik me nog rustig![]()
![]()
In zekere zin wel... hij is woest op menno... dat die een, in zijn ogen, makkelijke k.t opdracht heeft gehad om van de bank te komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
....helaas berust deze TT niet op de werkelijkheid
Welkom bij Deel 431
Ja die is eigenlijk geniaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
TT Rob is woest in zijn dromenland
een modje zou het kunnen veranderenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja die is eigenlijk geniaalhelaas kan ik het niet meer aanpassen
![]()
Lieske en Joost oke maar ben bang dat Roel het niet gaat redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske, Roel en Joost gaat uitmaken wie de winnaar wordt van BB5.
Nu wordt Kribbie boos hoor! Pas op!quote:
Maar die zijn er nu nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
een modje zou het kunnen veranderen
Kribbie en boos, met zo'n lieve avatar, dat geloof ik nietquote:
ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja die is eigenlijk geniaalhelaas kan ik het niet meer aanpassen
![]()
Dan moet Roel nog even blijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zie toch Linda nog wel ver vaak komen![]()
Hehe precies... alleen freaks kijken nu nog BB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Naatje: Het nederlandse VOLK stemt....
yeah right, er kijken 15 miljoen mensen naar jouw kinderstem en snavelbek duh!
Linda zal winnen. is de enige die eerlijk is gebleven!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske en Joost oke maar ben bang dat Roel het niet gaat redden.
Ik zie toch Linda nog wel ver komen![]()
*ploep* en daar was een modjequote:
Ingrid ook wel denk ik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef BB-King het volgende:
Hehe precies... alleen freaks kijken nu nog BB.![]()
Zelfs dan niet meerquote:
Niet meer zo... na de peptalk van Chantal... dat die niet als een puppy achter dido moest aanrennen. Was een goede zet... eindelijk weer de oude roel terug...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt dat roel een leider is....
d8 dat het het schoothondje van dido was?
Precies, why the fuck luister ik naar Joost en Nathaliequote:
Ik zag dido bezig met haar IK IK IK stop met roken dus IK IK IK ga bestellen en niemand anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zelfs dan niet meer(oke, we hebben net een nieuwe gekocht maar sssst niet doorvertellen)
Wat saai zeg, 2 bewoners nog maar wakker![]()
Als ze 's middags de boodschappen bestellen kan dat toch makkelijk 's avonds bezorgd worden?
James is toch niet zo langzaam![]()
ik deel het gevoel. Ik heb het hier op de tv aanstaan en denk ook ...waarom luister ik hier nog naar ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, why the fuck luister ik naar Joost en Nathalie
Daar is veel meer voor nodigquote:
Dat is inderdaad het enige criteriumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
Linda zal winnen. is de enige die eerlijk is gebleven!!!
Die dingen worden door mijn vrouw gemaakt en vertellen weinig over mij ik moet ze gewoon gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kribbie en boos, met zo'n lieve avatar, dat geloof ik niet
Goed verzonnen die rookopdracht BBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef het-is-mij het volgende:
t wordt er niet gezelliger op zo als iedereen al gaat pitten
Wij ook...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
En trouwens als ik boos word lachen mijn neefjes en nichtjes mij nog uit![]()
Let maar op, dido en roel zitten in hun eigen neerwaatse spiraal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige criterium
Denk eens na, Linda overleeft het nooit op die bank als de echt haatbaren (Rob, Chantal, Tanja) weg zijn.
Wie denk jij in hemelsnaam dat er voor Linda gaat stemmen als ze met Roel of dido op de bank zit?
quote:
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef BB-King het volgende:
Linda heeft geluk dat ze met 2 'gehate' bewoners op de bank zit.
Zat ze met Lieske en bijv. een Joost dan was ze zwaar de lul geweest.
Zelf gemaakt? Knap hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die dingen worden door mijn vrouw gemaakt en vertellen zeinig over mij ik moet ze gewoon gebruiken![]()
Ik heb Joost ook nog niet op een leugen kunnen betrappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Linda zal winnen. is de enige die eerlijk is gebleven!!!
en voordat scanman en al die lieskefans beginnen tegen me: ze overdrijft en dus liegt over de blessure die ze nu heeft!
Ikkequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Denk eens na, Linda overleeft het nooit op die bank als de echt haatbaren (Rob, Chantal, Tanja) weg zijn.
Wie denk jij in hemelsnaam dat er voor Linda gaat stemmen als ze met Roel of dido op de bank zit?
Ach, je hebt van die dagen dat iedereen vroeg slaapt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef het-is-mij het volgende:
t wordt er niet gezelliger op zo als iedereen al gaat pitten
Lijkt me sterk als hij bovenin de poll van Talpa staat...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.
Ik hoop alleen wél dat Linda, als Rob eruit vliegt, concludeert dat zij dus blijkbaar goed bezig is, met d'r slemppartijen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij mij geen ene twijfel... maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.
Menno gaat er eerder uit en dat trekt ze niet en word uitgekotst door de kijkersquote:
Ja 12 x 1/3quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef kissa het volgende:
Ze rookt er nog maar vier??
Jah. als ze nou nog het geluid van het beest met 2 ruggen zouden maken, okee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef APK het volgende:
Precies, why the fuck luister ik naar Joost en Nathalie
Dat heb je niet misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Verder is het volgens mij nu niet zo boeiend met Nathalie en Joost in de jacuzzi of heb ik dat mis
Er moeten overal nog stickers op de merknamen geplakt worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zelfs dan niet meer(oke, we hebben net een nieuwe gekocht maar sssst niet doorvertellen)
Wat saai zeg, 2 bewoners nog maar wakker![]()
Als ze 's middags de boodschappen bestellen kan dat toch makkelijk 's avonds bezorgd worden?
James is toch niet zo langzaam![]()
Dat wist ik dus niet. En ik verbaas me ook echt dat mensen Joost zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij bovenin de poll van Talpa staat...
Ik heb geen streams meer aanstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Linda is ook leuk!
Verder is het volgens mij nu niet zo boeiend met Nathalie en Joost in de jacuzzi of heb ik dat mis
Dat lijkt me zo heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zag dido bezig met haar IK IK IK stop met roken dus IK IK IK ga bestellen en niemand anders.
mag lije dat de boodschappen nog 3 dagen op zich laten wachten !
Dan ben je waarschijnlijk eenzelfde slag man als Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef style het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. En ik verbaas me ook echt dat mensen Joost zo leuk vinden.
Ik vind het een vervelende kwal.
Ligt er aan het kan best zijn dat we een andere ingrid krijgen te zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Menno gaat er eerder uit en dat trekt ze niet en word uitgekotst door de kijkers![]()
ach deze BB is de hardste ooit toch ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo heerlijkOok Chanroddel gaat dat echt niet trekken
![]()
Wie heeft het 06 nummer van Hummie![]()
Manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk eenzelfde slag man als Roel
Joost zou niet mijn type zijn, maar hij is wel kostelijk met zijn verzonnen creaties...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef style het volgende:
Dat wist ik dus niet. En ik verbaas me ook echt dat mensen Joost zo leuk vinden.
Ik vind het een vervelende kwal.
Echt??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
even tussendoor hoor...maar ik kan gewoonweg niet bevatten dat die naat op de radio liefdesadviesen geeft. het arme snavelbekdier heeft totaal geen normale sociale capaciteiten en zonder dido zou ze nu in een hoekje zichzelf zitten schillen met een stanleymes...
Hahaha daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef style het volgende:
[..]
Man![]()
Toen ik zojuist op de wc zat was ik toch echt nog vrouwelijk![]()
Ik denk niet dat Menno eruit gaat. We gaan er hier alleen maar vanuit dat iedereen de streams ziet ...maar er zijn ook vele mensen die enkel de regulieren zien en daarin kan Menno altijd nog als held worden neergezet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ligt er aan het kan best zijn dat we een andere ingrid krijgen te zien.
Bij Natje is het totaal mislukt ze is alleen maar vervelende geworden sinds ralph weg is.
Gelukkig maarquote:
Doe het niet Gert!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb geen streams meer aanstaan.
Het begin van het einde.
Ik heb gewoon ook teveel bier op nuquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik al bang voorsorry dan
Weet niet of ze zelf heeft gemaakt maar ze zorgt wel dat ze ergens op een site staan en dat de maat goed isquote:
Ik erger me juist rot aan die creaties. Als hij serieus is is hij nog wel te pruimen, maar dat is hij maar zelden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Joost zou niet mijn type zijn, maar hij is wel kostelijk met zijn verzonnen creaties...
Sjips hee Natte Lie doet haar bikini uit voor Joost zijn ogen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Wat moeten wij doen om jou weer terug te krijgen op de streams, ik waardeer jouw verslagen heel erg!![]()
Zit die ene met die wasmand daar dan ook tussen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
dit gesprek tussen naat en joost is nog saaier dan 3 studentenanekdotes van lieske achter elkaar !
Eh, nee... gewoon zelf verzonnen omdat ik van blauw hou. [Didomode] wat leuk... echt? hebben die een nummer dat heet forever blue? [/Didomode]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef style het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Verwijst je naam naar het nummer van The Little River Band (even heel off topic)?
Yep! En dat is een schitterend nummer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eh, nee... gewoon zelf verzonnen omdat ik van blauw hou. [Didomode] wat leuk... echt? hebben die een nummer dat heet forever blue? [/Didomode]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[Didomode] wat leuk... echt? hebben die een nummer dat heet forever blue? [/Didomode]
dit gesprek is echt tranentrekkend!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit die ene met die wasmand daar dan ook tussen?
Dan is het wel héél erg.
Ik zal eens gaan goegelen dan... dank je voor je tipquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:43 schreef style het volgende:
[..]
Yep! En dat is een schitterend nummer!
Trustenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
degene die nog naar joost en natje zitten te luisteren: STERKTE
Tot straks bij het HOERENFEEST
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan goegelen dan... dank je voor je tip
nou dit gesprek is echt het kutste wat ik ooit gehoord heb !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:45 schreef ruby het volgende:
Nou, ik geef het even op. Wellicht dat er morgen weer spektakel is.
Oke dat was ik ff vergeten maar er zit een Appie op nog geen 800 meter van het BBhuis dus even heen en weer lopen zou toch ook kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moeten overal nog stickers op de merknamen geplakt worden.
En dat duurt wel even en die afdeling van talpa werkt maar van 8 tot 5
En 'zeker'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:47 schreef style het volgende:
Het geluid van de streams staat hier aan maar ik kan het niet opbrengen om te volgen waarover ze het nu hebben.
Het val me alleen op dat ik vaak Ja hoor.
effe knuffelequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Effe off topic: Ruud is te gast bij Jensen (op RTL7)
ik ga gelijk kijken naar die dwarsmongool (ruud)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Ik ga nog lang niet slapen, maar evengoed bedankt.quote:
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach deze BB is de hardste ooit toch ?
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zit![]()
Oke, het niet roken van die 3 en het grapje met Menno kwam een beetje in de buurt maar gemeen??
Ik hoop echt dat het pas echt goed gaat beginnen als Tanja eruit is![]()
Ik hoop dat ik een beetje gelijk hebquote:
Moest ik ook nog schijtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Effe bier wegpissen, momentje jhonges.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste en tot straksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik schaam me dan ooko ...maar nu zit ik naar een douchende joost te kijken...toch maar trug naar ruud?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
Naar Ruud op Jensen kijken, is dat eigenlijk niet nóg erger dan naar Nathalie en Jood op de streams kijken?
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.
HEAR HEAR.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...
Godzijdank heeft die eikel niet gewonnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
een douchende Joost , daar zit toch elke vrouw op te wachten??
Is hij en nathalie alleen nog wakker? wat saaI!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
Hangt ook van je werk af maar tot nu toe zou ik er totaal geen problemen mee hebben om in het huis te zitten maar volgens John hadden ze al een type Rob en Joostquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Bocaj het volgende:
@KRIBBET
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man enigszinds.
Dat is voor roel meteen een reden om Joost te nominerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijken
Het is enigzins, zie groene boekjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
Dan ligt het hele huis plat van het lachen maar dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Ik ben meer het type chantal, want ik zou het hele huis vertellen wat jij voor auto heeft
Google (toest maar eens enigsziends in...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
bedankt Gert...wie de neuk is Rex???quote:
Die Hooker, die is nog maar de helft van haar normale gewicht volgens mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef area51 het volgende:
Ruud 51 jaar??? zei hij dat nou?
quote:
Gelukkig, was al bang dat ik een nieuwe laptop met words moest aanschaffenquote:
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef Falco het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koos heb ik wel weten te vinden
Die verplaats ik even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
foutjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Mijn ega vraagt of iemand die foto van roel met zijn "apparaat"heeft ?
Ik weet ze ook allemaal nog. Ik heb dan ook van BB2 meer gezien dan ik van BB5 zal zien... en dat wil heel wat zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die vrouw die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Je hoeft geen stoere boy te zijn maar je hoeft jezelf ook niet de halve dag zo aan te stellen als Joost en grappig te willen zijn. Daar knap ik dus volledig op af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Dat is toch eigenlijk dramatisch
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
ohja die. goed dat die snel weg was. Ik had ook meteen een hekel aan dat gedrocht.,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Die zag ik ook:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hmm.. bijna iets in beeld wat echt absoluut niet in beeld mag komenquote:
Die gaat ook nog even naar het tietuh topic.quote:
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
ze vinden joost een leuke vriendin!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
rexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Rex weet ik nog wel, althans als dat de man was die in het begin steeds zat te plukken aan die Dezeuree maar wie is die vent linksboven op die foto?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef debjev het volgende:
die vrouw heet jolanda
Het liefst heb ik gewoon de combinatie van een lieve en stoere man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
Wie is datquote:
Wie was dan die man met dat petje op, die dus steeds met Dezeuree op de bank zat te kleffen?quote:
ik denk dat het met de populariteit van rob wel mee valt vooral als ze iets mee gekregen hebben van de afgelopen 2 wekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen is, ze is een stuk vrolijker
In dit topic allemaal piemels: Blote boysquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
Mijn vrouw die meelurkt vraagt nu of iemand de foto van Joost met apparaat heeft ...
afijn loop ik strax met een complex door het huis
Wil jij Ralph beschrijven als macho dan? Daar vielen toch heel wat vrouwen op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Forumindex BB, dan op 2 weken zetten en onderin staat een topic Blote Boys, staan ze allemaal in Roel 5 cm, Menno 20 cm, Joost 25 cmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
Mijn vrouw die meelurkt vraagt nu of iemand de foto van Joost met apparaat heeft ...
De die hard kijkers vinden hem niet echt cool meer nee, maar de mensen die het niet helemaal volgen vinden hem nog wel leuk (zoals mijn moederquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat het met de populariteit van rob wel mee valt vooral als ze iets mee gekregen hebben van de afgelopen 2 weken
Ralph was op zijn manier best een beetje macho ja. In ieder geval behoorlijk gespierd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef style het volgende:
[..]
Wil jij Ralph beschrijven als macho dan? Daar vielen toch heel wat vrouwen op.
Ik vond hem ook lief![]()
Roel heeft GEEN geil lichaam, en toch vinden de dames hem leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"
Kun je nagaan. Het is mij niet eens opgevallen dat hij gespierd is. Ik hou helemaal niet van die overdreven gespierde jongens zelfs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph was op zijn manier best een beetje macho ja. In ieder geval behoorlijk gespierd.
Ik ben van mening dat Rob weggaat (ik ga niet voor niets donderdag naar Aalsmeer om foto's te maken) maar dat hangt voor een groot deel af wat en hoe Talpa, Rob in beeld brengt deze week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen is, ze is een stuk vrolijker
Ik vond hem absoluut niet zoutloos!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Falco het volgende:
Maar Ralph zijn karakter was echt zoutloos. Toch ookwel weer een afknapper lijtk mij
Dat bedoel ik dus. Best triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwen![]()
![]()
![]()
Joost zal waarschijnlijk hetzelfde horen wat ik geregeld te horen kreeg, : Ik zie je meer als een broertje![]()
![]()
![]()
Ik ben dus geen macho en heb weinig spieren enz.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
waarom heeft ze het verspilt dan ,omdat het zielig is voor dido?,maar is wat daar gebeurde niet bijna hetzelfde wat in het echt gebeurd ,alleen niet in zo'n snel tempo als daar ,bedoel als ik moet bedenken over wat ik voor een man voel heb ik ook grote kans dat hij opeens iemand anders tegen komt ,je kan van een man ook niet gaan verwachten dat hij op je gaat wachten tot jij eruit bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
De die hard kijkers vinden hem niet echt cool meer nee, maar de mensen die het niet helemaal volgen vinden hem nog wel leuk (zoals mijn moeder) Maar aan de andere kant zijn de die hards degene die stemmen. Ik hoop wel dat Rob exit gaat! Daartegenover staat wel dat Linda door haar tweede zoenactie met Roel ook een beetje haar kansen heeft verspeeld.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Rob weggaat (ik ga niet voor niets donderdag naar Aalsmeer om foto's te maken) maar dat hangt voor een groot deel af wat en hoe Talpa, Rob in beeld brengt deze week.
Over Tanja zijn we het eens, op deze manier zit ze me absoluut niet in de weg en er zijn een paar bewoners die ik liever zie vertrekken![]()
En ik zo druk posten (zie usericoon)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwen![]()
![]()
![]()
Joost zal waarschijnlijk hetzelfde horen wat ik geregeld te horen kreeg, : Ik zie je meer als een broertje![]()
![]()
![]()
Ik ben dus geen macho en heb weinig spieren enz.![]()
Ja inderdaad om Dido. Het heeft een tijd geduurd maar dan geeft ze zich eindelijk aan Roel over, en de andere bewoners weten dat. En toch zoent Roel met Linda. Nu moet ik zeggen dat ik Roel een grotere lul vind, maar Linda is wel medeplichtig. Heb wel meerdere mensen gehoord dat ze haar ordinair vinden. Zo erg vind ik het nou ook weer niet, en ze waren gewoon erg dronken, maar netjes kun je het niet noemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom heeft ze het verspilt dan ,omdat het zielig is voor dido?,maar is wat daar gebeurde niet bijna hetzelfde wat in het echt gebeurd ,alleen niet in zo'n snel tempo als daar ,bedoel als ik moet bedenken over wat ik voor een man voel heb ik ook grote kans dat hij opeens iemand anders tegen komt ,je kan van een man ook niet gaan verwachten dat hij op je gaat wachten tot jij eruit bent
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Dit moet nog tot 15 december doorgaan.
Waarom doen ze het niet zoals Engelse BB's?
70 dagen ofzo.![]()
Mannen denken met iets anders dan met de kopquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Best triest eigenlijk.
Ik zie dat ook wel eens in dat programma waarin een meisje 3 jongens voor een paar dagen bij haar te logeren krijgt.... en soms andersom. De jongens zijn altijd al vrij snel tevreden, terwijl het bij de meisjes bijna nooit goed genoeg is. Heel apart allemaal.
Kerst 2006 jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
Sommige meiden zullen inderdaad zo denken maar ik absoluut niet. Ik val juist wel op gevoelige jongens, zoals ik al zei leek mijn ex op Joost (qua uiterlijk maar ook het type), maar het moet wel een vent blijven. Joost vind ik wel degelijk een vent alleen hij slaat soms een beetje door. Maar ik vind het een leuke jongen en volgens mij is het een lief vriendje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"
Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kan het wel toegeven, ben echt geen knappe gozert maar heb vroeger jaren achter de bar van verschillende tenten gestaan (ook daar waar Chantal schijnt te komen) en dan schijnt het dus helemaal niets uit te maken![]()
Elke avond kon ik uitkiezen en niet alleen van die types zoals Chantal![]()
Dat meen je toch nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: Linda mag eruit.
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Linda![]()
Deze week hebben ze drank dus komt Linda de hele week los![]()
Maar misschien sta ik donderdag wel in het gezicht van Linda te kijken![]()
wat een bitterheid, Scanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"
Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
Hoe saai het is heeft BB zelf in de hand. Ze kunnen flikken met het programma wat ze willen. Dat ze het niet zo nauw nemen met het format is al wel gebleken. Zoals het nu is, is het idd niet geweldig. Maar hopelijk gaan ze nog het een en ander uithalen. En vaak wordt het leuker naarmate er minder mensen in zitten. In ieder geval worden de nominaties dan wat boeiender.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Het is nu al saai, dan zit je 2 maanden met Dido, Joost en Nathalie.![]()
Ik weet gelukkig dat ze bestaan, mijn vrouw is echt een kanjer, dat merk ik wel als we uitgaan en er naar haar gekeken en gefloten wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.
Ik heb echt een schat van een vent en dat is echt geen man met een sixpack, knap koppie of wat dan ook.
Het is gewoon een schat en dat vind ik veel belangrijker an uiterlijk
Vergeleken met wat de rest doet is dat dus juist HEEL boeiend. Dat dat het juiste effect heeft kun je ook zien op de poll die op fok loopt Linda staat dik bovenaan om te blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Als Linda eruit is dan zie ik Dido ook nog wel weer voor Roel vallen, 'Mijn deur is weer helemaal open'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.
Roel heeft zonder Linda geen scharrel meer achter de hand, en zal ws wel weer Lieske proberen te paaien.
Menno en Rob gaan ws ook nog wel botsen, al dan niet door toedoen van Chantal of paranoia Ing.
Linda brengt alleen wat sensatie als ze gezopen heeft, maar ja dat weten we nu ook wel.
Zuipen, grote bek, bekken met Roel, Roel keilt in slaap, volgende dag alles weer vergeten zogenaamd etc etc etc.
Zonder Rob wordt het vast ook meer een zooitje qua koken en zo, wie wat wanneer gaat doen, eerst doet iedereen relaxed, maakt niets schoon, maar na een tijdje komen de ergenissen, omdat ze toch gaan zien dat het allemaal niet vanzelf (i.e. Rob) gaat.
Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
Met Rob eruit krijg je ook onenigheid. Ik denk dat de ergernissen eerder zullen toénemen, want dankzij Rob is er nog een béétje discipline in het huishouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
We hebben het er na sluitingstijd geregeld over gehad en we komen er maar niet achter wat de dames nu zo naar de barmannen doet toetrekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Coraatje het volgende:
joost is een man met meer inhoust dan verpakking,,en volgens mij ,duurt het wat langer om een vonk te krijgen met een man met inhoudt dan met de man met de lekkere verpakking
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Ik ook. Dat wordt dik feest hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast: hoe eerder Rob er uit moet, hoe zuurder het voor deze "kanjer" zal zijn. Ik verheug me nu al op z'n smoelwerk als Bridget zegt dat hij het is die het huis moet verlaten.![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
mannen willen toch ook liever een lekker strak jong ding, en geen doos van 43 ?
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Rob mag blijven wordt hij gesterkt in zijn gevoel dat hij populair is.... en dat kan ik echt niet verdragen. Dus EXIT ROB!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.
Niet de beste foto van Dido.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Haha, same herequote:
Dat is niet live.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eens
Yep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ben jij dat, die avatar?
Klopt, maar het is wel degelijk gebeurd. Ik vind die Dido ook niet te vertrouwen. Ze geilt helemaa; op die Jost.quote:
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Het viel me ook erg op dat die vriend van Rob in de live zijn gedrag helemaal niet herkende.
stille wateren hebben diepe gronden he, denk dat als je joost kwaad maakt hij nog voor heel wat in staat is hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef style het volgende:
[..]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.
Joost is nu niet bepaald een type waarbij je jezelf als vrouw veilig bij voelt, eerder eentje waarvan je het idee krijgt dat je hem moet beschermen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Ik moet er ook niet aan denken dat ik een week mijn duim zou moeten missen. Dan zou ik echt gek worden"
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."
Ik vermoed dat het 's nachts wat lastig ligtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
Ze is lenig, kan ze toch op haar grote teen zuigen
Ik zie het probleem niet
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?
Als er ooit iets tenenkrommend was, dan was dat het wel.
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spel
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Wel gunstig dat de bewoners morgen naar de wedstrijd mogen kijken. Lopen wij ook niet de kans iets te missen als we de wedstrijd volgen op tv
Dat ga ik dus echt niet doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).
Tja, dat moet je inderdaad inhouden. Maar dat heb je zelf in de hand. Joost die eten moet brengen of Roel die stiekum moet roken, dat vond ik dan weer een stuk lastiger. Hierbij kon je zelf weten hoe je het bracht plus dat er al een basis lag. Niemand keek echt vreemd opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon met een bak chips en de hele familie voor de buis
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten.
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Niet genomineerd staan vind ik toch wel een aardige winstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Hummie heeft hem genaaid, volgende keer dat hij genomineerd kan staan is hij de lul.
Geen scans neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Of juist een supershot wat je nooit zelf had kunnen timenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebt
quote:
Hij kon juist niets verliezen... alleen maar winnen (het immuun zijn voor de nominaties). Zo lang zijn missie niet uit zou lekken, kon hij niets verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef eborn het volgende:
Alle computerspellen passeren de revueRoel begint meteen over GTA
Tiefustuinbroek!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef milagro het volgende:![]()
geeft niet, ik vind jou ook niet lekkah
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballs
Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef milagro het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Lieske andersom ligt?
Iets met aardstralen waarvoor haar arts/vriendin/moeder/ikkeniemand/ikhebergensgelezen gewaarschuwd heeft of zo?
Ik ben je niet tegen gekomen denk ik of je moet met een tekkel hebben gelopen en een man van een jaar of 75 zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, same here
Ik hoop wel dat Rob eruit gaat, alleen al om zijn smoel dan te zienPriceless
Geweldig ja.. Het begon met Pinball Dreams... Magnifiek was datquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...
Amigaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pcquote:
Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erinquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig ja.. Het begon met Pinball Dreams... Magnifiek was dat
Hij heeft tenminste borsthaar. Kun je van die andere watjes niet zeggen.quote:
Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pc
Kan het nog wel erger vertellen... 4 woorden: PRESS PLAY ON TAPEquote:
zondagnacht/morgen hoeft ze zelfs niet tegen haar voeten aan te kijken, schat ik zo inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.
Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erinen dat gegil als je bal verloren werd. Ik voel me wel beetje oud eigelijk
![]()
Dat is waar... we houden er over op... de bb bewoners liggen in hun mandje... dus ik ga ook... slaap lekker allemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....
Maar goed.. is wel heel erg off-topic
En Illusions kwam daarna weer geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
welnee, het begon met David's Midnight Magic op de C-64 !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Aftellen tot de haan weer kraaitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te verzinnen![]()
Op dit moment valt er weinig inspiratie op te doen denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te verzinnen![]()
Nog één flashback dan....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestapt
Aftellen tot de kraai weer kraaitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aftellen tot de haan weer kraait
Volgens mij was dat een atari... en het spel heette pongquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog één flashback dan....
Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
pong!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog één flashback dan....
Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |