foutjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Mijn ega vraagt of iemand die foto van roel met zijn "apparaat"heeft ?
Ik weet ze ook allemaal nog. Ik heb dan ook van BB2 meer gezien dan ik van BB5 zal zien... en dat wil heel wat zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die vrouw die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Je hoeft geen stoere boy te zijn maar je hoeft jezelf ook niet de halve dag zo aan te stellen als Joost en grappig te willen zijn. Daar knap ik dus volledig op af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Dat is toch eigenlijk dramatisch
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
ohja die. goed dat die snel weg was. Ik had ook meteen een hekel aan dat gedrocht.,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Die zag ik ook:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske en Joost oke maar ben bang dat Roel het niet gaat redden.
Ik zie toch Linda nog wel ver komen![]()
Hmm.. bijna iets in beeld wat echt absoluut niet in beeld mag komenquote:
Die gaat ook nog even naar het tietuh topic.quote:
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
ze vinden joost een leuke vriendin!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
rexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Rex weet ik nog wel, althans als dat de man was die in het begin steeds zat te plukken aan die Dezeuree maar wie is die vent linksboven op die foto?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef debjev het volgende:
die vrouw heet jolanda
Het liefst heb ik gewoon de combinatie van een lieve en stoere man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |