abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048472
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Dat was ik eigenlijk niet van plan. Het huidige topic loopt niet
Dat is wel een snel oordeel zeg. Het topic is van 30 oktober, en dan vind ik de 54 posts die erin staan helemaal zo beoerd nog niet. Vergeet ook niet dat mensen met mooi weer wat makkelijker een plaatje schieten dan in de regen.
quote:
en mensen zijn gefrustreerd dat ze hun losse foto's nergens kwijt kunnen.
Waar leidt je dat uit af?

Nogmaals, ik vind het een non-discussie. Het kan best zo zijn dat FOT in kwantitatieve zin even in een dipje zit, en inderdaad werd er hier en daar nogal lelijk gediscussieerd. Maar er is geen enkele reden om in paniek te raken en de boel radicaal om te gooien en dan nog geen drie weken later weer omdat 'het niet loopt'.

Stop met het ontwerpen van grand designs en noodplannen om FOT erbovenop te helpen. dat geldt niet alleen de mods. Er is geen enkele reden om jezelf een niet bestaande crisis aan te praten. Laat de boel lekker even aanmodderen, het trekt vanzelf weer aan. bijvoorbeeld als ik klaar ben met verbouwen en mijn camera uit zijn stofdichte koffertje haal
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 7 november 2005 @ 10:48:38 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32050242
Heel Fok zit volgens mij even in een dipje. Op DSG is het ook erg stil (nieuw subforum dat wel natuurlijk)

Maar ik vind er niets mis met mijn idee van een speciaal album van de mooiste foto's van de FoK Users. Dat deze even beoordeeld moeten worden moet niet al te zwaar aan getild worden, het gaat er gewoon om om een 'schoon' topic te maken met daarin al het diverse werk wat we hier maken. En dus wel zonder al die 63529467583 pixels brede telefoonkiekjes jah!

Maarja als men dan bang is voor elite-of kliekjes vorming...wat ik dus een hele hoop BS vind want er zal toch onbevooroordeeld naar de foto gekeken worden, en niet naar de fotograaf
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 november 2005 @ 11:03:36 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32050610
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
En dus wel zonder al die 63529467583 pixels brede telefoonkiekjes jah!

Maarja als men dan bang is voor elite-of kliekjes vorming...wat ik dus een hele hoop BS vind want er zal toch onbevooroordeeld naar de foto gekeken worden,
Je sluit toch anders al een aardig groepje uit
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 7 november 2005 @ 11:33:11 #104
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32051367
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je sluit toch anders al een aardig groepje uit
de term kiekjes is met de huidge telefoons toch echt wel toepasselijk.

Ik probeer gewoon een topic te opperen waarin het fotografisch niveau van de users hier verzameld kan worden in een mooi album. Zodat een bezoeker juist WEL zin krijgt om ook hier te komen posten, zodat 'beginners' geinspireerd kunnen raken door wat men in het album ziet. Niet een showcase van 1 enkele user (die gewoon ook moeten blijven komen natuurlijk) maar van iedereen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 november 2005 @ 13:24:56 #105
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32054780
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:

Dat is wel een snel oordeel zeg. Het topic is van 30 oktober, en dan vind ik de 54 posts die erin staan helemaal zo beoerd nog niet. Vergeet ook niet dat mensen met mooi weer wat makkelijker een plaatje schieten dan in de regen.
Er is intussen al meer dan een week niet in gepost. Ik heb het net een schopje gegeven, kijken of er weer in gepost wordt.
quote:
Waar leidt je dat uit af?
Uit diverse posts in dit topic.

Ik vind nog steeds dat ook kwalitatief goede plaatjes best in het "Help mij mijn foto verbeteren"-topic kunnen. Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje arrogant om daar niet in te posten omdat je je foto's te goed vindt.
quote:
Nogmaals, ik vind het een non-discussie. Het kan best zo zijn dat FOT in kwantitatieve zin even in een dipje zit, en inderdaad werd er hier en daar nogal lelijk gediscussieerd. Maar er is geen enkele reden om in paniek te raken en de boel radicaal om te gooien en dan nog geen drie weken later weer omdat 'het niet loopt'.

Stop met het ontwerpen van grand designs en noodplannen om FOT erbovenop te helpen. dat geldt niet alleen de mods. Er is geen enkele reden om jezelf een niet bestaande crisis aan te praten. Laat de boel lekker even aanmodderen, het trekt vanzelf weer aan. bijvoorbeeld als ik klaar ben met verbouwen en mijn camera uit zijn stofdichte koffertje haal
Ik heb het zelf nooit gehad over dalende postaantallen en minder foto's in FOT. Het enige wat HGT en ik wilden tegengaan was het continu weggejaagd worden van nieuwe mensen door bepaalde vaste bezoekers die niet opbouwend en soms zelfs afkrakend hun kritiek gaven. Daarmee zeg ik niet dat die kritiek onterecht was, wat er gezegd werd klopte meestal wel. Alleen de manier waarop het gezegd werd joeg de mensen weg.

De enige reden waarom de TT van het beoordeel-topic is aangepast, is om meer het doel van het topic duidelijk te maken. Het beoordeel-topic was er altijd al om tips te krijgen voor het verbeteren van je foto's. De TT is veranderd, het doel niet, en de inhoud wat mij betreft ook niet.

Sommige anderen beginnen alleen nu ineens over speciale topics voor gevorderden enzo. Het is helemaal nooit de bedoeling geweest om het beoordeel-topic meer op beginners te richten. Ik vind het jammer dat een aantal mensen het zo ervaart en meent dat er gevorderden-topics nodig zijn. Het liefst zou ik zien dat iedereen gewoon in het nieuwe topic verder zou gaan waar we in het beoordeel-topic gestopt zijn.
  maandag 7 november 2005 @ 13:45:07 #106
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32055469
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Subhuman het volgende:

Het enige wat HGT en ik wilden tegengaan was het continu weggejaagd worden van nieuwe mensen door bepaalde vaste bezoekers die niet opbouwend en soms zelfs afkrakend hun kritiek gaven.
Is dit niet vreselijk overdreven gesteld , het continu wegjagen van mensen , hoeveel zijn het er dan geweest 10 tallen ,100 tallen ?

Kan je beter die bepaalde vaste bezoekers wegjagen
  maandag 7 november 2005 @ 14:05:21 #107
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32056040
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef N.icka het volgende:

[..]

Is dit niet vreselijk overdreven gesteld , het continu wegjagen van mensen , hoeveel zijn het er dan geweest 10 tallen ,100 tallen ?

Kan je beter die bepaalde vaste bezoekers wegjagen
Honderdtallen zal wel heel overdreven zijn, maar ik denk dat het toch wel een stuk of wat geweest zijn. Een aantal mensen die zich niet zomaar lieten wegjagen is tegen de manier van kritiek geven ingegaan, en de laatste tijd gaat het een stuk beter al vind ik.
  maandag 7 november 2005 @ 15:37:04 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32058732
Ik vind de hele discussie over het "help me mijn foto verbeteren" topic hartstikke gezellig hoor, maar ik ben het topic eventjes nagelopen en iedereen krijgt 'commentaar' op zijn / haar foto behalve mijn eigen foto wat moet ik daar dan van denken? "er wordt niet op gereageerd dus het zal wel een kutfoto zijn die zo de prullenbak in kan?" of juist " hij is zooooo goed er valt gewoon nix aan te verbeteren" ( )
  maandag 7 november 2005 @ 15:57:43 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32059364
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de hele discussie over het "help me mijn foto verbeteren" topic hartstikke gezellig hoor, maar ik ben het topic eventjes nagelopen en iedereen krijgt 'commentaar' op zijn / haar foto behalve mijn eigen foto wat moet ik daar dan van denken? "er wordt niet op gereageerd dus het zal wel een kutfoto zijn die zo de prullenbak in kan?" of juist " hij is zooooo goed er valt gewoon nix aan te verbeteren" ( )
Uiteraard het laatste

Sorry, ik ben even bezig met werk en privé-zaken. Simpelweg te veel dingen die mijn aandacht vragen in te weinig tijd. Maar ik zal even een blikje wagen
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 7 november 2005 @ 16:04:09 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32059562
Nah het gaat me er gewoon even om dat ik de indruk krijg dat 'men' hier nu denkt dat ik me 1 van de betere fotografen voel omdat ik dat album topic voorgesteld heb. Dat is dus absoluut niet waar, mijn foto's kunnen ook altijd beter, maar dan post je er dus eentje zo van "nou zeg het maar mensen" en dan komt er totaal geen reactie...

en dan wil ik een albumpje maken waar we met zijn allen trots op zouden kunnen zijn en dan wordt er meteen gesproken over kliekjes en elite

naja whatever, het zal allemaal wel
pi_32061815
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nah het gaat me er gewoon even om dat ik de indruk krijg dat 'men' hier nu denkt dat ik me 1 van de betere fotografen voel omdat ik dat album topic voorgesteld heb. Dat is dus absoluut niet waar, mijn foto's kunnen ook altijd beter, maar dan post je er dus eentje zo van "nou zeg het maar mensen" en dan komt er totaal geen reactie...

en dan wil ik een albumpje maken waar we met zijn allen trots op zouden kunnen zijn en dan wordt er meteen gesproken over kliekjes en elite

Zoals toen met dat beertje.

Maar is het dan niet beter om een soort topic te maken waar je 1 serie foto's mag posten, en dan de volgende poster moet ( <- Onderstreept ) commentaar insturen + foto(s) en dan enz, enz,

Dan krijg je altijd commentaar, en je blijft foto's posten!

* Bemoeit

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelleee op 07-11-2005 17:44:47 ]
Nee.
pi_32069813
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Denk er dit van: niet alle users vinden wolkenfoto's boeiend
quote:

stil maar meissie.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 7 november 2005 @ 22:54:19 #113
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32072246
quote:
Het kan soms best voorkomen dat een foto "over het hoofd gezien" wordt, of dat er niet op gereageerd wordt. Dat gebeurde in het vorige topic ook sporadisch. Je mag best het topic kicken door je eigen foto nogmaals te plaatsen als je geen reactie gezien hebt.
quote:
Al meerdere malen heb ik aangegeven waarom ik een fotoalbum waarin alleen onze "beste" foto's komen niet zo'n heel goed idee vind. Wie beoordeelt welke foto's erin mogen? Op basis van welke criteria? Waarom mag de ene foto wel en de andere niet? Roept alleen maar meer ruzies op, gefrustreerde users wiens foto's continu geweigerd worden, mensen die denken dat anderen voorgetrokken worden, etc.

Ik heb je nog niet op mijn argumenten zien reageren. Waarom denk je dat wat ik hierboven schets niet zal gaan gebeuren?
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:28 schreef Jelleee het volgende:

Maar is het dan niet beter om een soort topic te maken waar je 1 serie foto's mag posten, en dan de volgende poster moet ( <- Onderstreept ) commentaar insturen + foto(s) en dan enz, enz,

Dan krijg je altijd commentaar, en je blijft foto's posten!
Leuk idee, maar onmogelijk te handhaven. Moeten HGT en ik posts verwijderen waarin foto's staan maar geen commentaar op eerdere foto's? Als er iets is wat nieuwe users wegjaagt is dat het wel. Bovendien moet het wel een beetje vrijblijvend zijn om hier te komen vind ik. Over het algemeen gaat het best goed in dergelijke topics, alleen het kan best voorkomen dat af en toe een foto over het hoofd gezien wordt. Zoals ik hierboven ook al zei, de foto dan nogmaals plaatsen vind ik geen enkel probleem.
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:31:45 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32080329
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef Subhuman het volgende:

Al meerdere malen heb ik aangegeven waarom ik een fotoalbum waarin alleen onze "beste" foto's komen niet zo'n heel goed idee vind. Wie beoordeelt welke foto's erin mogen? Op basis van welke criteria? Waarom mag de ene foto wel en de andere niet? Roept alleen maar meer ruzies op, gefrustreerde users wiens foto's continu geweigerd worden, mensen die denken dat anderen voorgetrokken worden, etc.

Ik heb je nog niet op mijn argumenten zien reageren. Waarom denk je dat wat ik hierboven schets niet zal gaan gebeuren?
Meer ruzies? vind je dat er zoveel ruzies hier zijn dan? Wat ik er van meegekregen heb is dat er alleen een kleine discussie is geweest over het formuleren van kritieken. welke 'ruzies' zijn er nog meer geweest?

users wiens foto continu geweigerd worden? waar basseer je dat idee op? Dat dat zal gebeuren bedoel ik. Ik zie dit niet zo, als een foto mooi is - op welk gebied dan ook- komt ie gewoon in het album. Hoe hoog leg je de lat? Tsja dat hangt een beetje af van de ingezonden foto's. Maar om nou te zeggen dat 1 bepaalde user zijn foto continu geweigerd zal worden vind ik onzin. En wanneer dat wel zo zal zijn zal die user toch ietsje kritischer naar zijn eigen foto's moeten kijken denk ik, ik denk dat zo'n foto dan ook in het verbeter topic niet veel oh's en ah's zal krijgen.

op basis van welke criteria? daarom zou je dus een aantal mensen bij elkaar moeten hebben om de foto te beoordelen, ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Bij voorkeur een stuk of 4 die elk een andere vorm van fotografie -of kijk erop- hebben.

waarom mag de ene foto wel en de andere niet? er wordt natuurlijk in eerste instantie naar de regels van het forum gekeken in de zin van naaktheid etc. En dan de ene wel en de andere niet? Dat is een moeilijke vraag om te beantwoorden zonder twee voorbeeld foto's om je keuze te onderbouwen. Ik ben wel van mening dat de foto die het dan niet zou halen wel uitgebreid onderbouwd zou moeten worden waarom niet.

Bij deze dus gereageerd maar ik heb allang begrepen dat men het idee nix vind en daar heb ik verder geen moeite mee. Zat fora die het wel hebben en daar heerst ook niet een vijandige sfeer onderling.
  woensdag 9 november 2005 @ 02:17:41 #115
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32107142
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:

Meer ruzies? vind je dat er zoveel ruzies hier zijn dan? Wat ik er van meegekregen heb is dat er alleen een kleine discussie is geweest over het formuleren van kritieken. welke 'ruzies' zijn er nog meer geweest?
Je hebt mij niet horen zeggen dat er veel ruzies zijn geweest. Ik denk alleen dat er in de toekomst meer geruzie gaat komen als we dit idee gaan uitvoeren.
quote:
users wiens foto continu geweigerd worden? waar basseer je dat idee op? Dat dat zal gebeuren bedoel ik. Ik zie dit niet zo, als een foto mooi is - op welk gebied dan ook- komt ie gewoon in het album. Hoe hoog leg je de lat? Tsja dat hangt een beetje af van de ingezonden foto's. Maar om nou te zeggen dat 1 bepaalde user zijn foto continu geweigerd zal worden vind ik onzin. En wanneer dat wel zo zal zijn zal die user toch ietsje kritischer naar zijn eigen foto's moeten kijken denk ik, ik denk dat zo'n foto dan ook in het verbeter topic niet veel oh's en ah's zal krijgen.
Op dat punt geef ik je gelijk; als de foto van een user continu geweigerd wordt kan ie beter kijken wat ie eraan kan verbeteren. Toch denk ik dat diegene eerder uit frustratie een ander forum zal zoeken dan zal blijven proberen zijn foto's te verbeteren om in het fotoalbum te komen. En dan ben je een user kwijt, in plaats van dat de kwaliteit verhoogd wordt.
quote:
op basis van welke criteria? daarom zou je dus een aantal mensen bij elkaar moeten hebben om de foto te beoordelen, ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Bij voorkeur een stuk of 4 die elk een andere vorm van fotografie -of kijk erop- hebben.
Een jury aanstellen creëert meteen nieuwe heikele puntun: wie mag er in de jury en waarom? Waarom iemand anders niet? Hoe zit het met een jurylid die foto's in het album wil? Kan zijn dat niemand problemen heeft met de gekozen jury, maar je zult altijd zien dat er mensen hevige discussies aan willen gaan hierover.

Het hele forum laten stemmen over een nieuwe foto voor in het fotoboek is echter ook niet haalbaar.
quote:
waarom mag de ene foto wel en de andere niet? er wordt natuurlijk in eerste instantie naar de regels van het forum gekeken in de zin van naaktheid etc. En dan de ene wel en de andere niet? Dat is een moeilijke vraag om te beantwoorden zonder twee voorbeeld foto's om je keuze te onderbouwen. Ik ben wel van mening dat de foto die het dan niet zou halen wel uitgebreid onderbouwd zou moeten worden waarom niet.
En ook bij de foto die het wel haalt moet een degelijke onderbouwing aanwezig zijn. Toch blijft er een erg vage scheiding als je twee foto's hebt van vergelijkbare kwaliteit, waarvan de een het wel heeft maar de andere echter net niet. Waarmee je weer kans loopt om users kwijt te raken die hun foto onterecht geweigerd zien.
quote:
Bij deze dus gereageerd maar ik heb allang begrepen dat men het idee nix vind en daar heb ik verder geen moeite mee. Zat fora die het wel hebben en daar heerst ook niet een vijandige sfeer onderling.
Nouja, men vindt het idee niet niks; ik ben de enige die gereageerd heeft volgens mij en ik heb je mijn argumenten gegeven.

Ben wel benieuwd naar de andere fora die het wel hebben en hoe het daar geregeld is overigens.

Ik hoop persoonlijk dat de fotowedstrijd al een uithangbord is voor de kwaliteit die hier in FOT soms te zien is. Helemaal in het centrale topic zie je de echte resultaten, en kan iedereen zien waartoe wij in staat zijn. Help me herinneren dat ik ga proberen de fotowedstrijd op de FP te krijgen.
pi_32107979
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:17 schreef Subhuman het volgende:
Help me herinneren dat ik ga proberen de fotowedstrijd op de FP te krijgen.
Je moet nog ff de fotowedstrijd op de FP krijgen Enneh...niet proberen, maar doen he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 9 november 2005 @ 09:11:53 #117
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32108891
Jah!! Wanneer komt die wedstrijd nou op de FP? Of moeten we Yvonne en Danny ff helemaal gek mailen met zijn allen?
  woensdag 9 november 2005 @ 09:14:10 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32108941
Gezien. Sub, als jij en HGT in FC posten hoe jullie het graag zouden willen zien dan zorg ik de FP-ER's het in ieder geval lezen en er een antwoord op geven. Ik kan niets beloven qua ruimte maar dat is wel het minste natuurlijk.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 9 november 2005 @ 11:26:28 #119
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32112058
Dankje Dagonet, ik zal het met HGT overleggen!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:40:21 #120
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_32117688
Ik heb geprobeerd alles te lezen en te volgen, maar kan evengoed zijn dat ik nu iets dubbelpost ben ernstig oververmoeid eigenlijk haha.

Maar ik vind punt 1. showcases per user best wel leuk hoor. Doorklikken naar een website doet bijna niemand en een reactie kan je dan zeker naar fluiten (ik heb het tijdje terug geprobeerd met een concertshoot die te breed was. Evt. zou je er aan vast kunnen koppelen dat het series van minimaal 2 of 3 foto's moet betreffen?

Punt 2 een album achtig iets lijkt me helemaal niet afschrikken, is juist leuk visite kaartje. Als je duidelijk uitlegd in de OP dat het album topic is bedoeld om een mooi uithangbord met de creme de la creme te creeeren is en dat het wel of niet plaatsen van je ingezonden foto altijd een onderbouwing krijgt, lijkt me het juist heel leuk. Ook voor nieuwelingen, iets om naar te streven? Wat betreft jury, misschien kan er iedere drie maanden een nieuwe jury gekozen worden? van vier personen en als er twee voor zijn mag ie geplaatst oid?

Punt 3 las ik ergens dat het een zooitje zou worden met teveel topics, maar laten we wel wezen... het is een Forum, dat draait op topics, met hopelijk een hoop foto's, ik vind het iid uitermate teleurstellend dat er regelematig geen nieuwe 'topics' zijn. Eigenlijk zelden. Als je persoonlijke showcase topics plaatst krijg je een aantal dagen reacties en daarna zakt ie vanzelf weg, nou prima toch?

Anyway ik ben ook maar redelijke newbe, maar FOT is lang niet meer zo bloeiend als in de begintijd dat ik hier was (hoewel het wedstrijd topic wel weer beter loopt volgens mij)
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  woensdag 9 november 2005 @ 15:15:22 #121
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32118620
Even wat misverstanden wegwerken.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef Astridj0h het volgende:
Maar ik vind punt 1. showcases per user best wel leuk hoor. Doorklikken naar een website doet bijna niemand en een reactie kan je dan zeker naar fluiten (ik heb het tijdje terug geprobeerd met een concertshoot die te breed was. Evt. zou je er aan vast kunnen koppelen dat het series van minimaal 2 of 3 foto's moet betreffen?
Showcases per user mogen best, en dat gebeurt ook al. Het zou wat mij betreft nog veel meer mogen gebeuren, je mag daar best je eigen topic voor openen. Graag zelfs!
quote:
Punt 3 las ik ergens dat het een zooitje zou worden met teveel topics, maar laten we wel wezen... het is een Forum, dat draait op topics, met hopelijk een hoop foto's, ik vind het iid uitermate teleurstellend dat er regelematig geen nieuwe 'topics' zijn. Eigenlijk zelden. Als je persoonlijke showcase topics plaatst krijg je een aantal dagen reacties en daarna zakt ie vanzelf weg, nou prima toch?
Als iedereen z'n eigen topic opent om 1 foto te laten zien zou het een zooitje worden, daar hebben we juist het centrale topic voor. Maar als iemand echt een mooie reeks foto's heeft gemaakt dan mag ie die juist laten zien in z'n eigen topic.

Wat betreft dat fotoalbum, ik wacht nog wat meer reacties van anderen af. Ik heb m'n standpunt al duidelijk genoeg gemaakt dacht ik.
pi_32125308
Ik heb nog een vraag :/

Wat is Bokey ?
Nee.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:30:49 #123
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32125465
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb nog een vraag :/

Wat is Bokey ?
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bokeh
quote:
Bokeh (from the Japanese boke ぼけ, "blur") is a term used in photography to describe the subjective aesthetic quality of out-of-focus areas in an image projected by a camera lens.
pi_32125705
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bokeh
[..]
Ah, dank.

Ik zag al op Offy's Fotowedstrijdoverzicht de foto's bij het thema Bokey, en idd de achtergrond beetje schitterend.. Dankje!
Nee.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:47 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32171391
Nog heel even terugkomend op het album idee. Ik heb dus bij DPZ een foto ingestuurd (deze: http://images5.theimagehosting.com/sneeuwdruppels700.jpg ) en ik heb het album er niet mee gehaald. Ik kreeg keurig een PB terug met daarin de uitleg waarom de foto het album niet heeft gehaald. Kritiek waar ik wel mee kan leven, maar ik blijf het zelf nog steeds een hele mooie foto vinden. Ondanks dat ie het album niet heeft gehaald. Kennelijk ligt de lat daar erg hoog en zal ik de volgende keer dat ik een foto instuur iets kritischer naar mijn foto kijken voordat ik 'm instuur.

Ben ik nu zuur? Blijf ik daar nu weg? Nee! waarom zou ik? Het geeft alleen maar meer aanmoediging om betere foto's te maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 november 2005 @ 09:45:28 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32171684
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Nog heel even terugkomend op het album idee. Ik heb dus bij DPZ een foto ingestuurd (deze: http://images5.theimagehosting.com/sneeuwdruppels700.jpg ) en ik heb het album er niet mee gehaald. Ik kreeg keurig een PB terug met daarin de uitleg waarom de foto het album niet heeft gehaald. Kritiek waar ik wel mee kan leven, maar ik blijf het zelf nog steeds een hele mooie foto vinden. Ondanks dat ie het album niet heeft gehaald. Kennelijk ligt de lat daar erg hoog en zal ik de volgende keer dat ik een foto instuur iets kritischer naar mijn foto kijken voordat ik 'm instuur.

Ben ik nu zuur? Blijf ik daar nu weg? Nee! waarom zou ik? Het geeft alleen maar meer aanmoediging om betere foto's te maken.
hoi

ik lurk heel veel bij fot, maar post niet zo vaak omdat ik zelf van mening ben dat mijn foto's lang niet genoeg zijn om het niveau van bepaalde posters hier te evenaarden laat staan ook maar een beetje in de buurt te komen.
Het idee van een album is leuk, laat mooie plaatjes zien, maar voor iemand als ik is het een nog grotere drempel om mee te doen, aangezien ik van mening ben dat ik daar toch niet goed genoege plaatjes voor maak.
Ik zeg neit dat ik zuur of kwaad zou zijn, wanneer een foto van mij afgewezen zou worden (kom op ben een beetje realistisch, daar zijn ze echt niet goed genoeg voor) maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn wanneer een foto die ze zelf gemaakt hebben, en die door hen als mooi gevonden word, wordt afgekeurd aangezien ze het niveau niet kunnen behalen.

ikzelf vind het moeilijk om commentaar op foto's van anderen te geven, aangezien ik daar nog neit genoeg ervaring voor heb, wat vervolgens weer tot gevolg heeft dat wanneer ik eens een foto plaats hier niet op gereageerd word aangezien ik niet regelmatig post.

al met al, ben ik aan het spelen om mijn camera beter onder de knie te krijgen, en hoop dat ik ooit nog eens op het niveau van sommigen hier kan komen.

Groetjes Yns
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:01:17 #127
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32171954
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoi

<knip> anders wordt het zo'n lange replie

Groetjes Yns
Ik heb volgens mij wel eens wat foto's van je gezien, maar kwam daar geen reactie op? Ben er nu toch wel benieuwd naar eigenlijk want meestal krijg je wel een hulpzame tip op zijn minst hier :0

en ach teleurgsteld ben je idd altijd even wanneer een foto die je hebt gemaakt en die je zelf erg mooi vindt het niet haalt. Maar daar ga ik dus echt niet wakker van liggen hoor. Ik ga gewoon lekker door met mijn ding doen, en dat is fotografie

Post eens wat van je foto's in het 'verbeter topic'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 november 2005 @ 10:06:16 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32172043
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij wel eens wat foto's van je gezien, maar kwam daar geen reactie op? Ben er nu toch wel benieuwd naar eigenlijk want meestal krijg je wel een hulpzame tip op zijn minst hier :0

en ach teleurgsteld ben je idd altijd even wanneer een foto die je hebt gemaakt en die je zelf erg mooi vindt het niet haalt. Maar daar ga ik dus echt niet wakker van liggen hoor. Ik ga gewoon lekker door met mijn ding doen, en dat is fotografie

Post eens wat van je foto's in het 'verbeter topic'
zal zometeen eens kijken wat ik nog online heb liggen wat wel een beetje redelijk is, anders moet t ff tot vanaaf wachten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32182621
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:27 schreef Puckzzz het volgende:

Ik vind het DPZ-album een aardig voorbeeld van hoe het niet moet. Op zichzelf is de album redactie redelijk objectief en op een nette manier kritisch. Maar soms komen zij niet onder een foto uit omdat ie in de showcase goede kritieken kreeg. En die goede kritieken zijn vaak erg toevallig, omdat veel users op DPZ nogal de neiging hebben (onzekerheid over het eigen oordeelvermogen?) om met eerder geuitte meningen mee te gaan. Is het je weleens opgevallen hoe opeens de stemming in een DPZ-topic om kan slaan als het eerste schaap met afwijkende mening eindelijk over de dam komt?

Daar ontstaat dus een dubbele standaard: de hoge lat van de albumredactie zelf en de min of meer toevallige mening van de eerste twee users die een foto in de showcase zien.

En in het geval van jouw druppelfoto ben ik het lekker niet met de albumredactie eens. Die doet imho niet onder voor de gemiddelde albumfoto op DPZ.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 14 november 2005 @ 11:01:15 #130
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32253284
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:34 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik vind het DPZ-album een aardig voorbeeld van hoe het niet moet. Op zichzelf is de album redactie redelijk objectief en op een nette manier kritisch. Maar soms komen zij niet onder een foto uit omdat ie in de showcase goede kritieken kreeg. En die goede kritieken zijn vaak erg toevallig, omdat veel users op DPZ nogal de neiging hebben (onzekerheid over het eigen oordeelvermogen?) om met eerder geuitte meningen mee te gaan. Is het je weleens opgevallen hoe opeens de stemming in een DPZ-topic om kan slaan als het eerste schaap met afwijkende mening eindelijk over de dam komt?

Daar ontstaat dus een dubbele standaard: de hoge lat van de albumredactie zelf en de min of meer toevallige mening van de eerste twee users die een foto in de showcase zien.

En in het geval van jouw druppelfoto ben ik het lekker niet met de albumredactie eens. Die doet imho niet onder voor de gemiddelde albumfoto op DPZ.
Op DPZ wordt naar mijn mening vaak te miereneukerig gereageerd. Maar aan de andere kant ook erg arrogant door sommige users. Ik kan me nog heel goed een discussie herrineren van een user die negatieve kritieken kreeg op experimentele foto's die hij had geplaatst en na de zoveelste negatieve reactie begon hij maar te gillen dat hij een onbegrepen kunstenaar was die ver boven het niveau van de anderen uitsteeg. MJA! zo moet je jezelf maar neerzetten he? Ben je meteen verdoemd Maar het is natuurlijk geheel smaak-onderhevig. De ene houdt van de neat-image plasticlook (ik ook dus) de ander verafschuwt het. Ook hier zou je dergelijke discussies meemaken wanneer zo'n PlayBoy glamour reeks hier geplaats zou worden. Wie er gelijk heeft wordt toch nooit duidelijk. Er is daar wel een sterkere 'twee kampen' sfeer die hier niet heerst. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het niveau daar veel hoger ligt als hier. Misschien maakt dat het hier wat gemoedelijker. Het is voor mij een hele hoge drempel geweest om me daar te registreren en voor het eerst een foto te plaatsen. Dat willen we hier niet, dus zal het niveau ook wat lager blijven denk ik.
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat ik op DPZ een prachtige foto van Xil in het album zag staan die ik volgens mij hier niet gezien heb (of ik moet hem gemist hebben hoor). Het eerste wat ik me afvroeg toen ik die foto zag was "waarom heeft hij die niet op fok laten zien?" Misschien omdat er hier toch niet de waardering zou komen die die foto meer dan verdiende.

Xil?
pi_32253498
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Op DPZ wordt naar mijn mening vaak te miereneukerig gereageerd. Maar aan de andere kant ook erg arrogant door sommige users. Ik kan me nog heel goed een discussie herrineren van een user die negatieve kritieken kreeg op experimentele foto's die hij had geplaatst en na de zoveelste negatieve reactie begon hij maar te gillen dat hij een onbegrepen kunstenaar was die ver boven het niveau van de anderen uitsteeg.
Riphagen
quote:
MJA! zo moet je jezelf maar neerzetten he? Ben je meteen verdoemd Maar het is natuurlijk geheel smaak-onderhevig. De ene houdt van de neat-image plasticlook (ik ook dus) de ander verafschuwt het. Ook hier zou je dergelijke discussies meemaken wanneer zo'n PlayBoy glamour reeks hier geplaats zou worden. Wie er gelijk heeft wordt toch nooit duidelijk.
Dat heb ik dus tegen het album-concept. Ergens moet iemand een keuze maken en niemand is 100% objectief. Neem de nieuwste albumfoto van die kerel met trompet. Technisch een zwakke foto, maar sommige users vinden hem prachtig om de gevoelswaarde. Voor hetzelfde geld was de foto geweigerd op grond van de matige kwaliteit. Je kunt het eigenlijk nooit goed doen.
quote:
Er is daar wel een sterkere 'twee kampen' sfeer die hier niet heerst. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het niveau daar veel hoger ligt als hier. Misschien maakt dat het hier wat gemoedelijker. Het is voor mij een hele hoge drempel geweest om me daar te registreren en voor het eerst een foto te plaatsen. Dat willen we hier niet, dus zal het niveau ook wat lager blijven denk ik.
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat ik op DPZ een prachtige foto van Xil in het album zag staan die ik volgens mij hier niet gezien heb (of ik moet hem gemist hebben hoor). Het eerste wat ik me afvroeg toen ik die foto zag was "waarom heeft hij die niet op fok laten zien?"
Grappig, mijn eerste reactie was: "Mooie foto"

Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2005 @ 11:15:57 #132
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32253574
@puckzzz:
die foto heb ik wel degelijk hier laten zien
maar niet in een topic, maar even in een SC. (heb nog niet genoeg van NY bekeken om een ShowCase te kunnen openen).
Hier waren de reacties trouwens ook positief.

Dat ik hem instuurde op DPZ kwam door een gesprek wat ik had met Pdehoog. Omdat van hem ook een foto was afgekeurd daar en ik voor de gein zei " kijken of mijne er wel doorheen komt" et voila.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 14 november 2005 @ 11:35:14 #133
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32254007
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:
@puckzzz:
die foto heb ik wel degelijk hier laten zien
maar niet in een topic, maar even in een SC. (heb nog niet genoeg van NY bekeken om een ShowCase te kunnen openen).
Hier waren de reacties trouwens ook positief.

Dat ik hem instuurde op DPZ kwam door een gesprek wat ik had met Pdehoog. Omdat van hem ook een foto was afgekeurd daar en ik voor de gein zei " kijken of mijne er wel doorheen komt" et voila.
Ah...ja dan heb ik 'm dus gewoon gemist hier. Maar zo'n foto is ook niet op zijn plaats in de SC daar wordt er te snel weer overheen geluld.
Zo zie je maar hoe de meningen zijn verdeeld, je krijgt een hartstikke goed cijfer daar voor die foto en verdiend
Het is jammer als een foto het album niet haalt, maar zolang het goed onderbouwd wordt waarom niet kan je er alleen maar van leren toch?

Riphagen, dat was het jah
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2005 @ 12:34:58 #134
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32255338
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ah...ja dan heb ik 'm dus gewoon gemist hier. Maar zo'n foto is ook niet op zijn plaats in de SC daar wordt er te snel weer overheen geluld.
Zo zie je maar hoe de meningen zijn verdeeld, je krijgt een hartstikke goed cijfer daar voor die foto en verdiend
Het is jammer als een foto het album niet haalt, maar zolang het goed onderbouwd wordt waarom niet kan je er alleen maar van leren toch?

Riphagen, dat was het jah
De foto komt nog wel terug in een showcase oid over new york (als ik het wat rustiger krijg met school ).

En het is jammer als een foto het album niet houdt en als het goed onderbouwd is, is het minder erg ja. maar dat gebeurd(e) niet altijd weet ik uit ervaring
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_32256478
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:

We hadden het dus over deze foto. Men vond de foto technisch niet spannend / vernieuwend en men vond de korrel nogal storend aanwezig.

Ik vond het wel humoristisch want de grote DPZ-baas (en met hem nog een aantal) heeft ergens in een topic aangekondigd dat juist de korrel de sfeer zette in de foto.

Ach...smaken verschillen zullen we maar zeggen Hij gaat iig mooi bij mij aan de muur hangen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 14 november 2005 @ 13:38:54 #136
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32256834
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We hadden het dus over deze foto. Men vond de foto technisch niet spannend / vernieuwend en men vond de korrel nogal storend aanwezig.

Ik vond het wel humoristisch want de grote DPZ-baas (en met hem nog een aantal) heeft ergens in een topic aangekondigd dat juist de korrel de sfeer zette in de foto.

Ach...smaken verschillen zullen we maar zeggen Hij gaat iig mooi bij mij aan de muur hangen
Ah die foto heb ik idd al eens gezien, ik vind 'm ook wel een lekker sfeertje hebben. Maar he! Hij staat vast mooier aan je muur
pi_32258435
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ah die foto heb ik idd al eens gezien, ik vind 'm ook wel een lekker sfeertje hebben. Maar he! Hij staat vast mooier aan je muur
pi_32259445
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Op DPZ wordt naar mijn mening vaak te miereneukerig gereageerd. Maar aan de andere kant ook erg arrogant door sommige users. Ik kan me nog heel goed een discussie herrineren van een user die negatieve kritieken kreeg op experimentele foto's die hij had geplaatst en na de zoveelste negatieve reactie begon hij maar te gillen dat hij een onbegrepen kunstenaar was die ver boven het niveau van de anderen uitsteeg. MJA! zo moet je jezelf maar neerzetten he? Ben je meteen verdoemd Maar het is natuurlijk geheel smaak-onderhevig. De ene houdt van de neat-image plasticlook (ik ook dus) de ander verafschuwt het. Ook hier zou je dergelijke discussies meemaken wanneer zo'n PlayBoy glamour reeks hier geplaats zou worden. Wie er gelijk heeft wordt toch nooit duidelijk. Er is daar wel een sterkere 'twee kampen' sfeer die hier niet heerst. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het niveau daar veel hoger ligt als hier. Misschien maakt dat het hier wat gemoedelijker. Het is voor mij een hele hoge drempel geweest om me daar te registreren en voor het eerst een foto te plaatsen. Dat willen we hier niet, dus zal het niveau ook wat lager blijven denk ik.
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat ik op DPZ een prachtige foto van Xil in het album zag staan die ik volgens mij hier niet gezien heb (of ik moet hem gemist hebben hoor). Het eerste wat ik me afvroeg toen ik die foto zag was "waarom heeft hij die niet op fok laten zien?" Misschien omdat er hier toch niet de waardering zou komen die die foto meer dan verdiende.

Xil?
Grappig, dit zijn exact de zelfde dingen als waar ik en een paar anderen tegenaan liepen, wij zijn toen zelf iets gaan opzetten, zou je dat met dat album niet zelf ook kunnen doen?
En anders zijn er misschien wel sites waar je wel een album zou kunnen realiseren mocht het op Fok inderdaad niet kunnen zoals Sub zegt.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_32259865
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Grappig, dit zijn exact de zelfde dingen als waar ik en een paar anderen tegenaan liepen, wij zijn toen zelf iets gaan opzetten, zou je dat met dat album niet zelf ook kunnen doen?
En anders zijn er misschien wel sites waar je wel een album zou kunnen realiseren mocht het op Fok inderdaad niet kunnen zoals Sub zegt.
Je gaat natuurlijk op die andere sites tegen precies dezelfde problemen oplopen. Er is ALTIJD iemand die een beoordeling uitvoert en die is ALTIJD subjectief.
pi_32260262
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je gaat natuurlijk op die andere sites tegen precies dezelfde problemen oplopen. Er is ALTIJD iemand die een beoordeling uitvoert en die is ALTIJD subjectief.
Moet er dan een beoordeling zijn wat er wel en niet in mag?
pi_32262774
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Moet er dan een beoordeling zijn wat er wel en niet in mag?
Hangt natuurlijk helemaal van de insteek af, maar in de opzetten van DPZ en van Puckzzz is er inderdaad enige beoordeling nodig om alleen de kwalitatief beste foto's door te laten gaan.

Als je een album maakt waar alles in terecht kan komen, zou ik het wat minder vinden denk ik. Ik denk dat dit echter een off-topic discussie hier gaat worden.
  dinsdag 15 november 2005 @ 07:07:08 #142
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32277948
Foto's van wolken enzo

Deze foto's zijn een klein beetje aan de grote kant, ruim 3000 pixel
  dinsdag 15 november 2005 @ 07:13:05 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32277966
Nog even dit en dan hou ik er overop

Als het wedstrijd album van Offy een goede weergave is van de kunsten van de fotografen hier, waarom staat het dan niet meer als een stickey link? Dat zou bijvoorbeeld wel een optie zijn. Om die terug te plaatsen
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:00:34 #144
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32280534
Is het tegenwoordig normaal dat men veel te grote foto's mag posten? want dan laat ik het resizen in het vervolg ook achterwege en plemp ik mijn 18 MB Jpegs ook gewoon in een topic
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32280854
Ik weet denk ik wel welke foto's je bedoeld. Kunnen we die gast niet even kielhalen op de volgende fot-meet?? Of gewoon meegeven aan Sinterklaas?
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:38:46 #146
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32281512
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat men veel te grote foto's mag posten? want dan laat ik het resizen in het vervolg ook achterwege en plemp ik mijn 18 MB Jpegs ook gewoon in een topic
helaas mag het wel

Ik irriteer me er ook helemaal wezenloos aan

maar het ideetje wat ik al eens heb ge-opperd om die foto's dan maar weg te editen en er een linkje van maken werd ook al van tafel geveegd
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:43:09 #147
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32281633
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef HMaster-II het volgende:
Ik weet denk ik wel welke foto's je bedoeld. Kunnen we die gast niet even kielhalen op de volgende fot-meet?? Of gewoon meegeven aan Sinterklaas?
tis een gastin. En ik heb de website waar ze vandaan linkt met een adblocker geblocked
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
helaas mag het wel

maar het ideetje wat ik al eens heb ge-opperd om die foto's dan maar weg te editen en er een linkje van maken werd ook al van tafel geveegd
je hebt ook niet altijd beschikking over een breedband verbinding dus

Mijn hele browser hangt er soms op omdat het zo langzaam gaat.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:33:47 #148
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32286350
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef Puckzzz het volgende:

helaas mag het wel

Het mag inderdaad, maar ik erger mij er ook aan. Door wie is het idee om er linkjes van te maken van tafel geveegd? Ikzelf maak altijd linkjes van te grote foto's als ik ze zie... bedankt voor de melding!
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:34:40 #149
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32286387
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even dit en dan hou ik er overop

Als het wedstrijd album van Offy een goede weergave is van de kunsten van de fotografen hier, waarom staat het dan niet meer als een stickey link? Dat zou bijvoorbeeld wel een optie zijn. Om die terug te plaatsen
Is er ooit een sticky topic geweest met alleen de link naar het wedstrijdalbum erin? Daar kan ik me niks van herinneren.
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:56:20 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32286922
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Is er ooit een sticky topic geweest met alleen de link naar het wedstrijdalbum erin? Daar kan ik me niks van herinneren.

dus HUP!! stickey erin gooien

misschien even met een screenshotje ofzo van de startpagina. Om het wat op te leuken
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:16:59 #151
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32287460
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dus HUP!! stickey erin gooien

misschien even met een screenshotje ofzo van de startpagina. Om het wat op te leuken
Toch vreemd dat ik die nooit gezien heb.

Ik zit hier toch zo ongeveer vanaf het begin van FOT. Maar ik vind het op zich wel een goed idee.
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:23:28 #152
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32287610
En jij kan je ook niet meer herrineren dat ik er al eens eerder om gevraagd heb? Of die terugmocht? Ik weet niet meer wie er toen de nieuwe mod geworden was, volgens mij jij want jij was voor HGT al nieuwe mod dacht ik. Dus zal ik het een keer in een wedstrijd SC aan jou gevraagd hebben. toen wou je dat niet omdat er anders teveel topics stickey zouden staan ofzo.
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:28:12 #153
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32287729
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
En jij kan je ook niet meer herrineren dat ik er al eens eerder om gevraagd heb? Of die terugmocht? Ik weet niet meer wie er toen de nieuwe mod geworden was, volgens mij jij want jij was voor HGT al nieuwe mod dacht ik. Dus zal ik het een keer in een wedstrijd SC aan jou gevraagd hebben. toen wou je dat niet omdat er anders teveel topics stickey zouden staan ofzo.
Uhhh nee ik was na HGT pas nieuwe mod. Dus ik heb een alibi!

Maar ik zat er ook al mee dat er dan misschien wel erg veel sticky topics zouden komen. Helemaal met straks de "Foto van het jaar"-wedstrijd erbij (want die komt er ook weer aan! ). En je wilt geen half scherm vol met stickies.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:48:24 #154
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32291204
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Subhuman het volgende: Helemaal met straks de "Foto van het jaar"-wedstrijd erbij (want die komt er ook weer aan! )
Ehm, ik zou wel graag willen dat men pas kan stemmen over de foto in januari, of dat alle foto's van dec 2004 t/m nov dit jaar mee mogen doen. En niet zeuren over photoshop, eventueel mensen er gewoon bij laten zeggen of ze wel/niet geshopped zijn. Kleine uitleg per foto is misschien ook wel leuk.
pi_32298130
Ik ga me hier ook eens een klein beetje in mengen

Nog even over het album gedoe: Is het niet een (klein) idee(tje) om het eens een tijdje uit te proberen? Wie weet vindt iedereen het geweldig, wie weet vindt niemand het iets na verloop van tijd. Kan het altijd weer weggehaald worden, toch? (Al is dat natuurlijk geen ideaal uitgangspunt, ik ga er dan ook niet van uit dat het nodig is er weer mee te stoppen.)
Het lijkt mij een erg leuk idee. Misschien niet zo "streng" als op dpz, maar toch van een niveau dat niet zomaar alle snapshotjes er in kunnen komen. Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die foto's goed kunnen beoordelen voordat ze evt. in het album zouden gaan, en ik denk ook dat het een leuk stimulans is voor alle users, ook niet in de laatste plaats voor de beginnende fotograaf omdat die nu nog een extra "reden" heeft zijn foto te verbeteren n.a.v. het commentaar van andere users, zodat deze uiteindelijk in het album kan komen.

Dat was het wel
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 16 november 2005 @ 09:56:00 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32307018
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga me hier ook eens een klein beetje in mengen

Nog even over het album gedoe: Is het niet een (klein) idee(tje) om het eens een tijdje uit te proberen? Wie weet vindt iedereen het geweldig, wie weet vindt niemand het iets na verloop van tijd. Kan het altijd weer weggehaald worden, toch? (Al is dat natuurlijk geen ideaal uitgangspunt, ik ga er dan ook niet van uit dat het nodig is er weer mee te stoppen.)
Het lijkt mij een erg leuk idee. Misschien niet zo "streng" als op dpz, maar toch van een niveau dat niet zomaar alle snapshotjes er in kunnen komen. Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die foto's goed kunnen beoordelen voordat ze evt. in het album zouden gaan, en ik denk ook dat het een leuk stimulans is voor alle users, ook niet in de laatste plaats voor de beginnende fotograaf omdat die nu nog een extra "reden" heeft zijn foto te verbeteren n.a.v. het commentaar van andere users, zodat deze uiteindelijk in het album kan komen.

Dat was het wel

3 tegen 1
misschien een poll of wat Elefes zegt. Gewoon even een tijdje proberen?
  woensdag 16 november 2005 @ 19:05:35 #157
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32322121
Een tijdje proberen is sowieso geen optie want als het dan niet bevalt, zal het sommige anderen wel bevallen en als ik het dan weer weghaal heb ik het gedaan.

Een poll zal vrijwel zeker gewonnen worden door de voorstanders, omdat iedereen toch alleen maar denkt "ja, leuk!" en niet verder kijkt naar de punten die ik heb aangedragen tegen het voorstel. Maar ik zal beide overwegen en overleggen met HGT.
pi_32326861

[ Bericht 100% gewijzigd door Elefes op 16-11-2005 21:46:48 (*Zucht* dubbel!) ]
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32326875
Ik snap zeker de punten die er tegen zijn. Het zou voor sommige mensen inderdaad een reden kunnen zijn om op te stappen, maar ik denk dat er meer mensen zijn die het juist een motivatie vinden, om zo te proberen beter te gaan fotograferen en wat te doen met tips die hier gegeven worden. De beoordeling van de foto's kan door of de moderators, of door een (al dan niet vast) groepje users gedaan worden, of door beide.

Verder wordt er hier wel eens meer wat geprobeerd (denk aan de manier van stemmen voor de fotowedstrijd of het al dan niet anoniem neerzetten van de deelnemende foto's) en volgens mij is dat ook nooit een groot probleem geweest als dat weer veranderd werd. Zolang het maar goed onderbouwd wordt (en als het niet werkt lijkt me dat duidelijk).

Ga maar lekker flink overleggen
pi_32327270
Als er echt vraag is naar een goed fotoalbum kan dat toch ook altijd buiten Fok?
Niet dat ik zo nodig relame moet maken maar ik denk dat wij een best geschikt album hier voor hebben.

Wij hebben er voor gekozen om de foto's niet van te voren te beoordelen maar te stellen dat elke gebruiker maar 10 foto's in het album mag hebben. Dus van iedereen kunnen er de 10 beste foto's in komen. deze worden dan per persoon steeds beter en zo hoeft niemand afgewezen te worden.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:14:05 #161
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32331566
Ik vind het zo jammer dat er gelijk weer naar alternatieven buiten Fok wordt gegrepen. Alsof we nog niet genoeg afscheidingskliekjes hebben...
  donderdag 17 november 2005 @ 00:24:46 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32331850
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoi

ik lurk heel veel bij fot, maar post niet zo vaak omdat ik zelf van mening ben dat mijn foto's lang niet genoeg zijn om het niveau van bepaalde posters hier te evenaarden laat staan ook maar een beetje in de buurt te komen.
Het idee van een album is leuk, laat mooie plaatjes zien, maar voor iemand als ik is het een nog grotere drempel om mee te doen, aangezien ik van mening ben dat ik daar toch niet goed genoege plaatjes voor maak.
Ik zeg neit dat ik zuur of kwaad zou zijn, wanneer een foto van mij afgewezen zou worden (kom op ben een beetje realistisch, daar zijn ze echt niet goed genoeg voor) maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn wanneer een foto die ze zelf gemaakt hebben, en die door hen als mooi gevonden word, wordt afgekeurd aangezien ze het niveau niet kunnen behalen.

ikzelf vind het moeilijk om commentaar op foto's van anderen te geven, aangezien ik daar nog neit genoeg ervaring voor heb, wat vervolgens weer tot gevolg heeft dat wanneer ik eens een foto plaats hier niet op gereageerd word aangezien ik niet regelmatig post.

al met al, ben ik aan het spelen om mijn camera beter onder de knie te krijgen, en hoop dat ik ooit nog eens op het niveau van sommigen hier kan komen.

Groetjes Yns
Ik vind dit jammer.
Laat je ontwikkeling dan ook zien, post je foto's nu en laat zien hoe je groeit!
Goede post dit
  donderdag 17 november 2005 @ 00:32:27 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32332069
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.

Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk

Zeker ook in combinatie met de post die ik hierboven quotte...
pi_32334627
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er gelijk weer naar alternatieven buiten Fok wordt gegrepen. Alsof we nog niet genoeg afscheidingskliekjes hebben...
Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?
  donderdag 17 november 2005 @ 07:36:14 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32334728
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.

Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk

Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?

zou wel prettig zijn
  donderdag 17 november 2005 @ 11:13:32 #166
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32337835
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?

zou wel prettig zijn
Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooiste

Maar probeer dingen te vermijden als "hey, maak eens heel snel die foto kleiner !"

Daarmee schrik je mensen af, als je het in het topic aan diegene vraagt doe dan zoiets als 'joh, zou je de foto even willen verkleinen, dit is echt niet prettig voor modemers/mensen met andere layout/enz, je kan het heel makkelijk met [linkje naar resizer] zelf doen", als je dan ook nog meteen iets over de foto zegt dan is het helemaal tof.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:32:38 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32338336
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooiste

Maar probeer dingen te vermijden als "hey, maak eens heel snel die foto kleiner !"

Daarmee schrik je mensen af, als je het in het topic aan diegene vraagt doe dan zoiets als 'joh, zou je de foto even willen verkleinen, dit is echt niet prettig voor modemers/mensen met andere layout/enz, je kan het heel makkelijk met [linkje naar resizer] zelf doen", als je dan ook nog meteen iets over de foto zegt dan is het helemaal tof.
Wil je echt alle keren dat dat op die manier al is gevraagd hier in quotes hebben? Ik denk het niet want dan ben ik ten eerste de rest van de dag zoet en jij bent een uur verder om ze allemaal te lezen. Het wordt zo vaak netjes gevraagd maar er wordt gewoon geen gehoor aan gegeven omdat degene die de idioot grote foto hier dumpt vervolgens zijn kop niet meer laat zien. Vind ik ook al zo'n raar iets, je dumpt een foto maar kijkt niet naar de reacties (of je reageert er domweg niet op).
Vriendelijk vragen is bij mij geen optie meer, maar ik vind het belachelijk dat ik bepaalde topics niet meer open omdat ik weet dat er van die grote foto's staan.
Gewoon een link van maken en in de edit een simpel stukje txt : foto te groot, link van gemaakt. Dan pas leert men het denk ik. Op dit moment kan iedereen 'ongestraft' veel te grote foto's plaatsen, en klagen of vriendelijk verzoeken om te resizen werkt gewoon niet.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:46:46 #168
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32338731
Prima, meldt ze hier, dan fixen HGT en Sub ze vanzelf naar een link (alles beter dan die plaatjes die ouwesok er van maakte *ril*), maar ga ze dan niet in een topic erop aanvallen. Reageer dan inhoudelijk op de foto in de wetenschap dat de img tags wel worden weggehaald.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:12:06 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32349933
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:01 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?
Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?
Dus wat willen jullie (wat bedoelen jullie precies met een album?), hoe zien jullie het voor je, etc.

Ik snap Sub best goed dat hij er huiverig voor is, ik weet wel waar zijn knelpunten hiermee zitten, maar misschien (let wel, misschien) kunnen we toch iets van een toenadering vinden zonder dat er buiten FOK! gekeken hoeft te worden, dat zou zonde zijn tenslotte.
pi_32364609
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Prima, meldt ze hier, dan fixen HGT en Sub ze vanzelf naar een link (alles beter dan die plaatjes die ouwesok er van maakte *ril*), maar ga ze dan niet in een topic erop aanvallen. Reageer dan inhoudelijk op de foto in de wetenschap dat de img tags wel worden weggehaald.
Onderwater fotografie

en bij het 'inhoudelijk' reagerenheb ik even een tussenvorm gehanteerd.
Mijn DeviantART gallery
,
  zondag 20 november 2005 @ 21:59:06 #171
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32437332
Hoe zit dat nou over dat albumgedoe?
pi_32451007
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hoe zit dat nou over dat albumgedoe?
quote:
Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?
Dus wat willen jullie (wat bedoelen jullie precies met een album?), hoe zien jullie het voor je, etc.
Daar het originele idee van Puckzzz is lijkt het mij aan haar om haar wensen eens kort samen te vatten. Maar volgens mij zijn er nog niet echt concrete voorstellen gedaan en is er slechts gepraat over hoe het er uit zou moeten/kunnen zien.
  maandag 21 november 2005 @ 21:34:16 #173
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32463668
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:

Overdrijven maakt de zaak duidelijk. Ik deed de grootste moeite om Danny's 550 breedte aan te houden terwijl anderen dat niet doen en er mee wegkomen. En nu heb ik beschikking over een server met ongelimiteerde GB's HD ruimte en 100 Gb bandbreedte, en dan heb ik ook ineens niet meer zoveel zin in al die moeite te doen. anderen komen er mee weg, dus waarom ik niet. Bezie mijn post in dat soort licht. Het "wil jij je plaatjes resizen" gevecht is al jaren aan de gang. Eenduidig is fok niet, zoals weer duidelijk blijkt. En als ik kinderachtig moet posten "to get my point across"dan zal ik het niet laten. Aan de andere kant, wees blij dat ik het zeg, ik had het ook gewoon kunnen doen... met alle consequenties van dien..

[ Bericht 2% gewijzigd door Shark.Bait op 21-11-2005 21:41:13 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 11:19:36 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32502764
Hoe zit het met de wedstrijd op de FP?

ow ik zal ook ff iets op papier zetten hoe ik dat album in gedachten heb
  woensdag 23 november 2005 @ 11:55:58 #175
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32503620
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe zit het met de wedstrijd op de FP?
Wordt aan gewerkt hoor! Wat een vertrouwen zeg. Elke maand de fotowedstrijd op de FP is waarschijnlijk niet mogelijk, maar speciale edities zoals bijvoorbeeld De Mooiste Foto 2005 die er binnenkort weer aankomt kunnen heel goed op de FP, wellicht zelfs met een nieuwsbericht!
pi_32549454
WTF, ik kan de OP niet meer editten??

De mooiste foto ooit! #2: mooie/opmerkelijke/enz plaatjes hier, wil je de OP ff helemaal leeghalen. Dan maak ik een nieuwe post die voldoet aan de regels.

Dus dat je de OP weghaalt, alvast bedankt.
Verwijderd door Admin.
pi_32549581
Ik gooi het topic wel dicht, dan kan je een nieuw aanmaken.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_32549660
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik gooi het topic wel dicht, dan kan je een nieuw aanmaken.
Ok, maar ik heb het liever dat je de OP ook voor me edit, toe nou
Verwijderd door Admin.
pi_32549950
Ik zie niet in waarom ik de OP nog zou moeten leeghalen bij een gesloten topic. Maak gewoon een nieuwe aan, en hopenlijk blijven daar de foto's dan wel van enig niveau.
pi_32550155
En als ik zeg dat het m´n topic is, bovendien was ie al gesloten. Dus doe het nou maar gewoon
Verwijderd door Admin.
pi_32550543
Door me te bevelen ga ik het zeker wel doen, je geeft niet eens aan waarom.
Ik edit zelden of nooit posts, daar maak ik nu geen uitzondering op.

Open gewoon een nieuwe post, of niet ... je kijkt maar.
pi_32550743
bah, nu loop je moeilijk te doen

BOEHOE
Verwijderd door Admin.
pi_32559405
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
bah, nu loop je moeilijk te doen

BOEHOE
Hier jongen. Heb je een lolly. En nu weer braaf in de hoek met je blokken spelen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:59:44 #184
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32560683
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Hier jongen. Heb je een lolly. En nu weer braaf in de hoek met je blokken spelen.
Ja, ga hem even met een lolly belonen voor dat gejank
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32561099
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja, ga hem even met een lolly belonen voor dat gejank
hij weet niet dat die lolly ingesmeerd is met laxeermiddel
pi_32566025
Ik wil niet janken krijg ik dan ook een lollie? maar van mij mag dit nutteloos omhooggekickte topic wel weer dicht.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:48:45 #187
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32569093
Zakt vanzelf weg.
pi_32569676
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Zakt vanzelf weg.
daar ging ik ook vanuit, maar TS vindt zichzelf erg belangrijk en kickt de boel even vanzelf weer omhoog
Mijn DeviantART gallery
,
pi_32571096
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

daar ging ik ook vanuit, maar TS vindt zichzelf erg belangrijk en kickt de boel even vanzelf weer omhoog
Bezoekje van de plaatselijke honkbalvereniging dan maar??
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:55:15 #190
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32571152
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

"Binnen zonder kloppen B.V."
- Privacy Matters
pi_32571282
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

te veel eer.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 28 november 2005 @ 20:29:37 #192
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32653968
  maandag 28 november 2005 @ 20:39:03 #193
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32654246
Ze staan erbij! Bedankt!
  maandag 28 november 2005 @ 21:48:27 #194
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32656179
Fok's Next Top Model!
Leeft dit nog? we zijn nu bijna 3 maanden verder, en ik heb niks meer gehoord, gezien of gelezen, en het leek me een enorm leuk idee!

En nu ik het toch over ideeën heb: ziet iemand iets (na de redelijk succesvolle kruisbestuiving van FOT en US van afgelopen zomer) iets in een kruisbestuiving tussen US, FOT en de photoshoppers van DSG? Ik heb een ideetje, maar die wil ik nog even voor me houden tot ik wat respons heb.
- Privacy Matters
pi_32656305
Wij van FOT moeten gewoon overal gaan kruisbestuiven
  maandag 28 november 2005 @ 22:44:53 #196
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32657889
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
Fok's Next Top Model!
Leeft dit nog? we zijn nu bijna 3 maanden verder, en ik heb niks meer gehoord, gezien of gelezen, en het leek me een enorm leuk idee!

En nu ik het toch over ideeën heb: ziet iemand iets (na de redelijk succesvolle kruisbestuiving van FOT en US van afgelopen zomer) iets in een kruisbestuiving tussen US, FOT en de photoshoppers van DSG? Ik heb een ideetje, maar die wil ik nog even voor me houden tot ik wat respons heb.
dat had ik al gesuggereerd m.b.t. Fok's next Top model, maar sommigen waren tegen. Nou ja,m het basis shopwerk kan ik zelf, maar het echte exotische geshop mogen zij wel doen...
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:50:52 #197
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32663961
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Subhuman het volgende:
Ze staan erbij! Bedankt!
N.P.

hier nog een paar:

Canon Camera's
  • Canon Camera museum Engelse site
  • Canon's digitale camera home-page Engelse site

Nikon Camera's:
  • Thom Hogan- reviews en opinies Engelse site
  • Ken Rockwell - reviews en opinies (bevat ook een beetje info over canon) Engelse site

• Tweakers.net digitale camera pricewatch Nederlandse site
  • Nieuws en reviews van digitale camera's Engelse site
  • Compactflash snelheids vergelijkings database Engelse site
  • On-line scherpte-diepte calculator Engelse site
  • Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      dinsdag 29 november 2005 @ 10:32:22 #198
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_32665538
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
    Design (DSG) sluit per 1 december
      dinsdag 29 november 2005 @ 13:00:30 #199
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32668865
    quote:

S.B je andere linkjes staan er ook bij, wederom bedankt!
      dinsdag 29 november 2005 @ 15:35:22 #200
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_32672958
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef Subhuman het volgende:
    S.B je andere linkjes staan er ook bij, wederom bedankt!
    yw.
    Is het misschien handig ergens neer te zetten dat het (heel vaak) engelstalige sites zijn. Hoewel het WWW bijna 100% uit engels bestaat zijn er natuurlijk ook een grote schare mensen die fokt die de engelse taal niet machtig zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')