Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
In plaats van een storm in een glas water, zou ik liever spreken van een kind dat gesnapt wordt met z'n fikken in de pot met koekjes.
Ik doelde op de geestelijke gesteldheid van de dader. Als je trouwens ziet dat het schaap, na herhaalde waarschuwingen en een triomfantelijke fotoreportage, nu in de rats zit omdat 'ie wel eens in moeilijkheden zou kunnen geraken, twijfel ik een beetje aan dat oogmerk van algemeen belang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.
nouja..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Die analogie gaat uiteraard niet op. Het kind handelt immers puur uit eigen belang terwijl Yildiz opkomt voor ons aller belang.
Ach, hij heeft gewoon overmoedig gehandeld, maar dat doet niets af aan de boodschap. Het is overigens begrijpelijk dat ie zwijgt over de zaak zolang het niet duidelijk is of en wanneer het OM over gaat tot vervolging.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik doelde op de geestelijke gesteldheid van de dader. Als je trouwens ziet dat het schaap, na herhaalde waarschuwingen en een triomfantelijke fotoreportage, nu in de rats zit omdat 'ie wel eens in moeilijkheden zou kunnen geraken, twijfel ik een beetje aan dat oogmerk van algemeen belang.
Ja, en nu heeft 'ie spijt omdat het nadelig kan zijn voor zijn welvaart. Geen woord over de schade en vertraging die hij teweeg had kunnen brengen. Dat is op z'n hoogst puberaal, maar waarschijnlijk gewoon kinderachtig. ''Ik, ik, ik''.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ach, hij heeft gewoon overmoedig gehandeld,
Ik vond het ook een boodschap van niks.quote:maar dat doet niets af aan de boodschap.
Een medewerker van de smullers heeft de spoorwegpolitie erbij gehaald die de tas mee hebben genomen en ergens anders hebben open gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar begrijp dat Yildriz een grap/statement wilde uithalen/maken door een tas vol ballonen achter te laten op Den Haag CS. Dit heeft hij ook gedaan. Maar toen kwam opsporing verzocht met het bericht dat hij gezocht werd. En heeft hij zich zelf aangegeven.
Maar wat is er toen precies op de 11e van sept gebeurd met die tas? Ik kan me niks herinneren van een grote ontruiming van Den Haag CS die dag. Is die tas gevonden door de politie, door iemand anders? Wat is er toen gebeurd? Licht me aub even kort bij.
Ok, dank je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Een medewerker van de smullers heeft de spoorwegpolitie erbij gehaald die de tas mee hebben genomen en ergens anders hebben open gemaakt.
http://www.politie.nl/klpd/nieuws/landelijk_tas_ballonnen.aspquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En hij moet zich verantwoorden wegens "bedreiging" zo meldde hij zelf, dacht ik.
Hij belt toch niet op zeggende dat er een bom ligt ofzo? Dat het achterlaten van een tas wordt gezien als een valse (bom)melding vind ik raar. Een colablik vol met nitroglycerine kan ook flink wat schade aanrichten, zullen we nu dus alle achtergelaten colablikjes ook maar als bedreigingen beschouwen? En dan aanklagen voor bedreiging straks..? OM slaat de plank behoorlijk mis zo.quote:De Spoorwegpolitie neemt valse meldingen hoog op. Ze kunnen paniek zaaien en het treinverkeer ontwrichten. Valse meldingen worden dan ook niet gezien als baldadigheid, maar als maar als het opzettelijk geven van een vals alarm. De verdachte wordt verdacht van bedreiging.
zo raar vind ik het niet dat een achtergelaten tas word gezien als bedreigingquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef trancethrust het volgende:
Lijp nieuwsbericht ook.
[..]
Hij belt toch niet op zeggende dat er een bom ligt ofzo? Dat het achterlaten van een tas wordt gezien als een valse (bom)melding vind ik raar. Een colablik vol met nitroglycerine kan ook flink wat schade aanrichten, zullen we nu dus alle achtergelaten colablikjes ook maar als bedreigingen beschouwen? En dan aanklagen voor bedreiging straks..? OM slaat de plank behoorlijk mis zo.
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo raar vind ik het niet dat een achtergelaten tas word gezien als bedreiging
en zijvakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en zijvakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pas maar op. Met een beetje pech zit er nog een rits in ook. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets zomaar op het station staat.
m2.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef NedeRolf het volgende:
Even een tvp'tje als dat mag.
Hij was nog wel voor jou.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
Yildiz..spill the beans!
Wel een beetje een suffe topic kick hoor pc-fr34k
Ik heb niks beters te doen.quote:
Misschien schrijft ie een boek als ie vrij is: 'Het is hard in de bajes'quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Wie weet vindt ie 't lekker.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik denk dat ie in een donkere cel zit alwaar hij 3x daags hard anaal wordt gepaald door een héle grote neger
Nee...daar heeftie de tijd niet voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Misschien schrijft ie een boek als ie vrij is: 'Het is hard in de bajes'![]()
met msn ckerquote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |