abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048472
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Dat was ik eigenlijk niet van plan. Het huidige topic loopt niet
Dat is wel een snel oordeel zeg. Het topic is van 30 oktober, en dan vind ik de 54 posts die erin staan helemaal zo beoerd nog niet. Vergeet ook niet dat mensen met mooi weer wat makkelijker een plaatje schieten dan in de regen.
quote:
en mensen zijn gefrustreerd dat ze hun losse foto's nergens kwijt kunnen.
Waar leidt je dat uit af?

Nogmaals, ik vind het een non-discussie. Het kan best zo zijn dat FOT in kwantitatieve zin even in een dipje zit, en inderdaad werd er hier en daar nogal lelijk gediscussieerd. Maar er is geen enkele reden om in paniek te raken en de boel radicaal om te gooien en dan nog geen drie weken later weer omdat 'het niet loopt'.

Stop met het ontwerpen van grand designs en noodplannen om FOT erbovenop te helpen. dat geldt niet alleen de mods. Er is geen enkele reden om jezelf een niet bestaande crisis aan te praten. Laat de boel lekker even aanmodderen, het trekt vanzelf weer aan. bijvoorbeeld als ik klaar ben met verbouwen en mijn camera uit zijn stofdichte koffertje haal
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 7 november 2005 @ 10:48:38 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32050242
Heel Fok zit volgens mij even in een dipje. Op DSG is het ook erg stil (nieuw subforum dat wel natuurlijk)

Maar ik vind er niets mis met mijn idee van een speciaal album van de mooiste foto's van de FoK Users. Dat deze even beoordeeld moeten worden moet niet al te zwaar aan getild worden, het gaat er gewoon om om een 'schoon' topic te maken met daarin al het diverse werk wat we hier maken. En dus wel zonder al die 63529467583 pixels brede telefoonkiekjes jah!

Maarja als men dan bang is voor elite-of kliekjes vorming...wat ik dus een hele hoop BS vind want er zal toch onbevooroordeeld naar de foto gekeken worden, en niet naar de fotograaf
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 november 2005 @ 11:03:36 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32050610
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
En dus wel zonder al die 63529467583 pixels brede telefoonkiekjes jah!

Maarja als men dan bang is voor elite-of kliekjes vorming...wat ik dus een hele hoop BS vind want er zal toch onbevooroordeeld naar de foto gekeken worden,
Je sluit toch anders al een aardig groepje uit
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 7 november 2005 @ 11:33:11 #104
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32051367
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je sluit toch anders al een aardig groepje uit
de term kiekjes is met de huidge telefoons toch echt wel toepasselijk.

Ik probeer gewoon een topic te opperen waarin het fotografisch niveau van de users hier verzameld kan worden in een mooi album. Zodat een bezoeker juist WEL zin krijgt om ook hier te komen posten, zodat 'beginners' geinspireerd kunnen raken door wat men in het album ziet. Niet een showcase van 1 enkele user (die gewoon ook moeten blijven komen natuurlijk) maar van iedereen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 november 2005 @ 13:24:56 #105
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32054780
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:

Dat is wel een snel oordeel zeg. Het topic is van 30 oktober, en dan vind ik de 54 posts die erin staan helemaal zo beoerd nog niet. Vergeet ook niet dat mensen met mooi weer wat makkelijker een plaatje schieten dan in de regen.
Er is intussen al meer dan een week niet in gepost. Ik heb het net een schopje gegeven, kijken of er weer in gepost wordt.
quote:
Waar leidt je dat uit af?
Uit diverse posts in dit topic.

Ik vind nog steeds dat ook kwalitatief goede plaatjes best in het "Help mij mijn foto verbeteren"-topic kunnen. Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje arrogant om daar niet in te posten omdat je je foto's te goed vindt.
quote:
Nogmaals, ik vind het een non-discussie. Het kan best zo zijn dat FOT in kwantitatieve zin even in een dipje zit, en inderdaad werd er hier en daar nogal lelijk gediscussieerd. Maar er is geen enkele reden om in paniek te raken en de boel radicaal om te gooien en dan nog geen drie weken later weer omdat 'het niet loopt'.

Stop met het ontwerpen van grand designs en noodplannen om FOT erbovenop te helpen. dat geldt niet alleen de mods. Er is geen enkele reden om jezelf een niet bestaande crisis aan te praten. Laat de boel lekker even aanmodderen, het trekt vanzelf weer aan. bijvoorbeeld als ik klaar ben met verbouwen en mijn camera uit zijn stofdichte koffertje haal
Ik heb het zelf nooit gehad over dalende postaantallen en minder foto's in FOT. Het enige wat HGT en ik wilden tegengaan was het continu weggejaagd worden van nieuwe mensen door bepaalde vaste bezoekers die niet opbouwend en soms zelfs afkrakend hun kritiek gaven. Daarmee zeg ik niet dat die kritiek onterecht was, wat er gezegd werd klopte meestal wel. Alleen de manier waarop het gezegd werd joeg de mensen weg.

De enige reden waarom de TT van het beoordeel-topic is aangepast, is om meer het doel van het topic duidelijk te maken. Het beoordeel-topic was er altijd al om tips te krijgen voor het verbeteren van je foto's. De TT is veranderd, het doel niet, en de inhoud wat mij betreft ook niet.

Sommige anderen beginnen alleen nu ineens over speciale topics voor gevorderden enzo. Het is helemaal nooit de bedoeling geweest om het beoordeel-topic meer op beginners te richten. Ik vind het jammer dat een aantal mensen het zo ervaart en meent dat er gevorderden-topics nodig zijn. Het liefst zou ik zien dat iedereen gewoon in het nieuwe topic verder zou gaan waar we in het beoordeel-topic gestopt zijn.
  maandag 7 november 2005 @ 13:45:07 #106
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32055469
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Subhuman het volgende:

Het enige wat HGT en ik wilden tegengaan was het continu weggejaagd worden van nieuwe mensen door bepaalde vaste bezoekers die niet opbouwend en soms zelfs afkrakend hun kritiek gaven.
Is dit niet vreselijk overdreven gesteld , het continu wegjagen van mensen , hoeveel zijn het er dan geweest 10 tallen ,100 tallen ?

Kan je beter die bepaalde vaste bezoekers wegjagen
  maandag 7 november 2005 @ 14:05:21 #107
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32056040
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef N.icka het volgende:

[..]

Is dit niet vreselijk overdreven gesteld , het continu wegjagen van mensen , hoeveel zijn het er dan geweest 10 tallen ,100 tallen ?

Kan je beter die bepaalde vaste bezoekers wegjagen
Honderdtallen zal wel heel overdreven zijn, maar ik denk dat het toch wel een stuk of wat geweest zijn. Een aantal mensen die zich niet zomaar lieten wegjagen is tegen de manier van kritiek geven ingegaan, en de laatste tijd gaat het een stuk beter al vind ik.
  maandag 7 november 2005 @ 15:37:04 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32058732
Ik vind de hele discussie over het "help me mijn foto verbeteren" topic hartstikke gezellig hoor, maar ik ben het topic eventjes nagelopen en iedereen krijgt 'commentaar' op zijn / haar foto behalve mijn eigen foto wat moet ik daar dan van denken? "er wordt niet op gereageerd dus het zal wel een kutfoto zijn die zo de prullenbak in kan?" of juist " hij is zooooo goed er valt gewoon nix aan te verbeteren" ( )
  maandag 7 november 2005 @ 15:57:43 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32059364
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de hele discussie over het "help me mijn foto verbeteren" topic hartstikke gezellig hoor, maar ik ben het topic eventjes nagelopen en iedereen krijgt 'commentaar' op zijn / haar foto behalve mijn eigen foto wat moet ik daar dan van denken? "er wordt niet op gereageerd dus het zal wel een kutfoto zijn die zo de prullenbak in kan?" of juist " hij is zooooo goed er valt gewoon nix aan te verbeteren" ( )
Uiteraard het laatste

Sorry, ik ben even bezig met werk en privé-zaken. Simpelweg te veel dingen die mijn aandacht vragen in te weinig tijd. Maar ik zal even een blikje wagen
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 7 november 2005 @ 16:04:09 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32059562
Nah het gaat me er gewoon even om dat ik de indruk krijg dat 'men' hier nu denkt dat ik me 1 van de betere fotografen voel omdat ik dat album topic voorgesteld heb. Dat is dus absoluut niet waar, mijn foto's kunnen ook altijd beter, maar dan post je er dus eentje zo van "nou zeg het maar mensen" en dan komt er totaal geen reactie...

en dan wil ik een albumpje maken waar we met zijn allen trots op zouden kunnen zijn en dan wordt er meteen gesproken over kliekjes en elite

naja whatever, het zal allemaal wel
pi_32061815
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nah het gaat me er gewoon even om dat ik de indruk krijg dat 'men' hier nu denkt dat ik me 1 van de betere fotografen voel omdat ik dat album topic voorgesteld heb. Dat is dus absoluut niet waar, mijn foto's kunnen ook altijd beter, maar dan post je er dus eentje zo van "nou zeg het maar mensen" en dan komt er totaal geen reactie...

en dan wil ik een albumpje maken waar we met zijn allen trots op zouden kunnen zijn en dan wordt er meteen gesproken over kliekjes en elite

Zoals toen met dat beertje.

Maar is het dan niet beter om een soort topic te maken waar je 1 serie foto's mag posten, en dan de volgende poster moet ( <- Onderstreept ) commentaar insturen + foto(s) en dan enz, enz,

Dan krijg je altijd commentaar, en je blijft foto's posten!

* Bemoeit

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelleee op 07-11-2005 17:44:47 ]
Nee.
pi_32069813
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Denk er dit van: niet alle users vinden wolkenfoto's boeiend
quote:

stil maar meissie.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 7 november 2005 @ 22:54:19 #113
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32072246
quote:
Het kan soms best voorkomen dat een foto "over het hoofd gezien" wordt, of dat er niet op gereageerd wordt. Dat gebeurde in het vorige topic ook sporadisch. Je mag best het topic kicken door je eigen foto nogmaals te plaatsen als je geen reactie gezien hebt.
quote:
Al meerdere malen heb ik aangegeven waarom ik een fotoalbum waarin alleen onze "beste" foto's komen niet zo'n heel goed idee vind. Wie beoordeelt welke foto's erin mogen? Op basis van welke criteria? Waarom mag de ene foto wel en de andere niet? Roept alleen maar meer ruzies op, gefrustreerde users wiens foto's continu geweigerd worden, mensen die denken dat anderen voorgetrokken worden, etc.

Ik heb je nog niet op mijn argumenten zien reageren. Waarom denk je dat wat ik hierboven schets niet zal gaan gebeuren?
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:28 schreef Jelleee het volgende:

Maar is het dan niet beter om een soort topic te maken waar je 1 serie foto's mag posten, en dan de volgende poster moet ( <- Onderstreept ) commentaar insturen + foto(s) en dan enz, enz,

Dan krijg je altijd commentaar, en je blijft foto's posten!
Leuk idee, maar onmogelijk te handhaven. Moeten HGT en ik posts verwijderen waarin foto's staan maar geen commentaar op eerdere foto's? Als er iets is wat nieuwe users wegjaagt is dat het wel. Bovendien moet het wel een beetje vrijblijvend zijn om hier te komen vind ik. Over het algemeen gaat het best goed in dergelijke topics, alleen het kan best voorkomen dat af en toe een foto over het hoofd gezien wordt. Zoals ik hierboven ook al zei, de foto dan nogmaals plaatsen vind ik geen enkel probleem.
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:31:45 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32080329
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef Subhuman het volgende:

Al meerdere malen heb ik aangegeven waarom ik een fotoalbum waarin alleen onze "beste" foto's komen niet zo'n heel goed idee vind. Wie beoordeelt welke foto's erin mogen? Op basis van welke criteria? Waarom mag de ene foto wel en de andere niet? Roept alleen maar meer ruzies op, gefrustreerde users wiens foto's continu geweigerd worden, mensen die denken dat anderen voorgetrokken worden, etc.

Ik heb je nog niet op mijn argumenten zien reageren. Waarom denk je dat wat ik hierboven schets niet zal gaan gebeuren?
Meer ruzies? vind je dat er zoveel ruzies hier zijn dan? Wat ik er van meegekregen heb is dat er alleen een kleine discussie is geweest over het formuleren van kritieken. welke 'ruzies' zijn er nog meer geweest?

users wiens foto continu geweigerd worden? waar basseer je dat idee op? Dat dat zal gebeuren bedoel ik. Ik zie dit niet zo, als een foto mooi is - op welk gebied dan ook- komt ie gewoon in het album. Hoe hoog leg je de lat? Tsja dat hangt een beetje af van de ingezonden foto's. Maar om nou te zeggen dat 1 bepaalde user zijn foto continu geweigerd zal worden vind ik onzin. En wanneer dat wel zo zal zijn zal die user toch ietsje kritischer naar zijn eigen foto's moeten kijken denk ik, ik denk dat zo'n foto dan ook in het verbeter topic niet veel oh's en ah's zal krijgen.

op basis van welke criteria? daarom zou je dus een aantal mensen bij elkaar moeten hebben om de foto te beoordelen, ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Bij voorkeur een stuk of 4 die elk een andere vorm van fotografie -of kijk erop- hebben.

waarom mag de ene foto wel en de andere niet? er wordt natuurlijk in eerste instantie naar de regels van het forum gekeken in de zin van naaktheid etc. En dan de ene wel en de andere niet? Dat is een moeilijke vraag om te beantwoorden zonder twee voorbeeld foto's om je keuze te onderbouwen. Ik ben wel van mening dat de foto die het dan niet zou halen wel uitgebreid onderbouwd zou moeten worden waarom niet.

Bij deze dus gereageerd maar ik heb allang begrepen dat men het idee nix vind en daar heb ik verder geen moeite mee. Zat fora die het wel hebben en daar heerst ook niet een vijandige sfeer onderling.
  woensdag 9 november 2005 @ 02:17:41 #115
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32107142
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:

Meer ruzies? vind je dat er zoveel ruzies hier zijn dan? Wat ik er van meegekregen heb is dat er alleen een kleine discussie is geweest over het formuleren van kritieken. welke 'ruzies' zijn er nog meer geweest?
Je hebt mij niet horen zeggen dat er veel ruzies zijn geweest. Ik denk alleen dat er in de toekomst meer geruzie gaat komen als we dit idee gaan uitvoeren.
quote:
users wiens foto continu geweigerd worden? waar basseer je dat idee op? Dat dat zal gebeuren bedoel ik. Ik zie dit niet zo, als een foto mooi is - op welk gebied dan ook- komt ie gewoon in het album. Hoe hoog leg je de lat? Tsja dat hangt een beetje af van de ingezonden foto's. Maar om nou te zeggen dat 1 bepaalde user zijn foto continu geweigerd zal worden vind ik onzin. En wanneer dat wel zo zal zijn zal die user toch ietsje kritischer naar zijn eigen foto's moeten kijken denk ik, ik denk dat zo'n foto dan ook in het verbeter topic niet veel oh's en ah's zal krijgen.
Op dat punt geef ik je gelijk; als de foto van een user continu geweigerd wordt kan ie beter kijken wat ie eraan kan verbeteren. Toch denk ik dat diegene eerder uit frustratie een ander forum zal zoeken dan zal blijven proberen zijn foto's te verbeteren om in het fotoalbum te komen. En dan ben je een user kwijt, in plaats van dat de kwaliteit verhoogd wordt.
quote:
op basis van welke criteria? daarom zou je dus een aantal mensen bij elkaar moeten hebben om de foto te beoordelen, ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Bij voorkeur een stuk of 4 die elk een andere vorm van fotografie -of kijk erop- hebben.
Een jury aanstellen creëert meteen nieuwe heikele puntun: wie mag er in de jury en waarom? Waarom iemand anders niet? Hoe zit het met een jurylid die foto's in het album wil? Kan zijn dat niemand problemen heeft met de gekozen jury, maar je zult altijd zien dat er mensen hevige discussies aan willen gaan hierover.

Het hele forum laten stemmen over een nieuwe foto voor in het fotoboek is echter ook niet haalbaar.
quote:
waarom mag de ene foto wel en de andere niet? er wordt natuurlijk in eerste instantie naar de regels van het forum gekeken in de zin van naaktheid etc. En dan de ene wel en de andere niet? Dat is een moeilijke vraag om te beantwoorden zonder twee voorbeeld foto's om je keuze te onderbouwen. Ik ben wel van mening dat de foto die het dan niet zou halen wel uitgebreid onderbouwd zou moeten worden waarom niet.
En ook bij de foto die het wel haalt moet een degelijke onderbouwing aanwezig zijn. Toch blijft er een erg vage scheiding als je twee foto's hebt van vergelijkbare kwaliteit, waarvan de een het wel heeft maar de andere echter net niet. Waarmee je weer kans loopt om users kwijt te raken die hun foto onterecht geweigerd zien.
quote:
Bij deze dus gereageerd maar ik heb allang begrepen dat men het idee nix vind en daar heb ik verder geen moeite mee. Zat fora die het wel hebben en daar heerst ook niet een vijandige sfeer onderling.
Nouja, men vindt het idee niet niks; ik ben de enige die gereageerd heeft volgens mij en ik heb je mijn argumenten gegeven.

Ben wel benieuwd naar de andere fora die het wel hebben en hoe het daar geregeld is overigens.

Ik hoop persoonlijk dat de fotowedstrijd al een uithangbord is voor de kwaliteit die hier in FOT soms te zien is. Helemaal in het centrale topic zie je de echte resultaten, en kan iedereen zien waartoe wij in staat zijn. Help me herinneren dat ik ga proberen de fotowedstrijd op de FP te krijgen.
pi_32107979
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:17 schreef Subhuman het volgende:
Help me herinneren dat ik ga proberen de fotowedstrijd op de FP te krijgen.
Je moet nog ff de fotowedstrijd op de FP krijgen Enneh...niet proberen, maar doen he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 9 november 2005 @ 09:11:53 #117
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32108891
Jah!! Wanneer komt die wedstrijd nou op de FP? Of moeten we Yvonne en Danny ff helemaal gek mailen met zijn allen?
  woensdag 9 november 2005 @ 09:14:10 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32108941
Gezien. Sub, als jij en HGT in FC posten hoe jullie het graag zouden willen zien dan zorg ik de FP-ER's het in ieder geval lezen en er een antwoord op geven. Ik kan niets beloven qua ruimte maar dat is wel het minste natuurlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 9 november 2005 @ 11:26:28 #119
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32112058
Dankje Dagonet, ik zal het met HGT overleggen!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:40:21 #120
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_32117688
Ik heb geprobeerd alles te lezen en te volgen, maar kan evengoed zijn dat ik nu iets dubbelpost ben ernstig oververmoeid eigenlijk haha.

Maar ik vind punt 1. showcases per user best wel leuk hoor. Doorklikken naar een website doet bijna niemand en een reactie kan je dan zeker naar fluiten (ik heb het tijdje terug geprobeerd met een concertshoot die te breed was. Evt. zou je er aan vast kunnen koppelen dat het series van minimaal 2 of 3 foto's moet betreffen?

Punt 2 een album achtig iets lijkt me helemaal niet afschrikken, is juist leuk visite kaartje. Als je duidelijk uitlegd in de OP dat het album topic is bedoeld om een mooi uithangbord met de creme de la creme te creeeren is en dat het wel of niet plaatsen van je ingezonden foto altijd een onderbouwing krijgt, lijkt me het juist heel leuk. Ook voor nieuwelingen, iets om naar te streven? Wat betreft jury, misschien kan er iedere drie maanden een nieuwe jury gekozen worden? van vier personen en als er twee voor zijn mag ie geplaatst oid?

Punt 3 las ik ergens dat het een zooitje zou worden met teveel topics, maar laten we wel wezen... het is een Forum, dat draait op topics, met hopelijk een hoop foto's, ik vind het iid uitermate teleurstellend dat er regelematig geen nieuwe 'topics' zijn. Eigenlijk zelden. Als je persoonlijke showcase topics plaatst krijg je een aantal dagen reacties en daarna zakt ie vanzelf weg, nou prima toch?

Anyway ik ben ook maar redelijke newbe, maar FOT is lang niet meer zo bloeiend als in de begintijd dat ik hier was (hoewel het wedstrijd topic wel weer beter loopt volgens mij)
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  woensdag 9 november 2005 @ 15:15:22 #121
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32118620
Even wat misverstanden wegwerken.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef Astridj0h het volgende:
Maar ik vind punt 1. showcases per user best wel leuk hoor. Doorklikken naar een website doet bijna niemand en een reactie kan je dan zeker naar fluiten (ik heb het tijdje terug geprobeerd met een concertshoot die te breed was. Evt. zou je er aan vast kunnen koppelen dat het series van minimaal 2 of 3 foto's moet betreffen?
Showcases per user mogen best, en dat gebeurt ook al. Het zou wat mij betreft nog veel meer mogen gebeuren, je mag daar best je eigen topic voor openen. Graag zelfs!
quote:
Punt 3 las ik ergens dat het een zooitje zou worden met teveel topics, maar laten we wel wezen... het is een Forum, dat draait op topics, met hopelijk een hoop foto's, ik vind het iid uitermate teleurstellend dat er regelematig geen nieuwe 'topics' zijn. Eigenlijk zelden. Als je persoonlijke showcase topics plaatst krijg je een aantal dagen reacties en daarna zakt ie vanzelf weg, nou prima toch?
Als iedereen z'n eigen topic opent om 1 foto te laten zien zou het een zooitje worden, daar hebben we juist het centrale topic voor. Maar als iemand echt een mooie reeks foto's heeft gemaakt dan mag ie die juist laten zien in z'n eigen topic.

Wat betreft dat fotoalbum, ik wacht nog wat meer reacties van anderen af. Ik heb m'n standpunt al duidelijk genoeg gemaakt dacht ik.
pi_32125308
Ik heb nog een vraag :/

Wat is Bokey ?
Nee.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:30:49 #123
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32125465
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb nog een vraag :/

Wat is Bokey ?
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bokeh
quote:
Bokeh (from the Japanese boke ぼけ, "blur") is a term used in photography to describe the subjective aesthetic quality of out-of-focus areas in an image projected by a camera lens.
pi_32125705
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:30 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bokeh
[..]
Ah, dank.

Ik zag al op Offy's Fotowedstrijdoverzicht de foto's bij het thema Bokey, en idd de achtergrond beetje schitterend.. Dankje!
Nee.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:47 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32171391
Nog heel even terugkomend op het album idee. Ik heb dus bij DPZ een foto ingestuurd (deze: http://images5.theimagehosting.com/sneeuwdruppels700.jpg ) en ik heb het album er niet mee gehaald. Ik kreeg keurig een PB terug met daarin de uitleg waarom de foto het album niet heeft gehaald. Kritiek waar ik wel mee kan leven, maar ik blijf het zelf nog steeds een hele mooie foto vinden. Ondanks dat ie het album niet heeft gehaald. Kennelijk ligt de lat daar erg hoog en zal ik de volgende keer dat ik een foto instuur iets kritischer naar mijn foto kijken voordat ik 'm instuur.

Ben ik nu zuur? Blijf ik daar nu weg? Nee! waarom zou ik? Het geeft alleen maar meer aanmoediging om betere foto's te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')