Dus ze waren niet in de bioscoop??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef Mark410 het volgende:
red eye. Ze waren met ze 2en. Jan bestuurde de auto. Kheb geen foto's ervan.
genoeg?
Doet hij dat anders niet danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Van zijn site:
Uniek is dat hij tijdens deze signeersessie ook live zal gaan zingen
Weet je toevallig of er nog ergens kaarten te koop zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Woensdag optreden van Jan Smit hier in de buurt, helaas ga ik niet kijken
Het vorige optreden waar ik ben geweest was ook niet zo groot, maar niet uitverkocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:39 schreef T1andonly het volgende:
Nee helaas, het is ook niet zo'n groot optreden dus er waren maar 'n beperkt aantal kaarten beschikbaar
Ik bedoel live zingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Misschien doet hij normaal gesproken óf een signeersessie óf een optreden?
Maar hier in EIndhoven is net de nieuwe Mediamarkt geopend, maar wij werden weer afgescheept met Elize en Belle Perez
Daar zou ik dus geen enkele moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Maar hier in EIndhoven is net de nieuwe Mediamarkt geopend, maar wij werden weer afgescheept met Elize en Belle Perez
Damn... Heb ik Elize gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
Misschien doet hij normaal gesproken óf een signeersessie óf een optreden?
Nijmegguuhh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt uit Nijmegûhh.
Oh, ik ook.
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoapquote:Op maandag 5 december 2005 11:36 schreef Koningin het volgende:
*Schop
Voor de liefhebbers:
Er komen 3 nieuwe afleveringen van "Gewoon Jan Smit"
Te beginnen op zaterdag 17 December om 19.00 uur op Nederland 2.
Het gaat om de 3 nieuwe afleveringen!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoap
IK verwijs er alleen naar. Voor bespreking ervan kan je daar terecht. Niet mee eens? -->> SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Ccquote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het gaat om de 3 nieuwe afleveringen!
Het was gewoon een vermelding!
Wat ben je streng, vandaag!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef Duiveltja het volgende:
IK verwijs er alleen naar. Voor bespreking ervan kan je daar terecht. Niet mee eens? -->> SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Cc
Ik heb het daar ook neer gezet.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pssst: Jan Smit in eigen realitysoap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |