ja he, ik weet ook niet precies waar ik dan heen wil met dit topic, maar het komt erop neer dat je hier mooie/opmerkelijke/aparte/geweldige foto's of arts moet plaatsen.quote:Voor fotografie, beeldbewerking en aanverwante zaken.
dude, het gaat om de plaatjes, niet wie de auteur is.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:15 schreef -CRASH- het volgende:
Het zou pas mooi/opmerkelijk/apart/geweldig zijn als het om eigen materiaal ging.... toch
Foto's EN afbeeldingen EN tekeningen EN etc. Je kan het wel verder zelf afmaken.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Gizz het volgende:
Wat heeft meneer Escher te zoeken op een fotografie forum?
Sowieso snap ik dit topic niet echt. Gewoon foto's dumpen en klaar?
VOLVOMEISTER, leg bijvoorbeeld eens uit waarom je die weerspiegelingsfoto zo geweldig vindt? Ik vind het nogal een erg oninteressante plaat.
Dit is Fotografiequote:Op donderdag 24 november 2005 21:43 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Foto's EN afbeeldingen EN tekeningen EN etc. Je kan het wel verder zelf afmaken.
Wat je mooi vind, zou je ook kunnen laten zien aan anderen![]()
"beeldbewerking en aanverwante zaken."quote:
TTK misschien?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
"beeldbewerking en aanverwante zaken."
staat toch duidelijk, waar moet ik dan heen?
laat ik het anders stellen, plaatjes?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
"beeldbewerking en aanverwante zaken."
staat toch duidelijk, waar moet ik dan heen?
Uit de FOT FAQ:quote:General Chat
Hier kun je praten over van alles en nog wat. Eigenlijk alles wat niet in een van de andere rubrieken thuishoort.
quote:....
En wat niet?
Fotografie is geen designers forum. Websites, photoshopwerkjes die niets meer met fotografie van doen hebben, tekeningen e.d. daarvoor kun je terecht in een van de vele andere fora.
Photoshopwerkjes die je wel met de rest van FOT wilt delen kennen als voorwaarde dat je zelf de auteur van het totaalprodukt moet zijn, dus van opname tot eindprodukt moet het je eigen kunstje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |