Als ze er achter komt dat Jantje homo is zal het lachen haar snel vergaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef dJ-Zcore het volgende:
Nu lacht ze nog.....
Jan is slim genoeg geweest om nu harstikke rijk te zijn......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef StrayDog het volgende:
Zou ze net zo slim zijn als Jantje zelf?
Mijn oma heeft geen internet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nog iemand met positieve reacties?
Hoogst waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nog iemand met positieve reacties?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef ict-boy het volgende:
Als hij het echt voor jou alleen deed dan had ik er geen last van!!!!
Dat is typisch Volendams. Met absolute bagger en geen enkel talent (behalve zakelijk dan) bakken vol geld binnenhalen. Gepaste bewondering is op zijn plaats. Let overigens ook even op bij het openingsscherm van jansmit.com (géén .nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jan is slim genoeg geweest om nu harstikke rijk te zijn......
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef StrayDog het volgende:
Zou ze net zo slim zijn als Jantje zelf?
Ik weet wel hoe Jan kijkt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef WefDiNaini het volgende:
Hoe zou ze kijken als ze door Jan flink in de reet genomen wordt???
hunquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef arjen1985 het volgende:
Damn jullie zijn allemaal jaloers of niet!
laat hun lekker .... verliefd zijn is leuk![]()
So what? Ja, dat is een schending van een sociale conventie in Nederland, maar in Volendam hebben ze daar blijkens het palingsound repertoire niet noemenswaardig moeite mee. Verder is het jammer dat Volendam zich niet heeft aangesloten bij het CAT-verdragquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
Heeft ze syndroom van down?
Met jouw ervaring zou je dat moeten herkennen.......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
ok ze heeft hedt!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met jouw ervaring zou je dat moeten herkennen.......
Kijk eens in de spiegel en vergelijk zou ik zeggen![]()
als het mijn vader was, zou ik nou geen vader meer hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader vroeg net "wie is die jongen naast jou"..
.
*zucht*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zo hetenIJsmeis bv.. of Talena..
![]()
ik geloof dat je het woordje "mee" vergeten bentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef nexhil het volgende:
het nieuwe liedje:
we deedt vieze dingen op de plee, en altijd deed mijn oma!
Ja, maar jij komt uit Nijmegûhh.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef nexhil het volgende:
[..]
als het mijn vader was, zou ik nou geen vader meer hebben
Jij bent veel lelijker dus je pa liegt dat het geschreven staatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader vroeg net "wie is die jongen naast jou"..
.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Nijmegûhh.
Oh, ik ook.
Ken ik jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent veel lelijker dus je pa liegt dat het geschreven staat
gvd mijn grap vernuekdtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
ik geloof dat je het woordje "mee" vergeten bent![]()
ik denk zo'n 80% van de duitse mannelijke fansquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
Dat gaat hem veel fans kosten.
quote:Hallo Allemaal
Ik had het graag nog even stil gehouden, maar ik heb een vriendin.
Ze heet Anne, is 17 jaar en ik ken haar al heel wat jaartjes.
Vorige week na de dvd presentatie van 'The Tribute to the Cats band' in Volendam, ben ik op weg naar Anne gevolgd door een aantal fotografen.
Toen was het raak! Vanaf vandaag te zien in de bekende roddelbladen!
Mijn belofte om het bekend te maken op de site werdt me dus door de neus geboord! En sommige fans zijn een beetje teleurgesteld omdat ik vorige week tijdens de chat, ontkende een vriendin te hebben... Maar beste allemaal, een heel klein beetje privé moet kunnen toch....?
P.S Ik ben heel blij met die nominatie voor de Televizier-ring 2005!
Groeten Jan
Okay, dat is een neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Guttegut eerst vriendelijk msn'en en mijn fotoboek vervuilen en dan ontkennen hè......![]()
Ja? Omdat......... nou èh... omdat.......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
Dat gaat hem veel fans kosten.
Omdat het zo'n eng wijf is?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja? Omdat......... nou èh... omdat.......
tja.........waarom eigenlijk?
Het was een ja......... sloerie-modquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, dat is een nee. Muil houwe dus.
Oh, die ene.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was een ja......... sloerie-mod
ijsmeis, je bent toch geen Jan Smit fan hé?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, die ene.
Waar is ze eigenlijk?
Kijk eens in PUB, ze schijnt daar mod te zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, die ene.
Waar is ze eigenlijk?
Waaruit constateer jij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
Ze kunnen gewoonweg niet zonder elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze staat bij een optreden naast hem op het podium????
Nee werkelijk........... waarom??
Ze zit op kaar knieën tijdens zijn optredens en zuigt aan zijn pik. Daarom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze staat bij een optreden naast hem op het podium????
Nee werkelijk........... waarom??
Nee, asjeblief nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef cerror het volgende:
[..]
ijsmeis, je bent toch geen Jan Smit fan hé?
Ohhhhquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk eens in PUB, ze schijnt daar mod te zijn
heb jij geen foto's in dit topic?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Waaruit constateer jij dat?
Fijn voor ze! Ik gun ze nog vele 'witte' incest-jaren!
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]Als je het wil stilhouden moet je het vooral op internet zetten.
![]()
Misschien drukt hij altijd te hard met het hoofdkussen op haar hoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Molluck het volgende:
Is er iemand op gaan zitten toen ze lag te slapen?
Ze is niet lelijk, maar ze heeft echt een heel smal gezicht
Gelukkig.quote:
In Duitsland jah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!
Ik sta echt een beetje te kijken van jullie (zielige) reacties. Jan is een harstikke leuke jonge knul, die nog wat leuke liedjes kan zingen en de zaal helemaal mee krijgt. Het is gewoon gezellige muziek.
Wel je tong uit haar pruim halen anders mompel je zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ohhhh! Dat ga ik tegen yvonne zeggen !
ik leg meteen die link weer met drugs :/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:40 schreef T1andonly het volgende:
Hier was hij nog kutzat in Lloret de Mar...
[afbeelding]
Let maar niet op degene die ernog meer bijwaren die kijken altijd zo op foto'sJan Smit die heeft wel een lastig leven
quote:
Het is nog altijd 10000x beter dan Jim...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!
Ik sta echt een beetje te kijken van jullie (zielige) reacties. Jan is een harstikke leuke jonge knul, die nog wat leuke liedjes kan zingen en de zaal helemaal mee krijgt. Het is gewoon gezellige muziek.
Ik vind het nou eenmaal geen leuke muziek. En al helemaal niet gezellig.quote:
Kappenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel je tong uit haar pruim halen anders mompel je zo![]()
Dat zijn z'n broers. Die ene is trouwens ook z'n neef en die ander ook z'n oom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:40 schreef T1andonly het volgende:
Let maar niet op degene die ernog meer bijwaren die kijken altijd zo op foto's
nouw.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Quara het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar lijkt ze niet echt op
Inderdaad!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:42 schreef Quara het volgende:
[..]
Het is nog altijd 10000x beter dan Jim...![]()
Mongooltjes hebben geen smal gezichtquote:
Dat klopt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag vinden wat ik wil, want dan mag jij dat ook.
Ijsmeis is inderdaad geen 1......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef Quara het volgende:
[..]
Mongooltjes hebben geen smal gezicht![]()
IJsmeis
Seksueel gefrustreerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heet beffen........niet kappen
Jup! kopjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat klopt!
Maar ga het nou niet gelijk helemaal afkraken.
Allen: laten we er nog een beetje een gezellig topic van maken
Wat zij zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
Nu gaat het wel erg offtopic. Ontopic dus maar weer!
Kan kloppen, dat zijn vrienden van mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef nexhil het volgende:
ik leg meteen die link weer met drugs :/
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn z'n broers. Die ene is trouwens ook z'n neef en die ander ook z'n oom.
Nee joh.... dat heet sarcasme.... dat leer je nog wel als je later groot bent.quote:
En als je veronderstelt dat zo'n 83,27% van zijn fans duitse lederhosenhomo's zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef Rekkie het volgende:
ONTOPIC:
Ik zie niet in waarom een vriendin een terugval zou kunnen veroorzaken in het aantal fans.
Aan de andere kant, kan het wel een terugval veroorzaken in de prestaties en daardoor een terugval in het aantal fans.
Ik denk dat half FOK! weet hoe je eruit zietquote:
Met of zonder kleren?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat half FOK! weet hoe je eruit ziet![]()
Dat is een zware tegenslag voor de Duitse gay-scene. Dat gaat hem zijn site in het Duits kosten!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef nappel het volgende:
[..]
En als je veronderstelt dat zo'n 83,27% van zijn fans duitse lederhosenhomo's zijn?
Dat is een veronderstelling die niet onderbouwd is met bronnen en als we zo bezig gaan, dan kunnen we nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef nappel het volgende:
[..]
En als je veronderstelt dat zo'n 83,27% van zijn fans duitse lederhosenhomo's zijn?
Met zo'n precieze veronderstelling heb je toch geen bronnen meer nodig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is een veronderstelling die niet onderbouwd is met bronnen en als we zo bezig gaan, dan kunnen we nog wel even
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat half FOK! weet hoe je eruit ziet![]()
quote:
Heeft geen relevantie voor dit topic. Achterwege laten dus..quote:
Hoe moet ik nou zonder bronnen weten hoe precies dat is. Wat is mijn vergelijkingsmatieraal?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:04 schreef nappel het volgende:
[..]
Met zo'n precieze veronderstelling heb je toch geen bronnen meer nodig?
Luie donder, daar ben jij voor, daar heb je nu die "extra" knopjes voor.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft geen relevantie voor dit topic. Achterwege laten dus..
Ik denk van niet, zo lang iemand gelukkig is, presteer je toch ook beter? zo lang het goed gaat natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een vriendin een terugval zou kunnen veroorzaken in het aantal fans.
Aan de andere kant, kan het wel een terugval veroorzaken in de prestaties en daardoor een terugval in het aantal fans.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan ook wel een "precieze" veronderstelling typen: 11,36% van de fans van Jan Smit is jonger dan 14 82 jaar.....
Een zeer precieze veronderstelling, die nergens op slaat! geheel en al klopt
Ik denk niet dat hij die onder zijn fans kan rekenen gezien zijn muziek. Zijn fanbase is minsten 60 jaar ouderquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:09 schreef Koningin het volgende:
Er zijn altijd van die 14 jarige meiden die nu jankend op de bank zijn foto zitten door te scheuren....![]()
Een voorbeeldje:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik denk van niet, zo lang iemand gelukkig is, presteer je toch ook beter? zo lang het goed gaat natuurlijk
Er zijn altijd van die 14 jarige meiden die nu jankend op de bank zijn foto zitten door te scheuren....![]()
Ik denk wel dat de fans van Jan mee zijn gegroeid. Dat is wel te hopen trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou zonder bronnen weten hoe precies dat is. Wat is mijn vergelijkingsmatieraal?
Ik kan ook wel een "precieze" veronderstelling typen: 11,36% van de fans van Jan Smit is jonger dan 14 jaar.....
Een zeer precieze veronderstelling, die nergens op slaat!
Met het gevaar dat we weer offtopic gaan, je hebt wel een erg bijzondere manier gevonden om je mening aan anderen door te geven he? Als ik ooit mod word krijg jij een ban.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Luie donder, daar ben jij voor, daar heb je nu die "extra" knopjes voor.....
Vooruit aan het werk! Ga modden
Dit domme gelul mag wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die onder zijn fans kan rekenen gezien zijn muziek. Zijn fanbase is minsten 60 jaar ouder
Nou èn? Ik win nog eerder 10 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Met het gevaar dat we weer offtopic gaan, je hebt wel een erg bijzondere manier gevonden om je mening aan anderen door te geven he? Als ik ooit mod word krijg jij een ban.![]()
Dan noem je ook iemand... Ik acht deze Anne niet in staat tot zo'n hoop onzin... Althans dat is maar te hopen voor haar en voor Jan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een voorbeeldje:
De prestaties van Van de Vaart zakten ineen toen hij bij Sylvie kwam (en steeds vaker in het nieuws en in de spotlights) Nu hij in Duitsland vertoeft en zich meer kan concetreren op het voetballen, gaat het hem stukken beter af.
Het kan dus ondanks dat de relatie top is, ook afnemen met de prestaties!
* Ontmoet heeft!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:13 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de fans van Jan mee zijn gegroeid. Dat is wel te hopen trouwensHebben jullie hem in het echt ontmoet? Want volgens mij is het een prima kerel. Alleen niet mijn muzieksmaak
![]()
Toen zocht hij nog een vrouw: http://vrouw.blog.nl/tv/2005/09/21/jan_smit_zoekt_vrouw_via_linda
Dat denk ik ook niet, maar het was maar een voorbeeld waarbij het wel slecht kan gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef Quara het volgende:
[..]
Dan noem je ook iemand... Ik acht deze Anne niet in staat tot zo'n hoop onzin... Althans dat is maar te hopen voor haar en voor Jan.
Beetje vertrouwen in de medemens!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou zonder bronnen weten hoe precies dat is. Wat is mijn vergelijkingsmatieraal?
Ik kan ook wel een "precieze" veronderstelling typen: 11,36% van de fans van Jan Smit is jonger dan 14 jaar.....
Een zeer precieze veronderstelling, die nergens op slaat!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef nappel het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in de medemens!
Bovendien heb je toch ook wat (levens-)ervaring en kun je dus redelijkerwijs peilen hoe goed dergelijke veronderstellingen de waarheid benaderen? 0,0 dus
Bovendien slaat Jan(tje) Smit nergens op, dus iets iedere bron overbodig, mits hij erin drijft...![]()
Da's wel heel veel vertrouwen!!quote:0,0 dus
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef Noukienouk het volgende:
leuk voor jan !
Dat ie maar gelukkig met dr mag worden
En bedanktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die wat leuks kan toevoegen aan dit topic.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
Mooi voor Jan!
Jan is een topper, goeie volkszanger
[off]quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:04 schreef nappel het volgende:
[..]
Met zo'n precieze veronderstelling heb je toch geen bronnen meer nodig?
Jij hebt maar 1 zender op je radio en je tv en die draaien de hele dag Jan Smit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:48 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[off]
stel nou.. dat het niet hypotetisch zou zijn
[/off]
wens hem veel plezier met zijn (oh zo lelijke) vriendin...
misschien dat, nu die de vrouwtjes ontdekt heeft..
hij es gaat stoppen met die vreselijke bagger!!..
String Emil zal er garen bij spinnen denk ik. Ik heb alvast maar wat aandeeltjes in zijn GmbH genomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:01 schreef Quara het volgende:
[..]
Met of zonder kleren?
[..]
Dat is een zware tegenslag voor de Duitse gay-scene. Dat gaat hem zijn site in het Duits kosten!![]()
Misschien moet je dan niet in SHO komen. Ik bedoel, het niveau hiervan is nog altijd hoger dan het topic over hoeveel borstharen Jensen wel niet heeft....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef VIP het volgende:
Wat een ongelovelijk triest bericht LOL....jan smit heeft een vriendin, OMG, waar hebben we het over??
Ja, mensen die SHO lezen vinden dat interessant, maar ik geloof dat dit vooral een 'schokkend' bericht is omdat kwade tongen altijd beweerden dat Jan Smit homo zou zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef VIP het volgende:
Wat een ongelovelijk triest bericht LOL....jan smit heeft een vriendin, OMG, waar hebben we het over??
joehoe er staat Jan Smit in de TT niet MikeyMoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
Hij valt toch op kleine meisjes van 14.
Dat lijkt mij wel verstandig ja. String Emil is een stabiele factor!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
String Emil zal er garen bij spinnen denk ik. Ik heb alvast maar wat aandeeltjes in zijn GmbH genomen.
Wel Gotcha gezien met Jim...... die gast kan geen woord duits.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef Quara het volgende:
Ontopic plz!
Gisteren iemand misschien naar Jensen gekeken? Daar had je jim (zonder d)! Geef mij jantje shit dan maar hoor...
Haha, dat stukje had ik ook gezien! Alleen het nasale vind ik bepaald niet mooi. Dan is het nog beter om naar Jan Smit te luisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel Gotcha gezien met Jim...... die gast kan geen woord duits.
Overigens mag ik hem wel en vind zijn zang kwaliteiten ook wel goed.
En al meer dan 20 jaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel verstandig ja. String Emil is een stabiele factor!
Laura..... goed nummer..... alleen ken ik het al zo lang dat ik het niet meer nieuw vindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:38 schreef Koningin het volgende:
Hij is trouwens nu op radio 2!
Vandaag is zijn nieuwe singel uitgekomen, vandaar:
[afbeelding]
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laura..... goed nummer..... alleen ken ik het al zo lang dat ik het niet meer nieuw vind
Smaak valt over te twistenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Mark410 het volgende:
![]()
Hij valt op innerlijk zullen we maar zeggen![]()
Jou concurrent hæquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuk voor Jan
Een waar woord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Jou concurrent hæ
En het uiterlijk van z'n vriendin is helemaal niet zo erg... Het is nog altijd beter dan veel van de inwoners van nl...
quote:Mijn belofte om het bekend te maken op de site werdt me dus door de neus geboord!
Ach ja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef Quara het volgende:
Ontopic plz!
Gisteren iemand misschien naar Jensen gekeken? Daar had je jim (zonder d)! Geef mij jantje shit dan maar hoor...
En dat voor een derde herhalingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Gister trok hij met z'n special 1.333.000 kijkers
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef l3laster het volgende:
Als ik de naam jantje shjt hoor moet ik altijd aan die avond denken dat die bij barend en van dorp was de dag voor de dodenherdeking:
henk: jan ga jij morgen nog naar de dodenherdenking om 8 uur?
jantje shjt: nee dan lig ik nog in bed
mulder: hij bedoel de dodenherdeking op de dam, je weet wel die om 8 uur 's avonds
echt zak door de grond kleine etter
ik heb ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag Jan Smit dag op Ned. 2
Alle afleveringen van "Gewoon Jan Smit" achter elkaar + een concert.
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.quote:
ik heb ze gezien + opgenomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.![]()
En dat is niet eens cynisch bedoeld!
Eensch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.![]()
En dat is niet eens cynisch bedoeld!
Dat is nog eens wat anders dan een vette hap bij de frietboer om de hoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Eens. Maar hémel die mensen moeten wél een partij cholestrol in hun lijf hebben gieren...![]()
De boterfabriek gaat failliet als Ma Smit overstapt op olie om te bakken...![]()
Ik blijf me verbazen hoeveel boter (wel 3 pakjes!!!) er in 1 pan kunnen om wat vis te bakken... Kan niet gezond zijn!![]()
Ik heb ze al meerdere keren gezien, echt erg leuke soap.quote:
Dat is zodat we makkelijker tot leuke Witzen als Singellende kunnen komen. Hoe nobel van Janquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef Thier het volgende:
Op de intro van de site van onze grote Volendamse vriend staat:
De nieuwe SINGEL van Jan.
Jantje Smit, een beetje dom?
We missen feiten, Mark410...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef Mark410 het volgende:
Gisteren Jan smit en zijn geit gespot in de purmerendse bioscoop :high:
Dus ze waren niet in de bioscoop??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef Mark410 het volgende:
red eye. Ze waren met ze 2en. Jan bestuurde de auto. Kheb geen foto's ervan.
genoeg?
Doet hij dat anders niet danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Van zijn site:
Uniek is dat hij tijdens deze signeersessie ook live zal gaan zingen
Weet je toevallig of er nog ergens kaarten te koop zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Woensdag optreden van Jan Smit hier in de buurt, helaas ga ik niet kijken
Het vorige optreden waar ik ben geweest was ook niet zo groot, maar niet uitverkocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:39 schreef T1andonly het volgende:
Nee helaas, het is ook niet zo'n groot optreden dus er waren maar 'n beperkt aantal kaarten beschikbaar
Ik bedoel live zingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Misschien doet hij normaal gesproken óf een signeersessie óf een optreden?
Maar hier in EIndhoven is net de nieuwe Mediamarkt geopend, maar wij werden weer afgescheept met Elize en Belle Perez
Daar zou ik dus geen enkele moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Maar hier in EIndhoven is net de nieuwe Mediamarkt geopend, maar wij werden weer afgescheept met Elize en Belle Perez
Damn... Heb ik Elize gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Misschien doet hij normaal gesproken óf een signeersessie óf een optreden?
Nijmegguuhh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Nijmegûhh.
Oh, ik ook.
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoapquote:Op maandag 5 december 2005 11:36 schreef Koningin het volgende:
*Schop
Voor de liefhebbers:
Er komen 3 nieuwe afleveringen van "Gewoon Jan Smit"
Te beginnen op zaterdag 17 December om 19.00 uur op Nederland 2.
Het gaat om de 3 nieuwe afleveringen!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoap
IK verwijs er alleen naar. Voor bespreking ervan kan je daar terecht. Niet mee eens? -->> SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Ccquote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het gaat om de 3 nieuwe afleveringen!
Het was gewoon een vermelding!
Wat ben je streng, vandaag!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef Duiveltja het volgende:
IK verwijs er alleen naar. Voor bespreking ervan kan je daar terecht. Niet mee eens? -->> SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Cc
Ik heb het daar ook neer gezet.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |