Als ze er achter komt dat Jantje homo is zal het lachen haar snel vergaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef dJ-Zcore het volgende:
Nu lacht ze nog.....
Jan is slim genoeg geweest om nu harstikke rijk te zijn......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef StrayDog het volgende:
Zou ze net zo slim zijn als Jantje zelf?
Mijn oma heeft geen internet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nog iemand met positieve reacties?
Hoogst waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nog iemand met positieve reacties?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef ict-boy het volgende:
Als hij het echt voor jou alleen deed dan had ik er geen last van!!!!
Dat is typisch Volendams. Met absolute bagger en geen enkel talent (behalve zakelijk dan) bakken vol geld binnenhalen. Gepaste bewondering is op zijn plaats. Let overigens ook even op bij het openingsscherm van jansmit.com (géén .nlquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jan is slim genoeg geweest om nu harstikke rijk te zijn......
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef StrayDog het volgende:
Zou ze net zo slim zijn als Jantje zelf?
Ik weet wel hoe Jan kijkt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef WefDiNaini het volgende:
Hoe zou ze kijken als ze door Jan flink in de reet genomen wordt???
hunquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef arjen1985 het volgende:
Damn jullie zijn allemaal jaloers of niet!
laat hun lekker .... verliefd zijn is leuk![]()
So what? Ja, dat is een schending van een sociale conventie in Nederland, maar in Volendam hebben ze daar blijkens het palingsound repertoire niet noemenswaardig moeite mee. Verder is het jammer dat Volendam zich niet heeft aangesloten bij het CAT-verdragquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
Heeft ze syndroom van down?
Met jouw ervaring zou je dat moeten herkennen.......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
ok ze heeft hedt!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met jouw ervaring zou je dat moeten herkennen.......
Kijk eens in de spiegel en vergelijk zou ik zeggen![]()
als het mijn vader was, zou ik nou geen vader meer hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader vroeg net "wie is die jongen naast jou"..
.
*zucht*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zo hetenIJsmeis bv.. of Talena..
![]()
ik geloof dat je het woordje "mee" vergeten bentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef nexhil het volgende:
het nieuwe liedje:
we deedt vieze dingen op de plee, en altijd deed mijn oma!
Ja, maar jij komt uit Nijmegūhh.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef nexhil het volgende:
[..]
als het mijn vader was, zou ik nou geen vader meer hebben
Jij bent veel lelijker dus je pa liegt dat het geschreven staatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader vroeg net "wie is die jongen naast jou"..
.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Nijmegūhh.
Oh, ik ook.
Ken ik jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent veel lelijker dus je pa liegt dat het geschreven staat
gvd mijn grap vernuekdtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
ik geloof dat je het woordje "mee" vergeten bent![]()
ik denk zo'n 80% van de duitse mannelijke fansquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
Dat gaat hem veel fans kosten.
quote:Hallo Allemaal
Ik had het graag nog even stil gehouden, maar ik heb een vriendin.
Ze heet Anne, is 17 jaar en ik ken haar al heel wat jaartjes.
Vorige week na de dvd presentatie van 'The Tribute to the Cats band' in Volendam, ben ik op weg naar Anne gevolgd door een aantal fotografen.
Toen was het raak! Vanaf vandaag te zien in de bekende roddelbladen!
Mijn belofte om het bekend te maken op de site werdt me dus door de neus geboord! En sommige fans zijn een beetje teleurgesteld omdat ik vorige week tijdens de chat, ontkende een vriendin te hebben... Maar beste allemaal, een heel klein beetje privé moet kunnen toch....?
P.S Ik ben heel blij met die nominatie voor de Televizier-ring 2005!
Groeten Jan
Okay, dat is een neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Guttegut eerst vriendelijk msn'en en mijn fotoboek vervuilen en dan ontkennen hč......![]()
Ja? Omdat......... nou čh... omdat.......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Leatherneck het volgende:
Dat gaat hem veel fans kosten.
Omdat het zo'n eng wijf is?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja? Omdat......... nou čh... omdat.......
tja.........waarom eigenlijk?
Het was een ja......... sloerie-modquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, dat is een nee. Muil houwe dus.
Oh, die ene.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was een ja......... sloerie-mod
ijsmeis, je bent toch geen Jan Smit fan hé?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, die ene.
Waar is ze eigenlijk?
Kijk eens in PUB, ze schijnt daar mod te zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, die ene.
Waar is ze eigenlijk?
Waaruit constateer jij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef nexhil het volgende:
Ze kunnen gewoonweg niet zonder elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze staat bij een optreden naast hem op het podium????
Nee werkelijk........... waarom??
Ze zit op kaar knieėn tijdens zijn optredens en zuigt aan zijn pik. Daarom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze staat bij een optreden naast hem op het podium????
Nee werkelijk........... waarom??
Nee, asjeblief nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef cerror het volgende:
[..]
ijsmeis, je bent toch geen Jan Smit fan hé?
Ohhhhquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk eens in PUB, ze schijnt daar mod te zijn
heb jij geen foto's in dit topic?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Waaruit constateer jij dat?
Fijn voor ze! Ik gun ze nog vele 'witte' incest-jaren!
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]Als je het wil stilhouden moet je het vooral op internet zetten.
![]()
Misschien drukt hij altijd te hard met het hoofdkussen op haar hoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Molluck het volgende:
Is er iemand op gaan zitten toen ze lag te slapen?
Ze is niet lelijk, maar ze heeft echt een heel smal gezicht
Gelukkig.quote:
In Duitsland jah!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!
Ik sta echt een beetje te kijken van jullie (zielige) reacties. Jan is een harstikke leuke jonge knul, die nog wat leuke liedjes kan zingen en de zaal helemaal mee krijgt. Het is gewoon gezellige muziek.
Wel je tong uit haar pruim halen anders mompel je zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ohhhh! Dat ga ik tegen yvonne zeggen !
ik leg meteen die link weer met drugs :/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:40 schreef T1andonly het volgende:
Hier was hij nog kutzat in Lloret de Mar...
[afbeelding]
Let maar niet op degene die ernog meer bijwaren die kijken altijd zo op foto'sJan Smit die heeft wel een lastig leven
quote:
Het is nog altijd 10000x beter dan Jim...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
De roddelpers was hem voor en hij wilde het graag zelf melden!!
Ik sta echt een beetje te kijken van jullie (zielige) reacties. Jan is een harstikke leuke jonge knul, die nog wat leuke liedjes kan zingen en de zaal helemaal mee krijgt. Het is gewoon gezellige muziek.
Ik vind het nou eenmaal geen leuke muziek. En al helemaal niet gezellig.quote:
Kappenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel je tong uit haar pruim halen anders mompel je zo![]()
Dat zijn z'n broers. Die ene is trouwens ook z'n neef en die ander ook z'n oom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:40 schreef T1andonly het volgende:
Let maar niet op degene die ernog meer bijwaren die kijken altijd zo op foto's
nouw.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Quara het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar lijkt ze niet echt op
Inderdaad!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:42 schreef Quara het volgende:
[..]
Het is nog altijd 10000x beter dan Jim...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |