En 'zeker'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:47 schreef style het volgende:
Het geluid van de streams staat hier aan maar ik kan het niet opbrengen om te volgen waarover ze het nu hebben.
Het val me alleen op dat ik vaak Ja hoor.
effe knuffelequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Effe off topic: Ruud is te gast bij Jensen (op RTL7)
ik ga gelijk kijken naar die dwarsmongool (ruud)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
Ik ga nog lang niet slapen, maar evengoed bedankt.quote:
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach deze BB is de hardste ooit toch ?
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:46 schreef Day het volgende:
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben blij dat ik niet in dat vakantiehuis zit![]()
Oke, het niet roken van die 3 en het grapje met Menno kwam een beetje in de buurt maar gemeen??
Ik hoop echt dat het pas echt goed gaat beginnen als Tanja eruit is![]()
Ik hoop dat ik een beetje gelijk hebquote:
Moest ik ook nog schijtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Effe bier wegpissen, momentje jhonges.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
degene die nog naar joost en natje zitten te luisteren: STERKTE
Tot straks bij het HOERENFEEST
![]()
![]()
Truste en tot straksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
degene die nog naar joost en natje zitten te luisteren: STERKTE
Tot straks bij het HOERENFEEST
![]()
![]()
ik schaam me dan ooko ...maar nu zit ik naar een douchende joost te kijken...toch maar trug naar ruud?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
Naar Ruud op Jensen kijken, is dat eigenlijk niet nóg erger dan naar Nathalie en Jood op de streams kijken?
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen... maar ik vond hem in bb1 leuker... nu komt die niet uit zijn woorden. Lijkt wel of hij dronken is.
HEAR HEAR.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was hij dus ook de hele tijd in BB1...
Godzijdank heeft die eikel niet gewonnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
een douchende Joost , daar zit toch elke vrouw op te wachten??
Is hij en nathalie alleen nog wakker? wat saaI!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
Hangt ook van je werk af maar tot nu toe zou ik er totaal geen problemen mee hebben om in het huis te zitten maar volgens John hadden ze al een type Rob en Joostquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik moet kiezen werken of in dat verschrikkelijke huis zitten......
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Joost doucht met broek aan terwijl iedereen al zo'n beetje slaapt
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Was híj dat nou met die enorme leuter? Des te onbegrijpelijker dan.
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef Bocaj het volgende:
@KRIBBET
Na de toezegging dat ze de stemmen opnieuw zouden gaan tellen, kalmeerde de man enigszinds.
Dat is voor roel meteen een reden om Joost te nominerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik Joost was zou ik naast "superhetero" Roel gaan staan en m'n leuter een swing geven en Roel minzaam aankijken
Het is enigzins, zie groene boekjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
Dan ligt het hele huis plat van het lachen maar dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
Ik ben meer het type chantal, want ik zou het hele huis vertellen wat jij voor auto heeft
Google (toest maar eens enigsziends in...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe versie van Words hebben maar die van bij geeft hij aan dat met een D niet goed is(zal morgen word is updaten
)
bedankt Gert...wie de neuk is Rex???quote:
Die Hooker, die is nog maar de helft van haar normale gewicht volgens mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:57 schreef area51 het volgende:
Ruud 51 jaar??? zei hij dat nou?
quote:
Gelukkig, was al bang dat ik een nieuwe laptop met words moest aanschaffenquote:
Ik weet ze tot mijn stomme verbazing allemaal nog. Alleen die tweede van linksonder, rechts naast Bianca niet. Dat was die meesteres, die er al heel snel zelf uit ging, maar hoe ze nou ook alweer heet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef Falco het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koos heb ik wel weten te vinden
Die verplaats ik even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zagen wat Joost niet zag
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |