Misschien moet je dan niet in SHO komen. Ik bedoel, het niveau hiervan is nog altijd hoger dan het topic over hoeveel borstharen Jensen wel niet heeft....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef VIP het volgende:
Wat een ongelovelijk triest bericht LOL....jan smit heeft een vriendin, OMG, waar hebben we het over??
Ja, mensen die SHO lezen vinden dat interessant, maar ik geloof dat dit vooral een 'schokkend' bericht is omdat kwade tongen altijd beweerden dat Jan Smit homo zou zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef VIP het volgende:
Wat een ongelovelijk triest bericht LOL....jan smit heeft een vriendin, OMG, waar hebben we het over??
joehoe er staat Jan Smit in de TT niet MikeyMoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
Hij valt toch op kleine meisjes van 14.
Dat lijkt mij wel verstandig ja. String Emil is een stabiele factor!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
String Emil zal er garen bij spinnen denk ik. Ik heb alvast maar wat aandeeltjes in zijn GmbH genomen.
Wel Gotcha gezien met Jim...... die gast kan geen woord duits.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef Quara het volgende:
Ontopic plz!
Gisteren iemand misschien naar Jensen gekeken? Daar had je jim (zonder d)! Geef mij jantje shit dan maar hoor...
Haha, dat stukje had ik ook gezien! Alleen het nasale vind ik bepaald niet mooi. Dan is het nog beter om naar Jan Smit te luisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel Gotcha gezien met Jim...... die gast kan geen woord duits.
Overigens mag ik hem wel en vind zijn zang kwaliteiten ook wel goed.
En al meer dan 20 jaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel verstandig ja. String Emil is een stabiele factor!
Laura..... goed nummer..... alleen ken ik het al zo lang dat ik het niet meer nieuw vindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:38 schreef Koningin het volgende:
Hij is trouwens nu op radio 2!
Vandaag is zijn nieuwe singel uitgekomen, vandaar:
[afbeelding]
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laura..... goed nummer..... alleen ken ik het al zo lang dat ik het niet meer nieuw vind
Smaak valt over te twistenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Mark410 het volgende:
![]()
Hij valt op innerlijk zullen we maar zeggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |