Ging echt lekker.quote:
Ja, mijn aller-, allereerste keer, en het ging echt beroerd. Dan zegt ie wel van ja, je moet sneller draaien, of nog hoger.. probeer ik dat vervolgens, is het weer niet goed. weet je hoe frustrerend. Ik was het na een tijdje wel echt zat. Ik wil gewoon Capoeira.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ging echt lekker.Over wat blokken heen denderen, heerlijk.
Maar met jou ging het toch ook wel aardig?Je moet natuurlijk niet meteen ook 2,5 meter boven die valmat willen hangen, maar voor een eerst (?) keer niet slecht.
Esmé-salto-queen.
Lemme know wat jullie besloten hebben! (qua shirtjes dinges)quote:Maar nog ff naar Cel 4, vergaderen.
Wat ik al zei, je moet de eerste keer niet verwachten dat je springt, draait en meteen weer perfect land. Verder heb ik je niet constant gezien dus ik kan over de complete gang van zaken niet echt oordelen,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, mijn aller-, allereerste keer, en het ging echt beroerd. Dan zegt ie wel van ja, je moet sneller draaien, of nog hoger.. probeer ik dat vervolgens, is het weer niet goed. weet je hoe frustrerend. Ik was het na een tijdje wel echt zat. Ik wil gewoon Capoeira.
Uhm, tsja, niet echt heel veel, alleen dat het dit lettertype wordt. En dan dus daarmee in het groot 'Cel 4' achterop, en voorop moet dan nog een logo ofzo, maar daar zijn we het (nog) niet over eens, hebben we het waar ik bij was ook amper over gehad eigenlijk.quote:[..]
Lemme know wat jullie besloten hebben! (qua shirtjes dinges)
Die eer, van je fiets, behoord aan Erwin en Evert-Jelle. Ik heb je mobiel aan je vader gegeven en je jas in de auto gegooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja is opgelost, fiets is meegekomen want die heeft Alwin nog in de bus gezet meen ik (bedankt)
Mobiel zou ik niet weten, maar ik ga m'n ouders straks maar is confronteren... Vaag genoeg heb ik nu dus nergens last van... Kotsen > bed in > wakker worden (en geen last meer)
Ik nam in de Jell dus een glas water, en toen nog een en toen voelde ik me ineens gigantisch beroerd. Nog een glas water naar binnen, kroeg uit gezet, buiten gaan zitten.. Op een gegeven moment alles er maar uitgegooid (moest van Suuz).
Omhelst door Ariane (?) en Evert Jelle met m'n ogen dicht, driekwart slapend naar haar huis gelopen... Daar gezeten en geprobeerd een broodje met suiker te eten.... Lukte niet echt en toen waren Ali en Hans er ineens... En nog ff later m'n vader (gebeld met mijn toestemming)
Ik drink echt noooooit meer water
(P.S. De Jell was wel gezellig)
Ik heb helemaal niets uitgespookt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:43 schreef errrrr het volgende:
Ja godver, wat was die anar de klote zeg
Zijn zijn fiets en mobiel nog meegekomen?
Verder trouwens wel gezellig in de Koog... en Ali, wat heb je nou allemaal uitgespookt?
Ja! weg moet die banners !quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nerdonielso.mine.n(...)h/website/xhtml.html
Iemand nog op en/of aanmerkingen of tips?
XHTML W3C1.0 Strict![]()
een echte VWO'erquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
Mijn goede voornemen, zoals te verwachten viel, heb ik niet kunnen nakomen. Biologie had ik al af, scheikunde nu ook, nu volgt eerst wiskunde, dan Duits leren (mijn 10 voor Duits handhaven) en vervolgens eventueel nog wat natuurkunde en dan komt morgen al het huiswerk van deze week wel weer.
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouwquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Das Boot
American Beauty
Elephant
Dogville
The Others
National Treasure
Das Experiment
Free Ride DOC
Delicatessen
The Motorcycle Diaries
Eddie Izzard - Dressed to Kill
Outbreak
Goodbye Lenin
Goodfellas
28 Days later
La Cité des enfants perdus.
![]()
![]()
Gezellig, maar ik heb me in de tussentijd vermaakt met Mininova.orgquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Suprnova is terug, alleen dan in de vorm van http://www.newnova.org
touwtjespringen is niet zwaar,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef errrrr het volgende:
Vanavond trouwens echt weer 'ns een lekkere atletiektraining gehad... 10 'dingen', iedere keer touwtjespringen tussendoor, best zwaar
odd wel... maar vooral optrekken aan het hek viel tegen, onderarmspieren moet ik toch vaker trainen -> zal 'ns gewichten aanschaffenquote:
uhuh.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow d'r lagen er nog wat meer dan één bij jouw
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef errrrr het volgende:
Ow, Esmé, had je er niet toevallig ook nog een met oa High Fidelity... dacht toch echt dat ik die al gebrand had
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef MrAli het volgende:
- Snipperen nu nog leuker, dankzij Niels Witte.Is je printer al bezig?
Er valt grof geld mee te verdienen man!quote:
Owja, ik heb er idd eentje gehad van Jacquesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
uhuh.
[..]
Jij had me laatst een dvd gegeven met the hitchhikers guide, en daar staat idd High Fidelity op, en Big Fish en Storm of the Century. Maar mijn papa heeft die gekopieerd, en volgens hem ook terug aan jou gegeven. Dus die heb ik niet meer hier liggen.
Die dingen zijn echt spooky man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
Tssk, images.google.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Daar moet je met je bootje niet te dicht bij zitten.
Is dat eigenlijk gewoon een tornado boven het water, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Bij Anguilla was er een "waterspout"
scary...!
D'r zouden wat boten mee naar onder zijn gegaan ofzo![]()
vraag haar zelf maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
En Esme, al geinformeerd bij Laura of het waar is wat ik zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |