Hier jongen. Heb je een lolly. En nu weer braaf in de hoek met je blokken spelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
bah, nu loop je moeilijk te doen![]()
BOEHOE![]()
![]()
![]()
Ja, ga hem even met een lolly belonen voor dat gejankquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hier jongen. Heb je een lolly. En nu weer braaf in de hoek met je blokken spelen.![]()
![]()
hij weet niet dat die lolly ingesmeerd is met laxeermiddelquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, ga hem even met een lolly belonen voor dat gejank
daar ging ik ook vanuit, maar TS vindt zichzelf erg belangrijk en kickt de boel even vanzelf weer omhoogquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Zakt vanzelf weg.
Bezoekje van de plaatselijke honkbalvereniging dan maar??quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
daar ging ik ook vanuit, maar TS vindt zichzelf erg belangrijk en kickt de boel even vanzelf weer omhoog
"Binnen zonder kloppen B.V."quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bezoekje van de plaatselijke honkbalvereniging dan maar??![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bezoekje van de plaatselijke honkbalvereniging dan maar??![]()
dat had ik al gesuggereerd m.b.t. Fok's next Top model, maar sommigen waren tegen. Nou ja,m het basis shopwerk kan ik zelf, maar het echte exotische geshop mogen zij wel doen...quote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
Fok's Next Top Model!
Leeft dit nog? we zijn nu bijna 3 maanden verder, en ik heb niks meer gehoord, gezien of gelezen, en het leek me een enorm leuk idee!
En nu ik het toch over ideeën heb: ziet iemand iets (na de redelijk succesvolle kruisbestuiving van FOT en US van afgelopen zomer) iets in een kruisbestuiving tussen US, FOT en de photoshoppers van DSG? Ik heb een ideetje, maar die wil ik nog even voor me houden tot ik wat respons heb.
N.P.quote:
Design (DSG) sluit per 1 decemberquote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef RonaldV het volgende:
En nu ik het toch over ideeën heb: ziet iemand iets (na de redelijk succesvolle kruisbestuiving van FOT en US van afgelopen zomer) iets in een kruisbestuiving tussen US, FOT en de photoshoppers van DSG? Ik heb een ideetje, maar die wil ik nog even voor me houden tot ik wat respons heb.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Design (DSG) sluit per 1 december
yw.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef Subhuman het volgende:
S.B je andere linkjes staan er ook bij, wederom bedankt!
Of simpelweg weigeren te spreken. Vlak die niet uit. Maar ik ben het wel met je eens: Het zou er even bijgezet moeten worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yw.
Is het misschien handig ergens neer te zetten dat het (heel vaak) engelstalige sites zijn. Hoewel het WWW bijna 100% uit engels bestaat zijn er natuurlijk ook een grote schare mensen die fokt die de engelse taal niet machtig zijn.
Die 2 zijn handig, die had ik al een tijdje..quote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Gratis foto browser/editor Irfanview
the Gimp-gratis foto editing software
misschien beter in Freeware foto bewerking softwarequote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Handig linkje voor fotografen:
EXIF plugin voor internet explorer of firefox
kweenie of het volgende ook interessant is.....
Gratis foto browser/editor Irfanview
the Gimp-gratis foto editing software
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |