Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spraakmakend misschien niet, maar wel veel meer in beeld dan Linda. Kijk maar naar de eerste exit, Rikkert was nauwelijks in beeld en hij lag eruit. Ralph was rustig en lag eruit. Linda doet nou ook niet veel boeiende dingen, en behalve het zoenen met Roel is ze nauwelijks in beeld. Ik denk echt dat Linda exit gaat.
Ik ook. Dat wordt dik feest hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast: hoe eerder Rob er uit moet, hoe zuurder het voor deze "kanjer" zal zijn. Ik verheug me nu al op z'n smoelwerk als Bridget zegt dat hij het is die het huis moet verlaten.![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
mannen willen toch ook liever een lekker strak jong ding, en geen doos van 43 ?
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat er ook maar een kleine kans bestaat dat een van de meiden in het huis ooit op Joost zou vallen. Het zijn allemaal meiden die echt alleen eventuele aantrekkingskracht voelen voor stoere, goed gebouwde boys. Niets mis mee, maar dan moeten ze later niet gaan klagen dat ze altijd op de verkeerde jongens vallen.
Als Rob mag blijven wordt hij gesterkt in zijn gevoel dat hij populair is.... en dat kan ik echt niet verdragen. Dus EXIT ROB!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de spanning in het huis is het wel leuker dat Rob blijft.
Niet de beste foto van Dido.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Haha, same herequote:
Dat is niet live.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Joost Brenda niet had, zou Dido nog op hem kunnen vallen hoor. Check die blik van Dido hieronder. Het lijkt net alsof ze betrapt is.
[afbeelding]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze op hem zouden vallen ,ook omdat de tijd daar te kort voor is en omdat deze dames alleen naar de verpakking kijken dus helmaal mee eens
Yep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ben jij dat, die avatar?
Klopt, maar het is wel degelijk gebeurd. Ik vind die Dido ook niet te vertrouwen. Ze geilt helemaa; op die Jost.quote:
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Het viel me ook erg op dat die vriend van Rob in de live zijn gedrag helemaal niet herkende.
stille wateren hebben diepe gronden he, denk dat als je joost kwaad maakt hij nog voor heel wat in staat is hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef style het volgende:
[..]
Een hoop vrouwen willen ook een man waar ze zichzelf veilig bij kunnen voelen.
Joost is nu niet bepaald een type waarbij je jezelf als vrouw veilig bij voelt, eerder eentje waarvan je het idee krijgt dat je hem moet beschermen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Ik moet er ook niet aan denken dat ik een week mijn duim zou moeten missen. Dan zou ik echt gek worden"
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zal een van de eerste dingen die Rob tijdens zijn exit-gesprek zal zeggen, zijn: "Ik ben gewoon mezelf gebleven."
Ik vermoed dat het 's nachts wat lastig ligtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
Ze is lenig, kan ze toch op haar grote teen zuigen
Ik zie het probleem niet
Toch ben ik het wel met Rob eens dat Menno een uitermate makkelijke opdracht heeft gekregen. Er was no-way dat mensen er achter zouden komen, geen enkel risico zoals bij eerdere opdrachten. Maar goed, dat is het spelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Heb je dat snikken en in zichzelf praten van Rob gisternacht nog meegekregen?
Als er ooit iets tenenkrommend was, dan was dat het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |