Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spel
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Wel gunstig dat de bewoners morgen naar de wedstrijd mogen kijken. Lopen wij ook niet de kans iets te missen als we de wedstrijd volgen op tv
Dat ga ik dus echt niet doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon kijken via stream 4... camera van achter de bank gericht op de tv. Enige nadeel is dat je pas na 30 seconden gaat juichen na een doelpunt (door de vertraging in streams).
Tja, dat moet je inderdaad inhouden. Maar dat heb je zelf in de hand. Joost die eten moet brengen of Roel die stiekum moet roken, dat vond ik dan weer een stuk lastiger. Hierbij kon je zelf weten hoe je het bracht plus dat er al een basis lag. Niemand keek echt vreemd opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik was gillend in lachen uitgebarsten als ik 4x zo'n coming-out-verhaal moest ophangen. Menno's opdracht is tot nu toe juist ééén van de moeilijkste hoor!
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon met een bak chips en de hele familie voor de buis
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten.
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Niet genomineerd staan vind ik toch wel een aardige winstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Hummie heeft hem genaaid, volgende keer dat hij genomineerd kan staan is hij de lul.
Geen scans neequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat betekend morgenavond dus tijdelijk geen scans van scanman?
Of juist een supershot wat je nooit zelf had kunnen timenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon een automatisch upload scriptje... heb je alleen kans dat je een paar van de grote witte bal er tussen hebt
quote:
Hij kon juist niets verliezen... alleen maar winnen (het immuun zijn voor de nominaties). Zo lang zijn missie niet uit zou lekken, kon hij niets verliezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kon niks winnen, hij kon slechts verliezen.
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef eborn het volgende:
Alle computerspellen passeren de revueRoel begint meteen over GTA
Tiefustuinbroek!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef milagro het volgende:![]()
geeft niet, ik vind jou ook niet lekkah
Vroeger speelde ik vaak Pinball Fantasies op de Amiga... schitterend spel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ooit verslaafd aan Doom. Nu speel ik alleen nog de pinballs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |