En 'zeker'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:47 schreef style het volgende:
Het geluid van de streams staat hier aan maar ik kan het niet opbrengen om te volgen waarover ze het nu hebben.
Het val me alleen op dat ik vaak Ja hoor.
effe knuffelequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Effe off topic: Ruud is te gast bij Jensen (op RTL7)
ik ga gelijk kijken naar die dwarsmongool (ruud)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Ik ga nog lang niet slapen, maar evengoed bedankt.quote:
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach deze BB is de hardste ooit toch ?
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zit![]()
Oke, het niet roken van die 3 en het grapje met Menno kwam een beetje in de buurt maar gemeen??
Ik hoop echt dat het pas echt goed gaat beginnen als Tanja eruit is![]()
Ik hoop dat ik een beetje gelijk hebquote:
Moest ik ook nog schijtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Effe bier wegpissen, momentje jhonges.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
degene die nog naar joost en natje zitten te luisteren: STERKTE
Tot straks bij het HOERENFEEST
![]()
![]()
Truste en tot straksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
degene die nog naar joost en natje zitten te luisteren: STERKTE
Tot straks bij het HOERENFEEST
![]()
![]()
ik schaam me dan ooko ...maar nu zit ik naar een douchende joost te kijken...toch maar trug naar ruud?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
Naar Ruud op Jensen kijken, is dat eigenlijk niet nóg erger dan naar Nathalie en Jood op de streams kijken?
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.
HEAR HEAR.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...
Godzijdank heeft die eikel niet gewonnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
een douchende Joost , daar zit toch elke vrouw op te wachten??
Is hij en nathalie alleen nog wakker? wat saaI!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
Hangt ook van je werk af maar tot nu toe zou ik er totaal geen problemen mee hebben om in het huis te zitten maar volgens John hadden ze al een type Rob en Joostquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Bocaj het volgende:
@KRIBBET
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man enigszinds.
Dat is voor roel meteen een reden om Joost te nominerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijken
Het is enigzins, zie groene boekjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
Dan ligt het hele huis plat van het lachen maar dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Ik ben meer het type chantal, want ik zou het hele huis vertellen wat jij voor auto heeft
Google (toest maar eens enigsziends in...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
bedankt Gert...wie de neuk is Rex???quote:
Die Hooker, die is nog maar de helft van haar normale gewicht volgens mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef area51 het volgende:
Ruud 51 jaar??? zei hij dat nou?
quote:
Gelukkig, was al bang dat ik een nieuwe laptop met words moest aanschaffenquote:
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef Falco het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koos heb ik wel weten te vinden
Die verplaats ik even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
foutjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Mijn ega vraagt of iemand die foto van roel met zijn "apparaat"heeft ?
Ik weet ze ook allemaal nog. Ik heb dan ook van BB2 meer gezien dan ik van BB5 zal zien... en dat wil heel wat zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die vrouw die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Je hoeft geen stoere boy te zijn maar je hoeft jezelf ook niet de halve dag zo aan te stellen als Joost en grappig te willen zijn. Daar knap ik dus volledig op af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Dat is toch eigenlijk dramatisch
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
ohja die. goed dat die snel weg was. Ik had ook meteen een hekel aan dat gedrocht.,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...
Die zag ik ook:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Toch vind ik het wel weer heel erg typerend. Er is een hele aardige jongen in het huis. Hij zou geen vlieg kwaad doen, is heel aardig/lief en heel sociaal.... en NIEMAND valt op hem.
Moet je echt dan een stoere boy zijn met eengespierd bovenlichaam om een kans te maken???
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske en Joost oke maar ben bang dat Roel het niet gaat redden.
Ik zie toch Linda nog wel ver komen![]()
Hmm.. bijna iets in beeld wat echt absoluut niet in beeld mag komenquote:
Die gaat ook nog even naar het tietuh topic.quote:
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
ze vinden joost een leuke vriendin!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
rexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Rex weet ik nog wel, althans als dat de man was die in het begin steeds zat te plukken aan die Dezeuree maar wie is die vent linksboven op die foto?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef debjev het volgende:
die vrouw heet jolanda
Het liefst heb ik gewoon de combinatie van een lieve en stoere man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen dól te zijn op lieve mannen, om mee te kroelen en over hun problemen te praten en zo. Maar als ze genomen moeten worden dan hebben ze liever iets stoerders.
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel heeft een papperig slap bovenlijf en toch vinden de dames hem daar leuk, dus nee, blijkbaar niet.
Wie is datquote:
Wie was dan die man met dat petje op, die dus steeds met Dezeuree op de bank zat te kleffen?quote:
ik denk dat het met de populariteit van rob wel mee valt vooral als ze iets mee gekregen hebben van de afgelopen 2 wekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen is, ze is een stuk vrolijker
In dit topic allemaal piemels: Blote boysquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
Mijn vrouw die meelurkt vraagt nu of iemand de foto van Joost met apparaat heeft ...
afijn loop ik strax met een complex door het huis
Wil jij Ralph beschrijven als macho dan? Daar vielen toch heel wat vrouwen op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Forumindex BB, dan op 2 weken zetten en onderin staat een topic Blote Boys, staan ze allemaal in Roel 5 cm, Menno 20 cm, Joost 25 cmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
Mijn vrouw die meelurkt vraagt nu of iemand de foto van Joost met apparaat heeft ...
De die hard kijkers vinden hem niet echt cool meer nee, maar de mensen die het niet helemaal volgen vinden hem nog wel leuk (zoals mijn moederquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat het met de populariteit van rob wel mee valt vooral als ze iets mee gekregen hebben van de afgelopen 2 weken
Ralph was op zijn manier best een beetje macho ja. In ieder geval behoorlijk gespierd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef style het volgende:
[..]
Wil jij Ralph beschrijven als macho dan? Daar vielen toch heel wat vrouwen op.
Ik vond hem ook lief![]()
Roel heeft GEEN geil lichaam, en toch vinden de dames hem leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vinden hem leuk als een broertje ja. Dat hebben al meerdere dames duidelijk gemaakt. Als je geen macho bent met een geil lichaam dan maak je weinig kans om meer te worden dan "ik vind je heel aardig, maar meer ook niet"
Kun je nagaan. Het is mij niet eens opgevallen dat hij gespierd is. Ik hou helemaal niet van die overdreven gespierde jongens zelfs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph was op zijn manier best een beetje macho ja. In ieder geval behoorlijk gespierd.
Ik ben van mening dat Rob weggaat (ik ga niet voor niets donderdag naar Aalsmeer om foto's te maken) maar dat hangt voor een groot deel af wat en hoe Talpa, Rob in beeld brengt deze week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Linda er donderdag uitgaat. Zou liever Rob zien vertrekken maar die is bij de kijkers denk ik nog populairder dan Linda. Tanja gaat er sowieso niet uit, al ergert iedereen zich aan haar, ze willen toch de bevalling zien. Ik moet eerlijk zeggen dat Tanja ook wel weer een beetje in mijn achting gestegen is, ze is een stuk vrolijker
Ik vond hem absoluut niet zoutloos!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Falco het volgende:
Maar Ralph zijn karakter was echt zoutloos. Toch ookwel weer een afknapper lijtk mij
Dat bedoel ik dus. Best triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik het zo zie ben ik blij dat ik al een kanjer ben tegen gekomen die later ook nog met me wilde trouwen![]()
![]()
![]()
Joost zal waarschijnlijk hetzelfde horen wat ik geregeld te horen kreeg, : Ik zie je meer als een broertje![]()
![]()
![]()
Ik ben dus geen macho en heb weinig spieren enz.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:11 schreef versabommie het volgende:
waarom heeft ze het verspilt dan ,omdat het zielig is voor dido?,maar is wat daar gebeurde niet bijna hetzelfde wat in het echt gebeurd ,alleen niet in zo'n snel tempo als daar ,bedoel als ik moet bedenken over wat ik voor een man voel heb ik ook grote kans dat hij opeens iemand anders tegen komt ,je kan van een man ook niet gaan verwachten dat hij op je gaat wachten tot jij eruit bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
De die hard kijkers vinden hem niet echt cool meer nee, maar de mensen die het niet helemaal volgen vinden hem nog wel leuk (zoals mijn moeder) Maar aan de andere kant zijn de die hards degene die stemmen. Ik hoop wel dat Rob exit gaat! Daartegenover staat wel dat Linda door haar tweede zoenactie met Roel ook een beetje haar kansen heeft verspeeld.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik zie Rob ook veel liever vertrekken, maar ik verwacht toch dat het Linda zal zijn. Tot nu toe is het zo dat de minst spraakmakende mensen er als eerste uitgingen. Linda past wel in dat rijtje. Naast haar zoenactie met Roel is ze vrijwel nooit in beeld, ik denk dan ook niet dat ze veel fans heeft. De irritantste mensen hebben vaak ook een grote aanhang. En wat betreft Tanja, ik heb van haar ook absoluut geen last. Heb momenten gehad dat ik haar het liefste zag vertrekken maar op dit moment weet ik er ook wel een paar anderen te noemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Rob weggaat (ik ga niet voor niets donderdag naar Aalsmeer om foto's te maken) maar dat hangt voor een groot deel af wat en hoe Talpa, Rob in beeld brengt deze week.
Over Tanja zijn we het eens, op deze manier zit ze me absoluut niet in de weg en er zijn een paar bewoners die ik liever zie vertrekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |