levenslang anaal heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer is de uitspraak/wat is zijn straf?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef Semper het volgende:
hoe is het afgelopen ?:P
Maar het gaat natuurlijk niet zozeer om hem als wel het punt waar hij voor strijdt. Alleen lijkt niet iedereen dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:58 schreef -Numlock- het volgende:
Ja precies, niet zeuren.
Hij wou aandacht en dan zal hij het krijgen ook![]()
water in een ballonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Glas in een waterstorm.
wel serieus blijven he Paul?quote:
Anders stop ik je in die stormballon, met al dat glas en dat water.quote:
ey yildiz is online, hij reageerde net hij doet net alsof hij dit topic niet zietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders stop ik je in die stormballon, met al dat glas en dat water.
Yildiz is okee, en volgens mij is hij bezig. Denk ook niet dat 'ie zin heeft om de hele dag al die onzin aan te horen van voornamelijk mensen zonder ruggegraat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ey yildiz is online, hij reageerde net hij doet net alsof hij dit topic niet ziet
hoi yildiz
Truequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Yildiz is okee, en volgens mij is hij bezig. Denk ook niet dat 'ie zin heeft om de hele dag al die onzin aan te horen van voornamelijk mensen zonder ruggegraat.![]()
nog nix, binnenkort rechtzaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
aha, wat heeft hij nou voor straffen mogen ontvangen?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef fernando_redondo het volgende:
En wat was de tassenactie?
liever zelf aangifte doen op een spoorwegpolitie dingetje dan om 5 uur smorgens door een arrestatieteam van je bed afgelicht worden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik lees dat 'ie zichzelf heeft aangegeven? Waarom?
en het doet zijn zaak zeker goed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:17 schreef teckna het volgende:
[..]
liever zelf aangifte doen op een spoorwegpolitie dingetje dan om 5 uur smorgens door een arrestatieteam van je bed afgelicht worden?
Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
In plaats van een storm in een glas water, zou ik liever spreken van een kind dat gesnapt wordt met z'n fikken in de pot met koekjes.
Ik doelde op de geestelijke gesteldheid van de dader. Als je trouwens ziet dat het schaap, na herhaalde waarschuwingen en een triomfantelijke fotoreportage, nu in de rats zit omdat 'ie wel eens in moeilijkheden zou kunnen geraken, twijfel ik een beetje aan dat oogmerk van algemeen belang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.
nouja..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.
Ach, hij heeft gewoon overmoedig gehandeld, maar dat doet niets af aan de boodschap. Het is overigens begrijpelijk dat ie zwijgt over de zaak zolang het niet duidelijk is of en wanneer het OM over gaat tot vervolging.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doelde op de geestelijke gesteldheid van de dader. Als je trouwens ziet dat het schaap, na herhaalde waarschuwingen en een triomfantelijke fotoreportage, nu in de rats zit omdat 'ie wel eens in moeilijkheden zou kunnen geraken, twijfel ik een beetje aan dat oogmerk van algemeen belang.
Ja, en nu heeft 'ie spijt omdat het nadelig kan zijn voor zijn welvaart. Geen woord over de schade en vertraging die hij teweeg had kunnen brengen. Dat is op z'n hoogst puberaal, maar waarschijnlijk gewoon kinderachtig. ''Ik, ik, ik''.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ach, hij heeft gewoon overmoedig gehandeld,
Ik vond het ook een boodschap van niks.quote:maar dat doet niets af aan de boodschap.
Een medewerker van de smullers heeft de spoorwegpolitie erbij gehaald die de tas mee hebben genomen en ergens anders hebben open gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar begrijp dat Yildriz een grap/statement wilde uithalen/maken door een tas vol ballonen achter te laten op Den Haag CS. Dit heeft hij ook gedaan. Maar toen kwam opsporing verzocht met het bericht dat hij gezocht werd. En heeft hij zich zelf aangegeven.
Maar wat is er toen precies op de 11e van sept gebeurd met die tas? Ik kan me niks herinneren van een grote ontruiming van Den Haag CS die dag. Is die tas gevonden door de politie, door iemand anders? Wat is er toen gebeurd? Licht me aub even kort bij.
Ok, dank je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Een medewerker van de smullers heeft de spoorwegpolitie erbij gehaald die de tas mee hebben genomen en ergens anders hebben open gemaakt.
http://www.politie.nl/klpd/nieuws/landelijk_tas_ballonnen.aspquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En hij moet zich verantwoorden wegens "bedreiging" zo meldde hij zelf, dacht ik.
Hij belt toch niet op zeggende dat er een bom ligt ofzo? Dat het achterlaten van een tas wordt gezien als een valse (bom)melding vind ik raar. Een colablik vol met nitroglycerine kan ook flink wat schade aanrichten, zullen we nu dus alle achtergelaten colablikjes ook maar als bedreigingen beschouwen? En dan aanklagen voor bedreiging straks..? OM slaat de plank behoorlijk mis zo.quote:De Spoorwegpolitie neemt valse meldingen hoog op. Ze kunnen paniek zaaien en het treinverkeer ontwrichten. Valse meldingen worden dan ook niet gezien als baldadigheid, maar als maar als het opzettelijk geven van een vals alarm. De verdachte wordt verdacht van bedreiging.
zo raar vind ik het niet dat een achtergelaten tas word gezien als bedreigingquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef trancethrust het volgende:
Lijp nieuwsbericht ook.
[..]
Hij belt toch niet op zeggende dat er een bom ligt ofzo? Dat het achterlaten van een tas wordt gezien als een valse (bom)melding vind ik raar. Een colablik vol met nitroglycerine kan ook flink wat schade aanrichten, zullen we nu dus alle achtergelaten colablikjes ook maar als bedreigingen beschouwen? En dan aanklagen voor bedreiging straks..? OM slaat de plank behoorlijk mis zo.
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo raar vind ik het niet dat een achtergelaten tas word gezien als bedreiging
en zijvakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en zijvakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.
m2.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef NedeRolf het volgende:
Even een tvp'tje als dat mag.
Hij was nog wel voor jou.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
Yildiz..spill the beans!
Wel een beetje een suffe topic kick hoor pc-fr34k
Ik heb niks beters te doen.quote:
Misschien schrijft ie een boek als ie vrij is: 'Het is hard in de bajes'quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Wie weet vindt ie 't lekker.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Nee...daar heeftie de tijd niet voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Misschien schrijft ie een boek als ie vrij is: 'Het is hard in de bajes'![]()
met msn ckerquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die gevangenissen van tegenwoordig zijn net hotelsquote:
Habbohotel.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die gevangenissen van tegenwoordig zijn net hotels
Sessy... is dit nou wat ze noemen reflectie? ;Pquote:
Toch wel met internet he?quote:
Als je 't 3x daagse en grote neger schrapt zou je er misschien nog iets dergelijks uit kunnen slepen, maar zo, nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sessy... is dit nou wat ze noemen reflectie? ;P
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef DionysuZ het volgende:
Nu zou pas een ludieke actie zijn om met z'n tweeen een gewaad aan te doen en dan een wasritueel in de wc van een trein te houden
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef DionysuZ het volgende:
Nu zou pas een ludieke actie zijn om met z'n tweeen een gewaad aan te doen en dan een wasritueel in de wc van een trein te houden
Dus zo?:quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:02 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als je 't 3x daagse en grote neger schrapt zou je er misschien nog iets dergelijks uit kunnen slepen, maar zo, nee.
Blijft kinky hoorquote:Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Haha + add vrijwillig + door hele leuke jongen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus zo?:
[..]
Blijft kinky hoor
Ik vind die updates van Sessy al spannend genoeg eingelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Adagio het volgende:
Ik verwachtte een spannende update...
onzin. de moslimorganisaties hebben in het geval van de twee in de trein gereageerd omdat de trein stil is gezet enkel omdat de twee eruit zagen als moslims en de wc in gegaan zijn, en zich daarom door omstanders verdacht gedroegen. Volgens radio 1:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:28 schreef longinus het volgende:
Als het topiconderwerp nu wel eens moslim was geweest dan hadden de moskeën wel op hun achterste benen gestaan. Maar ja, het topiconderwerp is nog te jong voor een baard
Als beide heren een net maatpak aan zouden hebben gehad zou dit allemaal niet gebeurd zijn. klaar.quote:1) Ze zijn niet met zijn tweeen tegelijk in de wc geweest.
2) Men heeft de tassen niet in de wc meegenomen en ze hebben de tassen tijdens
het verblijf in de wc niet onbeheerd achter gelaten.
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Yildiz een westlander? Dát zou een hoop verklarenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef SeLang het volgende:
* Schop
Ik ben toch wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk is afgelopen
Als hij nu gewoon hier één keer post hoe het is afgelopen dan is hij er vanaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat hij er niet meer over mag praten.
hoe vraag je het dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik er naar vraag bij hem, wordt hij altijd heel boos
Moet ik nu onderduiken?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:06 schreef SeLang het volgende:
En eigenlijk is iedereen op Fok die de betreffende topics las en niet de politie belde medeplichtig.
Modjes zijn verantwoordelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Razor21 het volgende:
Zijn we niet gewoon allemaal medeplichtig of Fok? We wisten namelijk wat er ging gebeuren en wat de gevolgen hadden kunnen zijn met deze dwaze actie![]()
In het belang van de veiligheid hebben wij gewoon informatie achtergehouden zonder de politie van te voren op de hoogte te stellen![]()
Of zie ik dat verkeerd![]()
Iemand ging een tas met ballonnen achterlaten. Iedereen die daarvoor de politie inschakelt is een huilie.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Razor21 het volgende:
Zijn we niet gewoon allemaal medeplichtig of Fok? We wisten namelijk wat er ging gebeuren en wat de gevolgen hadden kunnen zijn met deze dwaze actie![]()
In het belang van de veiligheid hebben wij gewoon informatie achtergehouden zonder de politie van te voren op de hoogte te stellen![]()
Of zie ik dat verkeerd![]()
Hij zit momenteel een gevangenisstraf uit wegens het opblazen van ballonnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef Skazminko het volgende:
Wat voor straf heeft hij dan?
Als je zonder licht fiets zijn ze altijd wel opeens snel, maar hoe dat nou kanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:08 schreef classpc het volgende:
Prachtig![]()
Ik had niet verwacht er nog wat van te horen
Zijn ze altijd zo traag, daar bij de politie?
Ongeveer heel FoK! neemt een achtergelaten tas op Den Haag CS nu niet meer serieusquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef Evil_Jur het volgende:
En hoe de wereld verandert is dankzij deze aktie!
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Als je zonder licht fiets zijn ze altijd wel opeens snel, maar hoe dat nou kan![]()
Wanneer hij nou voor de rechter moet komen en dan zegtie : rot opquote:
ej jo, PUB is een paar deuren verderop. Je mag best normaal doen in dit topic, en niet ter zake doende onzin achterwege latenquote:Op maandag 29 mei 2006 01:00 schreef Thisbe het volgende:
Yildiz is gewoon een puber, en nog lelijk ook bovendien.![]()
Wil wat weten, wat hem verteld is op het bureau?quote:
editknoppen zijn zoooo vorige post.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
je hebt ook een editknop he
om andere mensen niet het idee te geven dat het een vuige actie is (wat het wel is) zou zoiets weleens aangeraden kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Mikkie het volgende:
Wat een onzin, BaajGuardian. Van allerlei verdachten wordt in de media melding gemaakt van straffen e.d., maar hij zou het ineens niet mogen zeggen? Het is geen geheim ofzo, openbaarheid van bestuur noemen ze dat.
De politie is net als de rest van de overheid één grote parasiet die iedereen leeg tracht te zuigen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger had je nog een wijkagent die je kende en die er echt voor de buurt was, nu lijkt politie wel een soort van parasiet.
Dan kan 'ie dat toch even melden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt mij dat Yildiz om juridische redenen niet meer over deze zaak wil / kan praten.
Is iemand die voor onze veiligheid een ludieke actie uitvoert natuurlijk wel een groter gevaar voor de staat dan de gemiddelde cokedealerquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk..dat zijn nog eens topickicks...
Ik zie onze relturk regelmatig posten. Nu zegt dat niet zoveel want tegenwoordig heeft iedere cokedealer internet en een thuisbioscoop op z'n cel....
Na het helemaal doorlezen van alle topics en alle links in de topics, ben ik dat eigelijk ook wel jaquote:
Ludieke acties kunnen ook gevaarlijk zijn. Zeker niet zo gevaarlijk als cokedealers natuurlijk. Maar onschuldig zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is iemand die voor onze veiligheid een ludieke actie uitvoert natuurlijk wel een groter gevaar voor de staat dan de gemiddelde cokedealer![]()
Wel iets redelijk vergelijkbaars:quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef __Saviour__ het volgende:
daar is niks te vinden, zelfs niet bij zoeken op z'n naam
vertel....quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet wel zijn echte naam , misschien kan dit het onderzoek verder helpen![]()
Yildiz zwijgt in alle talen....quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kick, zoek eens in pol of PM yildiz.
Laatste bezoek: 4 minuten, 46 seconden geleden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yildiz zwijgt in alle talen....
Zoals ik in een andere post al zei: hij post gewoon actief. Maar hij zegt niets over de zaak.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef murp het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 minuten, 46 seconden geleden.
Aantal posts: 19520 (gemiddeld 35 per dag)
Yildiz
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik in een andere post al zei: hij post gewoon actief. Maar hij zegt niets over de zaak.
LE-ZEN. SIM-PEL.
Wat heeft ie dan voor straf gekregen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef Roi het volgende:
Jezus waarom zo'n kick, kijk anders gewoon ff in z'n postgeschiedenis.
Als hij verdachte is ja... Bij veroordeling mag hij wel fijn weg uit 't paradijsquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie onze relturk regelmatig posten. Nu zegt dat niet zoveel want tegenwoordig heeft iedere cokedealer internet en een thuisbioscoop op z'n cel....
Vraag het hem, hij heeft internet in zijn celquote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe is het nou met hem afgelopen ?
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Vraag het hem, hij heeft internet in zijn cel
Dat heldert een hoop opquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef longinus het volgende:
Hij mag er niks over zeggen, en als hij verstandig is doet hij dit ook niet![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Is hij alweer de lul, of is hij nogsteeds de lul, of is numlock een hoerige kickslet.
Dit stond in mijn AT. Ik dacht dat iemand anders dit topic gekicked had eigenlijk, niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Is hij alweer de lul, of is hij nogsteeds de lul, of is numlock een hoerige kickslet.
Okay, zet em dan op zn minst in je signaturequote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dit stond in mijn AT. Ik dacht dat iemand anders dit topic gekicked had eigenlijk, niet goed gelezen blijkbaar.![]()
Maar met de titel hoerige kickslet kan ik ook wel leven hoor.![]()
Uhhhh, nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Okay, zet em dan op zn minst in je signature
Zo werkt het niet natuurlijk.
Dankje.quote:Verder repects voor je eerlijke mening.
Mwah het topic was een paar maandjes terug nog actief.quote:
Dan moeten we maar een tag voor je aanvragen.quote:
Maar het was maar 1 klein kickje.....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een tag voor je aanvragen.
Tot je antwoord krijgtquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef -Numlock- het volgende:
![]()
Dan kick ik toch gewoon elk topic dat in mijn AT staat, als het toch niet uitmaakt.![]()
Toepasselijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef longinus het volgende:
Yilditz heeft een stevig gesprek gehad een een waarschuwing dat hij gerechtelijk aangepakt gaat worden als hij er over praat.
Mede doordat de zaak enorm is opgeblazen door hem op tv uit te zenden en de inlichtingendiensten enorm hebben geblunderd omdat dit al uitvoerig besproken was op het grootste forum van nederland en ze dit hebben gemist, hebben ze besloten om de arme jongen die eigenlijk heel veel gelijk had onder druk te zetten.
Zo werken ze nou eenmaal bij de BVD, dingen opblazen die eigenlijk de moeite niet waard zijn.
Je kan er trouwens donder op zeggen dat dit topic door ze gelezen wordt, voor het geval ze weer iets over het hoofd zien
En Yilditz, Die moet er een boek over schrijven, inclusief quotes uit het topic
Anoniem natuurlijk![]()
Ja, zo werken terroristen ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef longinus het volgende:
Zo werken ze nou eenmaal bij de BVD, dingen opblazen die eigenlijk de moeite niet waard zijn.
ik ben razend benieuwdquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Kheb morgen breaking news over Yildiz bij fokradio
pff, wie luistert er nou Fok!Radio?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Had je maar moeten luisteren !
Iedereen natuurlijk !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
pff, wie luistert er nou Fok!Radio?
Ok, maar voor die éne enkeling die toevallig niet geluisterd heeft... wat is er precies gezegd?quote:
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, maar voor die éne enkeling die toevallig niet geluisterd heeft... wat is er precies gezegd?
Nou, dat zal me een potje spraakmakende radio hebben opgeleverdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellen!
Zekersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een potje spraakmakende radio hebben opgeleverd![]()
Zo zo..poe poe. Dat Pauw en Witteman hier niet bovenop zitten zegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellen!
Nolius en Martijn doen niet onder voor p en w hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo..poe poe. Dat Pauw en Witteman hier niet bovenop zitten zeg
Guantanamo Bay, nou goed?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is er nou met Yildiz gebeurt?!
Heeft hij moeten boeten voor zijn grap ?
Is hij nog online geweest na deze "stunt"?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef trancethrust het volgende:
Hij heeft zijn vrijheid bekocht met stilte.
http://forum.fok.nl/user/history/120804quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is hij nog online geweest na deze "stunt"?
KIopt hij heet nu Bowlingbal, de lafaard heeft een kloon aangemaakt dus en mod daar nu meequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Hij post nu gewoon onder een kloon natuurlijk.
Dit x1000. Stel je toch voor dat de massa ook doorkrijgt dat terreur niet te stoppen valt. Dat is de kracht van terreur. En hoe meer beveiliging er zichbaar is op straat, hoe onveiliger men zich voelt. Dus in een staat als Nederland hoeft 'n aanslag al niet eens meer.. Ze hebben al gewonnen, de terreur zit er diep inquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:21 schreef longinus het volgende:
ach ja, de autoriteiten gingen ook een beetje af, als ze al niet een vooraf aangekondigde daad kunnen verhinderen, kunnen ze een serieuze aanslag door een gek ook niet voorkomen.
en juist daar ligt de zere plek, alle maatregelen die ze nemen kunnen dit niet verhinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |