hehe, daar moet je echt wel mee oppassen, als je dat zegt in een bepaalde tijd van de maand.quote:
Uhuquote:
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Hij komt bij de ingang van het weggetje naar de boerderij te staan, z'n vader gaat een zeehondenkop maken van de bovenkant (we werden nauwlettend in de gaten gehouden door een zeehond), en onze namen / datum van vandaag komen erin te staan,quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?
Niet zeuren, doorbeuken!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:07 schreef il_mostro het volgende:
Die bal die ik gistere met voetbal tegen mijn achterhoofd kreeg was toch harder dan gedacht... ben nu nog steeds duizelig, beetje misselijk en heel raar gevoel in m'n hoofd![]()
Maar goed dat ik niet meegegaan ben, anders was het helemaal niets met me geweest vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Principes van het confucianisme, de verhoudingen. Verder die opiumoorlog, de houding van de chinezen, hervormingen (macht van ambtenaren), en eeeh, protesten van vierde mei enzo ook wel aardig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef DearPrudence het volgende:
Hee, hans, geen led foto meer als plaatje?
Net patatje en kaassouflee met jort en droppie gaan halen. Gezellig, tijd niet gezien.
Nu even laatste paragraaf van Geschiedenis lezen. bah.
Ruub, welke dingen moét je per se snappen voor geschichte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |