En ik zo druk posten (zie usericoon)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwen![]()
![]()
![]()
Joost zal waarschijnlijk hetzelfde horen wat ik geregeld te horen kreeg, : Ik zie je meer als een broertje![]()
![]()
![]()
Ik ben dus geen macho en heb weinig spieren enz.![]()
Ja inderdaad om Dido. Het heeft een tijd geduurd maar dan geeft ze zich eindelijk aan Roel over, en de andere bewoners weten dat. En toch zoent Roel met Linda. Nu moet ik zeggen dat ik Roel een grotere lul vind, maar Linda is wel medeplichtig. Heb wel meerdere mensen gehoord dat ze haar ordinair vinden. Zo erg vind ik het nou ook weer niet, en ze waren gewoon erg dronken, maar netjes kun je het niet noemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom heeft ze het verspilt dan ,omdat het zielig is voor dido?,maar is wat daar gebeurde niet bijna hetzelfde wat in het echt gebeurd ,alleen niet in zo'n snel tempo als daar ,bedoel als ik moet bedenken over wat ik voor een man voel heb ik ook grote kans dat hij opeens iemand anders tegen komt ,je kan van een man ook niet gaan verwachten dat hij op je gaat wachten tot jij eruit bent
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef APK het volgende:
*Zucht*
Dit moet nog tot 15 december doorgaan.
Waarom doen ze het niet zoals Engelse BB's?
70 dagen ofzo.![]()
Mannen denken met iets anders dan met de kopquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Best triest eigenlijk.
Ik zie dat ook wel eens in dat programma waarin een meisje 3 jongens voor een paar dagen bij haar te logeren krijgt.... en soms andersom. De jongens zijn altijd al vrij snel tevreden, terwijl het bij de meisjes bijna nooit goed genoeg is. Heel apart allemaal.
Kerst 2006 jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
Sommige meiden zullen inderdaad zo denken maar ik absoluut niet. Ik val juist wel op gevoelige jongens, zoals ik al zei leek mijn ex op Joost (qua uiterlijk maar ook het type), maar het moet wel een vent blijven. Joost vind ik wel degelijk een vent alleen hij slaat soms een beetje door. Maar ik vind het een leuke jongen en volgens mij is het een lief vriendje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"
Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemen
Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kan het wel toegeven, ben echt geen knappe gozert maar heb vroeger jaren achter de bar van verschillende tenten gestaan (ook daar waar Chantal schijnt te komen) en dan schijnt het dus helemaal niets uit te maken![]()
Elke avond kon ik uitkiezen en niet alleen van die types zoals Chantal![]()
Dat meen je toch nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Mag van mij nog wel een stuk langer eigenlijk. Ik hoop stiekem dat ze doorgaan tot na de kerst.
Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: Linda mag eruit.
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat Rob nu zoveel spraakmakender is dan een Linda![]()
Deze week hebben ze drank dus komt Linda de hele week los![]()
Maar misschien sta ik donderdag wel in het gezicht van Linda te kijken![]()
wat een bitterheid, Scanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden hebben zelfs al zelf gezegd: "Ik zoek een man die mij soms ook gewoon de baas is"
Ze willen niet een lieve, aardige jongen. Dat is wat ik begrijp. Verder begrijp ik er geen fuck van.
Zal wel iets met het vooroordeel te maken hebben dat het wel goed overkomt als je een hele lekkere, maar vooral vet stoere vriend hebt. Doet het vast wel goed bij vriendinnen enzo...
Hoe saai het is heeft BB zelf in de hand. Ze kunnen flikken met het programma wat ze willen. Dat ze het niet zo nauw nemen met het format is al wel gebleken. Zoals het nu is, is het idd niet geweldig. Maar hopelijk gaan ze nog het een en ander uithalen. En vaak wordt het leuker naarmate er minder mensen in zitten. In ieder geval worden de nominaties dan wat boeiender.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Het is nu al saai, dan zit je 2 maanden met Dido, Joost en Nathalie.![]()
Ik weet gelukkig dat ze bestaan, mijn vrouw is echt een kanjer, dat merk ik wel als we uitgaan en er naar haar gekeken en gefloten wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben zo vrouw die absoluut niet macho's houd.
Ik heb echt een schat van een vent en dat is echt geen man met een sixpack, knap koppie of wat dan ook.
Het is gewoon een schat en dat vind ik veel belangrijker an uiterlijk
Vergeleken met wat de rest doet is dat dus juist HEEL boeiend. Dat dat het juiste effect heeft kun je ook zien op de poll die op fok loopt Linda staat dik bovenaan om te blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Als Linda eruit is dan zie ik Dido ook nog wel weer voor Roel vallen, 'Mijn deur is weer helemaal open'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob zorgt voor veel meer ergenis als hij blijft, Chantal moet dan haar hele taktiek omgooien.
Roel heeft zonder Linda geen scharrel meer achter de hand, en zal ws wel weer Lieske proberen te paaien.
Menno en Rob gaan ws ook nog wel botsen, al dan niet door toedoen van Chantal of paranoia Ing.
Linda brengt alleen wat sensatie als ze gezopen heeft, maar ja dat weten we nu ook wel.
Zuipen, grote bek, bekken met Roel, Roel keilt in slaap, volgende dag alles weer vergeten zogenaamd etc etc etc.
Zonder Rob wordt het vast ook meer een zooitje qua koken en zo, wie wat wanneer gaat doen, eerst doet iedereen relaxed, maakt niets schoon, maar na een tijdje komen de ergenissen, omdat ze toch gaan zien dat het allemaal niet vanzelf (i.e. Rob) gaat.
Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
Met Rob eruit krijg je ook onenigheid. Ik denk dat de ergernissen eerder zullen toénemen, want dankzij Rob is er nog een béétje discipline in het huishouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
Ik denk wel dat Rob eruit gaat, maar volgens mij kun je hem er beter in houden voor de broodnodige onenigheid
We hebben het er na sluitingstijd geregeld over gehad en we komen er maar niet achter wat de dames nu zo naar de barmannen doet toetrekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ook cool is om iets met de barman te hebben. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Een deejay heeft ze ook voor het uitkiezen. Als je zingt (zie Mick Jagger) dan staan ze ook voor je in de rij.
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Coraatje het volgende:
joost is een man met meer inhoust dan verpakking,,en volgens mij ,duurt het wat langer om een vonk te krijgen met een man met inhoudt dan met de man met de lekkere verpakking
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Ik ook. Dat wordt dik feest hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast: hoe eerder Rob er uit moet, hoe zuurder het voor deze "kanjer" zal zijn. Ik verheug me nu al op z'n smoelwerk als Bridget zegt dat hij het is die het huis moet verlaten.![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
mannen willen toch ook liever een lekker strak jong ding, en geen doos van 43 ?
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Rob mag blijven wordt hij gesterkt in zijn gevoel dat hij populair is.... en dat kan ik echt niet verdragen. Dus EXIT ROB!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.
Niet de beste foto van Dido.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Haha, same herequote:
Dat is niet live.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eens
Yep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ben jij dat, die avatar?
Klopt, maar het is wel degelijk gebeurd. Ik vind die Dido ook niet te vertrouwen. Ze geilt helemaa; op die Jost.quote:
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Het viel me ook erg op dat die vriend van Rob in de live zijn gedrag helemaal niet herkende.
stille wateren hebben diepe gronden he, denk dat als je joost kwaad maakt hij nog voor heel wat in staat is hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef style het volgende:
[..]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.
Joost is nu niet bepaald een type waarbij je jezelf als vrouw veilig bij voelt, eerder eentje waarvan je het idee krijgt dat je hem moet beschermen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Ik moet er ook niet aan denken dat ik een week mijn duim zou moeten missen. Dan zou ik echt gek worden"
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."
Ik vermoed dat het 's nachts wat lastig ligtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
Ze is lenig, kan ze toch op haar grote teen zuigen
Ik zie het probleem niet
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?
Als er ooit iets tenenkrommend was, dan was dat het wel.
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spel
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Wel gunstig dat de bewoners morgen naar de wedstrijd mogen kijken. Lopen wij ook niet de kans iets te missen als we de wedstrijd volgen op tv
Dat ga ik dus echt niet doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).
Tja, dat moet je inderdaad inhouden. Maar dat heb je zelf in de hand. Joost die eten moet brengen of Roel die stiekum moet roken, dat vond ik dan weer een stuk lastiger. Hierbij kon je zelf weten hoe je het bracht plus dat er al een basis lag. Niemand keek echt vreemd opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon met een bak chips en de hele familie voor de buis
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten.
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Niet genomineerd staan vind ik toch wel een aardige winstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Hummie heeft hem genaaid, volgende keer dat hij genomineerd kan staan is hij de lul.
Geen scans neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Of juist een supershot wat je nooit zelf had kunnen timenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebt
quote:
Hij kon juist niets verliezen... alleen maar winnen (het immuun zijn voor de nominaties). Zo lang zijn missie niet uit zou lekken, kon hij niets verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef eborn het volgende:
Alle computerspellen passeren de revueRoel begint meteen over GTA
Tiefustuinbroek!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef milagro het volgende:![]()
geeft niet, ik vind jou ook niet lekkah
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballs
Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef milagro het volgende:
Is er eigenlijk een reden waarom Lieske andersom ligt?
Iets met aardstralen waarvoor haar arts/vriendin/moeder/ikkeniemand/ikhebergensgelezen gewaarschuwd heeft of zo?
Ik ben je niet tegen gekomen denk ik of je moet met een tekkel hebben gelopen en een man van een jaar of 75 zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, same here
Ik hoop wel dat Rob eruit gaat, alleen al om zijn smoel dan te zienPriceless
Geweldig ja.. Het begon met Pinball Dreams... Magnifiek was datquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...
Amigaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pcquote:
Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erinquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig ja.. Het begon met Pinball Dreams... Magnifiek was dat
Hij heeft tenminste borsthaar. Kun je van die andere watjes niet zeggen.quote:
Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
En Warhol werkte toen ook altijd met de amiga... Dus dat deed het ook goed als je moest uitleggen waarom je nog een amiga had en geen pc
Kan het nog wel erger vertellen... 4 woorden: PRESS PLAY ON TAPEquote:
zondagnacht/morgen hoeft ze zelfs niet tegen haar voeten aan te kijken, schat ik zo inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil met haar gezicht niet zo dicht bij Linda liggen denk ik.
Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja klopt... heb ik ook gehad... ik vond dat 'horror' veld het leukste... met die duistere lach erinen dat gegil als je bal verloren werd. Ik voel me wel beetje oud eigelijk
![]()
Dat is waar... we houden er over op... de bb bewoners liggen in hun mandje... dus ik ga ook... slaap lekker allemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nightmare was dat volgens mij (zoiets)....
Maar goed.. is wel heel erg off-topic
En Illusions kwam daarna weer geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
welnee, het begon met David's Midnight Magic op de C-64 !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Aftellen tot de haan weer kraaitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te verzinnen![]()
Op dit moment valt er weinig inspiratie op te doen denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te verzinnen![]()
Nog één flashback dan....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb het nog tot 1993 uitgezongen met mijn A1200, toen ben ik toch maar op de PC overgestapt
Aftellen tot de kraai weer kraaitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aftellen tot de haan weer kraait
Volgens mij was dat een atari... en het spel heette pongquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog één flashback dan....
Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
pong!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog één flashback dan....
Ik bedenk me dat mijn vader lang geleden een apparaat kocht die je op de tv kon aansluiten en waarbij je dan links en rechts in beeld zo'n plat streepje had (het zogenaamde batje) en daarmee kon je soort van tennis spelen... .Pfff, is me dat even een heel ander tijdperk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |