Als hij verdachte is ja... Bij veroordeling mag hij wel fijn weg uit 't paradijsquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie onze relturk regelmatig posten. Nu zegt dat niet zoveel want tegenwoordig heeft iedere cokedealer internet en een thuisbioscoop op z'n cel....
Vraag het hem, hij heeft internet in zijn celquote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe is het nou met hem afgelopen ?
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Vraag het hem, hij heeft internet in zijn cel
Dat heldert een hoop opquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef longinus het volgende:
Hij mag er niks over zeggen, en als hij verstandig is doet hij dit ook niet![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Is hij alweer de lul, of is hij nogsteeds de lul, of is numlock een hoerige kickslet.
Dit stond in mijn AT. Ik dacht dat iemand anders dit topic gekicked had eigenlijk, niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Is hij alweer de lul, of is hij nogsteeds de lul, of is numlock een hoerige kickslet.
Okay, zet em dan op zn minst in je signaturequote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dit stond in mijn AT. Ik dacht dat iemand anders dit topic gekicked had eigenlijk, niet goed gelezen blijkbaar.![]()
Maar met de titel hoerige kickslet kan ik ook wel leven hoor.![]()
Uhhhh, nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Okay, zet em dan op zn minst in je signature
Zo werkt het niet natuurlijk.
Dankje.quote:Verder repects voor je eerlijke mening.
Mwah het topic was een paar maandjes terug nog actief.quote:
Dan moeten we maar een tag voor je aanvragen.quote:
Maar het was maar 1 klein kickje.....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een tag voor je aanvragen.
Tot je antwoord krijgtquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef -Numlock- het volgende:
![]()
Dan kick ik toch gewoon elk topic dat in mijn AT staat, als het toch niet uitmaakt.![]()
Toepasselijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef longinus het volgende:
Yilditz heeft een stevig gesprek gehad een een waarschuwing dat hij gerechtelijk aangepakt gaat worden als hij er over praat.
Mede doordat de zaak enorm is opgeblazen door hem op tv uit te zenden en de inlichtingendiensten enorm hebben geblunderd omdat dit al uitvoerig besproken was op het grootste forum van nederland en ze dit hebben gemist, hebben ze besloten om de arme jongen die eigenlijk heel veel gelijk had onder druk te zetten.
Zo werken ze nou eenmaal bij de BVD, dingen opblazen die eigenlijk de moeite niet waard zijn.
Je kan er trouwens donder op zeggen dat dit topic door ze gelezen wordt, voor het geval ze weer iets over het hoofd zien
En Yilditz, Die moet er een boek over schrijven, inclusief quotes uit het topic
Anoniem natuurlijk![]()
Ja, zo werken terroristen ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef longinus het volgende:
Zo werken ze nou eenmaal bij de BVD, dingen opblazen die eigenlijk de moeite niet waard zijn.
ik ben razend benieuwdquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Kheb morgen breaking news over Yildiz bij fokradio
pff, wie luistert er nou Fok!Radio?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Had je maar moeten luisteren !
Iedereen natuurlijk !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
pff, wie luistert er nou Fok!Radio?
Ok, maar voor die éne enkeling die toevallig niet geluisterd heeft... wat is er precies gezegd?quote:
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, maar voor die éne enkeling die toevallig niet geluisterd heeft... wat is er precies gezegd?
Nou, dat zal me een potje spraakmakende radio hebben opgeleverdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellen!
Zekersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een potje spraakmakende radio hebben opgeleverd![]()
Zo zo..poe poe. Dat Pauw en Witteman hier niet bovenop zitten zegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou een vriendin van mij heeft met hem gedate en we gingen haar bellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |