Da's helemaal geen slecht ideequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Trouwens, Niels, wat betreft dat http://nerdonielso.mine.nu, wat dacht je van 'offline'?
Volleybal ook, dubbele hoofdbonus gescoord, van Kees naar Patrick, doink doinkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef MrAli het volgende:
Mijn goede voornemen:
Zorgen dat ik maandag om 8 uur al mijn huiswerk van afgelopen week af heb.
Twix?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef DearPrudence het volgende:
Ik mis Chocolate Fudge Poptarts...
[afbeelding]
Nee, ik weet niet wat het zijn, maar ik dacht dat je het met zo'n kit-kat achtig ding wel kon vervangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef DearPrudence het volgende:
POPTARTS!!!!Jij niet weet wat poptarts zijn is?
In het Nederlands... ook iddquote:
ab-so-luut niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het zijn, maar ik dacht dat je het met zo'n kit-kat achtig ding wel kon vervangen
Verkrijgbaar in NL?quote:
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in NL?
Zo ja: okey ze zijn lekker
Zo nee: ga naar de aldi en haal een goedkope wafel, net zo lekker![]()
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooien)
Wat is het toch slecht hier in Nederland he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..
Pizza Mondo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooien)
Wat een onzin.quote:
uhuh!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat is het toch slecht hier in Nederland he.
Had ik al gezien idd, vraag me af hoevaak ze het geprobeerd hebben, want damnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
Van Henk v/d Cel 4 site, best sick...
http://www.gougoule.com/bonus/basket2.php
Precies, of je bent geen mens maar iets wat heel goed richting en kracht kan inschatten óf je heb onmenselijk veel geduld om het net zo vaak te proberen tot dit allemaal lukt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had ik al gezien idd, vraag me af hoevaak ze het geprobeerd hebben, want damn.
quote:Laura thinks her internet is very ANNOYING! says:
en wat ga je studeren op de universiteit
Laura thinks her internet is very ANNOYING! says:
oh nee
dat zei je al
spinazie catering
Is wel heel netjes van die gastenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
gaaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
Nee natuurlijk niet, "veel te oud" voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé! Je gaat m'n vriendin niet inpikken he!
Wees niet bang, je kent Niels toch? Die stoot ze meestal af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé! Je gaat m'n vriendin niet inpikken he!
Ohja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, "veel te oud" voor mij![]()
ghehehe..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wees niet bang, je kent Niels toch? Die stoot ze meestal af.
Ging echt lekker.quote:
Ja, mijn aller-, allereerste keer, en het ging echt beroerd. Dan zegt ie wel van ja, je moet sneller draaien, of nog hoger.. probeer ik dat vervolgens, is het weer niet goed. weet je hoe frustrerend. Ik was het na een tijdje wel echt zat. Ik wil gewoon Capoeira.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ging echt lekker.Over wat blokken heen denderen, heerlijk.
Maar met jou ging het toch ook wel aardig?Je moet natuurlijk niet meteen ook 2,5 meter boven die valmat willen hangen, maar voor een eerst (?) keer niet slecht.
Esmé-salto-queen.
Lemme know wat jullie besloten hebben! (qua shirtjes dinges)quote:Maar nog ff naar Cel 4, vergaderen.
Wat ik al zei, je moet de eerste keer niet verwachten dat je springt, draait en meteen weer perfect land. Verder heb ik je niet constant gezien dus ik kan over de complete gang van zaken niet echt oordelen,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, mijn aller-, allereerste keer, en het ging echt beroerd. Dan zegt ie wel van ja, je moet sneller draaien, of nog hoger.. probeer ik dat vervolgens, is het weer niet goed. weet je hoe frustrerend. Ik was het na een tijdje wel echt zat. Ik wil gewoon Capoeira.
Uhm, tsja, niet echt heel veel, alleen dat het dit lettertype wordt. En dan dus daarmee in het groot 'Cel 4' achterop, en voorop moet dan nog een logo ofzo, maar daar zijn we het (nog) niet over eens, hebben we het waar ik bij was ook amper over gehad eigenlijk.quote:[..]
Lemme know wat jullie besloten hebben! (qua shirtjes dinges)
Die eer, van je fiets, behoord aan Erwin en Evert-Jelle. Ik heb je mobiel aan je vader gegeven en je jas in de auto gegooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja is opgelost, fiets is meegekomen want die heeft Alwin nog in de bus gezet meen ik (bedankt)
Mobiel zou ik niet weten, maar ik ga m'n ouders straks maar is confronteren... Vaag genoeg heb ik nu dus nergens last van... Kotsen > bed in > wakker worden (en geen last meer)
Ik nam in de Jell dus een glas water, en toen nog een en toen voelde ik me ineens gigantisch beroerd. Nog een glas water naar binnen, kroeg uit gezet, buiten gaan zitten.. Op een gegeven moment alles er maar uitgegooid (moest van Suuz).
Omhelst door Ariane (?) en Evert Jelle met m'n ogen dicht, driekwart slapend naar haar huis gelopen... Daar gezeten en geprobeerd een broodje met suiker te eten.... Lukte niet echt en toen waren Ali en Hans er ineens... En nog ff later m'n vader (gebeld met mijn toestemming)
Ik drink echt noooooit meer water
(P.S. De Jell was wel gezellig)
Ik heb helemaal niets uitgespookt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:43 schreef errrrr het volgende:
Ja godver, wat was die anar de klote zeg
Zijn zijn fiets en mobiel nog meegekomen?
Verder trouwens wel gezellig in de Koog... en Ali, wat heb je nou allemaal uitgespookt?
Ja! weg moet die banners !quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nerdonielso.mine.n(...)h/website/xhtml.html
Iemand nog op en/of aanmerkingen of tips?
XHTML W3C1.0 Strict![]()
een echte VWO'erquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
Mijn goede voornemen, zoals te verwachten viel, heb ik niet kunnen nakomen. Biologie had ik al af, scheikunde nu ook, nu volgt eerst wiskunde, dan Duits leren (mijn 10 voor Duits handhaven) en vervolgens eventueel nog wat natuurkunde en dan komt morgen al het huiswerk van deze week wel weer.
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouwquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Das Boot
American Beauty
Elephant
Dogville
The Others
National Treasure
Das Experiment
Free Ride DOC
Delicatessen
The Motorcycle Diaries
Eddie Izzard - Dressed to Kill
Outbreak
Goodbye Lenin
Goodfellas
28 Days later
La Cité des enfants perdus.
![]()
![]()
Gezellig, maar ik heb me in de tussentijd vermaakt met Mininova.orgquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Suprnova is terug, alleen dan in de vorm van http://www.newnova.org
touwtjespringen is niet zwaar,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef errrrr het volgende:
Vanavond trouwens echt weer 'ns een lekkere atletiektraining gehad... 10 'dingen', iedere keer touwtjespringen tussendoor, best zwaar
odd wel... maar vooral optrekken aan het hek viel tegen, onderarmspieren moet ik toch vaker trainen -> zal 'ns gewichten aanschaffenquote:
uhuh.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouw
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Ow, Esmé, had je er niet toevallig ook nog een met oa High Fidelity... dacht toch echt dat ik die al gebrand had
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef MrAli het volgende:
- Snipperen nu nog leuker, dankzij Niels Witte.Is je printer al bezig?
Er valt grof geld mee te verdienen man!quote:
Owja, ik heb er idd eentje gehad van Jacquesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
uhuh.
[..]
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.
Die dingen zijn echt spooky man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
Tssk, images.google.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Daar moet je met je bootje niet te dicht bij zitten.
Is dat eigenlijk gewoon een tornado boven het water, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
vraag haar zelf maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
En Esme, al geinformeerd bij Laura of het waar is wat ik zeg?
Dat zal een heel zoekwerk geweest zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
ben trouwens net klaar met mijn ckv opdracht, zowat vanaf half 1 mee bezig geweest.
[[url=http://img446.imageshack.us/img446/5231/covercomico3zj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/4789/comico3en.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/8964/comico26sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opdracht: Maak een stripverhaal van een van deze verhalen (lijstje bijbelse verhalen), met bestaande schilderijen/kunst. Tekstballontjes enz. erbij.
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
ben trouwens net klaar met mijn ckv opdracht, zowat vanaf half 1 mee bezig geweest.
[[url=http://img446.imageshack.us/img446/5231/covercomico3zj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/4789/comico3en.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/8964/comico26sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opdracht: Maak een stripverhaal van een van deze verhalen (lijstje bijbelse verhalen), met bestaande schilderijen/kunst. Tekstballontjes enz. erbij.
Jeetje, knap gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn beste vriendin op sxm.quote:
Thank you!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zal een heel zoekwerk geweest zijn.Maar het resultaat mag er wezen.
(Klein mierenneukerig detail: David gebruikte een slinger, en geen katapult, maar dat geeft niet.)
quote:
Eh?quote:
Zeker. Bleeh. En nu mijn allerlaatste opdracht voor ckv maken, een poster.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jeetje, knap gedaan hoorZeker best wat zoek-werk geweest
quote:Eh?
HE! Nu gaat ze meer met jou praten dan met mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik afweet van dat ding
en dat van die bootjes was om een leuke reactie uit te lokken maar die kwam niet
(vond Laura ook jammer joh)
Ziet er netjes uit. Ook allemaal ongeveer in dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, ik vond dat juist wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Ook allemaal ongeveer in dezelfde stijl.
Opeisen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
HE! Nu gaat ze meer met jou praten dan met mij.Grrr...
Eh?quote:
Grrr...quote:
Het duurde niet eens zo lang.quote:
Oh okey...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
Ik verbied het jullie om met elkaar te praten. Hmpf.
Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oh okey...
Wil jij mijn adres dan even doorgeven, ik verwacht wat poptarts...
* Mzraki has lost itquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!Grrrr
quote:
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd met je overwinning!,.
Ik heb het idee dat de helft van het gesprek langs me heen gaat, dus dan is het nogal logisch dat ik de draad kwijt ben. Als die er al uberhaupt was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Vind het alleen wel grappig.
Meer dan de helft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de helft van het gesprek langs me heen gaat, dus dan is het nogal logisch dat ik de draad kwijt ben. Als die er al uberhaupt was.![]()
Gelukkig maar, Alwin neemt me niets kwalijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Meer dan de helft.
Maar ik neem je ook niets kwalijk hoor.
2005 het jaar van meow, meow en meow. typische Laura zinnetje.quote:
Timing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Alwin neemt me niets kwalijk.
Net op het juiste moment.
Ik dacht namelijk net.
Als die Ali mij dat kwalijk neemt.
Dat ik de draad kwijt was.
Dan maak ik er een einde aan.
Maar niet dus.
Geen einde.
Einde.
Meowmix.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2005 het jaar van meow, meow en meow. typische Laura zinnetje.
btw. dit is laura [afbeelding]
Erg charmante foto, ja, dat weet ik.
quote:
Tja, het is maar wat je grappig vind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef MrAli het volgende:
[..]Ik kon net mijn lachen niet inhouden, sorry.
Ik poste dat, en 2 sec. later jou reactie, en op die manier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je grappig vind.
"2 0 0 5, het jaar van meow meow meow" is wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!Grrrr
I'll give you a beer when you find outquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, wat is 132499 dan?
En ik vond mijn broertje al erg als ie een spelletje deedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1128349475
Ruub, doe jij ook zo?*kijkt bang*
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, wat is 132499 dan?
Ik ben geen nummer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie, want dat heb je wel nodig om erachter te komen.
Omdat jij het bent, een hint: Jij bent 94389
Ok, maar de bedoelde uitspraak klopte dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef DearPrudence het volgende:
niet booz. Het is booze.
Laat ik heb dan anders zeggen: Jij heb 94389.quote:
En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef MrAli het volgende:
Hans: Vergeet niet dat er een verschil kan zijn tussen wat ze zingen / uitspreken / schrijven en het correcte Engels...
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.
Nee, hij is noob, dan raak je gefrustreerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1128349475
Ruub, doe jij ook zo?*kijkt bang*
Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Ah, maas, nu weet ik waarom jij zo zeker weet dat het 'booz' ipv Henk's 'boost' is (op Esmé's heilige mening na natuurlijk)... Land of the Dead
'Nothing in there but Booz, and Booz ain't essential'
Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.
En het woordenboek had ik allang aan gedacht hoor. Verder neem ik geen deel aan deze discussie, niet bepaald trek in.
Ik vat het niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwen.
Nee, maar soms vind ik het ook gewoon leuk om Henk een beetje op te fokken, net zolang hij keihard: "Jij bent echt dom" aan het schreeuwen is in de Weverstraat,.
Land of the Dead vond ik trouwens erg leuk.
De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.
[..]
Ik vat het niet meer.
Mooi aantal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé heeft 3333 posts.
Ik ga slapen.
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time..
Henk vind 'boost' veel cooler klinken, en brult dat daarom altijd... en daar gaat de discussie weerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?
Ik weet het, dat is het treurige,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?
Het was een leuk debatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...
Debateren is leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...
Ik zag het ja. Moed overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Subtiele verandering in m'n signature, met dank aan Henk van Atteveld.
Moed/deugd overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Moed overwint alles.
Op deze staat FFquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef MrAli het volgende:
Nieuwe computers, wat kopen ze..? Dell.
Nouja, de beeldschermen doen het, en de 3 GHz is beter dan de 433 MHz die erin zat. En de beeldschermen doen het, en de toetsenborden plakken (nog) niet, en de muis is (nog) soepel, dus voorlopig nog wel een verbetering, maarja, bet blijft Dell.
Jij...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:26 schreef errrrr het volgende:
Thuuuuuuuuuuuuuuuuis
Lekker eitje zeg, veel plezier nog op school
Beunhaas, dankzij de zeer aantrekkelijke deals van Dell (veel pc voor enorm weinig geld) voor scholen hebben gelukkig veel kinderen toegang tot het internet en andere enorme informatiebronnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef MrAli het volgende:
Nieuwe computers, wat kopen ze..? Dell.
Nouja, de beeldschermen doen het, en de 3 GHz is beter dan de 433 MHz die erin zat. En de beeldschermen doen het, en de toetsenborden plakken (nog) niet, en de muis is (nog) soepel, dus voorlopig nog wel een verbetering, maarja, bet blijft Dell.
Hoera!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beunhaas, dankzij de zeer aantrekkelijke deals van Dell (veel pc voor enorm weinig geld) voor scholen hebben gelukkig veel kinderen toegang tot het internet en andere enorme informatiebronnen.
Dat kun je van veel bedrijven niet zeggen.
Natuurlijk, maar commercieel aantrekkelijk maakt iets niet gelijk slecht. Juist door die goede naam, efficiënte productielijn en verkoopstrategie zijn ze enorm goed bezig. Ik wil ze niet per se als sympathiek afschilderen, maar Dell verdient het niet om afgekraakt te worden. Dan loop je simpelweg de feiten achterna.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Als het voor Dell commercieel niet interessant zou zijn, hadden ze het natuurlijk ook niet gedaan. Het is geen goodwill ofzo. Het is verder een prima bedrijf, maar je hoeft ze ook niet als sympathiek af te schilderen.
Ik vond die toetsenborden wel stylisch, de indeling is verder niet veranderd ofzo, er zit alleen geen onnodig plastic omheen, ideaal vond ik. Typt lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MrAli het volgende:
Wat betreft die computers: Dell levert geen topkwaliteit, das een feit. Maar het is natuurlijk wel een hele verbetering met wat er eerst stond, dat was de langzaamste shit die er op school te vinden was. Kees zei dat net mooi.
Wat wel jammer is is dat die toetsenborden véél te klein zijn.
Ow en Ruben, je hoeft je eigen Dellie niet te verdedigen hoor.
Ik vind ze niet bepaald stylisch eigenlijk, de indeling opzich niet abnormaal, maar alles zit wel heel dicht bij elkaar. Iig een stuk dichter bij elkaar dan wat ik hier gewend ben, er gaan bijna 2 van die toetsenborden op school in dit ding waarmee ik dit typ.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond die toetsenborden wel stylisch, de indeling is verder niet veranderd ofzo, er zit alleen geen onnodig plastic omheen, ideaal vond ik. Typt lekker.
En nee, inderdaad, mijn Dell kan voor zichzelf zorgen.
Hoe kom jij erbij dat Dell geen topkwaliteit levert? Ze werken goed, zijn stil, en heb je wel eens in zo'n kast gekeken? Ziet er keurig uit allemaal. Ook leveren ze prima service.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MrAli het volgende:
Wat betreft die computers: Dell levert geen topkwaliteit, das een feit. Maar het is natuurlijk wel een hele verbetering met wat er eerst stond, dat was de langzaamste shit die er op school te vinden was. Kees zei dat net mooi.
Wat wel jammer is is dat die toetsenborden véél te klein zijn.
Ow en Ruben, je hoeft je eigen Dellie niet te verdedigen hoor.
Ze hebben die toetsen echt niet dichter op elkaar gezet hoor, de onderste regel (spatiebalk ed) gaat zelfs langer door naar beneden. Ze zijn bij dell echt niet zo gek dat ze ff de indeling van een toetsenbord gaan veranderen, daar zijn vaste maten voor. Als je daarmee fuckt gooi je jezelf zo uit de markt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik vind ze niet bepaald stylisch eigenlijk, de indeling opzich niet abnormaal, maar alles zit wel heel dicht bij elkaar. Iig een stuk dichter bij elkaar dan wat ik hier gewend ben, er gaan bijna 2 van die toetsenborden op school in dit ding waarmee ik dit typ.Dat het zo dicht bij elkaar zit vind ik dus niet lekker typpen, maar dat is omdat ik het anders gewend ben, maar de toetsen opzich zijn (nog) wel lekker, maar een paar van die beunen erachter en alles is weer zo vies als het was, en alles gaat weer zo stroef als het ging, maar ik ging Duits doen.
Net even gekeken, en ze leveren idd meer high-end-stuff dan ik dacht. Maar geen AMD.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat Dell geen topkwaliteit levert? Ze werken goed, zijn stil, en heb je wel eens in zo'n kast gekeken? Ziet er keurig uit allemaal. Ook leveren ze prima service.
Die toetenborden zijn kleiner dan ik gewend ben, en dan uiteraard het plastic er omheen niet meegerekent. En als je het over dat plastic heb, ik vind het bijv. ook irritant dat je geen (extra) steuntje voor je handpalmen heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze hebben die toetsen echt niet dichter op elkaar gezet hoor, de onderste regel (spatiebalk ed) gaat zelfs langer door naar beneden. Ze zijn bij dell echt niet zo gek dat ze ff de indeling van een toetsenbord gaan veranderen, daar zijn vaste maten voor. Als je daarmee fuckt gooi je jezelf zo uit de markt.
qwerty is zo ingeburgerd dat men zelfs niet wil wennen aan een veel efficiënter ingericht toetsenbord. (qwerty voor typmachine, ontworpen om vertragend te werken verhaal).
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Horloge weer gefixed, voor niets. Een schakel-ding-bevestig-pinnetje was verbogen en losgeschoten.
.
Is het uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dat was dus de laatste keer naar Arnhem. Volgende keer toch maar iets dichterbij zoeken. Zeven uur reizen voor een half uurtje praten is natuurlijk sowieso niet erg efficiënt, maar goed.
Gaat het weer wat met je? Je was behoorlijk aangeslagen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef DearPrudence het volgende:
Echt een rotdag vandaag.
Ja, het gaat nu weer prima. Maar gister liep zo'n beetje alles fout, dus dit was echt de laatste druppel zeg maar. maar nu weer alles okee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaat het weer wat met je? Je was behoorlijk aangeslagen volgens mij.
schade.quote:
waarom opeens? Het ging toch heel goed? (dacht ik)quote:
Ah jammer, maar evengoed briljant natuurlijk,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarom opeens? Het ging toch heel goed? (dacht ik)
De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Goedzo, |'quote:Vanochtend trainen trouwens best lekker... op de terugweg, 100 meter voor ons gaat zo'n klein meisje over de stoeprand (aan de linkerkant) op haar bek, ketting eraf. Bijna-buur van Henk, tegenover de zelfpluktuin zegmaar... die dus even naar huis gebracht...
Nee net klaar, leren.quote:Eten!
Mwa, afgelopen week een stuk minder, daarvoor wel goed. Gisteren de knoop doorgehakt en het slechte is nog dat ik het vooralsnog helemaal niet zo erg vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Lijkt me heel netjes voor een landelijk evenement. Well done.quote:De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Ooit gehoord van een natte droom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
Verdomme, het is niet eerlijk! Waarom worden jongens niet ongesteld.
Dude,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een natte droom?
(Al is dat volgens mij iets totaal anders)
Een zomercursus bio kan bij jou geen kwaad geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een natte droom?
(Al is dat volgens mij iets totaal anders)
Waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Een zomercursus bio kan bij jou geen kwaad geloof ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Net dus meegevoetbald met de A2, het team van o.a. Niels Witte en Rick Dijker.
Ik was al mee, en nog maar met 10 man, dat zegt wel genoeg.
Helaas niets kunnen forceren, 4 -2 verloren.Maar het was voor mij ook moeilijk voetballen, in een team waar de helft voetballertjes rond lopen, en de rest compleet niet snapt wat voetballen is.
Ook wel grappig, vorig jaar ben ik daar met de A1 nog wel geweest, en de scheidsrechter vroeg na 2 minuten al: "Hey, voetbalde jij vorig jaar niet als rechtsback in de A1 van Texel?"
Hij herkende me, wist nog wel team ik speelde, en ook nog de positie, kennerlijk wel indruk op die vent gemaakt ofzo.
Ik heb trouwens maar gezegt dat ie maar wat lulde, aangezien het niet volgens de regels was dat ik meespeelde, en geen problemen wou veroorzaken.
Dat snap ik, al werd ik bijna een beetje ongerust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer prima. Maar gister liep zo'n beetje alles fout, dus dit was echt de laatste druppel zeg maar. maar nu weer alles okee.
[..]
schade.
Das zeker niet slecht Hans.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Vanochtend trainen trouwens best lekker... op de terugweg, 100 meter voor ons gaat zo'n klein meisje over de stoeprand (aan de linkerkant) op haar bek, ketting eraf. Bijna-buur van Henk, tegenover de zelfpluktuin zegmaar... die dus even naar huis gebracht...
Eten!
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
Verdomme, het is niet eerlijk! Waarom worden jongens niet ongesteld.
* Mzraki raakt Ali aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Hij herkende me, wist nog wel team ik speelde, en ook nog de positie, kennerlijk wel indruk op die vent gemaakt ofzo.
Aanstellerts.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Tsja, helaas is het leven (grotendeels) een oneerlijk kutzootje.
hehe, daar moet je echt wel mee oppassen, als je dat zegt in een bepaalde tijd van de maand.quote:
Uhuquote:
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Hij komt bij de ingang van het weggetje naar de boerderij te staan, z'n vader gaat een zeehondenkop maken van de bovenkant (we werden nauwlettend in de gaten gehouden door een zeehond), en onze namen / datum van vandaag komen erin te staan,quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?
Niet zeuren, doorbeuken!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:07 schreef il_mostro het volgende:
Die bal die ik gistere met voetbal tegen mijn achterhoofd kreeg was toch harder dan gedacht... ben nu nog steeds duizelig, beetje misselijk en heel raar gevoel in m'n hoofd![]()
Maar goed dat ik niet meegegaan ben, anders was het helemaal niets met me geweest vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Principes van het confucianisme, de verhoudingen. Verder die opiumoorlog, de houding van de chinezen, hervormingen (macht van ambtenaren), en eeeh, protesten van vierde mei enzo ook wel aardig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef DearPrudence het volgende:
Hee, hans, geen led foto meer als plaatje?
Net patatje en kaassouflee met jort en droppie gaan halen. Gezellig, tijd niet gezien.
Nu even laatste paragraaf van Geschiedenis lezen. bah.
Ruub, welke dingen moét je per se snappen voor geschichte?
Nee, uitgerekt en zo klein vond ik hem een beetje tegenvallen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef DearPrudence het volgende:
Hee, hans, geen led foto meer als plaatje?
Net patatje en kaassouflee met jort en droppie gaan halen. Gezellig, tijd niet gezien.
Nu even laatste paragraaf van Geschiedenis lezen. bah.
Ruub, welke dingen moét je per se snappen voor geschichte?
Kortom alles.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Principes van het confucianisme, de verhoudingen. Verder die opiumoorlog, de houding van de chinezen, hervormingen (macht van ambtenaren), en eeeh, protesten van vierde mei enzo ook wel aardig.
Over het algemeen de afbrokkeling van het oude keizerrijk en hoe het communisme daar een kans kreeg.
Idd alles, maar tis niet zo veel hoor, begrippen ook even goed kennen schiet me net te binnen, verschil accodomatie (ofzoiets) en sinificatio, ook begrip chinifao (chinese obsessie in 17e 18e eeuw europa maar dan goed geschreven) en wat van die namen van die knuppels.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kortom alles.
Thanks.
Ach, ik zie wel hoe het gaat. Ik dénk dat ik het allemaal wel weet.
*knock on wood*
Hard, hardquote:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/countdown.phpquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef errrrr het volgende:
Aangezien de snowboardmagazine's weer uitkomen kreeg ik natuurlijk weer zin, net dus trancendence (van vorig jaar) gekeken, en wat nieuwe films te downloaden gezet
Prachtig, heb weer helemaal zin... Ali, hoeveel dagen nog?
Ja vond ik ook, verbaasde me beetje dat Joep er zo luchtig over deed, maarja, die heeft ook het hele weekend (letterlijk het hele weekend) de tijd gehad om te leren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:18 schreef errrrr het volgende:
Scheikunde was vrij lastig vond ik, ook niet echt goed geleerd en zat te klooien... ach, je hebt een herkansing(nu maar wel even goed natuurkunde doen
)
Dat klinkt niet bepaald best, nooit gedacht dat die prutsers zaterdag die bal nog zo goed konden raken. Komt wel op een kutmoment, zo in de proefwerkweek.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef il_mostro het volgende:
Moet morgen toch maar ff naar de docter toe, geloof dat ik een hersenschudding heb
Fietsen is echt dood eng, alles draaid nog ff door als ik mijn hoofd beweeg en ben nog steeds misselijk en duizelig.
Heb wel poging gedaan om Wiskunde te maken, maar dat ging voor geen meter. Dus na het proefwerk opzoek naar Ben Bakker. Blijkt hij de heledag niet op school te zijn. Na het zoeken moest ik eerst ff zitten, ff bijkomen want van dat trap lopen en na denken bij wiskunde werd ik alleen maar duizeliger.![]()
Heb ook wel eens een (zware) hersenschudding gehad, en dat was precies zo, ik had niet direct last, maar wel moeite met bijvoorbeeld beeld scherpstellen (zag dubbelachtig/wazig), en was idd ook erg wankel, traplopen of fietsen idd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef il_mostro het volgende:
Moet morgen toch maar ff naar de docter toe, geloof dat ik een hersenschudding heb
Fietsen is echt dood eng, alles draaid nog ff door als ik mijn hoofd beweeg en ben nog steeds misselijk en duizelig.
Heb wel poging gedaan om Wiskunde te maken, maar dat ging voor geen meter. Dus na het proefwerk opzoek naar Ben Bakker. Blijkt hij de heledag niet op school te zijn. Na het zoeken moest ik eerst ff zitten, ff bijkomen want van dat trap lopen en na denken bij wiskunde werd ik alleen maar duizeliger.![]()
Damn, daar ben je mooi klaar mee dan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef il_mostro het volgende:
Heb gelukkig geen last ofzo van hoofdpijn, maar idd moet et ook niet doen... kan geen spelletje spelen of film kijken ofzo want van bewegende beelden word ik helemaal gek, gebruik em nu ook alleen maar om wat muziek te luisteren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat klinkt niet bepaald best, nooit gedacht dat die prutsers zaterdag die bal nog zo goed konden raken. Komt wel op een kutmoment, zo in de proefwerkweek.
Maar misschien niet leuk om te horen, maar je kan dan dacht ik ook beter niet achter een beeldscherm (zoals je monitor van je pc) gaan zitten...
Ja zometeen naar de Dokter, en nee mijn pupillen zijn volgens mij niet groter dan normaalquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een (zware) hersenschudding gehad, en dat was precies zo, ik had niet direct last, maar wel moeite met bijvoorbeeld beeld scherpstellen (zag dubbelachtig/wazig), en was idd ook erg wankel, traplopen of fietsen idd.
Naar de dokter jij, en snel. Zijn je pupillen groter dan normaal?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef errrrr het volgende:
Beterschap Niels ! (best kut...)
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Damn, daar ben je mooi klaar mee dan.
Beterschap dan maar.
Ik gok op, voetbal de thuis wedstrijd tegen S.V Bergen A2quote:
Ja, om 3 uur staat de afspraak dus, bijnaquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef DearPrudence het volgende:
Beterschap Niels, klinkt niet zo goed, dus idd naar de dokter jij!
quote:
Dat is niet juist, jongeman.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
![]()
Nergens op, maar even om Niels gerust te stellen met het feit dat ie nog revenge kan nemen.
Dat valt best wel mee hoor, jongedame.quote: