abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:16:59 #151
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32287460
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dus HUP!! stickey erin gooien

misschien even met een screenshotje ofzo van de startpagina. Om het wat op te leuken
Toch vreemd dat ik die nooit gezien heb.

Ik zit hier toch zo ongeveer vanaf het begin van FOT. Maar ik vind het op zich wel een goed idee.
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:23:28 #152
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32287610
En jij kan je ook niet meer herrineren dat ik er al eens eerder om gevraagd heb? Of die terugmocht? Ik weet niet meer wie er toen de nieuwe mod geworden was, volgens mij jij want jij was voor HGT al nieuwe mod dacht ik. Dus zal ik het een keer in een wedstrijd SC aan jou gevraagd hebben. toen wou je dat niet omdat er anders teveel topics stickey zouden staan ofzo.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:28:12 #153
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32287729
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
En jij kan je ook niet meer herrineren dat ik er al eens eerder om gevraagd heb? Of die terugmocht? Ik weet niet meer wie er toen de nieuwe mod geworden was, volgens mij jij want jij was voor HGT al nieuwe mod dacht ik. Dus zal ik het een keer in een wedstrijd SC aan jou gevraagd hebben. toen wou je dat niet omdat er anders teveel topics stickey zouden staan ofzo.
Uhhh nee ik was na HGT pas nieuwe mod. Dus ik heb een alibi!

Maar ik zat er ook al mee dat er dan misschien wel erg veel sticky topics zouden komen. Helemaal met straks de "Foto van het jaar"-wedstrijd erbij (want die komt er ook weer aan! ). En je wilt geen half scherm vol met stickies.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:48:24 #154
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32291204
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Subhuman het volgende: Helemaal met straks de "Foto van het jaar"-wedstrijd erbij (want die komt er ook weer aan! )
Ehm, ik zou wel graag willen dat men pas kan stemmen over de foto in januari, of dat alle foto's van dec 2004 t/m nov dit jaar mee mogen doen. En niet zeuren over photoshop, eventueel mensen er gewoon bij laten zeggen of ze wel/niet geshopped zijn. Kleine uitleg per foto is misschien ook wel leuk.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32298130
Ik ga me hier ook eens een klein beetje in mengen

Nog even over het album gedoe: Is het niet een (klein) idee(tje) om het eens een tijdje uit te proberen? Wie weet vindt iedereen het geweldig, wie weet vindt niemand het iets na verloop van tijd. Kan het altijd weer weggehaald worden, toch? (Al is dat natuurlijk geen ideaal uitgangspunt, ik ga er dan ook niet van uit dat het nodig is er weer mee te stoppen.)
Het lijkt mij een erg leuk idee. Misschien niet zo "streng" als op dpz, maar toch van een niveau dat niet zomaar alle snapshotjes er in kunnen komen. Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die foto's goed kunnen beoordelen voordat ze evt. in het album zouden gaan, en ik denk ook dat het een leuk stimulans is voor alle users, ook niet in de laatste plaats voor de beginnende fotograaf omdat die nu nog een extra "reden" heeft zijn foto te verbeteren n.a.v. het commentaar van andere users, zodat deze uiteindelijk in het album kan komen.

Dat was het wel
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 16 november 2005 @ 09:56:00 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32307018
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:50 schreef Elefes het volgende:
Ik ga me hier ook eens een klein beetje in mengen

Nog even over het album gedoe: Is het niet een (klein) idee(tje) om het eens een tijdje uit te proberen? Wie weet vindt iedereen het geweldig, wie weet vindt niemand het iets na verloop van tijd. Kan het altijd weer weggehaald worden, toch? (Al is dat natuurlijk geen ideaal uitgangspunt, ik ga er dan ook niet van uit dat het nodig is er weer mee te stoppen.)
Het lijkt mij een erg leuk idee. Misschien niet zo "streng" als op dpz, maar toch van een niveau dat niet zomaar alle snapshotjes er in kunnen komen. Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die foto's goed kunnen beoordelen voordat ze evt. in het album zouden gaan, en ik denk ook dat het een leuk stimulans is voor alle users, ook niet in de laatste plaats voor de beginnende fotograaf omdat die nu nog een extra "reden" heeft zijn foto te verbeteren n.a.v. het commentaar van andere users, zodat deze uiteindelijk in het album kan komen.

Dat was het wel

3 tegen 1
misschien een poll of wat Elefes zegt. Gewoon even een tijdje proberen?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 16 november 2005 @ 19:05:35 #157
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32322121
Een tijdje proberen is sowieso geen optie want als het dan niet bevalt, zal het sommige anderen wel bevallen en als ik het dan weer weghaal heb ik het gedaan.

Een poll zal vrijwel zeker gewonnen worden door de voorstanders, omdat iedereen toch alleen maar denkt "ja, leuk!" en niet verder kijkt naar de punten die ik heb aangedragen tegen het voorstel. Maar ik zal beide overwegen en overleggen met HGT.
pi_32326861

[ Bericht 100% gewijzigd door Elefes op 16-11-2005 21:46:48 (*Zucht* dubbel!) ]
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32326875
Ik snap zeker de punten die er tegen zijn. Het zou voor sommige mensen inderdaad een reden kunnen zijn om op te stappen, maar ik denk dat er meer mensen zijn die het juist een motivatie vinden, om zo te proberen beter te gaan fotograferen en wat te doen met tips die hier gegeven worden. De beoordeling van de foto's kan door of de moderators, of door een (al dan niet vast) groepje users gedaan worden, of door beide.

Verder wordt er hier wel eens meer wat geprobeerd (denk aan de manier van stemmen voor de fotowedstrijd of het al dan niet anoniem neerzetten van de deelnemende foto's) en volgens mij is dat ook nooit een groot probleem geweest als dat weer veranderd werd. Zolang het maar goed onderbouwd wordt (en als het niet werkt lijkt me dat duidelijk).

Ga maar lekker flink overleggen
pi_32327270
Als er echt vraag is naar een goed fotoalbum kan dat toch ook altijd buiten Fok?
Niet dat ik zo nodig relame moet maken maar ik denk dat wij een best geschikt album hier voor hebben.

Wij hebben er voor gekozen om de foto's niet van te voren te beoordelen maar te stellen dat elke gebruiker maar 10 foto's in het album mag hebben. Dus van iedereen kunnen er de 10 beste foto's in komen. deze worden dan per persoon steeds beter en zo hoeft niemand afgewezen te worden.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  donderdag 17 november 2005 @ 00:14:05 #161
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32331566
Ik vind het zo jammer dat er gelijk weer naar alternatieven buiten Fok wordt gegrepen. Alsof we nog niet genoeg afscheidingskliekjes hebben...
  donderdag 17 november 2005 @ 00:24:46 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32331850
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoi

ik lurk heel veel bij fot, maar post niet zo vaak omdat ik zelf van mening ben dat mijn foto's lang niet genoeg zijn om het niveau van bepaalde posters hier te evenaarden laat staan ook maar een beetje in de buurt te komen.
Het idee van een album is leuk, laat mooie plaatjes zien, maar voor iemand als ik is het een nog grotere drempel om mee te doen, aangezien ik van mening ben dat ik daar toch niet goed genoege plaatjes voor maak.
Ik zeg neit dat ik zuur of kwaad zou zijn, wanneer een foto van mij afgewezen zou worden (kom op ben een beetje realistisch, daar zijn ze echt niet goed genoeg voor) maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn wanneer een foto die ze zelf gemaakt hebben, en die door hen als mooi gevonden word, wordt afgekeurd aangezien ze het niveau niet kunnen behalen.

ikzelf vind het moeilijk om commentaar op foto's van anderen te geven, aangezien ik daar nog neit genoeg ervaring voor heb, wat vervolgens weer tot gevolg heeft dat wanneer ik eens een foto plaats hier niet op gereageerd word aangezien ik niet regelmatig post.

al met al, ben ik aan het spelen om mijn camera beter onder de knie te krijgen, en hoop dat ik ooit nog eens op het niveau van sommigen hier kan komen.

Groetjes Yns
Ik vind dit jammer.
Laat je ontwikkeling dan ook zien, post je foto's nu en laat zien hoe je groeit!
Goede post dit
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:32:27 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32332069
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.

Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk

Zeker ook in combinatie met de post die ik hierboven quotte...
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_32334627
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er gelijk weer naar alternatieven buiten Fok wordt gegrepen. Alsof we nog niet genoeg afscheidingskliekjes hebben...
Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?
  donderdag 17 november 2005 @ 07:36:14 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32334728
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en dat van te grote foto's, ik vind het dan jammer dat shark.bait wéér meteen begint over zijn jpg's van tigduizend terabyte die hij dan wel gaat posten. Ten eerste klinkt het kinderachtig, ten tweede is het zo'n chantagestijl van posten.

Prima als er linkjes van gemaakt worden, en dan ook even erbij zetten waarom natuurlijk, maar om meteen uit je plaat van te gaan zodra je ze ziet vind ik ook weer zowat. Had ook wel wat vriendelijker gevraagd mogen worden natuurlijk

Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?

zou wel prettig zijn
  donderdag 17 november 2005 @ 11:13:32 #166
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32337835
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dus vanaf heden mogen we de echt irritant veel te grote foto'shier melden en dan doet er iemand wat aan?

zou wel prettig zijn
Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooiste

Maar probeer dingen te vermijden als "hey, maak eens heel snel die foto kleiner !"

Daarmee schrik je mensen af, als je het in het topic aan diegene vraagt doe dan zoiets als 'joh, zou je de foto even willen verkleinen, dit is echt niet prettig voor modemers/mensen met andere layout/enz, je kan het heel makkelijk met [linkje naar resizer] zelf doen", als je dan ook nog meteen iets over de foto zegt dan is het helemaal tof.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:32:38 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32338336
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al? Kijk het mooiste zou zijn als je zoiets hebt als wat in Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2 gebeurt; HuHu die iets tegenkomt het door de resizer heengooit en het dan meldt. Natuurlijk is dat extra werk, maar wel het mooiste

Maar probeer dingen te vermijden als "hey, maak eens heel snel die foto kleiner !"

Daarmee schrik je mensen af, als je het in het topic aan diegene vraagt doe dan zoiets als 'joh, zou je de foto even willen verkleinen, dit is echt niet prettig voor modemers/mensen met andere layout/enz, je kan het heel makkelijk met [linkje naar resizer] zelf doen", als je dan ook nog meteen iets over de foto zegt dan is het helemaal tof.
Wil je echt alle keren dat dat op die manier al is gevraagd hier in quotes hebben? Ik denk het niet want dan ben ik ten eerste de rest van de dag zoet en jij bent een uur verder om ze allemaal te lezen. Het wordt zo vaak netjes gevraagd maar er wordt gewoon geen gehoor aan gegeven omdat degene die de idioot grote foto hier dumpt vervolgens zijn kop niet meer laat zien. Vind ik ook al zo'n raar iets, je dumpt een foto maar kijkt niet naar de reacties (of je reageert er domweg niet op).
Vriendelijk vragen is bij mij geen optie meer, maar ik vind het belachelijk dat ik bepaalde topics niet meer open omdat ik weet dat er van die grote foto's staan.
Gewoon een link van maken en in de edit een simpel stukje txt : foto te groot, link van gemaakt. Dan pas leert men het denk ik. Op dit moment kan iedereen 'ongestraft' veel te grote foto's plaatsen, en klagen of vriendelijk verzoeken om te resizen werkt gewoon niet.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:46:46 #168
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32338731
Prima, meldt ze hier, dan fixen HGT en Sub ze vanzelf naar een link (alles beter dan die plaatjes die ouwesok er van maakte *ril*), maar ga ze dan niet in een topic erop aanvallen. Reageer dan inhoudelijk op de foto in de wetenschap dat de img tags wel worden weggehaald.
  donderdag 17 november 2005 @ 18:12:06 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32349933
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:01 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Jij als mod geeft aan het niet te zien zitten en een aantal mensen laten merken het toch echt graag te willen. Volgens mij heb je dan niet veel keus of wel?
Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?
Dus wat willen jullie (wat bedoelen jullie precies met een album?), hoe zien jullie het voor je, etc.

Ik snap Sub best goed dat hij er huiverig voor is, ik weet wel waar zijn knelpunten hiermee zitten, maar misschien (let wel, misschien) kunnen we toch iets van een toenadering vinden zonder dat er buiten FOK! gekeken hoeft te worden, dat zou zonde zijn tenslotte.
pi_32364609
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Prima, meldt ze hier, dan fixen HGT en Sub ze vanzelf naar een link (alles beter dan die plaatjes die ouwesok er van maakte *ril*), maar ga ze dan niet in een topic erop aanvallen. Reageer dan inhoudelijk op de foto in de wetenschap dat de img tags wel worden weggehaald.
Onderwater fotografie

en bij het 'inhoudelijk' reagerenheb ik even een tussenvorm gehanteerd.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zondag 20 november 2005 @ 21:59:06 #171
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32437332
Hoe zit dat nou over dat albumgedoe?
pi_32451007
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hoe zit dat nou over dat albumgedoe?
quote:
Gooi het hele plan eens puntsgewijs samenvattend in een post als je wil?
Dus wat willen jullie (wat bedoelen jullie precies met een album?), hoe zien jullie het voor je, etc.
Daar het originele idee van Puckzzz is lijkt het mij aan haar om haar wensen eens kort samen te vatten. Maar volgens mij zijn er nog niet echt concrete voorstellen gedaan en is er slechts gepraat over hoe het er uit zou moeten/kunnen zien.
  maandag 21 november 2005 @ 21:34:16 #173
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32463668
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:

Overdrijven maakt de zaak duidelijk. Ik deed de grootste moeite om Danny's 550 breedte aan te houden terwijl anderen dat niet doen en er mee wegkomen. En nu heb ik beschikking over een server met ongelimiteerde GB's HD ruimte en 100 Gb bandbreedte, en dan heb ik ook ineens niet meer zoveel zin in al die moeite te doen. anderen komen er mee weg, dus waarom ik niet. Bezie mijn post in dat soort licht. Het "wil jij je plaatjes resizen" gevecht is al jaren aan de gang. Eenduidig is fok niet, zoals weer duidelijk blijkt. En als ik kinderachtig moet posten "to get my point across"dan zal ik het niet laten. Aan de andere kant, wees blij dat ik het zeg, ik had het ook gewoon kunnen doen... met alle consequenties van dien..

[ Bericht 2% gewijzigd door Shark.Bait op 21-11-2005 21:41:13 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 23 november 2005 @ 11:19:36 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32502764
Hoe zit het met de wedstrijd op de FP?

ow ik zal ook ff iets op papier zetten hoe ik dat album in gedachten heb
  woensdag 23 november 2005 @ 11:55:58 #175
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32503620
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe zit het met de wedstrijd op de FP?
Wordt aan gewerkt hoor! Wat een vertrouwen zeg. Elke maand de fotowedstrijd op de FP is waarschijnlijk niet mogelijk, maar speciale edities zoals bijvoorbeeld De Mooiste Foto 2005 die er binnenkort weer aankomt kunnen heel goed op de FP, wellicht zelfs met een nieuwsbericht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')