Niet meer zo... na de peptalk van Chantal... dat die niet als een puppy achter dido moest aanrennen. Was een goede zet... eindelijk weer de oude roel terug...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt dat roel een leider is....
d8 dat het het schoothondje van dido was?
Precies, why the fuck luister ik naar Joost en Nathaliequote:
Ik zag dido bezig met haar IK IK IK stop met roken dus IK IK IK ga bestellen en niemand anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zelfs dan niet meer(oke, we hebben net een nieuwe gekocht maar sssst niet doorvertellen)
Wat saai zeg, 2 bewoners nog maar wakker![]()
Als ze 's middags de boodschappen bestellen kan dat toch makkelijk 's avonds bezorgd worden?
James is toch niet zo langzaam![]()
ik deel het gevoel. Ik heb het hier op de tv aanstaan en denk ook ...waarom luister ik hier nog naar ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, why the fuck luister ik naar Joost en Nathalie
Daar is veel meer voor nodigquote:
Dat is inderdaad het enige criteriumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
Linda zal winnen. is de enige die eerlijk is gebleven!!!
Die dingen worden door mijn vrouw gemaakt en vertellen weinig over mij ik moet ze gewoon gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kribbie en boos, met zo'n lieve avatar, dat geloof ik niet
Goed verzonnen die rookopdracht BBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef het-is-mij het volgende:
t wordt er niet gezelliger op zo als iedereen al gaat pitten
Wij ook...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
En trouwens als ik boos word lachen mijn neefjes en nichtjes mij nog uit![]()
Let maar op, dido en roel zitten in hun eigen neerwaatse spiraal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige criterium
Denk eens na, Linda overleeft het nooit op die bank als de echt haatbaren (Rob, Chantal, Tanja) weg zijn.
Wie denk jij in hemelsnaam dat er voor Linda gaat stemmen als ze met Roel of dido op de bank zit?
quote:
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef BB-King het volgende:
Linda heeft geluk dat ze met 2 'gehate' bewoners op de bank zit.
Zat ze met Lieske en bijv. een Joost dan was ze zwaar de lul geweest.
Zelf gemaakt? Knap hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die dingen worden door mijn vrouw gemaakt en vertellen zeinig over mij ik moet ze gewoon gebruiken![]()
Ik heb Joost ook nog niet op een leugen kunnen betrappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Linda zal winnen. is de enige die eerlijk is gebleven!!!
en voordat scanman en al die lieskefans beginnen tegen me: ze overdrijft en dus liegt over de blessure die ze nu heeft!
Ikkequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Denk eens na, Linda overleeft het nooit op die bank als de echt haatbaren (Rob, Chantal, Tanja) weg zijn.
Wie denk jij in hemelsnaam dat er voor Linda gaat stemmen als ze met Roel of dido op de bank zit?
Ach, je hebt van die dagen dat iedereen vroeg slaapt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef het-is-mij het volgende:
t wordt er niet gezelliger op zo als iedereen al gaat pitten
Lijkt me sterk als hij bovenin de poll van Talpa staat...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.
Ik hoop alleen wél dat Linda, als Rob eruit vliegt, concludeert dat zij dus blijkbaar goed bezig is, met d'r slemppartijen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij mij geen ene twijfel... maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef style het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Een hele hoop mensen ergeren zich helemaal suf aan het gedrag van Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |