Owja, die ogen, hangt in een klaslokaal bij ons.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef blieblie het volgende:
Ik kan zo snel het origineel niet vinden. Maar de linker:
[afbeelding]
Echt een enorm mooie foto... Toen ik em voor het eerst zag heb ik er een half uur naar zitten staren. Heel maf.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
owja, die gast met 2 horloges omquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik ook altijd wel een mooie foto gevonden.
Er is een documentaire over, over hoe de fotograaf 15 jaar later naar Afghanistan reist om haar terug te vinden. Heel leuk om te zien.quote:
Vind 'm ook erg mooi, ik blijf ook maar staren...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Echt een enorm mooie foto... Toen ik em voor het eerst zag heb ik er een half uur naar zitten staren. Heel maf.
Maar die is wel in scene gezet he.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Anders voeg je gewoon het topic toe aan je AT via dat foldertje naast TT.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef 19_William_78 het volgende:
TVP...
en ik geef het toe.. Ik lurk graag..
Ja, een analoog gesoepte foto.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Ik weet t maar vind dat TVP nou eenmaal wel grappig..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders voeg je gewoon het topic toe aan je AT via dat foldertje naast TT.
Die word er ook niet knapper van.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:04 schreef PankPinther het volgende:
niet de mooiste foto ooit maar vond em wel heel indrukwekkend
[afbeelding]
copyright Thomas McMullan
begeleidende tekst:
this young woman was the victim of a belfast girl gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |