quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
een douchende Joost , daar zit toch elke vrouw op te wachten??
Is hij en nathalie alleen nog wakker? wat saaI!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
Hangt ook van je werk af maar tot nu toe zou ik er totaal geen problemen mee hebben om in het huis te zitten maar volgens John hadden ze al een type Rob en Joostquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Bocaj het volgende:
@KRIBBET
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man enigszinds.
Dat is voor roel meteen een reden om Joost te nominerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijken
Het is enigzins, zie groene boekjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
Dan ligt het hele huis plat van het lachen maar dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Ik ben meer het type chantal, want ik zou het hele huis vertellen wat jij voor auto heeft
Google (toest maar eens enigsziends in...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |