abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:23:16 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273089
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
En ik zo druk posten (zie usericoon) .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31273099
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwen

Joost zal waarschijnlijk hetzelfde horen wat ik geregeld te horen kreeg, : Ik zie je meer als een broertje
Ik ben dus geen macho en heb weinig spieren enz.
Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.
Ik heb echt een schat van een vent en dat is echt geen man met een sixpack, knap koppie of wat dan ook.
Het is gewoon een schat en dat vind ik veel belangrijker an uiterlijk
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:23:53 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31273104
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef Coraatje het volgende:

[..]

waarom heeft ze het verspilt dan ,omdat het zielig is voor dido?,maar is wat daar gebeurde niet bijna hetzelfde wat in het echt gebeurd ,alleen niet in zo'n snel tempo als daar ,bedoel als ik moet bedenken over wat ik voor een man voel heb ik ook grote kans dat hij opeens iemand anders tegen komt ,je kan van een man ook niet gaan verwachten dat hij op je gaat wachten tot jij eruit bent
Ja inderdaad om Dido. Het heeft een tijd geduurd maar dan geeft ze zich eindelijk aan Roel over, en de andere bewoners weten dat. En toch zoent Roel met Linda. Nu moet ik zeggen dat ik Roel een grotere lul vind, maar Linda is wel medeplichtig. Heb wel meerdere mensen gehoord dat ze haar ordinair vinden. Zo erg vind ik het nou ook weer niet, en ze waren gewoon erg dronken, maar netjes kun je het niet noemen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:24:22 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273118
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"

Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:24:42 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273128
*Zucht*
Dit moet nog tot 15 december doorgaan.

Waarom doen ze het niet zoals Engelse BB's?

70 dagen ofzo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:25:17 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273148
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Dit moet nog tot 15 december doorgaan.

Waarom doen ze het niet zoals Engelse BB's?

70 dagen ofzo.
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:25:34 #207
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273156
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Best triest eigenlijk.
Ik zie dat ook wel eens in dat programma waarin een meisje 3 jongens voor een paar dagen bij haar te logeren krijgt.... en soms andersom. De jongens zijn altijd al vrij snel tevreden, terwijl het bij de meisjes bijna nooit goed genoeg is. Heel apart allemaal.
Mannen denken met iets anders dan met de kop

Ik kan het wel toegeven, ben echt geen knappe gozert maar heb vroeger jaren achter de bar van verschillende tenten gestaan (ook daar waar Chantal schijnt te komen) en dan schijnt het dus helemaal niets uit te maken
Elke avond kon ik uitkiezen en niet alleen van die types zoals Chantal
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31273174
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
Kerst 2006 ja
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:26:27 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31273176
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"

Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
Sommige meiden zullen inderdaad zo denken maar ik absoluut niet. Ik val juist wel op gevoelige jongens, zoals ik al zei leek mijn ex op Joost (qua uiterlijk maar ook het type), maar het moet wel een vent blijven. Joost vind ik wel degelijk een vent alleen hij slaat soms een beetje door. Maar ik vind het een leuke jongen en volgens mij is het een lief vriendje.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:28:01 #210
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273207
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Linda
Deze week hebben ze drank dus komt Linda de hele week los

Maar misschien sta ik donderdag wel in het gezicht van Linda te kijken
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:28:02 #211
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273209
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:

Ik kan het wel toegeven, ben echt geen knappe gozert maar heb vroeger jaren achter de bar van verschillende tenten gestaan (ook daar waar Chantal schijnt te komen) en dan schijnt het dus helemaal niets uit te maken
Elke avond kon ik uitkiezen en niet alleen van die types zoals Chantal
Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:28:09 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273212
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:

Dat meen je toch niet

Het is nu al saai, dan zit je 2 maanden met Dido, Joost en Nathalie.
pi_31273213
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: Linda mag eruit.
Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.
Roel heeft zonder Linda geen scharrel meer achter de hand, en zal ws wel weer Lieske proberen te paaien.
Menno en Rob gaan ws ook nog wel botsen, al dan niet door toedoen van Chantal of paranoia Ing.

Linda brengt alleen wat sensatie als ze gezopen heeft, maar ja dat weten we nu ook wel.
Zuipen, grote bek, bekken met Roel, Roel keilt in slaap, volgende dag alles weer vergeten zogenaamd etc etc etc.
Zonder Rob wordt het vast ook meer een zooitje qua koken en zo, wie wat wanneer gaat doen, eerst doet iedereen relaxed, maakt niets schoon, maar na een tijdje komen de ergenissen, omdat ze toch gaan zien dat het allemaal niet vanzelf (i.e. Rob) gaat.

Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31273223
nee maar dan had dido gewoon der bek open moeten trekken niet alleen tegen roel maar ook tegen linda en tegenover haar zei ze dat ze het niet erg vond ,netjes ..jah ik heb daar me mening over ik ben denk erg ruimdenkend ..ik vind dido's spelletje naar roel toe ook niet zo netjes ,en ik vermoed dat roel ,met wat alcohol op weeer linda op gaat zoeken ,ergens trekken ze lichamelijk heel erg naar elkaar toe ,en lust kan soms ook heel sterk zijn streker dan het andere gevoel
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:30:29 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31273265
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Linda
Deze week hebben ze drank dus komt Linda de hele week los

Maar misschien sta ik donderdag wel in het gezicht van Linda te kijken
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
pi_31273290
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:

wat een bitterheid, Scan

mannen willen toch ook liever een lekker strak jong ding, en geen doos van 43 ?
is dat treurig? of logisch?
boeit dat dan? de dames of heren die jou niet interessant vinden om die redenen, moet je zelf toch ook niet willen, dus wat maakt het uit
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:31:42 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273298
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef APK het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet

Het is nu al saai, dan zit je 2 maanden met Dido, Joost en Nathalie.
Hoe saai het is heeft BB zelf in de hand. Ze kunnen flikken met het programma wat ze willen. Dat ze het niet zo nauw nemen met het format is al wel gebleken. Zoals het nu is, is het idd niet geweldig. Maar hopelijk gaan ze nog het een en ander uithalen. En vaak wordt het leuker naarmate er minder mensen in zitten. In ieder geval worden de nominaties dan wat boeiender.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:32:50 #218
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273322
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:23 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.
Ik heb echt een schat van een vent en dat is echt geen man met een sixpack, knap koppie of wat dan ook.
Het is gewoon een schat en dat vind ik veel belangrijker an uiterlijk
Ik weet gelukkig dat ze bestaan, mijn vrouw is echt een kanjer, dat merk ik wel als we uitgaan en er naar haar gekeken en gefloten wordt
Maar we zijn al bijna 10 jaar gelukkig samen en lachen elke avond een hele boel
Ze zegt vaak: van een mooi bord kan je niet eten (en daarna geef ik haar een klap )

Joost doet het daarom zo goed bij de dames zodra ze hem eenmaal kennen, de eerste keer dat ik hem zag dacht ik ook: wat een eitje of sukkel
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:33:33 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273343
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Vergeleken met wat de rest doet is dat dus juist HEEL boeiend. Dat dat het juiste effect heeft kun je ook zien op de poll die op fok loopt Linda staat dik bovenaan om te blijven.
pi_31273375
joost is een man met meer inhoust dan verpakking,,en volgens mij ,duurt het wat langer om een vonk te krijgen met een man met inhoudt dan met de man met de lekkere verpakking
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:35:43 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31273389
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.
Roel heeft zonder Linda geen scharrel meer achter de hand, en zal ws wel weer Lieske proberen te paaien.
Menno en Rob gaan ws ook nog wel botsen, al dan niet door toedoen van Chantal of paranoia Ing.

Linda brengt alleen wat sensatie als ze gezopen heeft, maar ja dat weten we nu ook wel.
Zuipen, grote bek, bekken met Roel, Roel keilt in slaap, volgende dag alles weer vergeten zogenaamd etc etc etc.
Zonder Rob wordt het vast ook meer een zooitje qua koken en zo, wie wat wanneer gaat doen, eerst doet iedereen relaxed, maakt niets schoon, maar na een tijdje komen de ergenissen, omdat ze toch gaan zien dat het allemaal niet vanzelf (i.e. Rob) gaat.

Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
Als Linda eruit is dan zie ik Dido ook nog wel weer voor Roel vallen, 'Mijn deur is weer helemaal open' Ik vind Rob een prima bron van irritatie voor zijn medebewoners En Tanja, ik vind haar steeds leuker worden, dus die hoeft ook nog niet weg.

Ik blijf erbij: Linda mag eruit
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:35:51 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31273394
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:

Met Rob eruit krijg je ook onenigheid. Ik denk dat de ergernissen eerder zullen toénemen, want dankzij Rob is er nog een béétje discipline in het huishouden.

Daarnaast: hoe eerder Rob er uit moet, hoe zuurder het voor deze "kanjer" zal zijn. Ik verheug me nu al op z'n smoelwerk als Bridget zegt dat hij het is die het huis moet verlaten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:36:37 #223
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273411
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.
We hebben het er na sluitingstijd geregeld over gehad en we komen er maar niet achter wat de dames nu zo naar de barmannen doet toetrekken
Op zo'n moment maakt het weinig uit hoor en geniet je ervan maar snappen zal ik het nooit
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:38:21 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273445
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Coraatje het volgende:
joost is een man met meer inhoust dan verpakking,,en volgens mij ,duurt het wat langer om een vonk te krijgen met een man met inhoudt dan met de man met de lekkere verpakking
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:38:25 #225
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273448
Dat gesprek van nu volg ik dus echt totaaal niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:39:05 #226
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273460
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.
Deze nominatie maakt het me weinig uit wie weg moet maar als Rob mag blijven lijkt het me heerlijk als hij er de keer erna er wel weer op zit
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:39:41 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273472
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast: hoe eerder Rob er uit moet, hoe zuurder het voor deze "kanjer" zal zijn. Ik verheug me nu al op z'n smoelwerk als Bridget zegt dat hij het is die het huis moet verlaten.
Ik ook. Dat wordt dik feest hier.

Het viel me ook erg op dat die vriend van Rob in de live zijn gedrag helemaal niet herkende.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:39:52 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273474
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef milagro het volgende:

mannen willen toch ook liever een lekker strak jong ding, en geen doos van 43 ?
Dat valt wel mee hoor.
Ben jij dat, die avatar?
pi_31273477
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eens
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:40:37 #230
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273488
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.

zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:41:06 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273500
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.
Als Rob mag blijven wordt hij gesterkt in zijn gevoel dat hij populair is.... en dat kan ik echt niet verdragen. Dus EXIT ROB!!!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:41:30 #232
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273512
Even de hond uitlaten, tot zo
Met dank aan Laysa.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:42:53 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31273538
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:

[..]

Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.

[afbeelding]
Niet de beste foto van Dido.

Joost is toch die rechter hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:43:16 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273547
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:43:32 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31273553
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
Even de hond uitlaten, tot zo
Haha, same here

Ik hoop wel dat Rob eruit gaat, alleen al om zijn smoel dan te zien Priceless
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:43:32 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273554
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat is niet live.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:44:05 #237
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31273565
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eens
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.
Joost is nu niet bepaald een type waarbij je jezelf als vrouw veilig bij voelt, eerder eentje waarvan je het idee krijgt dat je hem moet beschermen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31273576
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef APK het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor.
Ben jij dat, die avatar?
Yep.

De meeste mannen toch wel, denk ik
In het uitgaansleven stap je als man toch eerder op een meisje af, dan op een dame van 40+...tenzij die dame er jonger uitziet dan ze is.

Maar goed, sex appeal heeft niets te maken met een strak en gespierd lijf, en machismo.
En het is ook nog eens zoals alles bijna, persoonlijk.
Ik vind bv Kevin Spacey onwijs lekkah, nu niet bepaald een 'mooie' man, zeg maar

Maar om terug te komen op Joost, zoals ik al zei, Joost gedraagt zich als je beste vriendin, is wel gezellig, maar niet spannend of uitdagend
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:44:59 #239
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273589
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is niet live.
Klopt, maar het is wel degelijk gebeurd. Ik vind die Dido ook niet te vertrouwen. Ze geilt helemaa; op die Jost.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:45:35 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31273606
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Het viel me ook erg op dat die vriend van Rob in de live zijn gedrag helemaal niet herkende.
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:47:01 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273630
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef milagro het volgende:

Yep.
Lekker strak wijffie!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:47:07 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273633
Ingrid: "Ik moet er ook niet aan denken dat ik een week mijn duim zou moeten missen. Dan zou ik echt gek worden"
pi_31273637
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef style het volgende:

[..]

Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.
Joost is nu niet bepaald een type waarbij je jezelf als vrouw veilig bij voelt, eerder eentje waarvan je het idee krijgt dat je hem moet beschermen.
stille wateren hebben diepe gronden he, denk dat als je joost kwaad maakt hij nog voor heel wat in staat is hoor
pi_31273647
G'nacht mensen

Eens kijken wat Rob allemaal heeft lopen vertellen vandaag
pi_31273652
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Ik moet er ook niet aan denken dat ik een week mijn duim zou moeten missen. Dan zou ik echt gek worden"

Ze is lenig, kan ze toch op haar grote teen zuigen
Ik zie het probleem niet
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:48:06 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273653
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?
Als er ooit iets tenenkrommend was, dan was dat het wel.
pi_31273674
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
Ze is lenig, kan ze toch op haar grote teen zuigen
Ik zie het probleem niet
Ik vermoed dat het 's nachts wat lastig ligt
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:49:38 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273684
Joost denkt dat Nederland voor een laf gelijkspel gaat.

Weg met die kut-homo!
pi_31273688
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?
Als er ooit iets tenenkrommend was, dan was dat het wel.
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spel
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:50:15 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273691
Wel gunstig dat de bewoners morgen naar de wedstrijd mogen kijken. Lopen wij ook niet de kans iets te missen als we de wedstrijd volgen op tv
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:51:02 #251
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273707
Volgens Menno is Robben over 4 of 5 jaar de beste speler ter wereld.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:51:25 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31273717
Clubje heeft het over voetballen en heeft er weinig verstand van.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:51:43 #253
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273724
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spel
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!
pi_31273729
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Wel gunstig dat de bewoners morgen naar de wedstrijd mogen kijken. Lopen wij ook niet de kans iets te missen als we de wedstrijd volgen op tv
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:53:02 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273754
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).
Dat ga ik dus echt niet doen

Gewoon met een bak chips en de hele familie voor de buis
pi_31273760
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!
Tja, dat moet je inderdaad inhouden. Maar dat heb je zelf in de hand. Joost die eten moet brengen of Roel die stiekum moet roken, dat vond ik dan weer een stuk lastiger. Hierbij kon je zelf weten hoe je het bracht plus dat er al een basis lag. Niemand keek echt vreemd op
pi_31273771
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon met een bak chips en de hele familie voor de buis
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:54:20 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273773
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten.
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Hummie heeft hem genaaid, volgende keer dat hij genomineerd kan staan is hij de lul.
pi_31273782
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:

[..]

Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebt
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:55:45 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273791
Milagro: Ik maakte een grapje hoor.
pi_31273793
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Hummie heeft hem genaaid, volgende keer dat hij genomineerd kan staan is hij de lul.
Niet genomineerd staan vind ik toch wel een aardige winst Ik denk dat niemand graag genomineerd staat en nu bleek ook nog eens dat hij het nodig had.

Maar het is inderdaad geen 10.000 euro. Maar die heeft Roel ook nog niet, die kan ook nog genaaid worden door Mummie
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:56:52 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273814
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:

[..]

Geen scans nee
In 1974 kroop ik nog achter de bank van narigheid. Dat gaat morgen niet gebeuren, maar fanatiek blijf ik wel.
pi_31273815
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebt
Of juist een supershot wat je nooit zelf had kunnen timen
pi_31273816
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef APK het volgende:
Milagro: Ik maakte een grapje hoor.

geeft niet, ik vind jou ook niet lekkah
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:57:15 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273821
Ik ga !
pi_31273835
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:57 schreef Falco het volgende:
Ik ga !
Groeten!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:58:15 #267
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273840
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Hij kon juist niets verliezen... alleen maar winnen (het immuun zijn voor de nominaties). Zo lang zijn missie niet uit zou lekken, kon hij niets verliezen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:58:25 #268
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31273844
Ze hebben het nu over de FIFA-computerspelletjes. Echt tijd dus om naar bed te gaan .
pi_31273845
Alle computerspellen passeren de revue Roel begint meteen over GTA
pi_31273862
Joost heeft het precies goed qua tijd
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:59:50 #271
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273864
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef eborn het volgende:
Alle computerspellen passeren de revue Roel begint meteen over GTA
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballs
pi_31273873
Is er eigenlijk een reden waarom Lieske andersom ligt?
Iets met aardstralen waarvoor haar arts/vriendin/moeder/ikkeniemand/ikhebergensgelezen gewaarschuwd heeft of zo?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:00:21 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273874
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef milagro het volgende:

geeft niet, ik vind jou ook niet lekkah
Tiefustuinbroek!
pi_31273877
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballs
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:01:50 #275
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273896
pi_31273900
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef APK het volgende:

[..]

Tiefustuinbroek!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:02:22 #277
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273902
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef milagro het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Lieske andersom ligt?
Iets met aardstralen waarvoor haar arts/vriendin/moeder/ikkeniemand/ikhebergensgelezen gewaarschuwd heeft of zo?
Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:02:23 #278
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273904
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha, same here

Ik hoop wel dat Rob eruit gaat, alleen al om zijn smoel dan te zien Priceless
Ik ben je niet tegen gekomen denk ik of je moet met een tekkel hebben gelopen en een man van een jaar of 75 zijn

Dat is uiteraard te gek om te zien maar anders de keer erna dat hij weer op de bank terecht is gekomen en dat na zijn "gesprekjes" met de medebewoners
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:02:52 #279
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273913
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Geweldig ja.. Het begon met Pinball Dreams... Magnifiek was dat
pi_31273920
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Amiga KickStart
pi_31273928
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
lekkere vent!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:04:12 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273934
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:03 schreef eborn het volgende:

[..]

Amiga KickStart
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pc
pi_31273939
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erin en dat gegil als je bal verloren werd. Ik voel me wel beetje oud eigelijk
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:04:31 #284
6941 APK
Factual, I think.
pi_31273940
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
En nog roken ook!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:04:56 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273944
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:03 schreef milagro het volgende:

[..]

lekkere vent!
Hij heeft tenminste borsthaar. Kun je van die andere watjes niet zeggen.
pi_31273954
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pc
Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestapt
pi_31273957
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:03 schreef eborn het volgende:

[..]

Amiga KickStart
Kan het nog wel erger vertellen... 4 woorden: PRESS PLAY ON TAPE
pi_31273958
quote:

[..]

Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.
zondagnacht/morgen hoeft ze zelfs niet tegen haar voeten aan te kijken, schat ik zo in
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:06:02 #289
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31273965
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erin en dat gegil als je bal verloren werd. Ik voel me wel beetje oud eigelijk
Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....

Maar goed.. is wel heel erg off-topic
pi_31273971
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

En nog roken ook!
ik rook niet.

Da's een twix
pi_31273984
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....

Maar goed.. is wel heel erg off-topic
Dat is waar... we houden er over op... de bb bewoners liggen in hun mandje... dus ik ga ook... slaap lekker allemaal
pi_31273985
quote:
En Illusions kwam daarna weer geloof ik
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:08:16 #293
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31273997
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te verzinnen
Met dank aan Laysa.
pi_31274009
quote:
welnee, het begon met David's Midnight Magic op de C-64 !
pi_31274011
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Aftellen tot de haan weer kraait
pi_31274012
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Op dit moment valt er weinig inspiratie op te doen denk ik
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:09:15 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274016
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestapt
Nog één flashback dan....

Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
pi_31274020
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Aftellen tot de haan weer kraait
Aftellen tot de kraai weer kraait
pi_31274028
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
Volgens mij was dat een atari... en het spel heette pong Zeer verslaafd aan geweest toen.
pi_31274033
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

pong!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')