Da's helemaal geen slecht ideequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Trouwens, Niels, wat betreft dat http://nerdonielso.mine.nu, wat dacht je van 'offline'?
Volleybal ook, dubbele hoofdbonus gescoord, van Kees naar Patrick, doink doinkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef MrAli het volgende:
Mijn goede voornemen:
Zorgen dat ik maandag om 8 uur al mijn huiswerk van afgelopen week af heb.
Twix?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef DearPrudence het volgende:
Ik mis Chocolate Fudge Poptarts...
[afbeelding]
Nee, ik weet niet wat het zijn, maar ik dacht dat je het met zo'n kit-kat achtig ding wel kon vervangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef DearPrudence het volgende:
POPTARTS!!!!Jij niet weet wat poptarts zijn is?
In het Nederlands... ook iddquote:
ab-so-luut niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het zijn, maar ik dacht dat je het met zo'n kit-kat achtig ding wel kon vervangen
Verkrijgbaar in NL?quote:
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in NL?
Zo ja: okey ze zijn lekker
Zo nee: ga naar de aldi en haal een goedkope wafel, net zo lekker![]()
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooien)
Wat is het toch slecht hier in Nederland he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
cheeseballs zijn ook heerlijk, zijn die hier verkrijgbaar? Nee..
Pizza Mondo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Pizza a la Rick is hier verkrijgbaar en is uitmuntend! (al moet je er wel bij zeggen dat ie rustig om moet gaan met de mais en geen vis erop moet gooien)
Wat een onzin.quote:
uhuh!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat is het toch slecht hier in Nederland he.
Had ik al gezien idd, vraag me af hoevaak ze het geprobeerd hebben, want damnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
Van Henk v/d Cel 4 site, best sick...
http://www.gougoule.com/bonus/basket2.php
Precies, of je bent geen mens maar iets wat heel goed richting en kracht kan inschatten óf je heb onmenselijk veel geduld om het net zo vaak te proberen tot dit allemaal lukt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Had ik al gezien idd, vraag me af hoevaak ze het geprobeerd hebben, want damn.
quote:Laura thinks her internet is very ANNOYING! says:
en wat ga je studeren op de universiteit
Laura thinks her internet is very ANNOYING! says:
oh nee
dat zei je al
spinazie catering
Is wel heel netjes van die gastenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
gaaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
Nee natuurlijk niet, "veel te oud" voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé! Je gaat m'n vriendin niet inpikken he!
Wees niet bang, je kent Niels toch? Die stoot ze meestal af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé! Je gaat m'n vriendin niet inpikken he!
Ohja, dat is waar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, "veel te oud" voor mij![]()
ghehehe..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wees niet bang, je kent Niels toch? Die stoot ze meestal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |