Jou concurrent hæquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuk voor Jan
Een waar woord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Jou concurrent hæ
En het uiterlijk van z'n vriendin is helemaal niet zo erg... Het is nog altijd beter dan veel van de inwoners van nl...
quote:Mijn belofte om het bekend te maken op de site werdt me dus door de neus geboord!
Ach ja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:46 schreef Quara het volgende:
Ontopic plz!
Gisteren iemand misschien naar Jensen gekeken? Daar had je jim (zonder d)! Geef mij jantje shit dan maar hoor...
En dat voor een derde herhalingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Gister trok hij met z'n special 1.333.000 kijkers
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef l3laster het volgende:
Als ik de naam jantje shjt hoor moet ik altijd aan die avond denken dat die bij barend en van dorp was de dag voor de dodenherdeking:
henk: jan ga jij morgen nog naar de dodenherdenking om 8 uur?
jantje shjt: nee dan lig ik nog in bed
mulder: hij bedoel de dodenherdeking op de dam, je weet wel die om 8 uur 's avonds
echt zak door de grond kleine etter
ik heb ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag Jan Smit dag op Ned. 2
Alle afleveringen van "Gewoon Jan Smit" achter elkaar + een concert.
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.quote:
ik heb ze gezien + opgenomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.![]()
En dat is niet eens cynisch bedoeld!
Eensch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet anders concluderen, dat 't een leuke gozer is uit een goeie familie.![]()
En dat is niet eens cynisch bedoeld!
Dat is nog eens wat anders dan een vette hap bij de frietboer om de hoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Eens. Maar hémel die mensen moeten wél een partij cholestrol in hun lijf hebben gieren...![]()
De boterfabriek gaat failliet als Ma Smit overstapt op olie om te bakken...![]()
Ik blijf me verbazen hoeveel boter (wel 3 pakjes!!!) er in 1 pan kunnen om wat vis te bakken... Kan niet gezond zijn!![]()
Ik heb ze al meerdere keren gezien, echt erg leuke soap.quote:
Dat is zodat we makkelijker tot leuke Witzen als Singellende kunnen komen. Hoe nobel van Janquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef Thier het volgende:
Op de intro van de site van onze grote Volendamse vriend staat:
De nieuwe SINGEL van Jan.
Jantje Smit, een beetje dom?
We missen feiten, Mark410...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef Mark410 het volgende:
Gisteren Jan smit en zijn geit gespot in de purmerendse bioscoop :high:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |