Toch vreemd dat ik die nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus HUP!! stickey erin gooien
misschien even met een screenshotje ofzo van de startpagina. Om het wat op te leuken
Uhhh nee ik was na HGT pas nieuwe mod. Dus ik heb een alibi!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
En jij kan je ook niet meer herrineren dat ik er al eens eerder om gevraagd heb? Of die terugmocht? Ik weet niet meer wie er toen de nieuwe mod geworden was, volgens mij jij want jij was voor HGT al nieuwe mod dacht ik. Dus zal ik het een keer in een wedstrijd SC aan jou gevraagd hebben.toen wou je dat niet omdat er anders teveel topics stickey zouden staan ofzo.
Ehm, ik zou wel graag willen dat men pas kan stemmen over de foto in januari, of dat alle foto's van dec 2004 t/m nov dit jaar mee mogen doen. En niet zeuren over photoshop, eventueel mensen er gewoon bij laten zeggen of ze wel/niet geshopped zijn. Kleine uitleg per foto is misschien ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Subhuman het volgende: Helemaal met straks de "Foto van het jaar"-wedstrijd erbij (want die komt er ook weer aan!)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga me hier ook eens een klein beetje in mengen
Nog even over het album gedoe: Is het niet een (klein) idee(tje) om het eens een tijdje uit te proberen? Wie weet vindt iedereen het geweldig, wie weet vindt niemand het iets na verloop van tijd. Kan het altijd weer weggehaald worden, toch? (Al is dat natuurlijk geen ideaal uitgangspunt, ik ga er dan ook niet van uit dat het nodig is er weer mee te stoppen.)
Het lijkt mij een erg leuk idee. Misschien niet zo "streng" als op dpz, maar toch van een niveau dat niet zomaar alle snapshotjes er in kunnen komen. Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die foto's goed kunnen beoordelen voordat ze evt. in het album zouden gaan, en ik denk ook dat het een leuk stimulans is voor alle users, ook niet in de laatste plaats voor de beginnende fotograaf omdat die nu nog een extra "reden" heeft zijn foto te verbeteren n.a.v. het commentaar van andere users, zodat deze uiteindelijk in het album kan komen.
Dat was het wel
Ik vind dit jammer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
ik lurk heel veel bij fot, maar post niet zo vaak omdat ik zelf van mening ben dat mijn foto's lang niet genoeg zijn om het niveau van bepaalde posters hier te evenaarden laat staan ook maar een beetje in de buurt te komen.
Het idee van een album is leuk, laat mooie plaatjes zien, maar voor iemand als ik is het een nog grotere drempel om mee te doen, aangezien ik van mening ben dat ik daar toch niet goed genoege plaatjes voor maak.
Ik zeg neit dat ik zuur of kwaad zou zijn, wanneer een foto van mij afgewezen zou worden (kom op ben een beetje realistisch, daar zijn ze echt niet goed genoeg voor) maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn wanneer een foto die ze zelf gemaakt hebben, en die door hen als mooi gevonden word, wordt afgekeurd aangezien ze het niveau niet kunnen behalen.
ikzelf vind het moeilijk om commentaar op foto's van anderen te geven, aangezien ik daar nog neit genoeg ervaring voor heb, wat vervolgens weer tot gevolg heeft dat wanneer ik eens een foto plaats hier niet op gereageerd word aangezien ik niet regelmatig post.
al met al, ben ik aan het spelen om mijn camera beter onder de knie te krijgen, en hoop dat ik ooit nog eens op het niveau van sommigen hier kan komen.
Groetjes Yns
Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er gelijk weer naar alternatieven buiten Fok wordt gegrepen. Alsof we nog niet genoeg afscheidingskliekjes hebben...
Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.
Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk![]()
Zeker ook in combinatie met de post die ik hierboven quotte...
Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooistequote:Op donderdag 17 november 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?
zou wel prettig zijn
Wil je echt alle keren dat dat op die manier al is gevraagd hier in quotes hebben? Ik denk het niet want dan ben ik ten eerste de rest van de dag zoet en jij bent een uur verder om ze allemaal te lezen. Het wordt zo vaak netjes gevraagd maar er wordt gewoon geen gehoor aan gegeven omdat degene die de idioot grote foto hier dumpt vervolgens zijn kop niet meer laat zien. Vind ik ook al zo'n raar iets, je dumpt een foto maar kijkt niet naar de reacties (of je reageert er domweg niet op).quote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooiste
Maar probeer dingen te vermijden als "hey, maak eens heel snel die foto kleiner![]()
![]()
![]()
!"
Daarmee schrik je mensen af, als je het in het topic aan diegene vraagt doe dan zoiets als 'joh, zou je de foto even willen verkleinen, dit is echt niet prettig voor modemers/mensen met andere layout/enz, je kan het heel makkelijk met [linkje naar resizer] zelf doen", als je dan ook nog meteen iets over de foto zegt dan is het helemaal tof.
Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?quote:Op donderdag 17 november 2005 07:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?
Onderwater fotografiequote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Prima, meldt ze hier, dan fixen HGT en Sub ze vanzelf naar een link (alles beter dan die plaatjes die ouwesok er van maakte *ril*), maar ga ze dan niet in een topic erop aanvallen. Reageer dan inhoudelijk op de foto in de wetenschap dat de img tags wel worden weggehaald.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hoe zit dat nou over dat albumgedoe?
Daar het originele idee van Puckzzz is lijkt het mij aan haar om haar wensen eens kort samen te vatten. Maar volgens mij zijn er nog niet echt concrete voorstellen gedaan en is er slechts gepraat over hoe het er uit zou moeten/kunnen zien.quote:Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?
Dus wat willen jullie (wat bedoelen jullie precies met een album?), hoe zien jullie het voor je, etc.
Overdrijven maakt de zaak duidelijk. Ik deed de grootste moeite om Danny's 550 breedte aan te houden terwijl anderen dat niet doen en er mee wegkomen. En nu heb ik beschikking over een server met ongelimiteerde GB's HD ruimte en 100 Gb bandbreedte, en dan heb ik ook ineens niet meer zoveel zin in al die moeite te doen. anderen komen er mee weg, dus waarom ik niet. Bezie mijn post in dat soort licht. Het "wil jij je plaatjes resizen" gevecht is al jaren aan de gang. Eenduidig is fok niet, zoals weer duidelijk blijkt. En als ik kinderachtig moet posten "to get my point across"dan zal ik het niet laten. Aan de andere kant, wees blij dat ik het zeg, ik had het ook gewoon kunnen doen... met alle consequenties van dien..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.
Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk![]()
Zeker ook in combinatie met de post die ik hierboven quotte...
Wordt aan gewerkt hoor! Wat een vertrouwen zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe zit het met de wedstrijd op de FP?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |