Hopelijk mét Ali B.quote:RTL Boulevard meldt nu eindelijk dat Jan Smit een reality-soap krijgt. De TROS is inmiddels met de opnamen gestart voor de serie. In mei berichtten wij al over de soapplannen van de Nederlandse volkszanger, die vooral in Duitsland furore heeft. Jan was destijds nog stevig in onderhandeling zijn met een aantal televisiezenders, dat reeds interesse had getoond in de plannen. Jan en zijn manager Jaap Buis hoopten binnen afzienbare tijd de onderhandelingen met een aantal omroepen te kunnen afronden. In de TROS heeft Jan en zijn management eindelijk een geschikte zender gevonden en de soap zal er binnenkort komen. De TROS liep eerder met plannen voor een soap over de mede-Volendamse zangers van BZN, deze werd echter afgeblazen.
next episode: Ali B leert Jantje het leven van de straatquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:29 schreef Bupatih het volgende:
Ali B. : Jantje Shit
Denk dat vooral Jantje Smit jaloers was op de Bauers. Voor iedereen geluk hoor maar toch hoop ik dat Jantje gigantisch flopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeker jaloers omdat ze de Bauers niet hebben bedacht.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:09 schreef roxxe het volgende:
![]()
![]()
die grap bestond al in 97, toen Jan doorbrakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:29 schreef Bupatih het volgende:
Ali B. : Jantje Shit
Dan heb je hem nog nooit in het echt ontmoet!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap niet wat iedereen tegen hem heeft
ik dacht dat ze liedjes genoeg waren ...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog nooit in het echt ontmoet!
Ik kom uit Purmerend en hij komt uit Volendam. Ik werk in een winkel in de stad van Purmerend en hij shopt graag in de stad van Purmerend. Kom hem gewoon vaker dan ik zou willen hebben tegen in een jaar en geloof me, als er 1 persoon is dat echt irritant is en nog steeds gedraagt als een klein kind en denkt dat ie een superartiest is en dat hij behandeld moet worden als een hollywood-ster, dan is hij het wel!
Ik denk dat het zeker veel kijkers zal trekken hoor, genoeg dom Tros-volk in Nederland dat het wil zien.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:43 schreef Lod het volgende:
En nou maar hopen dat het programma net zo populair is als dit topic
Ik kan me nog herinneren een aantal jaren geleden, stond ik bij de "WE" een kledingstuk te passen, zat er een of andere idioot in het pashok naast me "jingle bells" te zeggen (het was rond kerst) en ik had zo van, welke idioot is dat nou weer...toen ik naar buiten kwam en die gozer ook, bleek het Jantje te zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:13 schreef coz het volgende:
[..]
ik dacht dat ze liedjes genoeg waren ...![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren een aantal jaren geleden, stond ik bij de "WE" een kledingstuk te passen, zat er een of andere idioot in het pashok naast me "jingle bells" te zeggen (het was rond kerst) en ik had zo van, welke idioot is dat nou weer...toen ik naar buiten kwam en die gozer ook, bleek het Jantje te zijn![]()
Ook heel Duitsland zal op de Tros afstemmen als Jantje Smit op de buis is...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker veel kijkers zal trekken hoor, genoeg dom Tros-volk in Nederland dat het wil zien..
Je had 'm een hoek moeten geven. Beetje aandacht te vragen in pashokjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren een aantal jaren geleden, stond ik bij de "WE" een kledingstuk te passen, zat er een of andere idioot in het pashok naast me "jingle bells" te zeggen (het was rond kerst) en ik had zo van, welke idioot is dat nou weer...toen ik naar buiten kwam en die gozer ook, bleek het Jantje te zijn![]()
quote:Het échte leven van Jan.
Binnenkort op televisie: het échte leven van Jan Smit. Inclusief familie, vrienden en de beroemde Volendamse cuisine.
Slaapkamermoment
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen: na Gerard Joling, Rene Froger en natuurlijk De Bauers mag ook Jan Smit zijn meest intieme slaapkamermomenten laten zien in zijn eigen real-life soap die bij de TROS wordt uitgezonden. Vooralsnog is het plan om volgend voorjaar met de serie te beginnen. De real-life soap rond de familie Smit krijgt tien afleveringen… om mee te beginnen.
Vedette
Jan Smit is niet alleen in Volendam en Nederland een grote ster; in Duitsland en omstreken is hij een regelrechte vedette. Daar komen met gemak 10.000 mensen op een concert af. Mocht ‘ie willen dat hij dat in Nederland ook voor elkaar kreeg. Vandaar dat er ook over wordt gesproken om het programma uit te zenden op de Duitse televisie. Volendam leent zich trouwens heel goed voor zo’n real-life soap, want iedereen kent iedereen, en loopt gewoon bij elkaar naar binnen. Het is echt een ontzettend hechte gemeenschap.
Palingsound
De Catsband, Piet Veerman (ex-Cats),BZN, Annie Schilder en Jan Smit zijn typische adepten van de palingsound: het gaat gemakkelijk het oor in, maar je krijgt het er nooit meer uit…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |